you are better



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 you are better

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashpaw,
Member
you are better DPKsfdL
Esther
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashpaw,
BerichtOnderwerp: you are better   you are better Icon_minitimedo 14 jul 2016 - 11:54

Ashpaw liep de apprentice den in. Ze had voor vandaag genoeg gedaan. Nou eigenlijk had ze alleen gezwommen in de rivier. Ze was helemaal nat en haar haren plakte tegen haar lichaam aan. Ze had geen vis gevangen wat wel de bedoeling was en daardoor was ze het water ingevallen. Er was al weinig vis. Nu had ze het helemaal verpest. Omdat Ashpaw nat was zag ze er nog slanker uit. Je kon haast haar ribben tellen. Net voor ze de den binnen liep schudde ze haar vacht uit. Ashpaw liep naar de verste hoek toe. Er was niemand in de den.  Wat de poes wel fijn vond. Opeens stond er een kat in de opening. Ze rook even en herkende ze geur, maar kon hem niet plaatsen bij een kat. "Hallo, wie ben je ook al weer?" Vroeg ze aan de kat.


Miauw
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
you are better MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: you are better   you are better Icon_minitimedo 14 jul 2016 - 18:28


Aspenpaw was bijna in een slecht humeur, wat hij zelden was. De jonge apprentice kon geen mos meer zien. Mos van de Elders, mos uit de Nursery, mos uit hij wist niet waar. Sinds hij nog geen mentor had, werd hij opgezadeld met de minst leuke klusjes. Toch, hoe saai het ook mocht zijn, knikte hij altijd vriendelijk ja en deed wat er van hem gevraagd werd. Onbeleefd kwam niet voor in zijn woordenboek. Aspenpaw wist nog goed hoe hem altijd verteld werd dan je anderen niet hoorde te behandelen hoe jij niet behandeld wilde worden, dus bleef de jonge kater bij zijn principes. Maar het enige mos die hij nu wilde zien, was dat van zijn eigen nest.
Zijn amberkleurige ogen stonden gefixeerd op de ingang van de apprentice den. Met plezier liep hij van het waterige zonlicht de den in, waar het koel en donkerder was. Zijn neus vertelde hem al snel dat hij niet de enige in de den was, en al snel werden zijn vermoedens bevestigd door het horen van een zachte stem vanachter in de den. Zijn slechte humeur was de jonge kater even straal vergeten en zette De jonge poes kende hem nog niet, wat hem niet verbaasde, ze was waarschijnlijk pas recent uit de nursery gekomen. Hij zwierf hier al even rond. ‘Aspenpaw,’ sprak de jonge kater vriendelijk naar de poes, terwijl hij met voorzichtige stappen, proberend niet de andere nesten die in de den lagen te verstoren, richting de witte poes toe. ‘Jij bent Ashpaw, als ik me niet vergis?’ zei Aspenpaw, met zijn mondhoeken omhoog getrokken in een vriendelijke glimlach.


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
you are better XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashpaw,
Member
you are better DPKsfdL
Esther
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashpaw,
BerichtOnderwerp: Re: you are better   you are better Icon_minitimedo 14 jul 2016 - 20:22

"Aspenpaw." Zei de kat. "Jij bent Ashpaw, als ik me niet vergis." De kat had zijn mondhoeken opgetrokken tot een glimlach. Ashpaw werd wat minder nerveus. "Ja dat ben ik. Ik zie er niet uit." Ze klonk niet boos of bang, maar gewoon normaal. Dat vond ze wel fijn. "Wat heb jij voor vandaag gedaan?" Ze probeerde kalm en vriendelijk over te komen. Ze wou meer vragen stellen, maar hield haar mond en glimlachte naar de kater.


Miauw
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
you are better MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: you are better   you are better Icon_minitimevr 15 jul 2016 - 17:52


Aspenpaw sjokte langzaam verder de den in, zijn amberkleurige ogen niet van de witte poes afkerend. Ashpaw bevestigde zijn vermoeden over haar naam. Het volgende deed Aspenpaw echter fronzen. Hoe bedoelde ze dat ze er niet uit zag? Hij keek haar enkele seconden vragend aan. ‘Hoe bedoel je?’ wist hij uiteindelijk dan maar te vragen, na een ongemakkelijke stilte van zijn kant. Waarom zou de poes in hemelsnaam aan hem vertellen dat ze er niet uit zag. Of bedoelde ze dat haar vachtkleur haar naam niet eerde? Poezen, een groot vraagteken in het simpele leven van een kater.
Ashpaw vroeg hem vervolgens wat hij had gedaan. Meteen herinnerde hij zijn slechte humeur weer en hoe hij - voor zijn gevoel - uren mos, riet en veren bij elkaar aan het klauwen was geweest. Om vervolgens nieuw mos, riet en veren had moeten zoeken om nieuwe nesten te maken. ‘Uuugh, ik begin er niet eens over,’ sprak de jonge kater op klagende toon, terwijl hij zich liet neervallen in zijn eigen nest en zijn kop op zijn poten legde. Hij wist dat Ashpaw een vriendelijke vraag had gesteld en waarschijnlijk alleen een gesprek wilde beginnen, maar ze had even per ongeluk de verkeerde snaar aangetikt. Dus voelde hij alsof hij haar een uitleg verontschuldigd was. ‘Ik heb niets anders gedaan dan nesten verschonen,’ mopperde de apprentice. Aspenpaw had normaal gesproken alles over voor de clan, maar om dagen achter elkaar rotklusjes te moeten uitvoeren, maakte hem langzamerhand heel erg prikkelbaar. Hij wilde weer vissen en zwemmen en trainen, maar alles leek hem op dit moment even tegen te zitten. Toch wist hij dat hij geduldig moest zijn. Alles kwam vanzelf op zijn pootjes terecht.
Aspenpaw richtte zijn kop weer op en keek naar zijn gespreksgenoot. ‘Jij wel iets spannends gedaan vandaag dan?’ vroeg hij aan de jonge poes. Hij had zijn geklaag van vandaag wel weer gehad, dus wist hij weer een vriendelijke blik op zijn gezicht te plakken. Aspenpaw wist dat hij niet moest zeuren, maar af en toe leken de dagen oneindig lang te duren.


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
you are better XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashpaw,
Member
you are better DPKsfdL
Esther
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashpaw,
BerichtOnderwerp: Re: you are better   you are better Icon_minitimezo 17 jul 2016 - 12:44

"Hoe bedoel je?" Vroeg de kater aan haar. Ashpaw schudde haar hoofd. "Uuugh, ik begin er niet eens over." Antwoorde de kater op haar tweede vraag en liet zich neervallen. Hij legde zijn kop op zijn poten. Meteen zei hij ook weer wat hij gedan had. "Oh." Ashpaw wist niet goed wat ze moest zeggen, maar Aspenpaw stelde meteen haar een vraag. "Jij wel iets spannends gedaan vandaag dan?" Zei hij. "Nou ja. Ik wou dus vis vangen voor de clan, want er is weinig vis dus wou ik mezelf bewijzen en toen liep ik te ver naar de kant toe. Ik viel in het water." Ashpaw zuchtte. "Ik moet eens leren hoe ik het beste een vis kan vangen. Niet dat dat nu kant, maar gewoon alleen de techniek." Ashpaw liep iets verder naar de kat toe, maar liep weer naar achter. Ze schudde zich per ongeluk uit.


Miauw
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
you are better MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: you are better   you are better Icon_minitimezo 17 jul 2016 - 16:51


Het enige wat Ashpaw wist te zeggen bij zijn angstaanjagende opwindende dag was "oh". Aspenpaw kon het niet laten om een mondhoek omhoog te trekken. Ja, zo kon je het wel stellen.
Aspenpaw maakte zichzelf comfortabel in zijn nest en keek met zijn amberkleurige ogen zijn witte gesprekspartner aan en luisterde naar haar dag. Hij grinnikte toen ze vertelde dat ze het water in was gevallen terwijl ze een vis wilde vangen. Nou ja, ze hadden zich denk ik allemaal wel in die situatie bevonden. ‘Vissen vangen is lastiger dan het lijkt,’ zichtte de zwart-witte apprentice instemmend. Daarna rolde hij op zijn rug en keek Ashpaw ondersteboven aan. ‘En je hoeft je niet meteen te bewijzen, niemand neemt je iets kwalijk,’ probeerde hij haar blunder een beetje te verdoezelen. Een jonge apprentice verloor nou eenmaal vaak prooi. Hij net zo, niemand was een professional na een paar dagen trainen. Door fouten te maken kon je ervan leren. Ashpaw zou deze fout zeker herinneren. De ongeplande ontmoeting met het water zou waarschijnlijk lang in haar geheugen gegrift staan.
Ashpaw begon over dat ze moest leren hoe ze een vis kon vangen. Hij grinnikte en rolde weer terug op zijn buik. ‘Rustig aan, de clans waren ook niet opgericht in één dag.’ De jonge kater keek haar met een glimlach op zijn gezicht aan. ‘Niemand verwacht dat je met zes manen een perfecte jager bent,’ zei Aspenpaw op een luchtige toon. ‘Ik kan het ook nog lang niet vlekkeloos,’ grinnikte de kater. Nee zeker niet. En er was weinig vis om op te oefenen. Ieder stuk prooi telde, dus liet hij het liever aan de getrainde jagers over. Natuurlijk was ook hij ijverig om te leren. Aspenpaw - en Ashpaw in deze kwestie - moest geduldig zijn, het zou allemaal wel op zijn pootjes terecht komen.


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
you are better XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashpaw,
Member
you are better DPKsfdL
Esther
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashpaw,
BerichtOnderwerp: Re: you are better   you are better Icon_minitimema 18 jul 2016 - 16:57

Aspenpaw zei dat het niet uit maakte of het niet lukt en ging zo maar door. Hij draaide op zijn rug. "Maar maar." Ashpaw wist niet goed wat ze moest en liet zich zelf neer vallen. Ze deed haar hoofd op haar poten. Ashpaw zuchtte diep en ging op haar zei liggen. Ze had geen zin meer in de trainingen. Als ze dan fouten zou gaan maken. "Dat is toch niet goed, fouten maken. Ja je kan er van leren, maar de clan moet wel eten hebben." Ashpaw zuchtte opnieuw. Wat had ze er aan om fouten te maken en daar van leren, als de clan eten nodig had. Verspilling van tijd. "Ik ben echt een slechte Warrior." Mopperde Ashpaw.


Miauw
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
you are better MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: you are better   you are better Icon_minitimedi 19 jul 2016 - 14:08


Aspenpaw kon het niet laten om een mauw van gelach te laten horen toen Ashpaw tegen hem in begon te praten. Hij kon het zich goed voorstellen hoe de jonge apprentice, amper uit de nursery, zich voelde. De eerste dagen van zijn training wilde hij ook alles perfect doen en was erg teleurgesteld en gefrustreerd telkens als iets misging. Nu had hij geleerd dat niet alles één-twee-drie ging. Je moest hard werken, oefenen en steeds herhalen om iets te kunnen perfectioneren.
De witte poes begon opeens over dat het niet goed was om fouten te maken. Aspenpaw schudde zijn kop. Ze moest zichzelf niet zo neer halen. ‘Ja van fouten leer je, dat heb je goed. Oefening baart kunst. Er zijn ook genoeg warriors die al geleerd hebben om te jagen om de clan te voeden en jij zal het ook gaan leren. Heb geduld.’ Aspenpaw hoopte echt dat zijn woorden door zouden dringen bij haar. Hij haatte het om anderen zo te zien. Iedereen had zijn of haar eigen speciale kwaliteiten, ze moest ze alleen nog ontdekken. Ze sprak opeens over dat ze een slechte warrior was. Aspenpaw kon het niet laten om te lachen. ‘Ja, je bent een slechte warrior. Maar je bent een goede apprentice.’ De jonge kater hoopte dat ze zich niet langer meer ging vergelijken met katten die al manen training hadden gehad. Dat kon gewoon niet. Ze moest proberen het beste te zijn in wat ze nú was, een apprentice die amper training had gehad kon nou eenmaal niet alles vlekkeloos doen.


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
you are better XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashpaw,
Member
you are better DPKsfdL
Esther
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashpaw,
BerichtOnderwerp: Re: you are better   you are better Icon_minitimewo 20 jul 2016 - 16:11

"Ik ben een goede apprentice." Zei Ashpaw Aspenpaw een beetje na. "Heb jij al veel meer als mij geleert. Heb je dan ook meer fouten gemaakt, want dan ben je nog beter als mij." Zei Ashpaw met een glimlach op haar gezicht. Ashpaw stond op en liep naar Aspenpaw toe. "Kan jij mij leren jagen?" Ashpaw keek hem heel lief aan. "Hoeft nog niet vandaag, maar gewoon een keer."


Miauw
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
you are better MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: you are better   you are better Icon_minitimedi 26 jul 2016 - 11:17


Aspenpaw snorde tevreden toen de witte poes sprak over dat ze een goede apprentice was. ‘That's the spirit,’ mauwde hij vrolijk. Een tevreden glimlach stond op zijn gezicht. Misschien waren zijn woorden dan toch echt bij haar doorgedrongen en kon ze nu accepteren dat ze nog maar net in training was en alles niet in één keer perfect zou gaan. Hopelijk.
Opeens begon de jonge poes weer tegen hem te brabbelen en kwam naar hem toe met een lief snoetje. Aspenpaw trok een verwarde blik over dat hij haar wel kon leren jagen. Nee, natuurlijk niet, daar was een mentor voor. De zwart-witte kater schudde dan ook zijn kop. ‘Stop even, Ashpaw. Ik ben ook nog maar net in training en ik kan ook nog lang niet vlekkeloos jagen. Je hebt een mentor om je te leren jagen.’ Hij richtte zijn amberkleurige ogen strak op Ashpaw. ‘Ik ben bang dat ik je niet kan helpen,’ zei hij zo kalm en redelijk mogelijk tegen de jonge poes, waarna hij zijn ogen afwendde en zijn kop weer op zijn poten legde.


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
you are better XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashpaw,
Member
you are better DPKsfdL
Esther
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashpaw,
BerichtOnderwerp: Re: you are better   you are better Icon_minitimewo 27 jul 2016 - 17:47

"Stop even, Ashpaw. Ik ben ook nog maar net in training en ik kan ook nog lang niet vlekkeloos jagen. Je hebt een mentor om je te leren jagen." Aspenpaw keek strak op Ashpaw. "Ik ben bang dat ik je niet kan helpen." Zei de kater tegen haar. Weer legde de kater zijn poten op zijn voorpoten. "Oh jammer." Probeerde Ashpaw vriendelijk tegen de kater te zeggen. Ze liep helemaal naar achter en ging daar in een hoekje liggen. Ze sloot haar ogen. Ze mocht Aspenpaw eigenlijk wel. Snel deed ze haar ogen weer open en stond langzaam op. Ashpaw liep rustig naar de kater toe en ging naast hem liggen. "Mijn mentor doet alleen helemaal niks. Ik probeer alles mezelf aan te leren. Ik weet alleen niet de technieken."


Miauw
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
you are better MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: you are better   you are better Icon_minitimevr 29 jul 2016 - 21:16


Aspenpaw zag Ashpaws teleurstelling, hoewel ze het probeerde te verdoezelen door vriendelijk te lijken, maar hij hield voet bij stuk. Ook toen ze van hem weg liep. Hij stond nog steeds achter zijn eigen mening dat een mentor er was om je nieuwe dingen te leren. Hij kon dingen misschien helemaal verkeerd aanleren en bovendien was hij zelf ook amper uit de startblokken.
Toen begon ze opeens over haar mentor. Hoezo niets? Mentors trainden bijna elke dag met hun apprentice. ‘Misschien heeft hij het wel heel druk of toevallige belangrijkere dingen aan zijn kop. Ik weet zeker dat hij het niet zo bedoeld,’ probeerde Aspenpaw voorzichtig. Het kon niet zo zijn dat een mentor zijn apprentice vergeten was. Er moest een goede reden zijn.

- OOC: Door de recente reminder over trainingen wist ik niet heel goed wat ik met deze post aan moest, dus ik hoop dat je er iets mee kunt!


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
you are better XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashpaw,
Member
you are better DPKsfdL
Esther
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashpaw,
BerichtOnderwerp: Re: you are better   you are better Icon_minitimema 15 aug 2016 - 14:14

"Misschien heeft hij het wel heel druk of toevallige belangrijkere dingen aan zijn kop. Ik weet zeker dat hij het niet zo bedoeld." Begon Aspenpaw voorzichtig. "Ja misschien wel, maar ik zou toch liever een eigen mentor hebben dat de hele tijd met andere warriors trainen. Elke kat is anders." Ashpaw zuchtte, maar niet heel diep. "Ik wil graag goed worden met elke keer een andere warrior lukt het niet, denk ik."

- Ik heb het ook gezien. Ik snap het wel dat het dan moelijker is. Ik denk dat deze post ongeveer wel zou moeten kloppen.


Miauw
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
you are better MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: you are better   you are better Icon_minitimezo 21 aug 2016 - 23:19


Ashpaw klaagde over dat ze liever een eigen mentor had. Aspenpaw knikte instemmend. Natuurlijk wilde de poes dat, hij had hetzelfde meegemaakt toen zijn eerste mentor niet meer in staat was hem te trainen. Maar hij kreeg toen al snel Bitterball als zijn mentor. ‘Bij de volgende ceremonie zal je vast een nieuwe mentor krijgen,’ sprak hij haar bemoedigend toe. ‘Je moet alleen een beetje geduld hebben,’ sprak hij met een grijns op zijn gezicht, waarna een knipoog volgde. Elke apprentice zou ooit Warrior worden, maar natuurlijk kwamen er wel eens oneffenheden op het pad dat het even niet goed ging. En bovendien was Ashpaw pas nét apprentice, ze zou wel leren. Het duurde alleen langer dan een maan, pas als bladval tot een einde zou komen kon Aspenpaw zijn Warrior naam verwachten.


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
you are better XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashpaw,
Member
you are better DPKsfdL
Esther
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashpaw,
BerichtOnderwerp: Re: you are better   you are better Icon_minitimema 22 aug 2016 - 11:50

‘Bij de volgende ceremonie zal je vast een nieuwe mentor krijgen,’ Zei Aspenpaw. "Ja ik denk het." ‘Je moet alleen een beetje geduld hebben,’ "En ik heb nou net geen gedult." Zei Ashpaw lachend, maar ze wist wel dat ze even moest wachten tot een nieuwe ceremonie. "Gelukkig weet ik dat andere warriors mij in die tussentijd trainen."


Miauw
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
you are better MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: you are better   you are better Icon_minitimedi 23 aug 2016 - 17:27


Aspenpaw dacht ook hetzelfde dat ze volgende ceremonie een vaste mentor zou krijgen. Het moest wel, hij wist het zeker. Het was belangrijk voor de clan dat er nieuwe Warriors werden getraind, dus Butterstar zou nooit Ashpaw overslaan.
Vervolgens sprak ze dat ze geen geduld had. Aspenpaw lachte hartelijk om de poes. ‘Dat het ik gemerkt,’ grinnikte de jonge kater met trillende snorharen. Ashpaw sprak vervolgens dat ze wel werd getraind en hij knikte instemmend. Natuurlijk, maar hij begreep ook wel dat ze een vaste trainer wilde. Die wist natuurlijk op een gegeven moment precies hoe je met iemand om moest gaan. Je vormde toch een soort band. Aspenpaw richtte zijn amberkleurige ogen weer op de witte apprentice. ‘Ze zeggen dat geduld een schone zaak is. Mijn geheim om geduldig te blijven, is om jezelf zo veel mogelijk bezig te houden. Doe eens iets geks; iets wat je nog nooit gedaan hebt. Je hebt nu ieder excuus om zoveel mogelijk lol te hebben,’ sprak de zwart-witte kater met een speelse grijns op zijn gezicht. Ja, hij zocht altijd zijn lol wel op. Zeker nu hij meer vrij over het territorium kon zwerven, én erbuiten.


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
you are better XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
you are better
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: