Ceremony 26-07



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremony 26-07

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverstar
Editor
Ceremony 26-07 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Ceremony 26-07   Ceremony 26-07 Icon_minitimedi 26 jul 2016 - 13:26

 CEREMONIE 26-07
Silverstar sprong op de High Rock en hief zijn kop om de rest van de clan toe te spreken. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de High Rock voor een Clanmeeting!" Zijn kreet weergalmde door het kamp en bereikte de oren van de katten die nieuwsgierig aan kwamen lopen en verwachtingsvol gingen zitten. Eens iedereen zich had verzameld opende Silverstar zijn bek weer om het nieuws te delen. "Het is weer tijd voor een ceremonie," kondigde hij aan.

Apprentices
Swankit -> Swanpaw, (Mentor: Dazzlestrike)
,Sandkit -> Sandpaw' (Mentor: Vixenlight)
Poppykit -> Poppypaw (Mentor: Graveleap)
Lionkit -> Lionpaw' (Mentor: Jaytail)
Ocelotkit -> Ocelotpaw (Mentor: Vixenlight)
Glazekit -> Scornpaw (Mentor: Maskheart)

Dustpaw (Mentor: Silverstar)
Rousepaw (Mentor: Cinderdance)
Banepaw (Mentor: Winterbird)
Dawnpaw (Mentor: Dazzlestrike)
Redpaw" (Mentor: Thornflame)
Branchpaw' (Mentor: Winterbird)
Butterflypaw (Mentor: Snowdrop)
Phantompaw (Mentor: Maskheart)

Warriors
Salmonpaw -> Salmonleap
Peachpaw -> Peachblossom
Winterpaw -> Winterbird
Briarpaw -> Briarrose

Nieuwe Elders
-

Nieuwe Queens
Snowdrop

Speciale mededelingen:
-

Toen alle katten benoemd waren en iedereen zich weer bij de rest van de clan had gevoegd, hief Silverstar nog eenmaal zijn kop om de ceremonie af te sluiten "Hierbij is deze Clanmeeting geëindigd," deelde hij als laatst mee, waarna hij van de rots af sprong om zich tussen de felicitaties te mengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Ceremony 26-07 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 26-07   Ceremony 26-07 Icon_minitimedi 26 jul 2016 - 20:28

Maskheart luisterde aandachtig naar de woorden die Silverstar uitsprak. Het was tenslotte een nieuwe ceremonie en ergens hoopte hij dat hij toch wel een apprentice zou krijgen. Het zou dan wel zijn eerste apprentice zijn als een warrior, maar dat nam niet weg dat hij er zijn best voor zou doen. Wat hij echter niet verwachtte was dat hij er twee kreeg, Scornpaw en Phantompaw. Hij liep naar voren toe toe en raakte van beide apprentices de neus aan voor hij terug stapte en wachtte tot de rest van de ceremonie voorbij was. Zodra deze dan ook voorbij was ging hij weer op zoek naar Phantompaw en Scornpaw, zodat hij de twee kon vertellen wanneer ze zouden beginnen met trainen.


Ceremony 26-07 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterbird
Member
Ceremony 26-07 2vifhtw
Cynthia
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 66 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen (senior warrior)
Winterbird
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 26-07   Ceremony 26-07 Icon_minitimedi 26 jul 2016 - 21:04

Winterpaw was naar de plek voor de high rock gegaan toen ze de oproep van Silverstar hoorde. Ze luisterde naar wat er gezegd werd en kwam er dan ook al snel achter dat het een ceremonie was. Ze wist dat haar mentor vond dat ze klaar was om een warrior te worden en daardoor was ze dan ook niet verbaasd toen Silverstar haar naar voren riep en ze haar warriornaam kreeg, Winterbird. Ze was echter wel verbaasd toen ze twee apprentices toegewezen kreeg. Ze had misschien op één apprentice gehoopt, maar twee was toch wel iets dat ze niet had verwacht. Ze liep ietwat nerveus naar haar twee nieuwe apprentices toe en begroette ze, Banepaw en Branchpaw. Beide waren ze geen nieuwe apprentices meer, wat betekende dat haar leeftijd ook al wat dichter bij die van hun lag. "Ik wilde morgen met de trainingen beginnen." Zei ze dan ook tegen beide apprentices. Ze wilde het graag goed doen en ze zou dan ook eerst morgen beginnen met wat ze beide al wisten, gezien ze dat belangrijk vond.


Ceremony 26-07 2lmqdxz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nazca
Deceased
Ceremony 26-07 MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive


CAT'S PROFILE
Age: Dead {21 moons} ☀
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 26-07   Ceremony 26-07 Icon_minitimewo 27 jul 2016 - 20:12

Al de hele ochtend prikte zijn vacht. Branchpaw was nerveus en er zat iets in zijn keel dat maar niet weg wilde. Hij draaide doelloos rondjes voor de ingang. Zijn taak was om wacht te houden daar. De lange apprentice voelde nog een diep verlies voor zijn vorige mentor. Het zou moeilijk worden. Hij zou zijn vorige mentor nooit vergeten, omdat het ook zijn moeder was. Niet zijn echte moeder, maar de poes die hij als moeder had beschouwd. Ze was niet zo lang geleden gestorven aan Blackcough, de ergste vorm van de hoest die 's winters altijd komt. Hij spitste zijn oortjes toen de clan geroepen werd naar de High Rock. Winterbird. Hij strekte zijn kop uit en drukte zijn neusje tegen de hare. "Ik wilde morgen met de trainingen beginnen." Branchpaw knikte. Hij kon niets uit zijn keel krijgen.


let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
Ceremony 26-07 J7hKrjh
Terug naar boven Ga naar beneden
Salmonleap
Member
Ceremony 26-07 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 26-07   Ceremony 26-07 Icon_minitimedo 28 jul 2016 - 12:22

Trots als een pauw wachtte Salmonpaw tot haar naam genoemd zou worden. Eindelijk, eindelijk, eindelijk, was alles wat ze kon denken. Ze had haar vacht gewassen tot hij glansde en er geen haartje meer verkeerd zat. Nu stond ze zo rechtop als ze maar kon, met glimmende ogen en een ingetogen glimlach op haar gezicht (ze wilde er niet uitzien als een overenthousiaste kitten, ze was straks immers een volwaardige, verantwoordelijke warrior!). Ze keek even naar Briarpaw, blij dat ze deze ceremonie deelden. Killer en Cute zouden tegelijk hun warriornamen ontvangen. Ze haalde diep adem en richtte haar blik op Silverstar toen die de ceremonie opende. Ongeduldig wachtte ze tot hij met het benoemen van de nieuwe warriors zou beginnen. Ze stapte trots vooruit en stak haar kin naar voren toen ahar naam werd genoemd. Dit moest een perfect moment zijn, dit was een moment dat alleen om haar ging en waarop iedereen alleen naar haar keek. Een sterk gevoel van trots overwelmde haar toen haar nieuwe naam werd genoemd en door haar clangenoten werd geroepen.
Het moment ging haar veel te snel voorbij. Ze had weinig aandacht voor twee andere katten die warrior werden, Winterbird en Peachblossom, maar zodra Briarpaw de naam Briarrose had gekregen, liep Salmon naar haar toe, met een brede grijns op haar gezicht. "Ik weet niet of ik je nu Cute of Briarrose moet noemen", miauwde ze geamuseerd. Salmonleap, dacht ze. Salmonleap, Salmonleap. En ze vond het de mooiste naam van de clan, van alle clans. Haar naam, die nu aangaf dat ze een echte warrior was. Nu nog Salmonstar, dacht ze stilletjes.


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

Ceremony 26-07 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Phantompaw.
Member
Ceremony 26-07 TxuB0oA
Yanthe
39
Actief
True love is like a ghost, which everyone talks about and few have seen. ✧

CAT'S PROFILE
Age: 6,5 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Phantompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 26-07   Ceremony 26-07 Icon_minitimeza 30 jul 2016 - 21:19

Ondanks dat Phantom eerder al enkele trainingen had gehad, onder het bewind van Bloodclan, keek de kater uit naar wat er komen zou. Hij was een kitten geweest toen Bloodclan hier heerste dus hij moest nog wennen aan de speciale ceremonies. Wat voor een oudere clankat bekend klonk, was voor hem nog iets nieuws. Zijn oortjes schoten naar voren bij het horen van zijn naam. Hij zou een mentor krijgen, Maskheart genaamd. Even ging zijn blik naar Scornpaw, een kitten die net benoemd was tot apprentice. Met die kat moest hij dus een mentor delen. Niet dat hij dat erg vond. Met 2 was toch vele leuker?! Hij stapte naar voren en raakte kort het neusje van de grote warrior aan. Zijn oogjes glommen van enthousiasme en gingen kort naar Maskheart, niet wetend wat er nu zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarrose
Member
Ceremony 26-07 JijcMi0
Pommeline
190
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Briarrose
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 26-07   Ceremony 26-07 Icon_minitimedi 2 aug 2016 - 15:41

Yesss!! Eindelijk was het de langverwachte ceremonie. Briarpaw bemerkte Salmon die naar haar keek. Met een trotse grijns keek ze terug en trippelde op haar poten te wachten op haar nieuwe naam. Briarpaw zag Salmon met haar kin omhoog naar voor wandelen. Zij werd Salmonleap genoemd. Na twee andere nieuwe warriors was het eindelijk haar beurt. Zij ontving de naam Briarrose. Met glimmende ogen liep ze naar haar mentor. "Bedankt voor je goede trainingen!" piepte ze als een enthousiaste kitten alvorens naar Killer te lopen. "Ik weet niet of ik he nu Cute of Briarrose moet noemen," mauwde ze. Briar lachte. "Hmm," ze wreef nadenkend over haar kin. "Die keuze is aan jou, Killer." zei ze met de nadruk op Killer. Nu was ze eindelijk volwassen. Mocht ze doen wat ze wilde en binnenkort.. Ooit werd ze mentor! Briarrose was in de wolken.


Ceremony 26-07 AmM9c06
H.O.P.E.
Hold On, Pain Ends
Terug naar boven Ga naar beneden
Salmonleap
Member
Ceremony 26-07 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 26-07   Ceremony 26-07 Icon_minitimevr 12 aug 2016 - 11:28

Salmon grijnsde breed bij het horen van haar eigen bijnaam. "Nou, Briarrose is een leuke naam, maar voor mij blijf je Cute", antwoordde ze. Ze lette niet echt op de rest van de ceremonie, maar ving wel op dat Winterbird maarliefst twee apprentices kreeg. Salmonleap voelde een steek van jaloezie en wierp even een afgunstige blik op de nieuwe warrior. "Als zij er al twee krijgt, hadden wij er ook wel een mogen krijgen", mompelde ze, maar daarna klaarde haar gezicht weer op. "Nou, ik ga nu jagen. Wedden dat ik vandaag van ons tweeën de grootste prooi zal vangen?" vroeg ze speels en ze keek haar medewarrior uitdagend aan. Zonder Cute veel tijd te geven voor een antwoord, stoof ze ervandoor. "Ik zie je bij het sharing tongues vanavond!" riep ze over haar schouder. Ha, ze zou niet alleen een grotere prooi vangen dan Cute, ze zou de grootste prooi vangen van de hele clan! Ze zou bewijzen dat ze haar nieuwe naam meer dan waard was. En ze zou bewijzen dat zij ook best een apprentice aankon!


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

Ceremony 26-07 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Butterflypaw
Member
Ceremony 26-07 DPKsfdL
Beau
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterflypaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 26-07   Ceremony 26-07 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 19:58

Butterflypaw hoorde Silverstar roepen dat we moesten verzamelen voor een clan ceremonie. Zal ik kan misschien een mentor krijgen waarmee ik les krijg? Vast niet dacht Butterflypaw. Ik ben niet bekent. Butterflypaw ging zitten bij de andere katten. Alle katten leken heel blij met deze ceremonie, ik ben waarschijnlijk de gene niet het niet leuk vind dacht Butterflypaw. Opeens hoorde Butterflypaw haar naam,  haar hart maakte een sprongetje. Yes, eindelijk les om warrior te worden dacht Butterflypaw blij. Snowdrop is haar nieuwe mentor, eingelijk maakte het haar niet uit welke mentor ze kreeg als ze maar warrior kon worden! Ze zal zich gaan bewijzen voor Snowdrop dat ze meer dan een leerling is.


Ceremony 26-07 3582blt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Ceremony 26-07 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 26-07   Ceremony 26-07 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 20:10


Het leek erop dat er een ceremonie zou komen. Wel meteen spitste ze haar oren en luisterde de gevlekte poes aandachtig naar de woorden van haar vriend... Al snel hoorde ze dat ze weer een nieuwe apprentice zou krijgen. Ene Butterflypaw. Ze keek op en zocht deze poes, al snel had ze deze gevonden. Dit zou haar vierde apprentice worden, dus ze was er al wat ervaren in. Met een zacht gesnor wandelde de grote poes naar de rossige apprentice toe en drukte ze haar neusje tegen de ander aan. "Goedendag Butterflypaw, ik ben je mentor, Snowdrop," zei ze kalm. "Heb je zin om nu al te gaan trainen?" begon ze even om haar karakter eerst wat beter te leren kennen.


Ceremony 26-07 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterflypaw
Member
Ceremony 26-07 DPKsfdL
Beau
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterflypaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 26-07   Ceremony 26-07 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 20:38

Eenmaal bij Snowdrop aangekomen haalde Butterflypaw diep adem. De vorige keer ben ik weg gelopen op zoek naar familie. Dit keer ga ik dat niet doen dacht Butterflypaw. "Goededag Butterflypaw, ik ben je mentor, Snowdrop," zei Snowdrop kalm. "Hoi," antwoorde Butterflypaw. Waarom ben ik zenuwachtig laat je zelf eens toch zien! Dacht Butterflypaw boos. "Heb je zin om nu al te gaan trainen?" "Heel veel zin. Ik wilde eigenlijk al nu beginnen." Zo moet je praten niet zo zenuwachtig zijn! Dacht Butterflypaw.


Ceremony 26-07 3582blt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Ceremony 26-07 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 26-07   Ceremony 26-07 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 20:42


De poes begroette haar ook en ze glimlachte even naar haar. Okay dan, ze was tenminste aardig genoeg, of beleefd genoeg hallo te zeggen, een goed begin, een pluspuntje op het rapport en een zoen van de juf. Toen Snowdrop haar vraag stelde wachtte ze kalm op een weerwoord van de ander, een antwoord. "Heel veel zin. Ik wilde eigenlijk al nu beginnen." Ze knikte even en wenkte haar mee met haar staart. "Kom dan maar mee, we praten onderweg wel over je voorgaande training," zei de poes voordat ze kalm weg wandelde en even het kamp uit sprong.

-Topic uit, ik maak dan zo het trainingstopic! c:


Ceremony 26-07 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremony 26-07
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: