{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Snowdrop
StarClan
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 jul 2016 - 14:11

Ik trek me terug omdat de motivatie aan het wegzakken is voor de site en ik jullie een actieve persoon gun <3 Veel succes!


{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥


Laatst aangepast door Snowdrop op do 7 jul 2016 - 11:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 jul 2016 - 20:21




Mindblown

Name; Mindkit-paw-blown
Reason; Mind’s zijn naam komt van het gezegde ‘wie niet sterk is moet slim zijn.’ Mind was een van de kleinste van het nest, en fysiek niet al te sterk.
Later zal hij het suffix blown krijgen, omdat hij katten graag van hun stukje brengt.
Age; Unborn
Gender; Male
Bloodline; 75% Windclan, 25% Thunderclan


Appreance
Mind is een kortharige charcoal bengal. Na een tijdje zullen zijn kittenblauwe oogjes naar een helder geel veranderen. Zoals al eerder gezegd is hij heel klein gebouwd, en is in zijn kittentijd heel vatbaar voor ziektes. Als hij opgroeid zal hij klein blijven, en is ook niet sterk. Zijn immuunsysteem verbetert wel, waardoor hij niet zo vaak in de medicine cat den meer beland.
Pictures:


Personality

Kit
Als kitten is Mind bang, oh zo bang. Een enorme angsthaas, die -hoewel niet verlegen- niet vaak op andere kits afstapt om mee te doen met spelen. Ze spelen hem allemaal te ruig, te woest, en het doet pijn. Als rebelse kittens besluiten om het kamp af te speuren, of daarbuiten dan heb je hem niet gezien. Liever blijft hij bij mama, en bekijkt het van een afstandje. Des te ouder hij wordt, des te meer hij er moeite mee zal krijgen. Een paar kits pest hem graag, wat hem nog meer laat terugtrekken. Het maakt hem een beetje verbittert. Mind is wel dol op verhaaltjes die andere vertellen, en hij kijkt enorm op naar al die stoere warrior die zo maar van alles durven! Mindkit is wel enorm pienter, hij heeft alles snel door en prikt recht door leugens heen. Hij is een typisch waarom-gevalletje. Waarom is de lucht blauw? Waarom eten we dat? Waarom is dat goed, of slecht? Hij zal altijd door blijven vragen, wat best vermoeiend kan worden na een tijdje. Als hij bevriend met je raakt is hij wel een schatje, al heeft hij een beetje een lage dunk van zichzelf.

Apprentice
Met de moons begint dit katertje alles steeds meer te begrijpen. Hij begint katten te analyseren en probeert te begrijpen waarom ze iets doen. Na een tijdje probeert hij iets nieuws: Manipulatie. Als hij het zelf niet kan, dan zal hij katten het voor hem laten doen. Hij geniet van macht, van het idee boven iemand te staan. Zijn scherpe tong komt tevoorschijn voor iedereen die  het wil horen, zijn favoriete ding is dan ook om katten versteld te laten staan met een bek vol tanden. Mind is behoorlijk laks wat betreft zijn trainingen, want zeg nou zelf, als je toch al niet sterk bent, waarom zou je dan nog proberen? Hoewel hij arrogant is heeft hij nog wel respect voor zijn ouders en oudere warriors. Hij heeft heel goed door wanneer hij gevaar loopt en zijn mond moet houden. Maar hij heeft er geen problemen mee om te stoken tussen zijn leeftijdgenootjes. Hij ziet de wereld alsof deze vol idioten zit, en hij is een van de weinige met een beetje logica in zijn kop.


Family
Parents; Mousewish x Tigergaze
Siblings; unkown
Grandmothers; Brindleleaf, Runningbrook
Grandfathers; Sparrowfeather, Darkfire
Uncles; Quietpaw, Puddlepaw, Wolfpaw, Ravenpaw, Raptorecho
Aunts; Polarpaw, Plumpaw, Spottedpaw, Mistfeather.


Motivation
Mouse x Tiger is een fantastisch koppel dat je hebt zien opgroeien, van kleins af aan. Het is natuurlijk ontzettend schattig. Ik wil graag weer een kit, en een angsthaas heb ik nog nooit gespeeld. Het lijkt me gewoon leuk om deel te zijn van dit nestje.



What's more wrong - that I too wish to be great
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?



Laatst aangepast door Yu op zo 10 jul 2016 - 17:55; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rovepaw
Member
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 DPKsfdL
You know who.
31
Actief
'As for me, I'll be the knight.'

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rovepaw
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 jul 2016 - 21:45

Weten jullie al hoeveel kittens er gekozen zullen worden? c':


{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 2na87yr
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 jul 2016 - 21:48

Ja, dat is wel bekend. Er gaan vier kittens gekozen worden! c:


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jul 2016 - 10:00

Wij hebben besloten om de datum te prikken wanneer we zullen gaan kiezen. Dit zal 12 juli om 14:00 zijn. Daarna gaan we dus overleggen en de 4 kittens kiezen.

- Daan en Lolo


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomtitgaze
Member
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 19758610
Quinty
191
Actief
"Pure blood is no guarantee of virtue!"

CAT'S PROFILE
Age: 45 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tomtitgaze
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jul 2016 - 11:25

Succes iedereen!!


{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Tomtitos
Terug naar boven Ga naar beneden
Rovepaw
Member
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 DPKsfdL
You know who.
31
Actief
'As for me, I'll be the knight.'

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rovepaw
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jul 2016 - 18:41

Ik denk dat mijn aanmelding af is. c: Heel misschien dat ik nog een voorbeeldpost maak.
Heel veel succes met kiezen! <3


{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 2na87yr
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomtitgaze
Member
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 19758610
Quinty
191
Actief
"Pure blood is no guarantee of virtue!"

CAT'S PROFILE
Age: 45 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tomtitgaze
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jul 2016 - 22:28

Sorry mensjes, maar ik ga me toch afmelden.. Ik heb geen hoop erin. Sorry


{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Tomtitos
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 jul 2016 - 14:11

De aanmeldingen zijn gesloten en wij hopen jullie zo snel mogelijk mee te kunnen delen wie de kittens gaan worden c:


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Rovepaw
Member
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 DPKsfdL
You know who.
31
Actief
'As for me, I'll be the knight.'

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rovepaw
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 jul 2016 - 14:58

Nog heel veel succes met het kiezen van de kittens! <3


{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 2na87yr
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 jul 2016 - 17:22

Hartstikke veel succes met kiezen!


{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 jul 2016 - 18:18

Nou, jullie verwachten het waarschijnlijk al omdat hier een post is met Mouse, maar de uitslag is er!
Daan en ik hebben de aanmeldingen gelezen, nog een keer gelezen en nog een keer gelezen, en toen gekozen. Het was zeker niet makkelijk, en we hebben veel overlegd, maar we denken dat de keuzes die we nu gemaakt hebben het mooiste nestje vormt voor Tiger x Mouse! Ook hebben we de geboortevolgorde voor jullie bepaald, maar als jullie het er niet mee eens zijn, mogen jullie dit gerust zeggen.
Maar goed, jullie zijn nu waarschijnlijk supernieuwsgierig, dus hier komen ze dan!
Kitten 1:
Kitten 2:
Kitten 3:
Kitten 4:
Kitten 5:
De volgorde is zoals hij in de spoilers staat. Opnieuw, als je het hier niet mee eens bent, geef een gil en we passen het voor je aan. Eventjes voor de duidelijkheid, zo zal de volgorde zijn als iedereen het daarmee eens is:
Volgorde:
Ook willen we even melden dat het geboortetopic nog wel even kan duren! Daan is namelijk op vakantie, en ik ga zaterdag op kamp en daarna bijna gelijk door op vakantie, dus hebben we geen tijd/wifi om de post te schrijven. Hij zal dus waarschijnlijk rondom 15 augustus komen c:

xx,
Daan en Loïs


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 jul 2016 - 18:32

Hartstikke bedankt^^, ik vind het goed dat Harekit als tweede geboren wordt en ik zal haar zo dan alvast aanmaken.

Gefeliciteerd voor de anderen die gekozen zijn^^


{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 jul 2016 - 19:36

Gefeliciteerd! c:

Wel jammer dat Crow niet gekozen is, maar ik vind wel een ander oord voor 'm c':



{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 jul 2016 - 20:49

Hartstikke gefeliciteerd iedereen ^^



What's more wrong - that I too wish to be great
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Nazca
Deceased
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive


CAT'S PROFILE
Age: Dead {21 moons} ☀
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 jul 2016 - 22:07

Dankjewel Very Happy en gefeliciteerd

Ik vind de volgorde goed, maar is het erg als we die niet volgen anders zit hij vast. Ik ben alleen de laatste week van augustus thuis, misschien vind ik nog wifi voor een postje, maar ik zou niet willen dat dit vast loopt :3


let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 J7hKrjh
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3537
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀51 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 jul 2016 - 22:46

Ahh super bedankt! Ik ga dr morgen meteen aanmaken <3
En de volgorde is voor mij prima!


It is both a blessing and a curse
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 30590612_yVgB0fTiWICp29j
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Heavespark
Member
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Tumblr_inline_o63thdC67n1se7tcd_500
❖ Loïs
426
Actief
❖ A desert flower? More like a desert cobra!

CAT'S PROFILE
Age: ❖ 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heavespark
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 jul 2016 - 23:37

Postvolgorde maakt niets uit Beertje c:
Dit is alleen de geboortevolgorde, wat alleen maar door ons verzonnen is omdat het eigenlijk bijna nooit iemand uitmaakt en het alleen maar tijd kost (A)


{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 FRHGyjD
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 jul 2016 - 18:27

Oh wauw! Bedankt. Ik zat echt zo te klikken en toen kwam ik bij de laatste spoiler en dacht ik... dat ben ik ni... wtf, dat ben ik wel :'D
Echt bedankt, ik zal Russetje aanmaken <3


{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Nazca
Deceased
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive


CAT'S PROFILE
Age: Dead {21 moons} ☀
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better   {Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 jul 2016 - 20:17

Inderdaad Razz
En nog eens gefeliciteerd het is echt een mooi nest geworden aaah!


let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better - Pagina 2 J7hKrjh
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Kittens Mousewish x Tigergaze} Treat you better
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: