And it drives me wild



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 And it drives me wild

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mousewish
StarClan
And it drives me wild DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: And it drives me wild   And it drives me wild Icon_minitimema 4 jul 2016 - 23:39

Een zucht rolde over Mouse haar lippen. Het was een nare dag vandaag. Het miezerde, maar waaide hard genoeg zodat het met flinke kracht in haar gezicht geblazen werd. Bovendien kon ze zich maar niet over het feit heen brengen dat haar vader al die tijd bij hen geweest was... En ze had hem zo vaak gezien. Sparrowfeather, de ex-medicine cat waar ze zo vaak op bezoek geweest was, was haar vader. Ze had zoveel meer tijd met hem kunnen besteden. Nu was ze gewoon boos op hem. Dat gebeurde niet vaak, dat ze boos was op anderen. Maar zoals gezegd, vandaag was een nare dag. Ze lag wat verscholen voor de den, maar niet erin. Ze had geen zin om in het hol te gaan zitten. Dat maakte haar enkel nog verdrietiger, want het was daar zo donker. En niemand van haar siblings sliepen daar, enkel een aantal van haar vrienden zoals Raptorecho en Tigergaze, en ze was nogal in een dilemma met hen. Want ze had gevoelens voor hen allebei, en het werd haar kwalijk genomen door zoveel katten dat ze niet kon kiezen. Tanen welden langzaam op in haar ogen maar ze knipperde driftig. Ééntje viel uit haar oog, op haar wang en rolde vervolgens hiervan af, waarbij hij op de grond viel. Toen ze opkeek, zag ze dat er een kat bij haar stond. Het was Magpie, een oude vriend van haar, die rondom haar apprentice-tijd wat afgezwakt was qua vriendschap. Ze gaf hem een waterig glimlachje, en schudde snel eens met haar kop. "Hey daar," miauwde ze zo positief mogelijk, ook al was het toch nog wel te horen dat ze wat verdrietig was.

- 1st Magpiehowler


Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give
Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep
Oh hunger, I know you well
My cruel friend is a funeral bell
★★★★★

Terug naar boven Ga naar beneden
 
And it drives me wild
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: