We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Ik weet nog wel in groep 3 dat de juf dan met zo'n rottige mini tv binnenkwam waar je nauwelijks wat op kon zien en dan gingen we ik-mik-loreland kijken, aaaah, de nostalgie <3
Well I have brittle bones it seems I bite my tongue and I torch my dreams Have a little voice to speak with And a mind of thoughts and secrets
jaaaa! xD Pas in groep 6 of 7 ofzo kregen we een digibord haha, ik moest daarvoor m'n spreekbeurten ook altijd of in een ander lokaal doen waar een digibord was of zonder powerpoint doen :p
Well I have brittle bones it seems I bite my tongue and I torch my dreams Have a little voice to speak with And a mind of thoughts and secrets
Geen idee of ik het ooit op de basisschool te zien heb gehad, kan het me niet echt herinnerenxD
En digiborden heb ik nooit gehad op de basisschool, spreekbeurten gingen altijd met papieren plaatjes omhoog houden en andere dingen rond laten gaan door de klasxD
Spoiler:
Wolfblood
Deputy
Kip 1105 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
Wij kregen hem in groep 5 of zo. Ik weet nog dat de juf zo zei van: ''we krijgen een digibord'' en ik had geen idee wat ze er mee bedoelde en toen op een dag liep ik naar binnen en dr was een gigantisch scherm aan de muur xD
Ik vond digiborden toen altijd echt heel erg cool want je kon er makkelijk op tekenen :') en soms als je dan geluk had mocht je eens met zo'n stift het bord vol kliederen haha
'A bird sat down and spoke to me:'
'"you are a murderer, no matter how beloved "'
Slap Count: 08
Kill Count: 02
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Op de middelbare hadden we een docente Frans die er niet mee om kon gaan, dus als er iemand de afstandsbediening in handen kreeg, dan zette diegene het bord op 'freeze' en dan was ze helemaal in paniekxD
Mijn god, digiborden. :") In mijn tijd had je idd lekker die plaatjes die je rond liet gaan. Al die kinderen in mijn nieuwe MBO klas praten nu ook over "vroeger op de middelbare" terwijl ze er net 6 weken vanaf zijn :"D
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Jinx
Deceased
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
Haha, bij ons hebben we een tijdje een grapjas in de klas gehad die op een of andere manier het systeem had gehacket en met zijn mobiel het bord uit kon zetten :') Leverde ook behoorlijk wat boze docenten op.
@Yanthe; Bedankt!! <3
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
Het mooie was gewoon dat zij er niks van snapte en dus ook geen idee had dat iemand van ons het deedxD. En dat 'vroeger op de middelbare' is voor mij nu al meer dan twee jaar geleden, dus ik mag het zeggenxD
Spoiler:
Jinx
Deceased
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head