Just thinking (OPEN)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just thinking (OPEN)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Walnutdrop
Member
Just thinking (OPEN) DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimedi 23 aug 2016 - 22:28

Het was lang geleden geweest dat ze hier had rond gelopen, te lang. De uitgestrekte grasvlaktes sierde haar oog maar brachten tegelijkertijd een hoop herrineringen terug. Walnut had een groot deel van haar apprentice tijd hier doorgebracht. Hier had ze Creamyfrost ontmoet, een kater waar ze toenertijd stiekem een crush op had gehad. Nu was hij slechts een leuke herrinering. Vaak dacht de poes nog terug aan hun ontmoetingen. Ze had er nooit spijt van gehad dat ze met een andere clankat was om gegaan. Dat hele clan systeem was na haar smaak toch te stijfjes.

Walnut nam een diepe hap lucht en zakte in het gras. Er was onder clanleden gewaarschuwd voor honden, maar zijzelf maakte zich daar niet echt zorgen om, die waren te dom. Zelf trok ze zich daar liever niks van aan. De poes was dan ook een dromer. Vaak dacht ze nog aan de ontmoeting met butterstar, Creamy's tante. Nadat had de cyperse poes zich niet echt meer laten zien aan de witte kater. Schuldgevoel en angst waren daarvoor de redenen.


Just thinking (OPEN) 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just thinking (OPEN) 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimewo 24 aug 2016 - 12:35

Hij liep gestaagd door langs de grens van RiverClan territorium. Creamyfrost had weer één van zijn momentjes. Het was veel voor hem, wat zich de laatste tijd allemaal weer afspeelde. Hij moest dan echt opletten dat zijn labiele kant niet naar bovenkwam en hij opzoek zou gaan naar papaverzaadjes. Vaak ging hij dan een stuk lopen om het brandende gevoel van verlangen in zijn maag te verdrijven en dat was hij op dat moment ook aan het doen. Het hele gebeuren met Futuresong had hem schuldig laten voelen. Ze hadden beter moeten zoeken om haar te vinden, dan was al die pijn zijn tante bespaard gebleven. Ze hadden haar niet kunnen vinden en Panthergrowl ook niet, terwijl die op weg was met Futuresong naar het kamp. Was hij dan zo blind geweest? Dan was er nog Honeyscent met haar kittens die hij had moeten smeken voor ze te zorgen, omdat ze helemaal was ingestort. Hij maakte zich zorgen om haar en de kittens en hij maakte zich zorgen om zijn familie en dat was eigenlijk te veel voor hem. Hij was een gevoelige kat en zijn verslaving had het niet beter gemaakt, hij was alleen maar een groter gevaar voor zichzelf geworden. Opeens bleef hij plotsklap stilstaan. Zijn lichtblauwe ogen werden groot terwijl hij zijn bek open deed om de geur nog beter in zich op te kunnen nemen, een geur die hij nooit zou vergeten. Hij zou toch zweren dat hij Walnutdrop rook, maar dat kon niet. Het was al heel lang geleden dat ze zich nog had laten zien en hij haar een vriendin had genoemd.



I'm hunting with StarClan
Just thinking (OPEN) R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Just thinking (OPEN) DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimewo 24 aug 2016 - 20:38

Na een tijdje lui in het gras te hebben gezeten snoof de poes de frisse wind op die langs haar kopje raasde. Frisse wind en...een vleugje geur? Haar oortjes spitste zich omhoog en zelf hief ze ook haar kopje van haar poten. Voorzichtig rook de poes nog een keer. Het was vooral wind, maar vaag, heel vaag, zat er een geur in van... Riverclan! Ze schoot overeind maar drukte zich meteen weer plat op de grond. Je wist maar nooit wat katten dachten of wilden doen, sommige haalden achter een masker de ergste dingen uit. Gefocused op de geur kroop Walnut richting de bron. En ja hoor, na een tijdje zag ze toch echt een pluimpje staart boven het gras uit komen. Helaas was de wind zo gedraaid dat ze niet nog een keer de geur kon opvangen die toch zo bekend voor kwam. Heel stilletjes kroop de kattin steeds meer naar voren, terwijl ze de windrichting in de gaten hield. Ze was nu zo dichtbij. Ze drukte zich nog platter op de grond en maakte zich klaar voor een sprong. 3,2...1. Precies op het moment dat Walnut wilde springen, was de geur ontzettend sterk. Ze zette af maar wilde de sprong nog tegenhouden. Dit eindigde in een onhandige sprongetjes waar ze zichzelf in feite onderuit haalde en waarbij ze vervolgens landde naast de kat. Maar de tabby had er geen spijt van. Deze kat verdiende namelijk helemaal geen agressieve benadering. Integendeel "Creamy?"

OOC: Doet me denken aan de lion king scene C':


Just thinking (OPEN) 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just thinking (OPEN) 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimedo 25 aug 2016 - 14:40

Hij deed zijn ogen dicht en concentreerde zich op zijn ademhaling. Nee, niet gaan hyperventileren. Hij wist wat dat zou veroorzaken en dat kon hij niet hebben, helemaal niet bij de borders. Zijn ademhaling werd weer wat rustiger, maar zijn hartslag klopte nog steeds in zijn keel. Hij deed zijn ogen pas weer open toen Walnutdrop heel kunstig naast hem belande. Waarschijnlijk had ze bovenop hem willen springen in het eerste geval en hij besefte dat hij zichzelf dan niet had kunnen verdedigen. Wat een stomkop was hij soms ook. Hij probeerde de brok in zijn keel weg te slikken, want ze was het echt. “Ik dacht dat je iets was overkomen.” Hij had nog wel een paar keer bij fourtrees gezeten, maar toen ze nooit meer op was komen dagen had hij het opgegeven. Na een tijdje dacht hij zelfs dat ze met StarClan joeg. Hij wende zijn blik af en concentreerde zich weer op zijn ademhaling, want zijn poten trilden lichtjes onder zijn lijf.



I'm hunting with StarClan
Just thinking (OPEN) R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Just thinking (OPEN) DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 18:46

Ze merkte het, ze zag het en ze voelde het. Ze had de kater pijn gedaan met haar verdwijning. De poes slikte en krabbelde overeind. Stilletjes ging ze voor hem staan en schudde haar kopje. "Nee..ik i-k had een pauze nodig voor mezelf." Zei ze zachtjes. Normaal zou walnut een grijns laten zien, nu was het slechts een waterig lachje wat snel van haar snoet verdween. Nog een keer slikte ze, opeens besefte ze dat ze nooit zomaar had mogen gaan. De kattin ging naast hem zitten en liet haar kopje hangen. "Het spijt me Cream." Fluisterde ze terwijl ze heel even zijn schouder aanraakte mer haar neusje. Voorzichtig keek ze naar de ogen van de kat. Hij was niet veel veranderd, wat groter gegroeid, maar verder bijna het zelfde. Wel leek de kater vermoeid, waarvan wist ze alleen niet. En vragen was nu geen optie.


Just thinking (OPEN) 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just thinking (OPEN) 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 12:07

Hij had eigenlijk geen idee wat hij tegen haar moest zeggen. Hij had zijn spieren aangespannen en hij voelde een grote drang om gewoon weg te lopen. Hij begreep heus wel dat ze geschrokken was van de reactie van zijn tante, maar het was toch niet nodig geweest om helemaal te verdwijnen? Of had hij hetzelfde gedaan, hij wist het niet meer. Hij had haar zelfs niet meer bij een gathering gezien, maar dat kon ook omdat ze hem had ontlopen. Maar waarom had ze dat gedaan. Hij begreep er niets van. Kattinnen konden soms zo verwarrend zijn.  Net als dat hele gebeuren met Honeyscent en die kater, waarvan ze nu kittens had. Soms dacht hij dat het aan hem lag, dat iedereen die met hem omging in de problemen raakte. Het leek echt wel of hij die problemen aantrok. Hij verstijfde nog meer toen ze hem met haar neus aanraakte. Er schoot een rilling over zijn rug terwijl hij een stap achteruit zette. De verwarring was duidelijk in zijn lichtblauwe ogen te zien, maar dat was niet het enige. Er stond pijn in te lezen.



I'm hunting with StarClan
Just thinking (OPEN) R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Just thinking (OPEN) DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 12:42

De kater tegenover haar zei niks. Hij keek alleen maar, spande zijn spieren en keek. Zelf wist ze zich geen houding te geven. De poes besefte wat ze had aangericht, en ze was heus niet zo dom om te denken dat hun vriendschap opeens weer zou opbloeien. Dat sloeg nergens op. Maar stiekem...nee. Wat had ze gedacht? Dat ze als ze elkaar weer zouden zien huppelend naar elkaar toe zouden sprinten om vervolgens blij en vrolijk de hereniging te vieren? Walnut slikte en keek terug, beschaamd maar niet bang of verlegen. Natuurlijk had ze de kater verlaten, en ze had hem pijn gedaan. Maar niet zonder reden. Ze had gedacht dat het beter was geweest, zij de altijd 'doe wat je het liefst wilt' kattin. Degene die juist naar avontuur zocht had het afgekapt. Misschien was ze bang geweest dat hun vriendschap er pijnlijker mee gestopt had kunnen zijn. Dat Butterstar het Creamy misschien zou kwalijk nemen. De kattin was bang geweest dat door haar schuld hij er van langs kreeg, maar stiekem was ze ook bang geweest dat ze er zelf met wonden uit zou komen. Dat zij er van langs zou krijgen. De ontmoeting met Butterstar had haar de ogen geopend toen. Nu had ze slechts spijt.

Ze schrok een beetje toen Creamy een stap achteruit zetten. Walnut volgde zijn voorbeeld en deed hetzelfde. Haar ogen gericht op het gras en toen weer op zijn blauwe kijkers. Ze wilde dingen zeggen, hoopte dat woorden de stilte konden oplossen. Maar de harde waarheid was niet zo simpel.


Just thinking (OPEN) 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just thinking (OPEN) 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimedi 30 aug 2016 - 15:17

Ook zij bleef stil, waardoor de situatie alleen nog maar ongemakkelijker werd. Ja wat moest hij zeggen? Over koetjes en kalfjes beginnen was ook raar. Ooh StarClan help. Hij slikte toen hij toch maar zijn bek open trok. “Vermaak je je in WindClan?” Hij wist echt niets beters te zeggen. Eigenlijk wilde hij zo snel mogelijk weg. In het begin had hij altijd gehoopt dat ze weer zou verschijnen, maar nou dat het geval was, had hij echt geen idee wat hij moest doen. Ze waren beiden opgegroeid, ouder geworden. Maar of dat wijsheid voor zulke situatie met zich meebracht. Nee, dat niet. Zulke dingen overkwamen je gewoon en je moest je er maar mee zien te redden.



I'm hunting with StarClan
Just thinking (OPEN) R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Just thinking (OPEN) DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimedi 30 aug 2016 - 20:56

Haar ogen vergrote zich toen de kater opeens sprak. Het was slechts een magere poging om de stilte op te vullen. Ze slikte en knikte, niet wetende wat ze moest doen. Liep het hier dood? "Ja." voegde ze snel toe terwijl er een trilling over haar stem liep. Wat was ze nu aan het doen? Zij was Walnutdrop! Ongmakkelijkheid was niks voor haar. De poes schudden haar kopje en richtte haar gele ogen weer op de kater. "Cream je hoeft het niet te forceren." Sprak ze nu een stuk duidelijker, al was ze nog steeds zenuwachtig. Ze voelde haar litteken op haar hoofd kloppen maar bleef de kater vriendelijk maar stevig aankijken.


Just thinking (OPEN) 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just thinking (OPEN) 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimewo 31 aug 2016 - 15:15

Je hoeft je niet te forceren zei ze. Ja en dan? Hij moest zich wel forceren wilde hij een beetje duidelijkheid krijgen. Deed hij wat hij wilde doen, namelijk weglopen, dan was ze straks weer verdwenen. "Jawel dat moet ik wel, dit keer laat ik me niet wegjagen Walnutdrop.” Sprak hij terwijl de blik in zijn lichtblauwe ogen zich op haar richtte. “Wat ik wil doen gaat tegen mijn principes in en daarnaast verdien ik wel een beetje duidelijkheid toch?” Vervolgde hij terwijl hij probeerde het getril van zijn poten onder zijn lijf te negeren. “Wat is er allemaal gebeurd nadat mijn tante zo tegen je tekeer is gegaan, waarom was je nooit meer bij fourtrees?” Hij hoefde geen berg van verontschuldigingen. Hij wilde gewoon de waarheid.



I'm hunting with StarClan
Just thinking (OPEN) R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Just thinking (OPEN) DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimewo 31 aug 2016 - 18:21

Walnutdrop kneedde de grond met haar nagels en beet op haar lip. Dit was begrijpelijk. Natuurlijk, maar hij kon toch wel een beetje begrijpen waarom? Blijkbaar niet want de kater vroeg naar duidelijkheid. "Waarom? Omdat, omdat ik bang was dat jij, nee ik zelf er niet heel uit zou komen." De poes verhief haar stem een beetje en bleef Cream aankijken. "Ik was jong, verliefd op je en was bang voor wat er kon gebeuren. Zeker nadat je tante ons had ontdekt." Ze zuchtte en keek even weg waarna ze haar ogen weer op de zijne richtte. "Ik was bang dat ik misschien uit de clan zou worden gezet, dat jij er voor gestraft zou worden. Ik durfde niet" Het litteken op haar hoofd begon harder te kloppen. "Plus in die tijd lag in de knoop met mezelf. Ik had een vriendschap met een thunderclanner en ging mijn eigen loyaliteit afvragen. Dat maakte me bang. Pas toen ik in de medicine den belande besefte ik hoeveel ik van mijn clan hield. En dat niet wilde beschadigen." Miauwde ze aan een stuk door. Nu had ze de waarheid vertelt toch?


Just thinking (OPEN) 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just thinking (OPEN) 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimema 5 sep 2016 - 9:53

Hij wist nog heel goed hoe ze hem de keuze had gegeven. Ze zou meegaan naar RiverClan als hij had gezegd dat hij ook verliefd was op haar. Zijn leven was een complete chaos en dat was het nog steeds. Hij was te labiel om überhaupt bij verliefdheid stil te staan. Soms leek de tijd hem in te halen en soms leek het weer veel te langzaam te gaan. Het had hem nog verder naar beneden getrokken in een verslaving waar hij de rest van zijn leven niet meer vanaf zou komen. Dus nee, toen had hij die keuze niet kunnen maken. Hij wilde dat sowieso niet voor iemand anders doen. De woorden van Walnutdrop bewezen maar weer dat hij daar goed aan had gedaan. Hij liet een korte stilte vallen en knikte toen. “Dan zal ik je verder ook met rust laten.” Hij begreep dat ze het niet wilde beschadigen en door met hem te praten, bestond de kans dat er toch wel een scheurtje in kwam. Het zou niet goed zijn als oud zeer of misschien zelfs oude verliefdheid weer boven zou komen. Dus ontstond er een klein wat gepijnigd glimlachje om zijn lippen. Een bibberige zucht verliet zijn bek terwijl hij toch weer een stap naar haar toe deed en even zijn wang langs die van haar wreef. Ze had hem gesteund toen hij haar nodig had gehad en dat zou hij nooit vergeten. Ook al was ze er op een gegeven moment niet meer geweest, ze had hem toen geholpen. Ze moest weten dat hij dat altijd gewaardeerd had. “Het ga je goed Walnut.” Hij stapte achteruit en draaide zich om.



I'm hunting with StarClan
Just thinking (OPEN) R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Just thinking (OPEN) DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 19:37

Wat, wat gebeurde er? Dit was niet wat ze gepland had. Ze was veranderd, ouder geworden, kon voor haar zelf denken. De poes had juist gedacht dat deze ontmoeting hun op het juiste spoor zouden zetten. Dat ze, ook al zou het veel moeite kosten, weer vrienden werden. Ze keek hoe hij weg liep en zuchtte. Creamy was altijd een beetje aan de negatieve kant geweest, haar taak om dat positief te krijgen. Walnut nam een sprintje en belande naast de kat waar ze op een drafje met hem mee liep. "Ja het gaat goed." De poes versnelde haar pas en haalde de kater in. Vervolgens ging ze voor hem staan. "Wat is dit nou? Ik ben ouder, ik besef dat ik heus me clan niet verraad als ik praat met een oude vriend. Everstar zegt dat jullie vijanden zijn, maar dat moet zij dan maar geloven. Jij bent dat niet." Miauwde ze terwijl haar ogen begonnen te prikken. mousedung! Krijgt hij me nog sentimeel ook. "Nu ik je weer gevonden heb wil ik je niet nog eens kwijt." ze schudde haar kopje en gniffelde. "Al heb jij mij meer gevonden in plaats van ik jou."


Just thinking (OPEN) 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just thinking (OPEN) 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 10:22

Zijn pas werd afgesneden toen Walnut opeens voor hem stond. Ja, als hij moeite zou doen zou hij er echt wel langskomen. Maar hij was niet van plan om dwars door haar heen te sjouwen, dat ging hem toch ietsje te ver. Dus bleef hij staan terwijl de blik in zijn lichtblauwe ogen zich op de kattin richtte. Hij liet haar uitpraten en keek vervolgens weg. Naar de paar bomen die een eindje verderop stonden en de takken die bewogen in de wind. Het leek allemaal zo vredig. Het was apart hoe goed de natuur was in gezichtsbedrog, of waren het de dieren erin die dat gezichtsbedrog veroorzaakten? Hij keek Walnutdrop weer aan. “Everstar zal vragen stellen als ze erachter zou komen, misschien ziet ze het zelfs wel als verraad. In ieder geval zal het achterdocht wekken en nu niet zeggen dat dat niet zo is. Jij weet zelf ook wel dat die kans groot is.” Zeker met alle spanningen die er op het moment tussen WindClan en RiverClan waren. “Misschien kunnen we bij de volgende gathering praten, maar ik wil je niet in de problemen brengen. Juist niet nu het goed met je gaat.” Dat zou enkel egoïstisch zijn.



I'm hunting with StarClan
Just thinking (OPEN) R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Just thinking (OPEN) DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimedo 8 sep 2016 - 19:42

Walnut zuchtte en zette een stap achteruit. "Hm." Was haar korte antwoord op alles wat de kater had gezegd. Ze wilde het niet, maar het was zo. Ze zou te veel riskeren als dit zo door gaan. Frustrerend was het en het maakte de poes verdrietig en boos. Maar Cream had gelijk, hij had gelijk hoe oneerlijk het ook leek, ze kon er niet omheen. Walnut keek naar de kat en stapte dichterbij. "Dan is dit afscheid denk ik." Een waterig lachje kwam op haar snoet te staan en Walnut drukte haar kopje tegen de zijne. "Maar dit is zeker niet de laatste keer dat ik je spreek Cream. Wees daar maar zeker van." Miauwde ze vervolgens wat luchtiger. Daarna draaide ze om en liep ze in een rustige pas terug naar haar clan. Waar ze toe behoorde.


Just thinking (OPEN) 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Just thinking (OPEN) 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Just thinking (OPEN)   Just thinking (OPEN) Icon_minitimevr 9 sep 2016 - 11:00

Hij keek toe toen ze verdween. Even verscheen er iets van pijn in zijn lichtblauwe ogen en hij moest zichzelf er weer even van verzekeren dat het beter was zo. Het verlangen naar papaverzaadjes groeide en kneep zijn maag samen. Ja, dat kon er ook nog wel bij. Hij zette zijn kaken op elkaar en zette het op een rennen. Als hij zichzelf kapot rende dan ging dat verlangen tenminste weg. Dan kon hij namelijk alleen maar bezig zijn met genoeg zuurstof in zijn longen zien te krijgen, om niet zijn bewustzijn kwijt te raken. Hij negeerde het gevoel dat zijn spieren verzuurden en schoot als een gek door RiverClan territorium. Steeds verder bij Walnutdrop vandaan.

[Topic uit]



I'm hunting with StarClan
Just thinking (OPEN) R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just thinking (OPEN)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: