The fern in you



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The fern in you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tomtitgaze
Member
The fern in you  19758610
Quinty
191
Actief
"Pure blood is no guarantee of virtue!"

CAT'S PROFILE
Age: 45 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tomtitgaze
BerichtOnderwerp: The fern in you    The fern in you  Icon_minitimevr 12 aug 2016 - 19:33

De jonge apprentice wilde weer eens kijken of de grenzen goed waren, geen andere katten en helemaal geen andere katten van andere Clans. Want hoe zouden ze hun territorium over willen steken, hij had zijn oren in zijn nek geslagen bij deze gedachtenissen. Hij had zijn tanden gevaarlijk ontbloot al zal hij ook nooit zomaar iemand aanvallen, dus hij trok zijn lippen weer over zijn tanden heen. Oké, als hij zeker wist dat dit veilig was hoefde hij niet veel op Routpaw te letten. Hij had het vaker na gekeken en helemaal sinds die ontmoeting met die Shadowclan patrol, hij kon zijn gedachten even er niet meer vanaf houden. Zijn gedachten bleef haken in dat moment, die Shadowclanners hadden hun.. Hun.. Territorium gestolen. Ooit zouden ze deze terug moeten halen, ooit was maar een woord wat tot de eeuwigheid kon duren. Hij hoopte gewoon, dat ze het snel terug kregen. Hij begreep ook niet waarom de Shadowclan dat gedaan had, die katten. Hij schudden zijn kop toen er weer een geur zijn neus binnen liep, Shadowclan alweer..

~Eerste post voor Fernpaw


The fern in you  Tomtitos
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
The fern in you  DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: The fern in you    The fern in you  Icon_minitimevr 12 aug 2016 - 21:30

Fernpaw was, samen met één andere Apprentice en twee oudere Warrior’s, gekozen om op patrol te gaan. Terwijl ze haar uiterste best deed om de katten bij te houden – wat vrij goed ging omdat snelheid wel haar ding was – dacht ze goed na over welke grenzen ze moest patrouilleren. De katers hadden tegen hun gezegd dat ze allemaal een eigen Clan moesten kiezen om te patrouilleren. Ze wist dat de andere Apprentice de ThunderClan border al wilde controleren en ze hoorde de katers voor haar spreken over het patrouilleren van de RiverClan border. Fernpaw zuchtte toen dat dus wilde zeggen dat er voor haar niks anders overbleef dan de WindClan border om te patrouilleren. Dat was nog eens de Apprentice’s zelf laten kiezen, zeg. Bij de borders namen ze afscheid van elkaar. De Warrior’s droegen haar en de andere Apprentice op om op de terugweg zeker van prooi mee te nemen en voor zonsondergang terug in het kamp te zijn. Fernpaw gaf een plechtig knikje en wenste de andere Apprentice – deze keer was het niet zo’n arrogante, bedankt StarClan! – en draaide zich om om de WindClan border te gaan checken. Het verschil in geuren was duidelijk en Fernpaw opende bekje zodat ze de geur van de WindClan nog beter in zich op kon nemen. Het was de eerste keer sinds ze de WindClan echt in zo’n glorie kon ruiken. Ze had natuurlijk pasgeleden bij Fourtrees een WindClan tom ontmoet, maar dat was heel anders geweest. Plotseling stond Fernpaw stil toen ze aan de overkant van haar border een WindClan cat zag staan. Zijn groene ogen keken niet bepaald gelukkig en Fernpaw het had gevoel alsof de kater haar elk moment kon gaan aanvallen. Om te laten merken dat ze dit gedrag niet apprecieerde zakte ze wat door haar poten en trok haar bovenlip dreigend naar achteren, maar wist dat als het op een confrontatie uit zou komen dat ze niet ervaren genoeg zou zijn om zich te kunnen verweren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomtitgaze
Member
The fern in you  19758610
Quinty
191
Actief
"Pure blood is no guarantee of virtue!"

CAT'S PROFILE
Age: 45 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tomtitgaze
BerichtOnderwerp: Re: The fern in you    The fern in you  Icon_minitimeza 13 aug 2016 - 16:36

Tomtit had de geur geroken, al zag hij aan de andere kant een Shadowclan kattin. Zijn ogen gingen tot spleetjes, al was de zwart witte kattin door haar poten heen gezakt en ontbloten haar boven tanden. De jonge kater wist dat niet elke kat zo was, alleen deze Shadowclanners moesten eens schamen voor hun daden. Hij had al een oefening gehad met Crowcall als hij een Shadowclan kat tegen zou komen hoe ze zouden vechten, elke Shadowclanner vocht vies. Ze probeerde de poten van de Windclanners uit te schakelen zodat ze het plus punt van de Windclanner konden uitschakelen, alleen dit keer niet. Hij ging door zijn poten en fel ontbloten hij zijn nagels, al was hij niet op haar gebied en andersom ook niet. Hij zal niet op haar gebied komen mooi niet, geen regels breken. Hij ontbloten zijn tanden, klaar voor de kattin. Hij sloeg kwaad met zijn staart, al realiseerde hij iets. Kwaad zijn was niet altijd de optie, niet altijd. Hij klapte zijn nagels in en ging wat kalmer zitten en nam even wat hier gebeurden in zich op, zijn tanden waren niet meer ontbloot. "Waarom?" Vroeg hij aan de Clan kat voor hem, zijn staart zwiepte. "Waarom pakte jullie Clan ons gebied af?" Miauwde hij duidelijker en krachtig, hij had zijn ogen tot spleetjes gemaakt. Even slikte hij, "jullie Clan loog tegen ons en gebruikt ons gebied." Miauwde hij strak, de dassenburcht was niet meer van hun. Ze zouden het terug krijgen ooit, al sloot hij zijn ogen en schudden een paar keer zijn kop. "Ik ga veder met dit gebied bekijken om te onderzoeken of jullie vlooienbalen niet op ons gebied zijn geweest, waarvan jullie iets gestolen hebben." Sprak hij ergens een tikkeltje aangebrand waarna hij zich weg draaide en veder wilde gaan, zijn clangenoten waren broeders en zusters alleen.. Dit was een vijand, een grote bedreiging voor hun Clan.

OCC: Sorry van de korte posten, ik heb weinig inspi..


The fern in you  Tomtitos
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
The fern in you  DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: The fern in you    The fern in you  Icon_minitimezo 14 aug 2016 - 12:38

Ook al toonde Fernpaw zo goed als geen emotie naar de kater toe, toch bonkte haar hart in haar keel bij het idee dat het werkelijk op een gevecht zou uitdraaien tussen haar en de kater. De kater was ouder dan haar en zou waarschijnlijk ook meer ervaren dan haar zijn omdat hij een mentor had, maar als ze haar Clan moest verdedigen dan zou ze vechten. Dan zou ze wel roepen om hulp als het slecht zou gaan zodat de katten die met haar mee waren op patrol terug zouden komen om haar te helpen. Fernpaw’s vacht was inmiddels ook naar boven gegaan waardoor ze er groter uitzag dan ze werkelijk was en haar klauwen boorden zich diep in de grond onder haar. Plotseling ontspande de WindClanner, maar Fernpaw niet. Haar vacht hing nog altijd in de lucht, haar tanden waren nog altijd ontbloot en haar klauwen waren nog altijd klaar om in zijn vacht te schieten als dat nodig was. Ze wist dat dit goed een val kon zijn en dat hij dadelijk toch ten aanval kon gaan als hij dat wilde. Ze moest haar verdediging niet laten zakken omdat het leek bij de vijand alsof deze ook gezakt was. Zijn woorden brachten haar echter van haar stuk en verbaasd zijnde keek de poes hem aan. Ze kwam een beetje overeind en liet deze keer haar aanvallende houding wél varen. Waar had hij het over? Sinds ze nog maar pas een Apprentice was wist ze nog niet alles over het gebied van de ShadowClan en ook niet over ruzies tussen haar Clan en die van een ander. ‘Ik heb geen idee waar je het over hebt,’ sprak ze nu op een eerder kalme wijze en ze kwam weer langzaam overeind uit haar aanvalshouding. ‘Toen dat gebeurde was ik waarschijnlijk nog een kitten. Ik ben nog maar pas een Apprentice en weet dus niks van een eventueel gevecht tussen ShadowClan en WindClan.’ Hoe het dan ook mocht zijn… als ShadowClan dat gebied inderdaad had ingenomen dan zou dat wel met een reden gebeurd zijn. Die WindClanner moest niet denken dat ze zou zwichten omdat het zogenaamd onterecht was wat er was gebeurd. Ze hield haar staart omhoog ten teken dat hij moest blijven staan en boorde haar ogen in de zijne. ‘Luister eens,’ sprak ze met een kalme stem dat haar echte gevoel zo goed mogelijk verborg. ‘Als ShadowClan een stuk van WindClan heeft ingenomen dan zal dat wel met een reden gebeurd zijn. Ik laat je niet toe op ons territory, noch om ons vlooienballen te noemen.’ En weer ontblootte ze dreigend haar tanden. ‘Als ik één spoor van jouw geur vind op ons territory dan klauw ik je vacht er af.’ De poes zwiepte boos met haar staart. ‘Het kan me niet schelen waar het stuk territory eerst toebehoorde,’ ging ze verder. ‘Het is nu van ShadowClan en daarmee uit.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomtitgaze
Member
The fern in you  19758610
Quinty
191
Actief
"Pure blood is no guarantee of virtue!"

CAT'S PROFILE
Age: 45 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tomtitgaze
BerichtOnderwerp: Re: The fern in you    The fern in you  Icon_minitimezo 14 aug 2016 - 16:39

De kater keek haar serieus aan, hij zou nooit op iemands anders territorium komen. ‘Ik heb geen idee waar je het over hebt,’ sprak ze uiteindelijk uit de stilten, ze was stil geweest. Hij wilde namelijk weg lopen om zijn territorium juist meer te checken op deze vlooienballen, al liet dit hem blijven. Al bleef hij stil en staarde haar aan, zijn vacht nog niet opgezet. Nee, pas als ze een stap op Winclan zou zetten. ‘Toen dat gebeurde was ik waarschijnlijk nog een kitten. Ik ben nog maar pas een Apprentice en weet dus niks van een eventueel gevecht tussen ShadowClan en WindClan.’ Miauwde ze, hij wachtte. Hij wachtte, wachtte op het moment wanneer hij zou kunnen praten of juist haar zou kunnen verlaten. Ze hield haar staart omhoog ten teken dat hij moest blijven staan en boorde haar ogen in de zijne. ‘Luister eens,’ sprak de Shadowclan kat met een kalme stem, hij versmalde zijn ogen. Luisteren naar een Shadowclanner, alleen als ze hun territorium terug zouden geven anders had dit geen nut. Hij draaide zich weg en wiebelde met zijn oor. ‘Als ShadowClan een stuk van WindClan heeft ingenomen dan zal dat wel met een reden gebeurd zijn. Ik laat je niet toe op ons territory, noch om ons vlooienballen te noemen.’ Miauwde ze en weer ontblootte ze dreigend haar tanden. Op haar gebied? No way, hij zal nooit de regels breken.. Zijn zus in tegendeel. ‘Als ik één spoor van jouw geur vind op ons territory dan klauw ik je vacht er af.’ De poes zwiepte boos met haar staart. ‘Het kan me niet schelen waar het stuk territory eerst toebehoorde,’ ging ze verder. ‘Het is nu van ShadowClan en daarmee uit.’ Miauwde de kat, woeden kolkte in zijn aderen. Zo spreken over het prachtige gebied van de Windclan, hun gebied was vies, stinkend en vol met verraders. "Kijk, ik heb nooit gezegd dat ik op jouw gebied wilde of zou komen. Want ik hou me tenminste wel aan de regels, ik ben hier om de borders te checken maar jij in tegendeel loopt hier niks te doen voor je Clan. Ik wilde een reden, wat jij me geeft is een mening." Miauwde hij kalm, zomaar beschuldigde ze hem van iets. Iets wat hij nooit zal doen, "Plus, ik denk dat ik eerder jouw huid van je spieren afruk. Alleen.." Miauwde hij kalm en met teer. Hij slikte kort sloot zijn ogen en focuste zijn blik uiteindelijk weer op haar, "dat zou ik nooit doen omdat ik je dan vermoord wat niet mag volgens de regels." Vervolgde hij zijn woorden. Hij gaf een duidelijke zwiep dat hij hier klaar was met haar, hij zou het gebied wel terug krijgen. Zo snel mogelijk, hij draaide zich naar het stuk wat hij nog niet gecontroleerd had van Windclan. Hier mee besloot hij dus weer veder mee te gaan, want het was van Shadowclan maar straks.. Zou het weer van Windclan zijn..


The fern in you  Tomtitos
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
The fern in you  DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: The fern in you    The fern in you  Icon_minitimewo 17 aug 2016 - 12:32

Terwijl ze wachtte op antwoord bestudeerde ze de kater even. Hij moest ongeveer van dezelfde grootte als haar zijn of iets groter. Fernpaw had gehoord van de Elders, die redelijk spottend waren over de WindClanners trouwens, dat WindClanners over het algemeen kleine katten waren en dat ShadowClan hun daarom makkelijk aankon. Toen ze voor deze kater stond merkte ze inderdaad dat ze jonger was, maar dat ze daarom nog niet veel kleiner was als hem. Voor de rest merkte ze ook op dat zijn ogen misschien nog feller groen waren dan die van haar. Of misschien een ander soort felgroen, maar in elk geval wel het soort van groen dat pijn deed aan je ogen als je er te lang naar zou kijken. Dan merkte ze ook nog op dat hij, ondanks dat hij een grote bek had, toch niet zo heel lelijk was. Hij was een tabby kater met zowel bruine als witte plekken vacht. Fernpaw deed echter haar uiterste best om zich niet te hard af te laten leiden door deze uiterlijke kenmerken. Een knap koppie wilde niet altijd veel zeggen en het feit dat hij zo over de ShadowClan sprak deed haar meer een hekel hebben aan hem dan dat ze zijn aanwezigheid apprecieerde. De kater besloot om zijn bek weer open te doen en Fernpaw draaide haar kopje recht naar hem zodat ze precies kon horen wat hij nu weer te zeggen had. Haar vacht schoot in de lucht bij zijn beschuldiging en haar klauwen ging opnieuw naar buiten. Fernpaw had één stap naar voren gezet zodat hun grenzen elkaar nog maar net scheiden. ‘Niks te doen voor mijn Clan?’ siste ze vragend naar hem. ‘Herhaal dat nog eens, maar dan recht in mijn gezicht, stomme konijnenjager!’ En alsof ze hem elk moment wilde aanvallen tilde ze haar poot op waar haar klauw duidelijk te zien was. Ze stootte een ongelovige lach uit toen hij verderging. ‘Jij mij vermoorden?’ vroeg ze spottend. ‘Ik denk dat het eerder andersom is. Je mag dan misschien wel ouder zijn en meer ervaring hebben, maar je kunt niet veel beter dan konijnen achterna zitten. Wij ShadowClanners hebben de kracht al in onze spieren zitten nog voordat we training krijgen.’ Ze stak haar kopje arrogant in de lucht en ontblootte haar tanden naar hem. Ze deed nog een stap verder zodat ze net voor haar eigen grens stond. ‘Ik was op patrol. Dat is niet niks doen,’ snauwde ze naar hem toe. ‘Ik zou ook maar van me afblijven als ik jou was. Er lopen daar drie andere ShadowClanners rond die jouw vacht van je lijf rukken als je mij aanvalt.’ Ze keek hem uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomtitgaze
Member
The fern in you  19758610
Quinty
191
Actief
"Pure blood is no guarantee of virtue!"

CAT'S PROFILE
Age: 45 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tomtitgaze
BerichtOnderwerp: Re: The fern in you    The fern in you  Icon_minitimezo 21 aug 2016 - 12:17

De jonge kater keek de kattin aan, hij had wat met Shadowclanners. Echt hij hoopte dat deze anders was, alleen uiteindelijk waren ze allemaal het zelfde. Hij deed de hele tijd dingen voor zijn Clan, hij kwam vaak oververmoeid terug. Hij ving vaak erg veel en deed zijn best om zijn Clan hoger op te brengen, al was hij een verloren kat. ‘Niks te doen voor mijn Clan?’ siste ze vragend naar hem. Hij keek haar aan, woedend worden was een van de zwaktes die een kat had. Deze kat liet duidelijk zien dat ze zwak was door haar woeden, hij glimlachten. ‘Herhaal dat nog eens, maar dan recht in mijn gezicht, stomme konijnenjager!’ Hij was niet bang, helemaal niet voor haar bedreiging. Hij had een anti Shadowclan kat techniek, ze lachte spotten. 'Mij vermoorden?’ vroeg ze spottend. ‘Ik denk dat het eerder andersom is. Je mag dan misschien wel ouder zijn en meer ervaring hebben, maar je kunt niet veel beter dan konijnen achterna zitten. Wij ShadowClanners hebben de kracht al in onze spieren zitten nog voordat we training krijgen.’ Ze stak haar kopje arrogant in de lucht en ontblootte haar tanden naar hem. Ze deed nog een stap verder zodat ze net voor haar eigen grens stond. Hij bleef op zijn eigen gebied, hij was niet bang. ‘Ik was op patrol. Dat is niet niks doen,’ snauwde ze naar hem toe. Dus nu wist hij zeker dat zij nog zwakker was, ze had dus een groep waardoor ze dacht dat ze beter was. Weak. Zij vocht dus niet eervol in zijn ogen, geen respect voor de tegenstander maar oké. ‘Ik zou ook maar van me afblijven als ik jou was. Er lopen daar drie andere ShadowClanners rond die jouw vacht van je lijf rukken als je mij aanvalt.’ Ze keek hem uitdagend aan. "Dus moet ik bang zijn, jullie zijn vuile ratten. Ik ben niet bang voor meerdere ratten, al verspil ik mijn tijd aan jouw." Miauwde de kater waarna hij weg liep en zich omdraaide, hij at namelijk ook vaak rat. Dus ach, hij moest nou maar terug naar zijn Clan. Zij verspilde zijn tijd, hij had nu al alles een prachtige Windclan geur kunnen geven als ze er niet tussen was gekomen.


The fern in you  Tomtitos
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
The fern in you  DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: The fern in you    The fern in you  Icon_minitimewo 24 aug 2016 - 22:47

Fernpaw was erg dichtbij een woede-uitbarsting. De kattin had niet vaak woede-uitbarstingen en had altijd geprobeerd om de daden die haar vader haar had aangedaan geen invloed te laten hebben op hoe ze met anderen omging, maar deze kater kon ze gewoon niet negeren. De kater daagde haar uit, schold haar Clan uit en irriteerde haar voor iets wat ze niet eens had gedaan en waar ze niet eens wat van wist. Ze wist dat als één ShadowClanner iets deed dat de rest van de Clan er ook om beschuldigd kon worden – omdat dat nu eenmaal was hoe het werkte in een Clan – maar wat deze WindClanner deed was gewoon zielig. Hij daagde haar dan wel uit, maar deed vervolgens alsof het allemaal tijdsverspilling was en probeerde dan weg te lopen in plaats van dat hij overging tot actie. Je moest wel heel erg dom zijn om een ShadowClanner uit te schelden en vervolgens te verwachten dat ze niks terug zou doen. Fernpaw voelde zich niet in het minste geïntimideerd door het feit dat hij ouder was dan haar en betere vechttechnieken had. Ze wist dat ze de kracht in haar spieren had zitten, de Elders hadden haar altijd gezegd dat ShadowClanners geboren werden met de kracht die ze moesten hebben om vijanden uit te schakelen. Hij was dan ook misschien groter dan haar, maar zelfs dat wilde niks zeggen volgens Fernpaw. Bovendien was hij ook weer niet zo veel groter: ze verschilden niet veel. Ze snoof woedend toen hij niks zei op haar woorden. ‘Daar heb je dan wel weer niks op te zeggen, hè? Je wilt me gewoon geen gelijk geven en toegeven dat je het mis had en dat ik dus inderdaad wel iets aan het doen was, iets nuttigs.’ Ze beet het laatste hem toe en liet haar klauwen in de bosgrond onder haar gaan. Ze had echt zo veel zin om zijn arrogante houding van hem af te slaan. Ze had zin om haar klauwen ongenadig hard in zijn pels te boren en hem te laten boeten voor de beschuldigingen die hij haar toewierp. De laatste druppel die haar emmer deed overlopen werd dan ook toegevoegd toen de WindClanner hun uit durfde te schelden voor vuile ratten. Haar uitschelden? Dat ging al een streep te ver. Haar Clan uitschelden? Daar kwam je niet mee weg. ‘De enige die hier momenteel een vuile rat is dat ben jij!’ Ze krijste het laatste en haalde vervolgens uit. Ze zette één stap over zijn grens en reikte met haar klauwen naar zijn flank. Ze liet haar klauwen uit haar poten gaan en sloeg hard richting zijn flank zodat, als haar klauwen zouden raken, hij een heel stuk vel van zijn flank zou missen. Daarna sprong ze weer naar achteren, boog door haar poten en ontblootte haar tanden naar hem. ‘Kom dan!’ riep ze woedend. ‘Laat dan zien dat je niet bang voor me bent, stomme konijnenjager die je bent!’
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomtitgaze
Member
The fern in you  19758610
Quinty
191
Actief
"Pure blood is no guarantee of virtue!"

CAT'S PROFILE
Age: 45 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tomtitgaze
BerichtOnderwerp: Re: The fern in you    The fern in you  Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 22:04

De jonge kater keek niet eens meer de zwarte kattin aan, drijven door je woeden was zwak dat gebeurde bij haar. Dit was een test, een test om te kijken of katten kalm zouden blijven op welke situatie dan ook. Al faalde ze zijn test, hij had al gegokt dat katten zoals Shadowclan zo zouden zijn. Ze lieten hun door hun woeden drijven, ze snoof woedend toen hij niks zei op haar woorden. ‘Daar heb je dan wel weer niks op te zeggen, hè? Je wilt me gewoon geen gelijk geven en toegeven dat je het mis had en dat ik dus inderdaad wel iets aan het doen was, iets nuttigs.’ Spuugde zowat de kattin naar hem toe, hij staarde haar niet meer aan. Nee, ze was totale tijd verspilling. Al ging ze veder, hij wiebelde met zijn oren. ‘De enige die hier momenteel een vuile rat is dat ben jij!’ Ze krijste het laatste en haalde vervolgens uit. Hij voelde het aankomen, hier had hij al 3 tot 4 maanden op getraind. De wind te voelen en de aanval te horen aankomen, hierdoor ontweek hij haar aanval. Al stond ze dus wel op Windclan terrein, ‘Kom dan!’ riep ze woedend. ‘Laat dan zien dat je niet bang voor me bent, stomme konijnenjager die je bent!’ Miauwde de kattin, ze wilde hem uitdagen. Al wilde hij niet vechten, inmiddels brak zij al 2 Clan codes en hij nog geen enkele. Hij besloot weg van haar te lopen en veder te gaan met zijn territorium een goede Windclan geur te geven, bang was hij niet. Hij beheerste zijn woede om geen andere Clan codes te breken.

~Tomtitpaw topic uit


The fern in you  Tomtitos
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
The fern in you  DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: The fern in you    The fern in you  Icon_minitimema 29 aug 2016 - 15:41

Misschien was de uithaal naar de kater stom geweest, want één ze had zich laten leiden door haar woede en twee ze stond voor een paar seconden op WindClan territory. Ze was echter snel weer naar achteren gesprongen zodat ze op haar eigen territory stond en zette haar spieren schrap om hem op te vangen omdat hij waarschijnlijk terug ging aanvallen, maar dat deed hij niet. De kat zweeg en zei niks meer. Ondanks dat ze een stommiteit had begaan daarnet door zo boos te worden, was ze toch lichtelijk tevreden over het feit dat ze hem eindelijk zijn kop had laten houden. Ze zou echter niks tegen Innerstar zeggen hierover omdat deze haar aanpak waarschijnlijk niet ging appreciëren. Was het niet zo dat je pas moest aanvallen als je zelf aangevallen werd? ShadowClanners stonden er echter niet erg op bekend dat ze zich lieten uitdagen zonder een gevecht te laten volgen. Ze had puur op haar instincten gereageerd door naar voren te komen en hem aan te vallen. Niemand noemde katten van haar Clan vuile ratten en kon er dan ongeschonden mee wegkomen, hoewel dat wél was gebeurd omdat hij haar aanval jammer genoeg ontweken had. Ze wilde dat ze haar klauwen nog eens door zijn vacht kon halen, maar dat ging hem niet worden vandaag. De kater draaide zich al om en ging weg, waarschijnlijk verder met zijn patrol. ‘Ren maar weg, ja!’ riep ze. ‘Ik zie jou nog wel eens in een gevecht.’ En woedend zijnde draaide de zwarte kattin zich om en rende langs haar eigen border om het laatste deel nog te markeren, maar dan wel in de andere richting dan waar de WindClan-cat net juist was gegaan. Het duurde niet lang voordat ze de katten van haar eigen patrol tegenkwam en zonder iets te zeggen over het voorval met de WindClan-cat rende ze met hun mee terug naar het kamp.

OOC: Ik hoor het wel als je nog eens een topic wilt doen tussen deze twee c:

- Topic afgelopen
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The fern in you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: