3 daagjes ff weg c:



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 3 daagjes ff weg c:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Clouddust
Member
3 daagjes ff weg c: E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: 3 daagjes ff weg c:   3 daagjes ff weg c: Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 21:48

Hoii c:

ik heb mijn beste vriendin hier over de vloer en t zou jammer zijn als ik dan de hele dag bezig ben met posten xD
ik zie haar niet zo vaak en ja ik wil gewoon heel graag leuke dingen met haar doen ^^
dus ja voor iedereen met wie ik een topic heb, patience c:
ik ben woensdag weer terug hier :3

Liefs Jeltje


3 daagjes ff weg c: 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
3 daagjes ff weg c: E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: 3 daagjes ff weg c:   3 daagjes ff weg c: Icon_minitimeza 13 aug 2016 - 23:39

Sorry dat ik nog wat langer weg was ;; had het super druk!

Ik ga morgen een aantal dagen naar Noordwijk en ik weet niet of we de laptop meenemen (denk het niet). Ik kan miss op telefoon op topics reageren maarja iedereen die dit dus leest: sorry, het heeft nog wat tijd nodig cx

ik heb ook even geen inspiratie omdat school bijna begint dus ik ben nogal gestrest :c maar het komt goed!

oja heb ook net een baantje dus huehue

Maarja op z'n vroegst is alles woensdag helemaal bijgewerkt! <3 Ik hoop wel dat ik al wat kan posten in de tussentijd c:

Sorry en liefs,
Jeltjee

ik kom wel naar de meeting trouwens dus die mensen mogen me dan wel slaan <3 nee jk haa


3 daagjes ff weg c: 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
3 daagjes ff weg c:
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: