ϟ Big, big, big search!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ϟ Big, big, big search!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Argentkit
Member
ϟ Big, big, big search! GogbJ5v
Jacqueline
36
Actief
"Captivated in your cold eyes, we will forever be faded under gold skies"

CAT'S PROFILE
Age: 5.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Argentkit
BerichtOnderwerp: ϟ Big, big, big search!   ϟ Big, big, big search! Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 19:52

Hallo, hallo!

Ik heb een nieuw accountje en zoek meteen familie voor Argentkit zodat ik lekker met hem beginnen kan.
Dit is wat ik zoek; ik zoek de vader, zijn oudere broer en zijn jongere zusje en de Queen die voor hem zorgt. De vader draagt de naam Copperfang, zijn oudere broer heet Rushkit en zijn jongere zusje heet Ardorkit. Of nou ja, oudere broer en jongere zusje, dit is gewoon de volgorde waarop ze geboren zijn, gezien het één nestje heeft. De Queen die voor ze zorgt mag al bestaan en als je liever een andere naam gebruikt, mag je de naam veranderen.

Hier is het verhaal van het moment dat Argentkit geboren was tot het moment van nu. Hier in worden ook stukjes beschreven over de katten die ik zoek. Dan heb je ook meteen een stukje beeld van wat ik precies zoek. Lees dit dus goed door en begin dan aan je aanmelding als je geïnteresseerd bent. De aanmelding hoeft niet uitgebreid te zijn, als het karakter maar duidelijk is en het uiterlijk er in beschreven staat.
Het verhaal:
De moeder Moonflare is een tabby point poes, geen specifieke ras. De vader heeft nog geen uiterlijk, dus de gene die zich aanmeld voor de vader mag het allemaal zelf weten.

Groetjes c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
ϟ Big, big, big search! Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Big, big, big search!   ϟ Big, big, big search! Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 20:00

Ik heb eventueel Snowdrop als queen die de zorg van de kits op zich kan nemen.
Ze heeft zelf 3 kits van zichzelf, dus ze kan er best wel nog 3 bijnemen ^^

Natuurlijk zit ze nu nog in rc, maar binnenkort is ze terug in tc :"3


ϟ Big, big, big search! RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentkit
Member
ϟ Big, big, big search! GogbJ5v
Jacqueline
36
Actief
"Captivated in your cold eyes, we will forever be faded under gold skies"

CAT'S PROFILE
Age: 5.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Argentkit
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Big, big, big search!   ϟ Big, big, big search! Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 20:06

De kittens zijn nu al 2 moons, dus dat Snowdrop gewoon tijdelijk weg is geweest? Ik weet niet hoe oud de kittens nu van Snow zijn..? Maar anders vind ik t prima c: Maar dat houd in dat Snow iig de eerst moon/anderhalve moon voor Argent en zijn sibs heeft gezorgd ^^


See the smoke when the sun shines, we will forever be faded under gold skies.

ϟ Big, big, big search! BcFCm2Z
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
ϟ Big, big, big search! Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Big, big, big search!   ϟ Big, big, big search! Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 20:08

De kits van snow zijn id rpg een weekje oud en snow is ook id rpg 2 weken verdwenen, dus ze kan wel een moon en half voor hen gezorgd hebben hiervoor aangezien ze een vaste queen is ^^


ϟ Big, big, big search! RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentkit
Member
ϟ Big, big, big search! GogbJ5v
Jacqueline
36
Actief
"Captivated in your cold eyes, we will forever be faded under gold skies"

CAT'S PROFILE
Age: 5.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Argentkit
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Big, big, big search!   ϟ Big, big, big search! Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 20:15

Alright is goed c: Dan in Snowdrop de pleegmama van de drie kittens c:

Nu Rush en Ardor nog zien te vinden (:


See the smoke when the sun shines, we will forever be faded under gold skies.

ϟ Big, big, big search! BcFCm2Z
Terug naar boven Ga naar beneden
Bramblepaw
Member
ϟ Big, big, big search! Ssg1OQF
{
94
Actief
I went to far
when i was beggin on my knees {

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bramblepaw
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Big, big, big search!   ϟ Big, big, big search! Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 20:18

Heel misschien meld ik me aan voor copperfang


bramblekit {
ϟ Big, big, big search! YE2UI11
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentkit
Member
ϟ Big, big, big search! GogbJ5v
Jacqueline
36
Actief
"Captivated in your cold eyes, we will forever be faded under gold skies"

CAT'S PROFILE
Age: 5.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Argentkit
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Big, big, big search!   ϟ Big, big, big search! Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 20:18

Zal leuk zijn, ik kijk uit naar je aanmelding c:


See the smoke when the sun shines, we will forever be faded under gold skies.

ϟ Big, big, big search! BcFCm2Z
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentkit
Member
ϟ Big, big, big search! GogbJ5v
Jacqueline
36
Actief
"Captivated in your cold eyes, we will forever be faded under gold skies"

CAT'S PROFILE
Age: 5.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Argentkit
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Big, big, big search!   ϟ Big, big, big search! Icon_minitimeza 2 jul 2016 - 14:49

En zijn er nog mensen die de siblings willen spelen? En je kan je natuurlijk ook nog aanmelden als de vader.

De Queen, Snowdrop, is gekozen c:


See the smoke when the sun shines, we will forever be faded under gold skies.

ϟ Big, big, big search! BcFCm2Z
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerdance
StarClan
ϟ Big, big, big search! DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flowerdance
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Big, big, big search!   ϟ Big, big, big search! Icon_minitimedo 14 jul 2016 - 16:21

Ik wil best de broer of zusje zijn. Eerlijk zegt wil ik liever de broer zijn. Ik heb al te veel vrouwelijke katten. (al mijn katten zijn vrouwtjes Smile )
Maar al iemand anders heel erg graag de broer wilt zijn ben ik wel de zus.


ϟ Big, big, big search! 2gt3k7r
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
ϟ Big, big, big search! 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Big, big, big search!   ϟ Big, big, big search! Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 20:31


Name Ardorkit
Reason

Als ze bijna geboren is overlijd haar moeder, die er alles aan deed om al haar kittens levend ter wereld te brengen. Naar het ijverig gedrag en de warmte die hun moeder dus tijdens de geboorte uitstraalde is de kleine Ardorkit dus vernoemd.

Apprentice Name Ardorpaw
Reason

Hier is geen reden voor, dit betekend gewoon dat ze net zoals elke andere clankat sterk genoeg is om getraind te worden. Dit achtervoegsel is standaard om aan te duiden dat ze ouder dan 6 manen is.

Warrior Name Ardorburn(?), Ardorwish(?), Ardormoon(?), Ardorrose(?), Ardorflame(?) Ardorsoul(?), Ardorgaze(?), Ardorsong(?)
Reason

De naam die Ardorkit krijgt wanneer ze de 12 manen heeft bereikt en waarschijnlijk uit getraind is, is nog onbekend. De reden hiervoor is dat haar ervaringen haar zullen creëren tot de kattin die ze uiteindelijk zal zijn. Rond die tijd wordt het vast wel bekend welke naam het beste bij haar past.

Nicknames Adore
Age 2 Manen
Gender Female
Rank Kitten

Mother Moonflare † || Snowdrop
Father Copperfang
Brothers Argentkit & Rushkit || Longkit & Silverkit
Sisters Geen || Heronkit & Butterkit †, Daylight

Clan Thunderclan
Leader Silverstar
Deputy Zealspark


ϟ Big, big, big search! Oceano10
ϟ Big, big, big search! LcrIgCQϟ Big, big, big search! JwNO92gϟ Big, big, big search! EjrsROFϟ Big, big, big search! UK1ajoIϟ Big, big, big search! 3qCkg2fp_oϟ Big, big, big search! 0V0T0ZLL_o


Laatst aangepast door Oceanpaw. op vr 22 jul 2016 - 23:05; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashpaw,
Member
ϟ Big, big, big search! DPKsfdL
Esther
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashpaw,
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Big, big, big search!   ϟ Big, big, big search! Icon_minitimedi 19 jul 2016 - 16:41

Naam: Rushkit
Geslacht: mannelijk
Latere namen: Rushpaw, Rushcloud
Leeftijd: 2 moons
Rank: kitten
Karakter: Aanpassend, Volger (volgt en is dus geen leider), leergierig, kan heel erg aandringen.

Uiterlijk:
Meestal zitten zijn haren helemaal in de war.

Vacht kleur/uiterlijk:

Uitleg namen:
Rush = Zijn vacht zit altijd in de war
Cloud = Zijn haar is zacht, net als hij zelf


Miauw
Terug naar boven Ga naar beneden
Bramblepaw
Member
ϟ Big, big, big search! Ssg1OQF
{
94
Actief
I went to far
when i was beggin on my knees {

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bramblepaw
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Big, big, big search!   ϟ Big, big, big search! Icon_minitimevr 22 jul 2016 - 22:33





Een grote kater stormde door het gebladerde. Het had veel geregend en de grond was zo verzadigd van water, dat er plassen vormden. Copperfang hield niet van water, maar nu kon hij niet nadenken door de angstige mist in zijn kop. Zijn naam Copper kreeg hij door de koperkleurige vlekken op zijn lichaam. Hij ontving de naam -fang door zijn sluwe, aanvallende karakter. Van een koperkop. Naast hem rende de boodschapper. Hij was een kop groter dan de kat en ook nog een flink pak breder. De boodschapper was alleen sneller. Door een eerder gevecht was hij ietwat mank aan zijn linker achterpoot en voorpoot. Er liep een dun litteken over zijn linkerkant. Die hadden een paar spieren geraakt en die waren door zijn koppigheid nooit geheeld. Rusten, dat was wat hij niet kon doen. De boodschapper zwaaide ongeduldig met zijn staart. Copper gromde. Hij had geen zin in irritante katten. Het was goed dat hij hem was komen halen, maar hij mocht ook weer weg nu. Hij sprong soepel van steen naar steen terwijl ze het ravijn afdaalden. Hij haperde halverwege bij de ingang. Het was alsof iets scheurde in zijn lichaam. Verschillende kreten stegen op van het kamp. Zijn zesde zintuig loog nooit. Toch hoopte hij dat het niet zo was. Hij slikte de angst weg en wandelde het kamp binnen. Hij was een grote kater en de meesten hadden respect voor hem. Copper was een warme en vriendelijke kater. Erg loyaal en graag in het gezelschap van Moonflare en zijn vrienden. Hij was helemaal opgevrolijkt door de komst van de kittens. De katten rond hem staarden hem met diep verdriet aan. Zijn zesde zintuig loog nooit. Hij drong de nursery in. Daar zat Mistpaw. Gebogen over zijn partner. Zijn hart begon sneller te slaan. Mistpaw stond op en liep naar hem toe. Copperfang voelde zijn hart vallen. Diep in zijn poten bonkte het nog zwakjes. Zijn snorren bewogen zich en zijn oren gleden naar achter. Kijken naar het lijk van zijn partner was onverdraagbaar, maar naar zijn 3 kittens nog meer. Hij voelde zich misselijk. Ze had niet zwanger mogen worden, dan was ze er nu nog geweest! Copperfangs blik flitste naar Snowdrop. "Geef ze namen", beval hij ze streng. Daarna draaide hij zich om. Zijn zilveren tranen gleden langs zijn wangen. Hij verdween uit het zicht. Het gevoel dat hem verscheurde was onbeschrijflijk.


bramblekit {
ϟ Big, big, big search! YE2UI11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ϟ Big, big, big search!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: