This is the hardest story



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This is the hardest story

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Snowdrop
StarClan
This is the hardest story Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimema 20 jun 2016 - 20:43


Met een schuine blik op de warriors knikte ze even. Ze had nu al een dag of twee niet meer gegeten... Maar dat begon natuurlijk zichtbaar te worden. Ze was stevig gebouwd en het was duidelijk dat ze niks tekort kwam toen ze hier toekwam... En ook omdat ze enkel neerlag in het nest, was er ook weinig energieverbruik... Maar eten was iets dat ze moest doen... Dan wist ze. Ze slikte even en keek naar de laatste riverclanners die hun deel van de prooistapel namen. Er bleef enkel een duif en een paar vissen over. Ze draaide even met haar oren en stapte richting de duif... Maar nog voor ze iets kon doen, had een laatkomer zijn deel opgeëist en was hij gaan lopen met de duif. Ze zwiepte even met haar staart en staarde naar wat er over bleef... Vis... Ja... Er zou nog een jachtpatrouille komen om de laatste aanvullingen te doen... Dus misschien was het beter te wachten... Op iets anders? Niet dat ze geen vis lustte... Ze had het zelfs nog nooit geproefd... Maar tja... Het leek gewoon een schande om te eten van iets dat zo eigen was aan een clan... Dus nam ze een stap terug en maakte ze zich klein... Ze had honger, ja... Maar ze kon dit toch echt niet doen...

-Futuresong


This is the hardest story RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
This is the hardest story QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimema 20 jun 2016 - 20:47

Met een dikke rat in haar bek wiebelde ze met haar oortjes toen ze Snowdrop zag staan. Kort liet ze haar koppie zakken tussen haar schouders en gooide vervolgens de rat erbij om een nieuwe stapel te beginnen. "Hey, nu mag het hè?" Knipoogde ze en keek haar vragend aan. Het leek haar best leuk, een warrior die voor het eerst vis at.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
This is the hardest story 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
This is the hardest story Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimema 20 jun 2016 - 20:59


Toen ze even in haar ooghoek wat zag, keek ze even op. Zoals verwacht was er en kat terug met prooi. Maar deze kat was de deputy van Riverclan... Futuresong. Ze was nog een jonge kattin, maar ze leek best aardig. "Hey, nu mag het hè?" Huh... Ze knipperde even langzaam en keek naar de vissen... "I... ik mag van de vissen eten?" klonk er even wat van haar stuk gebracht... "M... Maar die zijn toch... Van jullie...?" Oh ze klonk zo geweldig volwassen nu... geweldig. 


This is the hardest story RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
This is the hardest story QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimevr 24 jun 2016 - 22:31

Ze knipperde kort snel achter elkaar met haar ogen. Zij was de deputy, dus zij mocht dit misschien wel beslissen. Zij kon nu zelfs zeggen dat het niet mocht. Maar dat ging ze niet doen. "Jij bent een Queen. Voor zover ik weet, wordt jij dus gevoed voordat wij dat worden. Zie jij veel keus? Daarbij, ben je nu voor korte tijd misschien wel één van ons." De meesten leken het te accepteren. En op die manier was het niet echt een code breken. Het zou hypocriet zijn als je haar je kamp binnenliet, haar daar liet blijven en bijsterken, maar haar niet van je eten laten eten.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
This is the hardest story 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
This is the hardest story Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 15:08


De poes slikte even en keek schuin weg naar de grond. de onzekerheid trok weer aan haar. Straks struikelde ze weer over haar woorden en dan kwam ze over als een flop van een kat. Ja, ze was hier nooit goed in geweest en kijk waar ze nu was... Ja, zo kwam ze echt nergens... Sigh... Ze was eigenlijk echt gewoon een zielig kind... Of niet dan? "Jij bent een Queen. Voor zover ik weet, wordt jij dus gevoed voordat wij dat worden. Zie jij veel keus? Daarbij, ben je nu voor korte tijd misschien wel één van ons." Ze wiebelde even met haar oortjes en knikte langzaam. "Ik wil gewoon niet respectloos overkomen... Jullie doen immers zoveel voor mij en mijn kits..." zei ze zachtjes waarna ze langzaam opstond en langzaam een vis nam. Haar gezicht vertrok wat... Wat. WAH. Ze nam een stap terug en legde het even neer, een raar gezicht trekkend. Dat voelde... raar aan... Maar die smaak was nog niet zo slecht... Het was gewoon erg raar... Heh. 


This is the hardest story RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
This is the hardest story QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 16:37

Ze schudde met haar hoofd. "En dat doen we met alle liefde. Hadden we het niet gewild was je hier allang weggeweest dame." Ze keek haar op een manier aan die vroeg of ze nog wat erover te zeggen had en de kat begon al aan de vis te knabbelen. Future kon het niet laten maar te grinniken toen ze naar achter sprong. Het zou vast gek voelen als je landprooi gewend was. Met een klein lachje schoof ze de vis weer naar haar toe. "Hij komt niet tot leven hoor, eng is het niet."


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
This is the hardest story 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
This is the hardest story Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 16:41


De deputy schudde even haar kop, waardoor Snow haar even aankeek... Hm... "En dat doen we met alle liefde. Hadden we het niet gewild was je hier allang weggeweest dame."Ze glimlachte even schuin op haar woorden. Nou, dat kon best waar zijn eigenlijk... Maar aan de andere kant zag ze Butter dat ook niet doen eh... Ze haalde diep adem en slikte even waarna ze even keek naar de grijze flubberding. Brrrr, echt creepy om eerlijk te zijn. "Hij komt niet tot leven hoor, eng is het niet." Ze had het gegrinnik wel gehoord en wiebelde eerst even met haar oortjes. "Het is even wennen ok," zei ze zacht met een klein lachje langs haar lippen. Ze likte de prooi even en rilde waarna ze toch wel een hapje nam en begon te kauwen... "... Nog niet... zo slecht..." bekende ze zachtjes. Heh...


This is the hardest story RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
This is the hardest story QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 17:37

Ze liet haar hoofd kort even tussen haar schouders zakken. Vervolgens keek ze haar aan met een "I told you so" blik, ook al had ze dat nooit gezegd. "Ik vind de kop het lekkerst, dus die bewaar ik voor het laatst." Knikte ze. "Maar let op dat je om de botten heen kauwt. Je kan je je aardig aan openhalen." Ze voelde zich net de moeder van een ex-deputy. En zij was stukken jonger... Dát voelde pas raar.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
This is the hardest story 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
This is the hardest story Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 17:50


Hm... ze nam langzaam nog een hapje en slikte het door. Het smaakte raar... Maar goed. "Ik vind de kop het lekkerst, dus die bewaar ik voor het laatst." Ze slikte even en knikte waarna ze haar lippen aflikte en verder begon te eten. "Maar let op dat je om de botten heen kauwt. Je kan je je aardig aan openhalen." Ze knikte nogmaals en kwam al snel een graatje tegen, die ze met wat moeite leek te kunnen uitwijken waarna ze kalm verder at en toen opkeek. "Dus.. hoe lang ben je nu eigenlijk al deputy?" ja, random vraag was random.. Maar het was zo dat ze niet wist hoe lang het nu precies was.


This is the hardest story RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
This is the hardest story QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 20:25

Het was leuk om te zien hoe ze vis at. Bij apprentices ging het nog soepeler. Kort fronste ze toen ze die vraag stelde. Dat was een nieuwe. Vaak was de vraag hoe druk het was of... Oja, ex-deputy... Duh. Ze keek even nadenkend en vervolgens in haar goud-gele ogen. "Uhh, dat is me eens een vraag." Ze keek haar vragen aan. Wilde ze een precies antwoord of?


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
This is the hardest story 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
This is the hardest story Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:36


Hm.. ze keek even naar de vis en at langzaam verder terwijl ze wachtte op een antwoord van de Riverclan deputy, Futuresong. Ze keek echter op na enkele tellen. Was de vraag raar? Nou tja, voor haar niet meteen... Heh. "Uhh, dat is me eens een vraag." zei ze en de gevlekte poes glimlachte zachtjes naar der. "De tijd gaat gewoon te snel voorbij als je het druk hebt, niet?" zei de grijs-witte kattin met een glimlach waarna ze even rondkeek. Ze haalde diep adem en nam nog een hap... het was niet zo mis eigenlijk.


This is the hardest story RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
This is the hardest story QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 23:57

Dat was het, ja. "Jep, dan denk je dat je maar enkele manen er bent schijnt het dat een een groot stuk langer is." Met een schuin glimlachje keek ze toe hoe ze verder smulde van haar vis. "Vind je het wel lekker?"


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
This is the hardest story 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
This is the hardest story Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimezo 26 jun 2016 - 13:07


"Jep, dan denk je dat je maar enkele manen er bent schijnt het dat een een groot stuk langer is." Ze knikte begrijpelijk. Ze had het immers al meerdere keren meegemaakt en het was niet bepaald fijn.. Soms... HEt kon ook perfect goed zijn, dan voelde je ook voldaan enzo. Dus dat was wel ok... Eh. "Vind je het wel lekker?" Ze grinnikte even. "Ja..." zei ze kalm. "Dus visvreters is geen scheldwoord als ik het zo bekijk, jullie maken me jaloers," zei ze kalm. Ze glimlachte kalm en begon aan de kop. Ookal keek dat ding raar naar haar... En ja, het was speciaal, maar wel goed. Hm...


This is the hardest story RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
This is the hardest story QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimezo 26 jun 2016 - 18:43

Ze lachte even voor ze toekeek hoe ze de kop opat om vervolgens nog antwoord te geven. "Het is meer gewoonte denk ik, een goede haas kan voor mij geen kwaad. En toch noemen we ze hazenvreters. Het klinkt gewoon lekker, denk ik." Ze liet haar hoofd kort zakken tussen haar schouders. Toch?


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
This is the hardest story 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
This is the hardest story Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimema 27 jun 2016 - 17:05


De grijze poes had even gegrinnikt. Tja, het was toch waar? Man, dit was gewoon compliment. "Het is meer gewoonte denk ik, een goede haas kan voor mij geen kwaad. En toch noemen we ze hazenvreters. Het klinkt gewoon lekker, denk ik." Ze keek op en knikte even naar de deputy waarna ze nadacht. "Dus dat maakt mij een muizenvreter... Of een eekhoornvreter?" zei ze zacht lachend. "Ah dat klinkt ook niet, wat een pech," zei ze even met een glimlach. "We zijn te normaal, dat is nu eens jammer..." zei ze met een gespeeld pruillipje. Ja, Thunderclan leefde in een bos met alle basic prooi. En dat was het ook een beetje.


This is the hardest story RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
This is the hardest story QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimevr 1 jul 2016 - 15:32

Ze grinnikte even om haar woorden, daar had ze nooit serieus over nagedacht eigenlijk. Stiekem noemde ze hen gewoon... Stomme Thunderclanners, of iets ind ie trend. "Eekhoornvreters is wel toepasselijk maar het klinkt inderdaad absoluut lelijk." Ze dacht even na maar kon toch echt op niets komen. "Yep, ik denk dat we jullie maar gewoon... Thunderclanners noemen." Ach ja.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
This is the hardest story 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
This is the hardest story Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimeza 2 jul 2016 - 0:08


Ze bleef glimlachend naar de grijze poes kijken, afwachten op een verder reactie van de deputy. Ze was best een fijn persoon om hier mee om te gaan, dat moest ze zeker toegeven. "Eekhoornvreters is wel toepasselijk maar het klinkt inderdaad absoluut lelijk." Ze grinnikte even. Vreselijk was het niet, noem het eerder te langdradig om als scheldwoord te gebruiken. Hehe. "Yep, ik denk dat we jullie maar gewoon... Thunderclanners noemen." Ze lachte even zachtjes en keek naar de Riverclanner. "Nooit geweten dat Thunderclanner een scheldwoord is," zei ze kalm met een glimlach. Ze dacht even na. "nou... Als je het met de nodige haat uitspreekt... Dan natuurlijk.... Neem ik aan van wel..." hm... Yeah.... Blunderclanner... Okay nee


This is the hardest story RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
This is the hardest story QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimeza 2 jul 2016 - 12:46

"Ik denk gewoon dat niemand het echt in zijn hoofd haalt om jullie uit te schelden. Waarom zouden ze?" Ze dacht even na. "Het enige wat jullie krijgen is onrust en daar zorgen jullie niet eens zelf voor." Ja, tsja. Eerst hadden zij hun gebied ingenomen, en leider gedood, vervolgens hadden ze een hele invasie van Bloodclan. Dat was niet echt hun schuld, wel?


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
This is the hardest story 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
This is the hardest story Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimeza 2 jul 2016 - 16:08


Natuurlijk dacht Snow meteen het slechtste. De clanspanningen zouden er altijd zijn en tja. Zo wist ze dus dat iedereen wel een scheldwoord had voor hun meest geliefde clan.... Sigh... "Ik denk gewoon dat niemand het echt in zijn hoofd haalt om jullie uit te schelden. Waarom zouden ze?" clanrivaliteit? En ook natuurlijk de simpele gedachten van vele en dan ook echt heel veel katten. Zoal jong en oud. Kijk maar naar de leaders. Maar dan opnieuw... Iedereen was anders opgevoed... Niet? Sigh... "Het enige wat jullie krijgen is onrust en daar zorgen jullie niet eens zelf voor." de grijze poes glimlachte even op haar woorden. "Dat is misschien waar, maar clanspanningen zullen er wel altijd zijn, niet?" heh. "ookal probeer ik zoveel mogelijk thunderclan veilig te houden. Het is moeilijk... Maar ik denk dat je wel snapt wat voor druk je daarvoor krijgt, niet?" zei ze, doelend op de rang van de ander. Tja. Snow was een beschermend type van nature... So yeah. En het was waar. Er was een heleboel onrust geweest maar dan nog... Tja... Ze konden er enkel voor vechten non?


This is the hardest story RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
This is the hardest story QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story Icon_minitimezo 3 jul 2016 - 0:21

"Als er geen clanspanningen waren, zouden er überhaupt geen clans zijn. Clans zijn er voor orde en als er al orde wás, waren ze niet nodig." Wat ze zei, was goed toch? Misschien dacht een oude kat er anders over, misschien had ze ongelijk? "Dat snap ik zekers." En hoe!


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
This is the hardest story 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is the hardest story
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: