{Open} Try again



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Open} Try again

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ravenpaw*
StarClan
{Open} Try again 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons~
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: {Open} Try again   {Open} Try again Icon_minitimedi 28 jun 2016 - 11:11

Nu controleerde Ravenkit of er geen andere kitten achter hem aanzat. Hij wou de andere apprentices beter leren kennen en was daarom opnieuw naar hun den gegaan. En zoals gewoonlijk zaten er nu ook andere apprentices met elkaar te praten, stoeien en technieken te wisselen. Dat laatste boeide hem het meeste. Maar vrienden maken boeide hem ook. Hij wou niet dat alles vreemd voor hem zou zijn zodra hij in de nieuwe ceremonie apprentice zou worden. Of nouja, over een drie kwart maan. "Hé daar!" Begroette hij de anderen met een lachje op zijn gelaat, terwijl hij dichterbij kwam en ging zitten. Hij hoopte dat hij welkom was, wat natuurlijk wel zo zou zijn, want Ravenkit zou een goede aanwinst zijn in de apprentices den.

OPEN


{Open} Try again Crow-on-a-branch
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
{Open} Try again B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Try again   {Open} Try again Icon_minitimevr 1 jul 2016 - 23:49

De calico kater lag rustig in de apprentice den te luisteren naar de andere katten. Soms, wanneer hij een hele dag erop uit was geweest, vond hij het niet erg om rond deze tijd in de den rond te hangen. Normaal kwam hij pas binnen voor of na de katten sliepen of op training waren. Je kon maar zeggen dat hij geen gezelschapskat was. Ook nu voegde hij zich niet bij het gesprek zelf, behalve om antwoord te geven op de enkele vraag die hem werd gesteld als het over dingen ging die de rest van het gezelschap nog niet hadden gehad. Of gewoon om een opmerking te maken aan het feit dat hij nog bij dit clubje hoorde. Gelukkig gingen zijn trainingen steeds beter, Butterstar had hem goed geholpen. Hij had het idee dat hij binnenkort zijn naam in ontvangst zou kunnen krijgen, maar dat zei hij natuurlijk al 5 moons lang. Hoe dan ook, het gesprek ging voor het moment over vissen, waardoor hij meteen zijn kop afwende. Nope, not listing to that. Het maakte hem altijd zelfbewust als katten half zijn leeftijd begonnen over de grote vissen die ze hadden gevangen. Maar tijdens deze actie merkte hij ineens wel een zwarte kitten op, die bij hun ging zitten. Hij zwiepte even met zijn staart en gaf zichzelf maar de eer om als eerste tegen de gast te beginnen. "Hey kit, wat kom je doen?" Kwam Warpaw meteen ter zaken. Al was zijn toon meer naar de nieuwsgierige toon dan een verwijtende. Ze kwamen immers niet iedere dag kittens tegen in deze den


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw*
StarClan
{Open} Try again 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons~
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Try again   {Open} Try again Icon_minitimeza 2 jul 2016 - 19:32

Na zijn begroeting keek Ravenkit nog even een paar keer om zich heen om er zeker van te zijn dat een andere kitten hem dit keer niet gevolgd was. En Starclan zij dank was dit ook zo. Hij was hier nu de enige kitten. Of nou ja, hij was wel al bijna apprentice! Toen Ravenkit weer naar de apprentices keek zag hij dat hij meteen al terug begroet werd. Hij grijnsde breed, maar vermande zich. Hij moest wel als een échte warrior overkomen. "Hey kit, wat kom je doen?" Vroeg de apprentice wie hij herkende als Warpaw. Een lapjeskater, wat heel vreemd was, maar goed, Ravenkit was niet het type om anderen te veroordelen op uiterlijk. "Bíjna apprentice," maakte hij Warpaw wel meteen duidelijk. "En ik was benieuwd met wie ik allemaal in de apprentice den terecht zou komen. Maar ik denk dat jij bijna warrior wordt?" Vroeg hij, gezien Warpaw niet echt meer op een apprentice leek.


{Open} Try again Crow-on-a-branch
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
{Open} Try again B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Try again   {Open} Try again Icon_minitimezo 3 jul 2016 - 15:44

Warpaw rekte zichzelf kort uit, waarna hij op zijn luie manier van doen bleef liggen. Zijn zilveren blik lag afwachtend op de ander. Hij wist niet goed wat het zwarte flufje hier kwam zoeken. Wie waren de ouders van.. Ravenkit right? Het kwartje viel nog niet meteen, voornamelijk omdat hij zich niet met kittens bezig hield en dus ook geen flauw idee had hoe oud deze moest zijn. Als de calico moest gokken zou hij zeggen dat het ding bijna apprentice was, maar hij kon ook gewoon dik zijn voor zijn leeftijd. Warpaw maakte zich er maar niet druk om en luisterde naar de woorden van de ander. “Excuseer, bijna apprenticeVerbeterde hij zichzelf met een geamuseerd grijnsje. Wel lekker duidelijk, dat was zeker. Bij de rest van het antwoord keek hij even rond in de den, alsof hij wou checken of iedereen er was. Er miste echter een paar leden van de apprentice-club, maar dat was te verwachten. “Hier zie je al een flink deel, al zijn sommige erop uit met hun mentor, we wisselen elkaar vaak af in tijden” Jonge katten deden andere dingen dan de oudere, simpel als dat. Een nieuwe apprentice ging er nog niet in de nacht op uit, iets wat een oudere wel deed. Toch knikte hij even. “Daar ga ik vanuit, al heb ik nog geen assessment gehad, dus misschien zitten we nog even in dezelfde den” Hij betwijfelde het dat hij de volgende ceremonie al Warrior werd, maar degene erna was een goede optie.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw*
StarClan
{Open} Try again 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons~
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Try again   {Open} Try again Icon_minitimezo 3 jul 2016 - 16:28

Ravenkit rechtte zijn rug toen Warpaw zijn excuses aanbood voor het hem noemen van een kit. Want hij wel wel bijna apprentice, dus niet echt een kitten meer, vond hijzelf dan. Vervolgens vertelde Warpaw dat hij hier een groot deel van zijn toekomstige den genoten zag. Ravekit knikte geïnteresseerd en luisterde naar de woorden van Warpaw. "Oh, dus er zijn nog heel veel meer apprentices?" Het was niet echt een vraag, meer een opmerking, al werd dit wel vragend uitgesproken. Meer om er zeker van te zijn dat hij het goed had begrepen. Vervolgens vertelde Warpaw dat hij er van uit ging dat hij bij de volgende ceremonie warrior zou worden. "Oké! Wat zou je voor warrior naam willen hebben?" Vroeg hij toen. Misschien had Warpaw een paar ideeën van hoe hij eventueel zou willen heten, al wist Ravenkit dat je niet zelf je namen uitzocht, maar dat de leader dat samen met Starclan deed. "Zou je me vast wat dingen willen leren?" Hij keek even van links naar rechts en kwam toen wat dichterbij. "Ik wil namelijk beter zijn dan de andere kittens, dus een voorsprong zou me wel helpen," zei Ravenkit was zachter, voor het geval er toch verstopte kittens om hem heen zaten.


{Open} Try again Crow-on-a-branch
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
{Open} Try again B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Try again   {Open} Try again Icon_minitimezo 3 jul 2016 - 16:59

Het kleintje had pit, dat moest de kater toegeven. Het zou hem niks verbazen als dat zo’n fanatieke apprentice werd die alles zou doen om diens mentor tevreden te stellen, in de hoop een moon eerder Warrior te worden dan zijn siblings en leeftijdsgenoten. Ja kit, ga in de rij staan, daar hebben we er al meer van. Warpaw was van natuur een laxe kater, niet perse lui, maar hij zat er vaker dan niet tegenaan. Het interesseerde hem allemaal maar weinig, en dat was de waarheid. In het begin was hij ook gedreven geweest maar je kon wel zien waar hem dat gebracht had. Bij de bevestiging flikkerde Warpaw even met zijn oor. “Heel veel is een groot woord, twee om precies te zijn, maar ja, er zijn er meer” De calico kater ging eigenlijk maar zelden met kittens om, hij was over het algemeen zo min mogelijk in het kamp te vinden als hij de kans kreeg. Vandaar dat hij alles gewoon zei alsof bijna apprentice hier wel degelijk die titel had, en hij met een mede-rang sprak. De vraag van de ander verbaasde hem echter wel, waardoor hij even knipperde. Hij was nu eenmaal niet het populairste type, in tegendeel, dus veel van deze vriendelijke gesprekken waren niet naar hem toe gericht. “Nog nooit over nagedacht, maar ik ben ondertussen niet heel erg kieskeurig meer” Kwam er met een vlaag van droge humor uit. Als hij maar niet Warspots, Warcoat of op een andere manier naar zijn vacht zou worden verwezen was hij al blij. Toen de lichtelijk verwachte vraag kwam haalde hij zijn schouders op. “Sure, ik kan je wel wat helpen met geuren of sporen zoeken, al kan helpen pas echt als je het kamp uit kan”


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw*
StarClan
{Open} Try again 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons~
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Try again   {Open} Try again Icon_minitimedo 7 jul 2016 - 2:35

Oké, heel veel meer apprenitces waren er dus niet. Prima, duidelijk. De volgende vraag leek Warpaw te verbazen, al pikte Ravenkit dat niet helemaal op. Hij was tenslotte ook nog maar jong en aasde meer gewoon op het antwoord dan wat de vraag met de ander deed. Het antwoord vond hij echter maar saai. Dit was niet zijn intentie geweest van het opzoeken van de apprentices. Hij had leuke, interessante gesprekken willen hebben en tot nu toe leidde dit gesprek daar niet naar toe. "Maar je hebt dus geen enkel idee?" Vroeg Ravenkit alsnog op het antwoord van Warpaw. Toen Ravenkit over het beter worden begon, beviel het antwoord wat hij kreeg echter wel. Oké, Warpaw was dus niet helemaal saai. "Ik wil het kamp wel uit," reageerde Ravenkit dan ook gretig, maar zo zacht mogelijk. Warpaw was wel al zeventien moons, of zo. Dus in de problemen zouden ze vast niet komen.


{Open} Try again Crow-on-a-branch
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
{Open} Try again B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Try again   {Open} Try again Icon_minitimedo 7 jul 2016 - 14:12

Toen de vraag op een andere manier werd herhaald legde Warpaw zijn kop even op zijn poten. Nou, zou hij de kit eens een plezier doen en een antwoord verzinnen? “Warfang zou leuk zijn of iets van Warflight. Ik jaag voornamelijk op land en ben best snel door m’n lange poten. Dus als ik daar mijn naam naar zou krijgen zou het leuk zijn” Het was waar ook, met zijn gemixte bloed had hij vrij bijzondere eigenschappen. Hij was vooral trots op zijn snelheid. Hierna kwam het punt dat de ander het kamp wel uit wou, waardoor Warpaw even breed moest grijnzen. “Ik had niet anders verwacht. Maar het is tegen de regels” Alsof hij zo goed van de regels hielt. Nee, het was eerder; ik word waarschijnlijk levend gevilt als ik nog één verkeerde stap zet. En tja, als hij dan toch gevilt moest worden wou hij dat het om een betere reden gebeurde dan een kitten een voorsprong te geven in zijn volgende rang. Maar hij wist wel hoe hij het beter moest laten klinken, dus stond hij op en wenkte de ander mee, in de hoop dat ze voor de den konden oefenen. “Geloof me, de basis duurt het langste, als je hier al een voorsprong op zou hebben kan het al veel schelen” Well, er zat een waarheid in zijn woorden. Niet geheel, maar goed, ze hadden het over hem. Waarheid was overrated.


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw*
StarClan
{Open} Try again 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons~
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Try again   {Open} Try again Icon_minitimezo 17 jul 2016 - 16:55

Ravenkit keek geïnteresseerd naar Warpaw toen hij zijn kop op zijn poten legde en hem eindelijk een antwoord gaf. Warfang of Warflight, vertelde de calico kater. Vervolgens legde hij uit waarom, waarop Ravenkit knikte. "Oh wauw! Is land jagen niet moeilijk? Alle warriors jagen toch vooral op vissen en dieren langs het water?" Merkte Ravenkit vervolgens op. Hij hoorde niet veel over landjagen, alleen dat het een Thunderclan en Windclan ding was en ook Shadowclan. Al was het gebied van Shadowclan een donkere kruising tussen Thunderclan en Riverclan gebied. Het volgende ging tegen de regels in. Maar hij wou zo graag een goede warrior zijn en een voorsprong opdoen leek hem een goed idee. Dan was Warpaw nog maar een apprentice, hij mocht geen kittens mee het kamp uit nemen, maar dan was hij wel weer bijna een warrior, dus misschien ook wel. "Ik weet dat het tegen de regels is, maar met jou gebeurt er toch niks?" Vroeg Ravenkit toen maar. Toen wenkte Warpaw hem mee en Ravenkit sprong op en volgde hem. “Geloof me, de basis duurt het langste, als je hier al een voorsprong op zou hebben kan het al veel schelen,” vertelde Warpaw, waar de zwarte kitten vol interesse naar luisterde. "Oh! Dat wil ik dan graag nu al leren," piepte Ravenkit met een brede grijns.


{Open} Try again Crow-on-a-branch
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Open} Try again
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: