Geclaimde Warriornamen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geclaimde Warriornamen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterpact
Member
Geclaimde Warriornamen DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Geclaimde Warriornamen   Geclaimde Warriornamen Icon_minitimedi 30 aug 2016 - 8:46

Hallo daar c:

Wat me al een hele tijd opvalt, is dat mensen in hun profiel of OS Warriornamen gaan claimen. Allemaal goed en wel, maar voor nieuwe leden - of leden die hier al langer zijn - kan dat dan wel eens verwarrend zijn als ze zo'n Warriornaam gebruiken of willen gebruiken en dan een andere moeten kiezen omdat deze al geclaimd is. Het is mij al eens overkomen met Thornflame. Ik had voor hem een Warriornaam uitgekozen, maar die moest veranderd worden omdat hij dus al geclaimd was. Om eerlijk te zijn ga ik niet heel mijn dag spenderen met naar anderen hun profiel te kijken of ik de Warriornaam überhaupt wel mag claimen. Sure, ik wil gerust rekening houden met iedereen, maar het is naar mijn idee een beetje onzin als je naar iedereen z'n profiel af gaat speuren om te kijken of de Warriornaam die jij in gedachten hebt wel kan.

En dus had ik misschien een idee - als dit al niet bestond - om dit op te lossen. Namelijk een lijst met namen waarin mensen hun Warriornamen kunnen claimen én af kunnen melden. Er worden namelijk ook veel Warriornamen geclaimd, maar nooit gebruikt. Zo'n lijst maakt het voor nieuwe - én oude leden zoals mij - handig om een duidelijk overzicht te hebben van de Warriornamen die geclaimd zijn zodat er zodanig rekening mee gehouden kan worden. Het zou immers jammer zijn als jij al helemaal zag hoe jouw kat in de toekomst ging heten, maar dat iemand anders (onbedoeld) de naam voor je ogen wegkaapt, non? Of andersom: je wilt een account maken en ziet zijn Warriornaam al helemaal voor je, maar dan kom je erachter dat hij al bezet is door iemand in z'n OS of op z'n profiel... aaaaah!

Ik wil hier niemand mee beschuldigen of zo, helemaal niet, maar als je weet van jezelf dat je niet meer actief gaat zijn met het account, zou het dan niet handiger zijn als de rest dat via een lijstje of zo ook weet? Anders houden ze allemaal rekening met je terwijl dat dus eigenlijk niet hoeft. Ik ben zo iemand die meer wacht tot het moment zelf met het kiezen van mijn Warriornaam, maar ik kan begrijpen dat er mensen zijn die die ene naam in hun hoofd hebben en hem moeten hebben.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben in mijn standpunt en zou graag willen weten wat jullie hier van denken. Nogmaals: dit is géén beschuldiging of iets in die trant, het is gewoon een oplossing om het zowel voor jullie als voor de nieuwe (en oudere) leden makkelijker te maken! Wink

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Geclaimde Warriornamen XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Geclaimde Warriornamen   Geclaimde Warriornamen Icon_minitimedi 30 aug 2016 - 9:19

Hey,

Het is een heel leuk idee om een lijst bij te houden maar met de hoeveelheid leden die wij hebben op Warrior Cats (zowel inactief als actief) is dit werkelijk waar onmogelijk om in goede lijnen bij te houden. Daarom hebben wij ook juist besloten voor deze manier van handelen en het aan de leden over te laten. Als je een warrior naam wil hebben is het voor een lid eens in de zoveel tijd niet veel moeite om te checken, waar het voor het team een enorm werk is om een goede lijst bij te houden.
Vul gewoon als eerste de hele naam in die je wilt en vervolgens alleen het voorste stuk en check even snel de kittens en apprentices. Je kan alleen een naam claimen door deze in je profiel te zetten maar als deze kat nu super inactief is kan je die naam natuurlijk gewoon gebruiken.
Is de kat inactief maar de speler wel gewoon actief kan je een pm sturen of het goed is dat je die naam gebruikt. In de meeste gevallen is dit gewoon geen probleem.
Voor verdere uitleg verwijs ik je graag naar deze reminder: https://www.warriorcatsnl.com/t26741-reminder-afbeeldingen-namen-claimen

Mvg, Michelle



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
Geclaimde Warriornamen DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Geclaimde Warriornamen   Geclaimde Warriornamen Icon_minitimedi 30 aug 2016 - 9:29

Ik zat zelf ook aan het werk te denken, maar wat als je leden dan gewoon een lijstje laat invullen en het dan gewoon kopieert? Zijn er op WC niet meerdere lijsten die jullie moeten bijhouden, de Clans bv en zo? Of is dit écht een onmogelijke taak?
Als het echt niet gaat moet je je niks van mij aantrekken, hoor, maar ik probeer gewoon mee te zoeken naar oplossingen wat het RPG'en fijner maakt c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Geclaimde Warriornamen XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Geclaimde Warriornamen   Geclaimde Warriornamen Icon_minitimedi 30 aug 2016 - 9:32

De clans worden gedaan door de leaders en zijn al stukke ingekort in vergelijking met vroeger. Eerst hadden we echt alle rangen er op staan en nu enkel wat de leaders kiezen zoals de lang staande rangen van elders ect. Een lijst rond laten gaan en quoten van elkaar gaat enkel een rotzooi opleveren want mensen die stoppen of inactief raken gaan hun geclaimde namen er niet vanaf halen wat dus enkel weer meer werk voor het team oplevert.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
Geclaimde Warriornamen DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Geclaimde Warriornamen   Geclaimde Warriornamen Icon_minitimedi 30 aug 2016 - 9:34

Ah ja da's wel waar. Oh well, 't was enkel een idee, maar ik begrijp wel dat het te veel werk oplevert c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geclaimde Warriornamen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: