Forbidden...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Forbidden...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterpact
Member
Forbidden... DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Forbidden...   Forbidden... Icon_minitimezo 21 aug 2016 - 19:18

Hallo iedereen c:

Ik zit er dus al even aan te denken om een WindClanner te maken en had al een klein ideetje voor hem in mijn hoofd.

Het gaat om een Young Warrior gaan die Crowfur zal heten. Hij is rond de vijftien à zestien moons en is rond zijn Apprentice-tijd bevriend geraakt met een kattin uit de RiverClan. Ze werden verliefd op elkaar - ook al bedroeg het leeftijdsverschil een goede vijf à zes moons - en Crowfur kwam er, toen hij twee moons Warrior was, achter dat ze zwanger van hem was. In paniek zijnde heeft de kattin hun enige dochtertje bij hem achtergelaten en heeft direct de relatie gebroken, ook vanwege de banden tussen WindClan en RiverClan en omdat ze bang was dat iemand in haar Clan er achter zou komen zodat ze haar ambities nooit zou kunnen volgen. Crowfur zit nu dus opgescheept met een dochter die een halve moon oud is. Crowfur zal de waarheid zo goed mogelijk van haar verborgen proberen te houden zodat zowel zijn dochter, hij als hun Clan niet in gevaar kan komen.

Je voelt 'm al aankomen, maar ik zoek dus een speelster die de dochter wilt spelen van Crowfur. Gezien het vrij realistisch is dat Crowfur veroudert wanneer zijn dochter dat ook doet, moet er een duidelijke communicatie zijn tussen de spelers. Het liefste heb ik dat de dochter voorlopig een kitten blijft en pas na verloop van tijd een Apprentice wordt zodat er een band kan ontstaan tussen Crowfur en zijn dochter. Nadat ze Apprentice is geworden kunnen we eventueel iets nieuws verzinnen.

De moeder valt te betwisten. Als iemand zich vrij voelt om haar te spelen dan mag dat, maar als eventuele plottwist kan er ook besloten worden dat Crowfur's dochter haar, nadat ze uitvindt dat haar moeder een RiverClanner is, haar dood terugvindt. Dit kan eventueel door een BloodClanner zijn gedaan waardoor er daar weer een verhaallijn uit kan groeien.

Dit zijn voorlopig maar ideeën en kunnen uitgewerkt worden als beide partijen dat willen.

Voor de dochter zou ik graag willen dat ze op Crowfur lijkt. Crowfur zal een zwarte vachtkleur hebben en blauwe ogen. De moeder zal een witte vacht hebben met zwarte vlekken en groene ogen. De keuze is dus volledig zwart met blauwe ogen, volledig zwart met groene ogen, volledig wit met groene ogen, volledig wit met blauwe ogen, zwart-wit met blauwe ogen of zwart-wit met groene ogen.

Qua karakter ben je vrij om te kiezen. Crowfur zelf is lichtelijk sarcastisch aangelegd, probeert zo loyaal mogelijk te zijn en maakt niet makkelijk vrienden omdat hij vrij vaak chagrijnig is en bot reageert. De moeder is een opgewekte, wijze en zorgzame poes met ambitieuze doelstellingen. Je kan zelf een karakter ontwerpen of je baseren op één van de karakters van de katten of op beiden.

Ik hoop dat er animo is voor dit idee! yay

Groetjes
Freedje

P.S: Dit wordt een side-account van me waardoor andere acc's voorgetrokken worden. Wees dus niet bang om je aan te melden als je iets minder actief bent. Wel verwacht ik dat er één keer in de week of toch minstens om de twee weken een post verschijnt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nazca
Deceased
Forbidden... MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive


CAT'S PROFILE
Age: Dead {21 moons} ☀
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden...   Forbidden... Icon_minitimezo 21 aug 2016 - 19:46

Er is aniimoo!

Hier komt een aanmelding, vooral het uiterlijk en ps gedeelde interesseert me omdat ik toevallig (a) een zwart-witte kitten wou aan maken hehehe en ik heb veel accountjes dus was aan het twijfelen. Maar zeker 2 keer in de week een post of meer want wie weet wordt ie wel mijn lieveling >D dus hier komt een aanmelding


let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
Forbidden... J7hKrjh
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
Forbidden... DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden...   Forbidden... Icon_minitimezo 21 aug 2016 - 21:19

Ik ga de deadline op 26/8 zetten. Het account van Crowfur wordt alvast gemaakt, maar dan wordt alles van de Foxdung gewoon aan zijn profiel toegevoegd.

Bedankt voor je aanmelding!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nazca
Deceased
Forbidden... MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive


CAT'S PROFILE
Age: Dead {21 moons} ☀
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden...   Forbidden... Icon_minitimezo 21 aug 2016 - 21:42

Geen tralala dus Razz toch hier een beetje uitleg

Hare lady Skunkkit stelt zichzelf voor.

"Ik ben Skunkkit. Skunks stinken niet, maar hebben net een heel lekker parfum. Het enige dier dat een parfum heeft! Trouwens hebben je gezien wat voor een mooie staart hij heeft. Alleen ben ik twee keer zo mooi. Papa is Crowfur en ik krijg alles van hem. Dat komt omdat ik gewoon de beste ben. Later ben ik leader want welke leader heeft nu rood haar. Zwart voor de kleur van de nacht, wit voor de kleur van de maan. Iedereen weet dat Starclan 's nachts verschijnt. En iedereen weet dat Starclan oppermachtig is."


let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
Forbidden... J7hKrjh
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Forbidden... DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden...   Forbidden... Icon_minitimezo 21 aug 2016 - 22:57

Omg dat klinkt cute <3 We wachten nog even of er verder nog aanmeldingen komen, maar ik vind jouw kitten al prachtig, hoor! ;D


Forbidden... Eago44
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Forbidden... DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden...   Forbidden... Icon_minitimewo 24 aug 2016 - 13:23

Excuseer voor de dubbelpost.

Even een herinnering dat er nog 2 dagen over zijn om je aan te melden als kitten van Crowfur. Als niemand zich aangemeld heeft in deze 2 dagen, zal de keuze sowieso op de eerst aangemelde vallen.


Forbidden... Eago44
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Forbidden... DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden...   Forbidden... Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 12:53

Branchpaw' schreef:
Geen tralala dus Razz toch hier een beetje uitleg

Hare lady Skunkkit stelt zichzelf voor.

"Ik ben Skunkkit. Skunks stinken niet, maar hebben net een heel lekker parfum. Het enige dier dat een parfum heeft! Trouwens hebben je gezien wat voor een mooie staart hij heeft. Alleen ben ik twee keer zo mooi. Papa is Crowfur en ik krijg alles van hem. Dat komt omdat ik gewoon de beste ben. Later ben ik leader want welke leader heeft nu rood haar. Zwart voor de kleur van de nacht, wit voor de kleur van de maan. Iedereen weet dat Starclan 's nachts verschijnt. En iedereen weet dat Starclan oppermachtig is."

Jij bent gekozen als kitten van Crowfur. Je mag het account maken! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotkit
Member
Forbidden... DPKsfdL
beer dude
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 0,5 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotkit
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden...   Forbidden... Icon_minitimema 29 aug 2016 - 16:45

Crowfur schreef:
Branchpaw' schreef:
Geen tralala dus Razz toch hier een beetje uitleg

Hare lady Skunkkit stelt zichzelf voor.

"Ik ben Skunkkit. Skunks stinken niet, maar hebben net een heel lekker parfum. Het enige dier dat een parfum heeft! Trouwens hebben je gezien wat voor een mooie staart hij heeft. Alleen ben ik twee keer zo mooi. Papa is Crowfur en ik krijg alles van hem. Dat komt omdat ik gewoon de beste ben. Later ben ik leader want welke leader heeft nu rood haar. Zwart voor de kleur van de nacht, wit voor de kleur van de maan. Iedereen weet dat Starclan 's nachts verschijnt. En iedereen weet dat Starclan oppermachtig is."

Jij bent gekozen als kitten van Crowfur. Je mag het account maken! Smile

Het is Dotkit geworden ^^ als je het niet erg vind, maar voor de rest is alles hetzelfde
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Forbidden... DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden...   Forbidden... Icon_minitimema 29 aug 2016 - 16:58

Nee hoor! Vind 't 'n leuke naam c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zuko
Member
Forbidden... DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden...   Forbidden... Icon_minitimema 19 sep 2016 - 11:41

Zou je heel even je PM willen lezen op Branchpaw?

Bedankt alvast (:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forbidden...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: