Roar! {Bearpaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Roar! {Bearpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thora
Member
Roar! {Bearpaw} QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Roar! {Bearpaw}   Roar! {Bearpaw} Icon_minitimedo 25 aug 2016 - 16:59

De grenzen opzoeken was iets wat ze wel vaker deed. Misschien kwam ze Bloodclan tegen, misschien iemand anders. Hoe dan ook was het een stuk minder saai dan rond hangen met andere clan genoten. Al was er één waarmee het niet saai was en dat was Tallpaw. Nu bevond ze zich bij de Windclan grens. Ze was wel benieuwd of ze een Windclanner zou ontmoetten, want die had ze nog niet ontmoet.

OOC: Eerste post voor Bearpaw (WC)


Roar! {Bearpaw} E8v3o2
Roar! {Bearpaw} 2hs5g9iRoar! {Bearpaw} 2gxnp75Roar! {Bearpaw} 2hqc5lxRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 34nodx3
Roar! {Bearpaw} Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Bearpaw-
StarClan
Roar! {Bearpaw} Tumblr_n69wmi3qys1r0iillo5_250
Michelle
140
Actief
'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bearpaw-
BerichtOnderwerp: Re: Roar! {Bearpaw}   Roar! {Bearpaw} Icon_minitimedi 30 aug 2016 - 20:14

Gedesinteresseerd was de kater verder gelopen richting de grenzen. Hij zou op de terugweg naar huis nog wel een konijn vangen om zijn clan te voeden maar voor nu leek het even belangrijker om zijn onderzoek te voorzetten. Hij had al een Riverclan poes ontmoet en zij was niet zoals Everstar hem leerde. Nu was hij vandaag opzoek naar een Thunderclanner om te horen of zij ook waren wat zijn mentor zei. Hij wou haar graag tevreden hebben en dat zij trots was op hem maar hij wou ook de waarheid weten over alles. Dus dat was nu belangrijk. Hij wou weten of hij vocht voor de veiligheid van zijn clan of voor loze borders die opgezet waren door salty katten van vroeger.
Even keek Bearpaw op en spitste direct zijn oren wat geluid horend en draaide zijn kopje bij tot hij bijna oog in oog stond met een kleine flame point apprentice. Hij snoof even en trok zijn neus op. Thunderclan, dat is duidelijk. Missie geslaagd. Ze leek ongeveer van zijn leeftijd te zijn. Perfect. Met een grijns richtte de kater zijn zilveren ogen op haar. "Hallowww!" Optimistisch sprong hij op en keek haar aan. "Jij bent een Thunderclanner neitwaar?"


Roar! {Bearpaw} ZwzbWrz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Roar! {Bearpaw} QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Roar! {Bearpaw}   Roar! {Bearpaw} Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 23:32

Als eerste had Whifflepaw wat langs de grens van Windclan heen gelopen. Op een bepaald punt had ze er echter voor gekozen om maar gewoon wat te gaan zitten en te gaan afwachten. Er kwam vanzelf wel een patrouille, of iets dergelijks, langs. En ja hoor, na een poosje gezeten te hebben verscheen er een Windclan apprentice, ongeveer van haar leeftijd. Ze zette een grijns op en keek naar de kater. Op de een of andere manier voelde Whifflepaw zich nou éénmaal comfortabeler met katten buiten Thunderclan. "Dat heb je goed opgemerkt, helaas," miauwde ze, een scheef glimlachje opzettend. "Mijn naam is... Whifflepaw..." stelde ze zichzelf vervolgens meteen voor. Ze was benieuwd naar deze kat. Hoe rebels zou ze wel niet wezen als ze maatjes werd met een kat buiten de clan?


Roar! {Bearpaw} E8v3o2
Roar! {Bearpaw} 2hs5g9iRoar! {Bearpaw} 2gxnp75Roar! {Bearpaw} 2hqc5lxRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 34nodx3
Roar! {Bearpaw} Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Bearpaw-
StarClan
Roar! {Bearpaw} Tumblr_n69wmi3qys1r0iillo5_250
Michelle
140
Actief
'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bearpaw-
BerichtOnderwerp: Re: Roar! {Bearpaw}   Roar! {Bearpaw} Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 15:52

Hellaas? Was ze er niet trots op om van Thunderclan te komen zoals hij was over Windclan. Natuurlijk begreep hij ook wel dat Thunderclan een stuk minder super cool en vet was zoals Windclan maar toch? Wifflepaw Wifflepaw. Nee die naam kende hij nog niet wat dus betekende dat hij haar nog niet eerder had gezien tijdens een ceremonie en ze of net pas apprentice was of een maan ouder dan hem wat niet het geval leek. Misschien was ze gewoon nog niet benoemd op de ceremonie omdat ze nog te jong was. Zo schattig! Grijnzend keek de kater haar aan. "Bearpaw is de naam." Trots stak hij zijn gevlekte borst even vooruit voor hij met zijn kopje draaide. "Vind je het niet leuk in Thunderclan?"


Roar! {Bearpaw} ZwzbWrz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Roar! {Bearpaw} QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Roar! {Bearpaw}   Roar! {Bearpaw} Icon_minitimewo 21 sep 2016 - 16:32

Bearpaw, dat was hoe de windclan apprentice heette. Whifflepaw grijnsde. "Dat is tenminste wel een stoere naam," merkte ze op. Haar naam was niet meer dan schattig en zacht, zo vreselijk. Maar goed, ze moest het er nog maar even mee doen. "Vind je het niet leuk in Thunderclan?" Vroeg de kater. Whifflepaw schudde met haar kop. "Thunderclan is zwak," vertelde ze naar waarheid. "Maar ik zal binnenkort niet meer bij hun horen, hoor, ik zal een echte Bloodclan strijder worden," verklaarde ze trots, waarbij het nu haar beurt was om haar borst naar voren te steken.


Roar! {Bearpaw} E8v3o2
Roar! {Bearpaw} 2hs5g9iRoar! {Bearpaw} 2gxnp75Roar! {Bearpaw} 2hqc5lxRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 34nodx3
Roar! {Bearpaw} Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Bearpaw-
StarClan
Roar! {Bearpaw} Tumblr_n69wmi3qys1r0iillo5_250
Michelle
140
Actief
'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bearpaw-
BerichtOnderwerp: Re: Roar! {Bearpaw}   Roar! {Bearpaw} Icon_minitimewo 21 sep 2016 - 21:05

"Jaa mijn moeder dacht dat het wel paste!" Grijnzend keek hij naar de flamepoint terwijl zijn tweekleurige staart heen en weer zwaaide in de lucht. Echter verstarde deze even een beetje. "Bloodclan?" Hij draaide zijn kopje bij. Hij had van Everstar hier wel wat over gehoord maar meer dat ze gevaarlijk waren. Misschien niet als zij dat wou worden? Misschien waren ze wel een geheime coole club die samen werkte. Da zou nog eens cool zijn. "Klinkt gaaf!" Optimistisch keek hij haar aan en sprong even half rond. "Kan ik dat ook worden?"


Roar! {Bearpaw} ZwzbWrz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Roar! {Bearpaw} QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Roar! {Bearpaw}   Roar! {Bearpaw} Icon_minitimewo 21 sep 2016 - 21:38

Whifflepaw reageerde verder niet op het gepraat over zijn moeder. Maar wel toen Bearpaw positief reageerde op het woord Bloodclan. Ze grijnsde breeduit. "Ja hé?" Reageerde ze daarom ook. Vervolgens vroeg hij of hij dat ook kon worden. "Ik denk het wel! Zolang je sterk en loyaal zult zijn aan alleen hun zit het goed," zei ze met een brede grijns. "Kan jij al vechten?" Vroeg ze toen, waarna ze lichtelijk beschaamd naar haar poten keek. "Ik ben nog niet heel erg goed, daarom zit ik er nog niet bij," vervolgde ze.


Roar! {Bearpaw} E8v3o2
Roar! {Bearpaw} 2hs5g9iRoar! {Bearpaw} 2gxnp75Roar! {Bearpaw} 2hqc5lxRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 34nodx3
Roar! {Bearpaw} Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Bearpaw-
StarClan
Roar! {Bearpaw} Tumblr_n69wmi3qys1r0iillo5_250
Michelle
140
Actief
'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bearpaw-
BerichtOnderwerp: Re: Roar! {Bearpaw}   Roar! {Bearpaw} Icon_minitimewo 21 sep 2016 - 21:48

Zijn staart schoot even lachend heen en weer. Hij was sterk en loyaal! Zou hij zijn clan kunnen beschermen als hij bij Bloodclan zat? Dat maakte hem zeker weten een of andere secret agent. "Ehm, ik heb wel wat vechttrainingen gehad, maar ik ben beter in jagen tot nu toe." Even draaide zijn oren beschaamd weg voor hij ze weer terug draaide met een grijns op zijn lippen. "Ik heb een goed idee! Wat als we gewoon samen gaan trainen met vechten. Als we samen sterker worden worden we vast toegelaten tot de club en zijn we super cool!" Vrolijk stak hij zijn poot naar haar uit. "Lets be a team okaay?"


Roar! {Bearpaw} ZwzbWrz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Roar! {Bearpaw} QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Roar! {Bearpaw}   Roar! {Bearpaw} Icon_minitimewo 21 sep 2016 - 21:51

Geïnteresseerd keek Whifflepaw op naar Bearpaw. Ze werd hier gewoon gevraagd om een team te worden, samen te leren vechten en zo samen sterk genoeg worden om bij Bloodclan te komen. Dat leek haar totaal niet verkeerd. "Ja, laten we dat doen!" Een sprank van hoop lichtte op in haar borst en met een grote glimlach keek ze naar Bearpaw. Redder in nood, of niet? "Ik ben tot nu toe ook beter in jagen, maar het vechten moet beter worden. Wat heb jij tot nu toe geleerd aan vechten?" Vroeg ze met een grijns en een blik vol nieuwsgierigheid.


Roar! {Bearpaw} E8v3o2
Roar! {Bearpaw} 2hs5g9iRoar! {Bearpaw} 2gxnp75Roar! {Bearpaw} 2hqc5lxRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 34nodx3
Roar! {Bearpaw} Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Bearpaw-
StarClan
Roar! {Bearpaw} Tumblr_n69wmi3qys1r0iillo5_250
Michelle
140
Actief
'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bearpaw-
BerichtOnderwerp: Re: Roar! {Bearpaw}   Roar! {Bearpaw} Icon_minitimewo 21 sep 2016 - 21:57

Een brede grijns lag op zijn lippen. Hij wist maar wat goed van Everstar dat hij niet mocht spreken tegen Thunderclanners. Maar dit zo gehete bloodclan was dus een verbond tussen alle clans van de beste warriors. Wat betekende dat de clans wel ergens samen wisten te werken. Dat gaf hem genoeg rede om te vechten samen met haar. "Ehm, vooral defensief." Zachtjes glimlachte hij terwijl zijn hij bijna stond te springen op zijn poten. "Mijn mentor wil dat ik eerst mezelf kan verdedigen voor ik iemand pijn kan doen. Wat best wel te begrijpen is maar ik ben zooo klaar om te vechten!"


Roar! {Bearpaw} ZwzbWrz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Roar! {Bearpaw} QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Roar! {Bearpaw}   Roar! {Bearpaw} Icon_minitimedi 11 okt 2016 - 21:00

Bearpaw vertelde haar dat hij alleen nog maar defensieve dingen had geleerd. Wauw, zelfs dat had Whifflepaw nog niet geleerd. "Zelfs dat kan ik nog niet," vertelde ze daarom ook. "Dat is inderdaad logisch, mijn mentor verwacht meteen dat ik alles kan, waardoor ik nog niks kan," zei ze met een rol van haar ogen. "Maar ik denk dat wij er samen wel uit komen, toch?" Haar stem en blik was hoopvol, ze had die zekerheid nodig en hoopte dat Bearpaw haar deze kon geven.


Roar! {Bearpaw} E8v3o2
Roar! {Bearpaw} 2hs5g9iRoar! {Bearpaw} 2gxnp75Roar! {Bearpaw} 2hqc5lxRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 34nodx3
Roar! {Bearpaw} Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Bearpaw-
StarClan
Roar! {Bearpaw} Tumblr_n69wmi3qys1r0iillo5_250
Michelle
140
Actief
'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bearpaw-
BerichtOnderwerp: Re: Roar! {Bearpaw}   Roar! {Bearpaw} Icon_minitimedi 18 okt 2016 - 19:49

Zijn oortjes perkte even op bij het horen. Nou dat was dan een lekkere mentor zeg, was hij even blij met Everstar. Ze was geweldig, ze zou hem alles leren wat hij maar wou leren! Hij moest zijn grijns bij de gedachte onderdrukken om haar niet te laten denken dat hij haar uitlachte. Dat zou hij nooit doen. "Natuurlijk gaat dat lukken Wifflepaw! Maar we moeten dan wel een team naam bedenken." Nu brak de grijns toch echt door terwijl hij haar aankeek.


Roar! {Bearpaw} ZwzbWrz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Roar! {Bearpaw} QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Roar! {Bearpaw}   Roar! {Bearpaw} Icon_minitimevr 21 okt 2016 - 20:16

Dit met Bearpaw was wennen voor Whifflepaw. Ze was gewend om niet enthousiast te zijn, een stuk serieuzer en duisterder. Maar nu lichtte ze toch een stukje op bij de kater en was ze een stuk minder sneu, als het ware. Toch had ze ook wat moeite met zijn enthousiasme en kitten-gedrag. Maar ze ging het niet verpesten, als ze een vriend kon maken buiten de clan, deed ze dat. Wie wist waar het goed voor kon zijn. Hoe meer achter haar rug, hoe beter. "Een teamnaam, hm?" Ze dacht na. "Wat dacht je van, Risky... euh..." Nee ze kwam er niet uit, als ze ergens slecht in was, was het zoiets.


Roar! {Bearpaw} E8v3o2
Roar! {Bearpaw} 2hs5g9iRoar! {Bearpaw} 2gxnp75Roar! {Bearpaw} 2hqc5lxRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 34nodx3
Roar! {Bearpaw} Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Bearpaw-
StarClan
Roar! {Bearpaw} Tumblr_n69wmi3qys1r0iillo5_250
Michelle
140
Actief
'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bearpaw-
BerichtOnderwerp: Re: Roar! {Bearpaw}   Roar! {Bearpaw} Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 17:16

Risky hmm, dat klonk hem wel goed in zijn oren. Hij kon het dan ook niet laten om te grijnzen en te knikken. "Wat wij gaan doen gaat super riskant zijn en als we gepakt worden vliegen we misschien wel onze clan uit! Maar als we onszelf schuil houden en niemand iets merkt worden we de beste warriors ooit!" Hij kon wel lachen zo blij was hij met dit plan. Wifflepaw zou hem helpen en hij zou haar helpen. Hij zou de beste warrior van Windclan worden en iedereen laten zien dat ze er niets van bakte. Oh wat was dit heerlijk zeg. "Team Risky klinkt als een plan."


Roar! {Bearpaw} ZwzbWrz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Roar! {Bearpaw} QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Roar! {Bearpaw}   Roar! {Bearpaw} Icon_minitimedo 10 nov 2016 - 22:17


Whifflepaw knikte instemmend toen het Team Risky werd. Een windvlaag vertelde haar dat er een Thunderclan patrouille onderweg was. "Team Risky it is!" Grijnsde ze. "Maar er komt een patrouille van de clan waar ik in zit... ik kan beter gaan mochten we willen dat dit moeiteloos zou gaan werken," miauwde ze. Ook al kon Thunderclan haar niets schelen. Ze kon beter zo min mogelijk in de gaten gehouden worden en dan werd ze al heel erg in de gaten gehouden. "Over twee dagen moonhigh," stelde ze vast, waarna Whifflepaw verdween in de struiken. Ze had geen tijd om afspraken te maken, dus ze zou wel zien of hij er dan zou zijn of niet.

Topic uit


Roar! {Bearpaw} E8v3o2
Roar! {Bearpaw} 2hs5g9iRoar! {Bearpaw} 2gxnp75Roar! {Bearpaw} 2hqc5lxRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 10pvxmwRoar! {Bearpaw} 34nodx3
Roar! {Bearpaw} Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roar! {Bearpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: