I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Volepaw.
Member
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 DPKsfdL
262
Actief
Volepaw.
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 sep 2016 - 14:22





F O X K I T


General

Name: Foxkit
Fox verwijst naar haar opvallende rode vacht.
Future names: Foxpaw - Gaze? - star?
Rank: kit
Future ranks: apprentice - warrior - elder? - deputy? - leader? - med. cat apprentice? - med. cat?
Gender: Female
Parents: Oceanbreeze x ???
Clan: Windclan

Outside

Nose & Paw pads: roze
Eye color: blauw
Fur color: Ros

Foxkit trekt veel aandacht met haar uiterlijk, gezien haar vacht en ogen zeer contrasterende kleuren hebben. Qua bouw lijkt ze veel op haar moeder, maar net iets kleiner. Haar vacht is lang, dicht en zacht. Net zoals haar moeder lijkt ze veel op een riverclanner.  

Inside

Lazy

Foxkit is lui. Als iets niet moet doen, doet ze het ook niet. En zelfs als het moet, zal ze een manier zoeken om er onderuit te geraken. Ze vind spelen vermoeiend en noemt het een verspilling van tijd, ze doet dan ook liever middagdutjes. Ze is bijzonder onambitieus, andere kittens dromen er van om leader of deputy te worden, zij droomt er van om rustig in haar mosbed te kunnen liggen. Wanneer ze apprentice wordt, zal haar mentor het niet makkelijk hebben dankzij deze eigenschap.

Smart

Foxkit heeft een goed stel hersenen. Ze is snel van begrip en leert vlug bij. Of zou snel bijleren als ze niet te lui was om ooit iets te doen. Ze kan ook best manipulatief zijn, al is het enkel om anderen zo ver te krijgen om voor haar te doen waar zij geen zin in heeft. Ze heeft er ook geen moeite mee om anderen iets wijs te maken, vooral als het betekend dat ze langer in bed kan liggen.

Pacifist

Foxkit houd niet van vechten. En niet enkel omdat ze het vermoeiend vind. Ze gelooft niet dat het doel de middelen heiligt. Ze vind 'dood' een eng concept, en is van mening dat niemand het vroegtijdig zou moeten ervaren. Veel liever praat ze haar geschillen uit dan er over te vechten. Fox geloofd dat het mogelijk is om tot een oplossing te vinden waar iedereen tevreden mee is, zolang je maar blijft proberen. Maar vergis je niet, ze zal haar clan en geliefden zo goed verdedigen als nodig is. Al zal ze zich achteraf erg schuldig voelen wanneer ze echt iemand pijn doet.

Benevolent

Ondanks het feit dat ze er geen moeite mee heeft om anderen in haar voordeel te gebruiken, is Foxkit best vriendelijk. Ze is zeer beleefd, vooral naar vreemdelingen en zou nooit met opzet iemand kwetsen. Ze zal ook degenen die belangrijk voor haar zijn helpen als het echt nodig is, weliswaar met enig geklaag.

Daydreamer

Hoe spendeert zo'n luie kat immers haar vrije tijd? Het antwoord is simpel: fantaseren en dagdromen. De zon op je vacht voelen terwijl je naar de wolken staart en je afvragen waar ze hierna heen zouden vliegen, en hoe het zou zijn om zelf te kunnen vliegen en de wolken aan te raken. Jezelf afvragen wat mogelijk is, nadenken over dingen die zouden kunnen gebeuren. Allemaal veel nuttiger dan door de modder rollen en tegen mosballen slaan, als je het aan Foxkit vraagt.

Apprentice

wordt uitgewerkt in de RPG

Warrior

wordt uitgewerkt in de RPG

Motivation

Hellow~ Mijn naam is dus Hanna, en ik ben ongeveer 194 manen oud c: (16 jaar). Als ik me niet vergis, heb ik mijn eerste account ongeveer drie à vier jaar geleden aangemaakt, al ben ik wel een jaartje inactief geweest. Ik was eerst niet van plan om me aan te melden, aangezien ik nog maar sinds een paar weken weer actief ben, maar toen kreeg ik inspiratie :'3 en toen kon ik het niet meer laten. Ik hoop dat jullie mij en Fox een kans willen geven. Ik zal dan ook mijn best doen om actief te blijven, al kan dat soms wel erg moeilijk uitvallen met school, maar je kan er op rekenen dat ik in weekends en tijdens de vakanties zo actief mogelijk zal proberen te zijn. En succes met kiezen, ik kan wel zeggen dat, welke aanmeldingen jullie ook kiezen, het een leuk nestje zal worden<3








I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 2j3pth0
.:When i'm dying, i want my enemies to gather around my deathbed, so i can tell them to go to hell one more time:.
Volechaser:


Laatst aangepast door Volekit. op di 27 sep 2016 - 18:11; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 sep 2016 - 15:28

Leuk dat jij je ook aanmeldt!

Ikzelf ga een dochtertje van Oceanbreeze spelen namelijk Faithkit. Ik zal later en soort van aanmelding geven zodat jullie weten wat het zus(je) van de gekozen kittens wordt.


I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Oceano10
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 LcrIgCQI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 JwNO92gI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 EjrsROFI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 UK1ajoII still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 3qCkg2fp_oI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 sep 2016 - 15:37

Excuseer me voor de duppelpost!

We willen binnenkort de aanmeldingen sluiten. Graag hoor wat ik van de mensen die bezig zijn met een aanmelding of er nog eentje willen maken.


I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Oceano10
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 LcrIgCQI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 JwNO92gI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 EjrsROFI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 UK1ajoII still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 3qCkg2fp_oI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Wasabi
Member
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Giphy-downsized-large
330
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wasabi
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 sep 2016 - 17:01

Weten jullie toevallig een datum? En hoeveel kittens er gekozen worden? Is wat makkelijker in verband met school :3


I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 1vlHwQx
Thanks Julia!




Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 sep 2016 - 18:20

Wasabi schreef:
Weten jullie toevallig een datum? En hoeveel kittens er gekozen worden? Is wat makkelijker in verband met school :3

Kittens staan nog niet vast. Sowieso Faithkit. Maar het kunnen er drie zijn maar ook zes bij wijze van spreken. Ik zelf ben erg geneigd gewoon elke aanmelding een even grote kans te geven en het nestje samen met "onbekend" in te delen. Dan komen we er vanzelf wel op uit hoeveel kittens we uit dit topic kiezen. (ik heb gemerkt dat erg vaak het aantal dat ze in een nestje willen meestal veranderd tijdens het kiezen vandaar dat ik dat open laat)

Hoeveel tijd heb je nodig? Ik wil niet een te krappe deadline zetten vandaar dat ik vroeg of de mensen die interesse hebben wouden reageren.



I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Oceano10
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 LcrIgCQI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 JwNO92gI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 EjrsROFI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 UK1ajoII still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 3qCkg2fp_oI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Wasabi
Member
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Giphy-downsized-large
330
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wasabi
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 sep 2016 - 18:26

Oceanbreeze schreef:
Wasabi schreef:
Weten jullie toevallig een datum? En hoeveel kittens er gekozen worden? Is wat makkelijker in verband met school :3

Kittens staan nog niet vast. Sowieso Faithkit. Maar het kunnen er drie zijn maar ook zes bij wijze van spreken. Ik zelf ben erg geneigd gewoon elke aanmelding een even grote kans te geven en het nestje samen met "onbekend" in te delen. Dan komen we er vanzelf wel op uit hoeveel kittens we uit dit topic kiezen. (ik heb gemerkt dat erg vaak het aantal dat ze in een nestje willen meestal veranderd tijdens het kiezen vandaar dat ik dat open laat)

Hoeveel tijd heb je nodig? Ik wil niet een te krappe deadline zetten vandaar dat ik vroeg of de mensen die interesse hebben wouden reageren.


Een week is in principe genoeg voor mij. Ik wilde gewoon even melden dat ik begin october drie dagen op klasdagen ga en dan afwezig ben. ^^


I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 1vlHwQx
Thanks Julia!




Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 sep 2016 - 18:34

Wasabi schreef:
Oceanbreeze schreef:
Wasabi schreef:
Weten jullie toevallig een datum? En hoeveel kittens er gekozen worden? Is wat makkelijker in verband met school :3

Kittens staan nog niet vast. Sowieso Faithkit. Maar het kunnen er drie zijn maar ook zes bij wijze van spreken. Ik zelf ben erg geneigd gewoon elke aanmelding een even grote kans te geven en het nestje samen met "onbekend" in te delen. Dan komen we er vanzelf wel op uit hoeveel kittens we uit dit topic kiezen. (ik heb gemerkt dat erg vaak het aantal dat ze in een nestje willen meestal veranderd tijdens het kiezen vandaar dat ik dat open laat)

Hoeveel tijd heb je nodig? Ik wil niet een te krappe deadline zetten vandaar dat ik vroeg of de mensen die interesse hebben wouden reageren.


Een week is in principe genoeg voor mij. Ik wilde gewoon even melden dat ik begin october drie dagen op klasdagen ga en dan afwezig ben. ^^

Oke mooi!


DEADLINE: Woensdag 28 September. (volgende week woensdag)


I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Oceano10
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 LcrIgCQI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 JwNO92gI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 EjrsROFI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 UK1ajoII still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 3qCkg2fp_oI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Astralkit~
Member
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 T5g1nc
Derpje
109
Actief
"Extremism is never the solution"

CAT'S PROFILE
Age: 5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 sep 2016 - 21:24



I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 10nbamc

_____________________________________________________________________
~General~
_____________________________________________________________________

Name: Safekit//Paw//Sound Of Darkkit//Paw//Demon
Meaing:
Safe: Redden, redding maar ook veilig
Kit: Kitten
Paw: Poot
Sound: Geluid
Of
Dark: Duister
Demon: Demon
Other meaning:
Hier zet ik neer hoe ze op die naam zijn gekomen maar je mag ook een eigen reden bedenken en kiezen tussen de twee welke jullie het leukst vinden. ;p

De naam Safe zal staan voor behoedzaam en verdediging in het leven voor zijn sibs en voor zijn familie leden, al zou het ook staan voor een veilige vertrouwde vriend waar je altijd terecht kan. Safe staat voor het teken van vriendschap, liefde, veiligheid en voor redding uit een bepaalde situatie. Ze zijn op de naam gekomen samen omdat ze op elkaar zwaar verliefd zijn en dat de ouders bij elkaar zich veilig maar ook vertrouwd voelen, helemaal dat ze nu het zeggenschap hebben over de kittens. Dat deze jonge kitten staat voor verbintenis van hun familie, hun gewone normale familie. Al staat het ook voor de nieuwe weg die ze kunnen gaan belopen, een nieuwe dag en een nieuwe weg. Hierbij zullen ze de warmte van elkaar voelen en kunnen ze altijd terug kijken van de dagen dat ze bij elkaar waren, deze naam is ontstaan door de warme zachte speelse blik van de kitten.

Het achtervoegsel Sound, staat voor het geluid. Het warme geluid van de veiligheid, hierdoor wordt juist zijn warme karakter weergegeven. Zijn vertrouwen in zijn familie en in zijn geloof, al zou hij echt veel doen om zijn familie in stand te houden. Al wordt dat meer weergegeven in zijn karakter, al is een geluid een vertrouwd iets. Iets wat in je zintuigen doortrekt, iets waarvan je alles mee kan verstaan. Dat stukje kan er mee bedoeld worden met zijn hele naam: "Safesound".

Zijn andere naam Dark staat eigenlijk voor de donkere gedachtes, van het gevecht wat tussen Shadowclan en met Riverclan zou gaan gebeuren. Hiervan zal dus eigenlijk Dark voor Shadowclan staan, al zou het ook staan voor alle katten die Ocean al heeft verloren. Dus ja de duistere gedachtes, al zou het ook kunnen staan voor kalmte achter de storm. De licht achter de wolken, duisternis kan niet zonder licht en andersom ook niet. Het kan namelijk ook voor goede en fijne dingen staan, vaak naar duisternis kan er een mooie tijd ontstaan daarom zou hij de naam Dark krijgen. Voor alles achter de duisternis of juist ervoor, het ontstaan ervan en het blijven. Eigenlijk kan het ook staan voor de geheimen erachter, op dit moment weten we de vader van de kits niet hiervoor zullen er geheimen zijn voor ons (4e dimensie break). Dark kan ook verwijzen naar zijn donkere plekken in zijn vacht en zijn lichte blauwen ogen die licht kleuren door de donkerte in zijn vacht.

Zijn achtervoegsel van zijn naam, Demon. Is eigenlijk een deel van zijn naam wat bij zijn karakter past, Safe past bij zijn aardige behulpzame karakter al is Demon voor zijn slechte deel van zijn karakter zo benoemd. Hij wilt namelijk zijn softe karakter niet laten blijken aan de andere, hierbij laat hij een best slechte eerste indruk achter. Hij lijkt niet van zijn andere sibs te houden al houd hij wel van ze maar wilt het niet laten zien, doordat andere hem dan soft kunnen noemen of hem zwak gaan inschatten. Zijn naam Demon komt dus eigenlijk door zijn achter wegende karakter, al gaat hij ook afwijken van de rest ter wel hij eigenlijk wel diep vanbinnen met andere wilt omgaan. Doordat hij zich afwijkt van de rest gaan andere katten hem raar vinden, al kan dat ook komen door zijn woordengebruik. Hij legt vaak alles in andere woorden uit dan andere katten het zouden doen, hierdoor zou hij ook buitengesloten kunnen worden. Al is deze kater meer op zichzelf dan bij andere te zijn, toch wilt hij ook wel ergens met andere omgaan. Daardoor zijn naam: 'Darkdemon'.

Age: Unborn
Gender: Tom-Cat
Blood: 100% Windclan
Past Clan: Unknown
Clan: Windclan
Future Clan: Unknown
Past Ranks: None
Rank: kitten
Future Rank: Apprentice//?Med.app?//Warrior//?Med.Cat?//?Deputy?//?Leader?//Elder//

_____________________________________________________________________
~Family~
_____________________________________________________________________

Short:

Mother: Oceanbreeze
Father: Unknown
Sister(s): Faithkit.......?
Brother(s): Unknown
Uncles: Pantherpaw & Whitelion
Aunts: Snowbird
Grandmother: Icecloud
Grandfather: Sparkshade
+Grandmother: Mintwhisker
+Grandfather: Eagleheart
+Uncle: Pantherface

Bounds:
Mother: ?
Father: ?
Sister(s): ?
Brother(s): ?

~Eigenlijk is dit iets wat in de RPG moet ontstaan.
______________________________________________________________________
~Outside~
______________________________________________________________________

Eyes: Blauw - Licht blauw
Fur: Wit, zilver
Patern: Siamees, silver point
Scars: Komt nog....
Built Keywords: Slank//Stevige poten (Linker/achter poten)//Fluffy//Lange staart//Normale tanden, lengte en klauwen//Spitse neus//
Built long:
::Slank::
Hij heeft een slank lichaam, doordat het in de Windclan gene zit. Een bredere kat kan zich moeilijkere verplaatsen in de wind dan een slankere kat, doordat de Windclan katten zoveel hebben getraint door achter konijnen achter te jagen is het vaak zo dat de katten daarvandaan komen een slankere lichaam hebben. Hij zal hierdoor ook onder de normale windclan kat vallen, ook doordat beiden ouders van Windclan afstammen. Hierdoor is hij soms weleens te slank voor een kat en zal hij eigenlijk op sommige punten meer melk of prooi dieren binnen moeten krijgen, hij gaat namelijk vaak tegen het ondergewicht toe vaak is hij daardoor te licht waardoor een klap dus harder aan komt dan bij een normale kat. Dus ja een van zijn problemen is dat hij vaak te ver ondergewicht is door eetgebreken enz. Al kan zijn slanke en lichte lichaam vaak tot een voordeel komen, het kan zich makkelijkere verplaatsen en vaak overal wel langs kunnen komen. Al heeft het ook zijn nadelen door dat hij makkelijkere neergaat door eventuele klappen en als er wind staat zal hij er moeite mee hebben om er langs te gaan.

::Stevige poten (Linker/achterpoten)::
Door het Windclan gene zal hij ook niet alleen slank zijn maar ook stevige poten bevatten, al valt zijn rechterpoot wat slechter. Deze is namelijk niet stevig vanaf zijn botten, op deze zal hij dus moeilijkere kunnen staan. Hierdoor zal hij dus ondersteuning nodig hebben op zijn rechterpoot door bijvoorbeeld spinnen rag er omheen te doen voor zijn poot iets steviger te kunnen maken, zodat hij niet zomaar ineen zakt. Al zijn andere poten wel sterk genoeg om harde sprints te kunnen vormen en om er stevig erop te kunnen staan, al is hij best wel een Windclan kat door zijn smalle/slanke en zijn stevige poten. Al zit er eentje niet mee al kan dit gefixt worden om er iets omheen te binden zodat hij er op kan lopen maar niet gehele sprints kunnen plaats vinden, al zou het met zijn rechterpoot pas in zijn apprentices tijd getoond worden of ja gebeuren. Als kitten zijn al zijn poten oké, hierbij zal hij als een van de eerste leren staan door zijn goede bouw en krachtige poten.

::Fluffy::
Sinds dat we zijn normale Windclan gene hebben vast gelegd komen nu zijn andere dingen, deze kitten is namelijk enorm zacht. Hij is namelijk met een zachte vacht geboren, na latere leeftijd begint hij zijn vacht te verzorgen zodat het eigenlijk zo zacht en pluizig blijft. Al heeft hij geen lange vacht is zijn vacht enorm zacht zoals een huiskat, vaak als een kat buiten of in het wild leeft is de vacht vaak touw achtig of erg droog/Zanderig/vermagerd en vele stukken plukken vacht erin. Ik heb namelijk weleens vaker een hele wilde kat gezien, dit zie je dus vaak als een kat buiten leeft enz. Hij in tegendeel zal zijn vacht even zacht zijn als die van een huiskat of ja een kitten van 1 moon, dit komt door gene. Al weet ik niet 100% hoe dat in elkaar zit met gene, al leek dit me wel grappig om zijn uiterlijk te verwerken. Hierdoor begint hij laat kitten begin apprentice zijn vacht te verzorgen zodat het in een goede staat blijf en is hij er heel erg op dat niemand het aanraakt, al durft hij wel in aanraking te komen met katten of gevechten al doet hij dat liever niet.

::Lange staart::
Deze kitten heeft ook wat meer dingen, hij heeft een lange staart. Dit betekent dat hij zichzelf goed in evenwicht kan houden zelfs met een slechte poot, zijn lange staart is weer een van zijn positieve dingen. Hij klimt erg graag bomen en andere dingen in om uitzicht te houden over het territorium, hierbij is hij erg lenig. Al is hij niet zo verschrikkelijk lenig, hij kan wel een boom in. Door zijn lange staart is zijn belangstelling gekomen om vaker dingen in te klimmen waardoor hij veel uitzicht heeft maar ook makkelijk zich kan balanceren op kleine stukjes takken maar ook op daken, panelen, hekken en scheuren. Al kan hij hiermee makkelijkere stukken beklimmen wat andere katten niet zouden kunnen, een lange staart hebben kan ook ervoor zorgen dat het in zijn weg loopt of juist tegen gehouden kan worden. Hierdoor kan hij beginners fouten maken en als kitten zal hij weleens over zijn eigen staart kunnen struikelen..

::Normale tanden, lengte en klauwen::
Al is deze kitten in sommige dingen beter is als de andere is hij niet in alles anders, zijn wapens hebben een normale lengte. Hierbij zal hij onder de normale at vallen maar ook door zijn lengte van zijn lichaam zou hij eronder kunnen vallen, hij is niet enorm groot om zijn vijanden te kunnen intimideren of heeft hij grote klauwen en tanden om ze eigenlijk weg te jagen. Hierdoor zien de meeste katten hem niet als een bedreiging als ze hem zouden tegen komen, ook zijn rechter poot maakt het er niet beter op.. Al is het positieve dat hij niet ze te klein heeft zodat andere katten eerder over hem heen kunnen lopen, al zou een kleiner lichaam hem wel meer uit de problemen kunnen helpen soms. Al was een grotere lichaam ook niet zo positief geweest want dan zou hij meer opvallen in de groep, hierbij is eigenlijk zijn normale lengte gewoon oké voor hem.

::Spitse neus::
Zijn spitse neus geven hem een groot voordeel, hij kan vele dingen ruiken. Eigenlijk wel van alles, hierbij heeft hij een goede reuk vermogen. Al zal hij niet zoveel beter zijn erin als een normale kat, hij heeft het misschien makkelijker maar zal het hem eerder opvallen dan een ander. Dat is dan nog de vraag, dat hij erop let. Al heb je kans dat hij dat niet zal doen maar ook weer wel.

Skills:

Puntenverdeling zonder de optelling:

Kitten (+0)
Strength: 1
Defense: 1
Speed: 1
Stamina: 1
Intelligence: 1

Apprentice (+2)
Strength: 1
Defense: 1
Speed: 4
Stamina: 3
Intelligence: 1

Young Warrior (+5)
Strength: 2
Defense: 2
Speed: 5
Stamina: 4
Intelligence: 2

Warrior (+8)
Strength: 3
Defense: 3
Speed: 6
Stamina: 5
Intelligence: 3

Senior Warrior (+10)
Strength: 4
Defense: 4
Speed: 7
Stamina: 6
Intelligence: 4

Elder (keep 3)
Strength: 2
Defense: 2
Speed: 5
Stamina: 4
Intelligence: 2

Punten verdeling + de optelling:

Kitten
Strength: 1
Defense: 1
Speed: 1
Stamina: 1
Intelligence: 1

Apprentice
Strength: 1
Defense: 1
Speed: 4 + 2
Stamina: 3
Intelligence: 1

Young Warrior
Strength: 2 + 3
Defense: 2
Speed: 7
Stamina: 4
Intelligence: 2

Warrior
Strength: 6
Defense: 3 + 3
Speed: 8
Stamina: 5
Intelligence: 3

Senior Warrior
Strength: 7 + 2
Defense: 7
Speed: 9
Stamina: 6
Intelligence: 4

Elder (keep 3)
Strength: 2
Defense: 2
Speed: 5
Stamina: 4
Intelligence: 2


Pictures:

_____________________________________________________________________
~Inside~
_____________________________________________________________________

Likes: Gezelschap//Familie//Duisternis//Eenzaamheid//Studie//Spelen//Vechten//Clan
Dislikes: Regen//Water//Zeuren//Niks te willen meewerken//Oorlogen//
Character keys:
Teruggetrokken//Eenzaam//Loyaal//Vriendelijk (op zijn manier)//Geduldig//Open//Kalm
Character recap:
Deze jonge kitten is eigenlijk een aparte kitten, hij praat anders en gedraagt zich anders dan de meeste katten. Hij wilt graag met andere omgaan al trekt hij zich terug van de rest, hij verwijst zijn woorden op een andere manier waardoor het voor andere katten het ingewikkeld wordt om te weten wat hij daarmee bedoeld. Al is deze kater loyaal aan zijn familie en Clan, heeft hij zo hier en daar zijn eigen tikjes waaraan hij het laat merken. Veder is hij erg geduldig en zal hij wachtten tot een keuzen is gemaakt, veder is hij toch een eenzame kat. Hij is open naar andere toe en reageert vaak kalm op situaties, al bij zijn kitten tijd zal hij minder omgaan met andere katten. Hij zal er ook uit merken dat hij anders is en gaat langzamere hand denken dat hij gewoon een demon is in een katten lichaam of juist een bezoeker van deze wereld, hierdoor voelt hij zichzelf eigenlijk wel buiten gesloten. Al komt dat vooral door hemzelf, hierdoor wordt hij ergens van de wereld afgesloten. Later na zijn kitten zijn zal zijn open gevoel juist naar gesloten gevoel gaan, hij zou zijn geheimen bewaren en juist nooit vertellen. Dit zou hem een heel duister gevoel geven, dat de hele wereld tegen hem is als het ware. Na een tijdje begint hij ook iedereen zwakker als zichzelf te zien, eigenlijk heeft hij katten nodig die hem helpen om weer in andere te geloven...

Character long:

::Teruggetrokken::

Deze kitten is eigenlijk vooral teruggetrokken door zichzelf, zijn eigen gevoelens die hem eigenlijk buiten de groep zetten maar ook de gedachtes van andere. Hierdoor komt hij vaak niet dichter naar andere toe, doordat hij al weet dat ze hem toch niet begrijpen of hem vreemd vinden. Hij zal hierdoor zich terugtrekken al wilt hij wel met andere katten omgaan, zelfs op heel veel punten. Al zou hij zich meer terug trekken als hij er achter komt dat zijn rechterpoot heel slecht mee gaat, daardoor zal hij zich dieper terug trekken. Hij zal hierdoor altijd spinnen rag om zijn poot moeten dragen om er bijvoorbeeld geen pijn aan te lijden of juist er door heen te zakken, dat zal dus eigenlijk een van zijn geheimen omdat hij zichzelf niet zwak wilt laten vinden en juist kracht laat zien om ergens bij te horen of juist iets goeds te hebben. Al is hij iemand die meer als een kat alleen gaat zitten, zonder dat er andere katten in de beurt zijn om tegen hem te communiceren. Al zou hij dus bij grotere groepen zich meer naar achteren brengen en niet tegen andere te praten, al is het wel zo als een kat begint tegen hem te praten zal hij wel terug praten doordat hij eigenlijk wel gezelschap zoekt.

::Eenzaam::

Deze kat is erg eenzaam, je hebt al bijna deze hele aanmelding gelezen dus ik kan er vanuit gaan dat jullie dit best wel kunnen weten. Al door zijn terug getrokken karakter, zal hij weinig katten kennen. Zal hij niet zo vlug een ander vertrouwen, door zijn gedachtes wat andere katten van hem vinden. Al zal het zo zijn, als een kat ooit tegen hem heeft gesproken zal hij ook eerder naar die kat toe gaan omdat hij toch zoekt naar andere. Dit laat eigenlijk een kleine naïeve kant zien, dat hij eigenlijk na een gesprek ook graag vaker met die gene een gesprek voert. Al zou hij op alles antwoorden, zal de ander het toch niet 100% kunnen begrijpen. Hij zal daarbij ook eerder iemand mee vertrouwen, daarmee zal je al kunnen zeggen dat hij ook eerder naar zijn familie leden gaat dan naar een onbekende. Al zal hij op vele punten eenzaam zijn, doordat zijn familie er niet altijd is natuurlijk. Soms als hij zelfs met andere is, is zijn gedachten eenzaam. Hij heeft het gevoel dat weleens de wereld tegen hem is, hierdoor wilt hij minder contact hebben met andere katten.

::Loyaal::
Sinds dat deze kater veel op zijn eigen manier doet, is hij erg loyaal aan zijn Clan. Hij zal namelijk nooit zomaar de regels breken of juist op anders man terrein komen, hij is daarin heel trouw. Al is hij ook erg loyaal aan zijn familie, hierin zou hij eigenlijk alles kunnen voor hun. Echt alles, daarin zie je ook erg vaak het teken dat hij van hun houd. Al wilt hij dat verschuilen, al doet hij er enorm veel voor. Al zullen ze er niet snel achter komen, hij zal namelijk alles in het geheim doen. Hij is daarom hierin loyaler aan zijn familie dan aan zijn Clan, hierin is hij ook binnen zijn familie cirkel trouw en betrouwbaar. Eigenlijk zou je dit als een soort hond kunnen zien, al is hij vaak erg trots op zich zelf als hem iets lukt of juist iets goeds doet binnen zijn Clan of familie. Buiten probeert hij weinig te laten merken, hij is daarin erg op zichzelf.

::Vriendelijk (op zijn manier)::
Sinds dat je deze aanmelding hebt doorgelezen hebben jullie wel ongeveer door hoe hij is vanuit zijn karakter, hij zoekt gezelschap, is eenzaam, erg trouw en is eigenlijk trots. Al is hij op zijn manier vriendelijk tegen andere katten, hij reageert namelijk kalm en zal dan ook nooit zomaar woedend worden. Al kan hij wel enthousiast zijn door een plotse ontmoeting, al houd hij zijn karakter erg terug getrokken als hij een ander ziet. Hij zal weinig zeggen al zou hij wel vriendelijk zijn om de ander ook niet woedend of juist verdrietig te maken, hij is daarin erg gesloten. Al probeert hij altijd wel wat terug te zeggen als iemand tegen hem spreekt, hij zal daarin niet brutaal zijn of juist het vermijden. Hij is daarin erg sociaal, al is hij ergens ook wel geïrriteerd als hij ergens niet voor mee werd gevraagd en zal hij ook duidelijk tonen.

::Geduldig::
Deze kater is erg geduldig en zal eigenlijk niet snel kwaad of juist ongeduldig raken en helemaal niet gestrest, hij is daarin erg kalm. In elke situatie kan hij kalm blijven en zijn geduld laten zien, hij zal wachten tot er iets gebeurt. Als je hem vraagt om te blijven wachten zal hij daar ook blijven wachten tot die gene terug is, hij is daarin erg gepast. Hierin zal hij echt als een rustig persoon lijken, al is hij ook ergens een vechtersbaas. Hij wilt namelijk proberen om eigenlijk altijd wel een gevecht in te gaan, hij vind het een goede training en geniet ervan om tegen andere te vechten al heeft hij wat aan zijn poot. Daarin is hij een doorzetter, hij zal ook daarin nooit opgeven. Al komt zijn geduld goed van pas tijdens situaties dat katten op een speciale patrol gaan of er oorlog is tussen katten, daarin zal hij gewoon wachten tot ze terug gekeerd zijn of helemaal niet terug keren.

::Open/Gesloten::
Ach, bijna in alle karakter delen van hem is dit wel aangegeven. Als kitten zal hij bijna alles mededelen maar ook zal hij dat alleen melden bij katten die hij vertrouwd zoals zijn familie, hierbij is hij als kitten erg open over zijn gevoelens. Langzaam gaat dit lijden dat hij zichzelf afsluit van de buitenwereld, hierin zal hij juist steeds minder en minder laten zien van zijn gedachten. Hij wilt namelijk laten zien dat hij beter is, beter getraint. Beter is in jagen en vechten, al blijkt het ook te zijn dat hij helemaal niet zo goed is als hij denkt alleen dat maakt hem namelijk echt weinig uit. Al is hij snel teruggetrokken in zijn eigen wereldje daarin zou je hem als een gesloten iemand kunnen zien, al is hij erg open geweest als kitten staat dit ook vermeld in de aanmelding.

::Kalm::
Dit staat al vaker vermeld ook in de andere karakter delen al is hij erg kalm in reactie zal hij eigenlijk nooit gestrest reageren, of ja niet zomaar. Hij is erg rustig in gevaarlijke situaties en gaat namelijk eerst achter het probleem aan, hij is daarom eigenlijk een erg makkelijke apprentice. Hij is kalm, luistert en is erg rustig. Al is hij erg apart via spraak gebruik, al gaan jullie er wel achter komen als hij gekozen is nadat ze kunne praten volledig. Al is hij kalm, kan spelen en stoeien geen kwaad bij hem. Hij geniet er namelijk van om bij andere te zijn dus ook bij zijn familie leden, al zou hij zichzelf als kitten al een beetje terug trekken van de rest als het een grote groep kittens wordt. Als het een kleine groep wordt zal hij zich eerder thuis voelen, want als een grote groep is dan gaan ze vooral met elkaar om. Hierin kan hij ook moeilijk er dan bij komen, de kater is namelijk een erg rustige kat.

~Kitten~
Wordt in de RPG uitgewerkt.. Ga jullie namelijk niet mijn idee of storylines erover vertellen of ja wat ik in mijn hoofd heb al zal het ook vooral aan de RPG liggen.

~Apprentice~
Uitwerken in de RPG...

~Warrior~
Uitwerken in de RPG....

Attributes:
LEADERSHIP: 0
HERB KNOWLEDGE: 2
HUNTING: 3
SURVIVAL: 7

Totaal: 12 punten

_____________________________________________________________________
~Motivation~
_____________________________________________________________________

Hey ik ben Derpje, eigenlijk wilde ik me eerder aanmelden maar wist het nooit zeker. Ik twijfelde erg, had namelijk al 4 accounts en daarbij misschien wel nog een deel account. Ik wil namelijk proberen om met al mijn accountjes actief te blijven, al wil ik daarmee dus ook meerdere topics. Al zal het moeilijk worden als ik met elke 10 topics wil en ik ongeveer 6 accounts wil, al doe ik dit toch en worden het er misschien wel 6 accounts. Alleen ik kon deze kitten searce niet afwijzen, ik had teveel inspiratie. Teveel om mijn hoop er voor weg te leggen, helemaal omdat ik juist dingen leuk vind als het zo mysterieus is. Een van de ouders kennen we niet en de ander wel, dit maakt het juist cool en dat vond ik namelijk erg leuk om daar juist aan mee te doen. Ik weet dat ik niet zo'n geweldige aanmelding heb, het lukte me namelijk niet om het helemaal uit te bereiden want vandaag was mijn laatste dag dat ik er tijd voor zou hebben. Want morgen moet ik studeren voor dinsdag en overmorgen voor engels en over over morgen ook voor engels en daarna voor economie, ik had dus deze hele week geen tijd om het dus te maken. Ik vraag me dus zwaar af of ik het zou halen, dus heb ik echt hele grote stukken van mijn aanmelding afgerafeld. Ik hoop namelijk erg graag dat ik gekozen wordt en doe ook mijn best om bijna altijd actief te zijn, al lukt het soms niet weet je. Hier mee doe ik mijn best om deze aanmelding te maken in een snelle tijd, ik vind hem namelijk als karakter erg geweldig.

Hierbij hoop ik dat jullie me een kans geven, ik wil echt actief blijven en doe daar ook echt heel wat voor. Hierdoor werk ik harder op school zodat ik geen huiswerk thuis heb, studeer ik eerder zodat ik ook als ik het uit mijn hoofd weet gelijk weer warrior cats kan uitwerken. Ik besteed bijna elke dag van het weekend 8 uur om even alles bij te werken en aanmeldingen te maken, als ik bij mijn vader ben besteed ik vaak 12 uur van de dag aan warrior cats als het niet meer is en kom dan vaak helemaal verslaaft terug. Ik hou van deze site en het is echt mijn hobby alleen dit keer kon ik mijn aanmelding niet beter maken dan dat het nu is, ik wou soms dat ik meer tijd had. Want ik vind Dark/Safe echt een hele leuke aanmelding, een keer wat anders dan mijn normale egie karakters xD Ik vind hem echt geweldig. Heb namelijk echt er veel tijd aanbesteed en probeerde er steeds meer in te besteden, ik vind namelijk het idee van dit geweldig en ik vind Ocean echt een leuk en vet karakter hebben. Ze is namelijk een kat wat er als kitten zat en nu uiteindelijk een volgroeide krijger is, dat zien we namelijk niet meer zo vaak op warrior cats. Dus ik wilde me enorm graag aanmelden, doordat ik nieuwe karakter ideeën had en doordat dit een vet nestje word.

Ik wens iedereen succes!
Sorry dat ik mijn aanmelding echt moest afraffel. Ik had het nooit gedaan als ik zo weinig tijd had, als jullie me niet kiezen is het ook goed want elke aanmelding is geweldig! Ik vind ze echt mooi en verschillend van elkaar <3

Groetjes,
Derpje





I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 2luuq68



I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 R07b43


Laatst aangepast door Astralkit~ op zo 25 sep 2016 - 21:58; in totaal 35 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 sep 2016 - 21:25

Oke leuk! Kijk er na uit!


I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Oceano10
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 LcrIgCQI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 JwNO92gI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 EjrsROFI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 UK1ajoII still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 3qCkg2fp_oI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlebird
Member
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 ZUnW8xD
87
Actief
It's the little things in life

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlebird
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 sep 2016 - 8:17

Hier komt ook nog een aanmelding van mij!



I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 2dtyydu
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 sep 2016 - 10:26

Leuk!! Dat er nog meer interesse is!
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 4ihr87
Name Faithkit
Future Names Faithpaw ♥ Faithspark ♥ Faithleap ♥ Faithstrike ♥ Faithwish ♥ Faithpath
Reason Name Faith ♥ is het vertrouwen of het geloof in iets of op iets. Haar naam is door Oceanbreeze gekozen omdat ze een witte vacht heeft, net zoals Whitelion en Icecloud. Het is het vertrouwen dat Oceanbreeze in de Windclan en de Starclan stelt dat de reden is voor de naam. Ook het feit dat Oceanbreeze's nichtje Lizardpath is speelt hierin een rol. Lizardpath is als Medicine Cat in staat om de verbinding met Starclan te onderhouden. Ook speelt mee dat Oceanbreeze haar vader en halfbroer in Starclan zitten en is de naam in nagedachtenis aan overleden familieleden gegeven.
Spark ♥ Dit zou dan verwijzen naar Sparkshade haar grootouder. Ook de sprankeling van het leven ziet hier een verband mee. Ze zit vol leven dus zou dit een goede achtervoegsel zijn. Een andere reden voor deze naam zou de betekenis van deze zin kunnen zijn: Een sprankeling van vertrouwen. Zonder vertrouwen is het leven eenzaam en Faith is goed van vertrouwen. Misschien te goed.
Leap ♥ Dit zal staan voor ontwikkeling en snelheid. Het naar voren springen van de Windclanners als aanvalstechniek is snel en flitsend. Door haar witte vacht valt ze natuurlijk er op, als een bliksemschicht in het hels van de nacht. Haar aanvallen zullen waar nodig net zo snel en ondoorgrondelijk zijn als de bliksem en zullen misschien bijna uit het niets lijken te komen. Dus door die snelheid zou ze de naam eer kunnen doen.
Strike ♥ Dit zal te maken hebben met het toeslaan wanneer het nodig is. In deze zin klinkt het erg negatief maar bij Faith is het erg positief. Door nadenkend en verdedigend aan het werk te gaan komt ze niet zo snel als vijand over. Hierdoor bewaard ze de vrede, zelfs als anderen hun best doen om haar te irriteren. Ze slaat enkel toe wanneer ze weet dat ze niets anders kan en dan slaat ze ook goed toe.
Wish ♥ Net als vele anderen heeft Fait natuurlijk ook wensen. Alleen om wensen uit te laten komen moet iemand vertrouwen hebben. Dit is bij Faith vaak het geval, waardoor ze een erg positieve instelling heeft. Waardoor dit achtervoegsel ook zou kunnen.
Path ♥ Dit zal dan ook een verwijzing naar Lizardpath zijn. De Medicine Cat van Windclan. Ook staat dit voor het pad van het leven. Iets waar Faith ongetwijfeld mee te maken zal krijgen. Dus het vertrouwen van het pad des levens.
Past Names
Nicknames Faith
Age Unborn
Gender Female
Rang Kitten
Past Rangs
Future Rangs Apprentice ♥ Young Warrior ♥ Warrior ♥ Senior Warrior ♥ Elder ♥ Queen ♥ Medicine Cat ApprenticeMedicine CatDeputyLeader
Clan Windclan
Bloodline 100% Windclan

Mother Oceanbreeze
Father nog onbekend
Sisters
Brothers
Uncles Pantherpaw ♥ Whitelion †
Aunts Snowbird
Grandmother Icecloud
Grandfather Sparkshade †
Great-Grandmother Mintwhisker †
Great-Grandfather Eagleheart †
Great-Uncle Pantherface †

Shy Verlegen ♥ Faithkit is een erg verlegen katje. Ze weet nooit goed te verwoorden wat ze eigenlijk wilt en drukt zich daardoor ook niet uit. Ze is vaak bang anderen te kwetsen of te irriteren waardoor ze eerder uren lang bij een kat blijft zitten totdat die haar aanspreekt dan dat ze vanuit haar zelf op iemand afstapt en diegene aanspreekt. Het enige voordeel is natuurlijk dat ze niet snel de verkeerde woorden gebruikt.
Dreamy Dromerig ♥ Als een kitten dromerig kan zijn, is zij het wel. Ze weet natuurlijk wel wat de realiteit is, maar dromen zijn altijd mooier. Ze denkt na over de vleugels van de vogels, de jachtkunsten van vossen enzovoort. Hierdoor ziet ze de natuur en het leven misschien iets te rooskleurig volgens andere katten.
Busy Druk ♥ Faithkit is altijd in de weer. Even vaak mentaal als fysiek. Ondanks dat ze een erg slank en klein lichaampje bezit is ze een echte durfal. Ze durft vaak wel als een van de eersten een nieuwe stap te zetten en dat maakt haar dan ook wel weer sociaal. Zolang ze haar mond niet open hoeft te trekken is ze een erg spontaan klein ding.
Restless Rusteloos ♥ Kleine Faith is niet in staat om ook maar een moment van de dag niet na te denken. Bang om fouten te maken zal ze dan over alles nadenken en nog eens nadenken. Dit zorgt er ook voor dat ze al vanaf jongs af aan vaak nachtmerries ervaart. Ze krijgt haar geest gewoon niet stil. Hoewel het misschien goed is dat ze zichzelf niet zo nodig hoeft te bewijzen, zou ze zich best wel minder zorgen mogen maken over haar acties.
Insecure Onzeker ♥ Als ze maar één ding een klein beetje fout doet raakt ze al in paniek. Haar oortjes zakken dan meteen al in haar nek en ze staat dan te trillen op haar pootjes. Zelfs al verzekeren anderen dat het geen groot probleem is, toch zal ze er alles aan doen om te voorkomen dat ze nog eens dezelfde fout maakt.
Studious Leergierig ♥ De kleine witte kitten wil alles wel leren. Ze hoopt daarmee ook te voorkomen dat ze zichzelf voor schut zet of fouten maakt. Eigenlijk houdt ze het liefste iedereen tevreden. Dit betekend natuurlijk ook dat ze als ze de leeftijd van Apprentice bereikt makkelijker zal leren van haar mentor dan de gemiddelde kat. Immers staat ze open voor alles en is ze gewend om zich volledig in te zetten. Het moet en zal lukken.
Wise Wijs ♥ Faithkit spreekt misschien minder, maar als ze spreekt, spreekt ze vaak erg oplettend. Waardoor ze misschien met woorden aan komt zetten die oudere katten verbazen. Ook spreekt ze anderen misschien na, dat dan wel op een positieve manier.
Smart Slim ♥ Doordat Faithkit niet fysiek de sterkste is composeert ze dat door haar algemene oplettendheid. Ze kijkt maar al te graag de kat uit de boom waarna ze de informatie die verzameld is in hokjes plaatst om dat later te gebruiken. Hierdoor kan ze wel wat verrassend uit de hoek komen.
Clumsy Onhandig ♥ Faithkit is wat iemand onhandig zou noemen. Als het kon dat struikelde ze nog wel eens over haar eigen poten en dat gebeurd ook wel eens. Ze raakt hierdoor ook nog wel eens onbedoeld in de problemen.
Pacific Vredelievend ♥ Als er iets is dat Faithkit niet begrijpt dan is het oorlog. Misschien komt het wel doordat ze het concept niet kan begrijpen. Het enige dat zij weet is dat het verboden is om een andere kat te doden. Zeker wanneer ze het concept van de dood begrijpt zal ze niets met oorlogen te maken willen hebben, sterker nog het maakt haar zelfs bang. Ze wil niemand verliezen.
Sensitive Gevoelig ♥ Faithkit is erg gevoelig aangelegd. Als iemand anders huilt springen nog net niet spontaan de tranen in haar ogen. Ze is dus zeker erg medelevend omdat ze vele gevoelens door haar karakter erg snel begrijpt en kan plaatsen. Dit kan tevens ook voor frustratie zorgen bij de jonge kitten. Haar gevoeligheid heeft ook betrekking op commentaar. Ze weet niet altijd goed hoe ze dat moet plaatsen.
Devoted Aanhankelijk ♥ Faith voelt zich snel eenzaam. Ze heeft iemand nodig waarbij ze zich op haar gemak voelt en die ze rustig kan observeren. Waarbij ze dus gewoon zichzelf kan zijn. Ze houdt enorm van aandacht ook al lijkt dat niet zo te zijn door haar verlegen en stille karakter. Stille waters hebben diepe gronden. Dit geldt ook zeker voor deze witte kitten. Hierdoor is ze ook zeker een gezelschapskat.
Trustful Vertrouwend ♥ De witte kattin is erg goedgelovig. Ze geloofd zeker als kleine kattin niet in slechte katten, of beter gezegd wilt er niet in geloven. Ze is ook echt een kattin die vindt dat ze haar vrienden en familie moet kunnen vertrouwen waardoor ze ervan uit gaat dat er nooit iets fout zal gaan. Ze heeft er vertrouwen in dat ze niet teleurgesteld gaat worden ook al wordt de realiteit uiteindelijk misschien wel wat anders. Ze is dus ergens ook wel iets te goedgelovig.
Faithful Trouw ♥ Als laatste kenmerkende karaktereigenschap is Faithkit heel erg trouw. Dit komt doordat ze zich enkel veilig voelt als ze omringt is door katten waarvan ze houdt en die van haar houden. Ze zal nooit haar mond op een negatieve manier openen naar de katten waar ze trouw aan is. Hieronder valt natuurlijk ook de Leader van de clan.

Ears Faithkit heeft smalle en normale oren. Ze zijn niet al te groot of klein waardoor haar kop iets sierlijker wordt.
Eyes Haar ogen staan midden in haar relatief ronde kopje. Ze zijn ook redelijk groot en prachtig blauw gekleurd.
Nose Haar neus is normaal gevormd en ietwat aan de donkere kant voor een spierwitte kattin. Want haar neuskleur neigt een beetje naar het bruinige. Ook al heeft ze ook wat roze pigment daar.
Teeth Haar tanden staan netjes in haar mond en zijn goed ontwikkeld. Haar beet is echter niet de sterkste ondanks dat haar kaken niet te smal zijn. Zeker als jonge kitten is de kracht in haar kaken nog niet optimaal. Later als ze volgroeid is zal de kracht rond het gemiddelde zitten.
Snout Terwijl Faithkit's lichaam erg slank is. Betekend het niet dat ze een erg spitse snuit heeft. Haar snuit heeft een iets meer ovale tot ronde vorm, wat haar kop een iets bredere indruk geeft.
Tail Doordat haar vacht kortharig is, zal haar staart niet zo vol en pluizend zijn als die van haar moeder. Echter is het een staart die wel mooi in verhouding staat met de rest van haar lichaam.
Paws Ze heeft slanke en sterke poten die mooi ovaalrond gevormd zijn en waarmee ze snel zou kunnen rennen. Ze heeft de stevig gebouwde poten, die tevens ook slank zijn misschien wel van haar moeder geërfd.
Paw Pads Haar voetkussentjes zijn normaal en liggen goed onder haar poten. Ze is er niet gevoelig onder, waardoor ze eigenlijk op de meeste terreinen wel erg goed kan lopen en zich ook goed uit de voeten kan maken. Mits ze natuurlijk niet over haar eigen poten heen struikeld.
Nails Haar nagels zijn relatief doorzichtig en best lang. Ze zijn sterk genoeg om vast te haken in bijvoorbeeld een boomstam als ze er in moet klimmen. Sinds ze in de Windclan woont en leeft zou dat misschien niet zo vaak gebeuren, maar met haar nagels zou ze het wel kunnen. In de buurt van de nagels is het duidelijk dat ze weinig pigment bezit want als haar nagels als kitten goed zijn uitgeslagen, heeft ze wat rozig pigment om de nagelrand heen.

Fur Faithkit heeft een witte vacht. Net zoals een groot deel van bekende en onbekende familieleden.
Fur Structure Haar vacht ligt mooi recht en glad over haar lichaam heen. Het is ook relatief zacht, zeker als het goed verzorgd is.
Fur Lenght De lengte van haar vacht is voornamelijk kortharig. Haar vacht ziet er rond haar snuit ook erg dun uit, maar dat zal later niet het geval zijn. Ook al is ze kortharig in de herfst en winter heeft ze een mooie dikke vacht. Waarschijnlijk doordat een deel van haar familie langharig is.
Fur Pattern Faith's vachtje heeft geen specifiek patroon. Het is eerder effen. Ze heeft in tegenstelling tot haar moeder duidelijk geen strepen, hierdoor lijkt ze waarschijnlijk ook meer op het grootste deel van haar familie. Namelijk haar grootmoeder Icecloud, Tante Snowbird en overleden Oom Whitelion.

Build Over het algemeen is Faith slank en klein gebouwd. Ze zal niet kleiner zijn dan de rest van de Windclanners. Al zal ze wel kleiner dan haar moeder blijven die een van de wat grotere katten in de clan is.
Hight Ze staat ietwat hoog op haar poten, waardoor ze er toch nog iets groter uit ziet dan ze misschien werkelijk is. Ze zal niet veel hoger worden dan de gemiddelde Windclanner.
Lenght Ze heeft een slank lichaam waardoor die er in verhouding best nog wel lang uit ziet. Dit valt overigens wel mee.



Dit is een korte beschrijving van Faith.


I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Oceano10
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 LcrIgCQI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 JwNO92gI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 EjrsROFI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 UK1ajoII still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 3qCkg2fp_oI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Astralkit~
Member
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 T5g1nc
Derpje
109
Actief
"Extremism is never the solution"

CAT'S PROFILE
Age: 5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 sep 2016 - 21:59

Mijn aanmelding is af!!! Sorry


I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 R07b43
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 sep 2016 - 22:07

Bedankt voor de aanmelding derpje!! Hij ziet er tof uit!

Alle andere aanmeldingen zijn ook super, wat ik tot nu toe gelezen heb!


I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Oceano10
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 LcrIgCQI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 JwNO92gI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 EjrsROFI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 UK1ajoII still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 3qCkg2fp_oI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 sep 2016 - 7:32

Vergeet niet voor eenieder die zich nog aan wilt melden! Morgen sluiten de aanmeldingen al!


I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Oceano10
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 LcrIgCQI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 JwNO92gI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 EjrsROFI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 UK1ajoII still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 3qCkg2fp_oI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlebird
Member
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 ZUnW8xD
87
Actief
It's the little things in life

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlebird
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 sep 2016 - 9:43




Narrowkit

General


Name|| Narrowkit
Reason|| Narrow, betekent smal, krijgt zijn naam vanwege zijn opvallende smalle bouw, een echte WindClan kat dus
Age|| Unborn
Gender|| Male
Bloodline|| 100% WindClan



My Family and my Clan

Parents|| Oceanbreeze
Siblings|| Faithkit
Grandparents|| Icecloud, Sparkshade, Mintwhisker and Eagleheart
Aunts and Uncles|| Snowbird, Pantherpaw and Whitelion

Clan|| WindClan
Leader|| Everstar
Deputy|| Frostfaith
Medicine Cat|| Lizardpath
Medicine Cat Apprentice|| Routpaw



My Appearance

Hoe zie ik er nou uit?

Ik ben smal en slank wat mij een ech te WindClanner maakt. In sommige tijden zal ik zelfs wat mager lijken. Mijn korte vachtje is rood gekleurd en mijn ogen zijn goudkleurig amber.
Op latere leeftijd als Apprentice zal mijn vacht nog wat langer worden en zal ik spieren krijgen wat mijn slanke en smalle bouw al voor grotendeels zal verbergen. Onder al mijn spieren en de langere vacht zal toch nog steeds dat soms wat magere katje zitten.

Toch vind ik mijzelf een stoere kitten!



My Character

Mijn karakter?
Nou, waar zullen we is beginnen?

Kom maar op met het avontuur! Want dapper ben ik zeker. Ik ben niet bang en deins nergens voor terug. Dit maakt mij natuurlijk een stoere kitten al kan het mij soms in de problemen brengen.
Ik weet wat ik wil en maak dit dan ook duidelijk. Bang om mijn mening te delen ben ik zeker niet, ook als deze mening niet door iedereen geaccepteerd zal worden. Dit maakt mij wel een eerlijk katje, is zeg waar het opstaat en zal niet snel liegen.
Soms kan ik rustig zijn, soms ook niet. Dan praat ik de hele tijd door ookal kan de ander dit soms vervelend vinden.

Toch zie ik mijzelf nog steeds als een leuk katje!



The player behind Me!

Name|| Selena
Age|| 13
RPG Experience|| Ik denk nu een half jaar actief hier en daarvoor wat kleinere RPG's
Other Accountjes|| Littlebird, Splashpaw en Lucidpaw
Motivation|| Hey hey,

Mijn motivatie om mij aan te melden hiervoor? 
Ten eerste heb ik Oceanbreeze altijd al een heel leuk karakter gevonden! Een katje van haar spelen lijkt me ook erg leuk. Dat de vader nog onbekend is, sprak mij ook heel erg aan., ben hierdoor nog nieuwsgieriger naar het nestje kitten, maar natuurlijk ook naar de vader zelf en wie deze speelt.
Heel eindelijk wou ik mij niet aanmelden omdat ik al een paar accounts heb. Kon het toch niet laten mij aan te melden. Vond het ook zonde geen poging te wagen voor een aanmelding. Kreeg zo ook al snel het idee voor Narrow en zo vol goeie moed aan mijn aanmelding begonnen!
Narrow is dan ook een katje wat mij erg aanstaan. Hij is ook heel anders dan mijn meeste karakters. De katjes die ik nu speel zijn allemaal rustig, lief en sommige zelfs wat onzeker, nu is Narrow dus wel wat anders, hij is dapper, zelfverzekerd en soms zelf een beetje druk. Dit maakt het voor mijzelf ook wel een beetje een uitdaging hem te gaan spelen, toch lijkt mij het super om hem te spelen!
Het zal zowiezo vast een leuk nestje worden, al hoop ik natuurlijk dat ik gekozen zou worden met Narrow. Ben erg benieuwd wie er gekozen worden.

Succes natuurlijk voor degenen die zich aan hebben gemeld! Jullie natuurlijk ook succes met kiezen!



Groetjes,
Selena



I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 2dtyydu


Laatst aangepast door Littlebird op wo 28 sep 2016 - 7:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 sep 2016 - 10:22

Bedankt voor je aanmelding Selena!


I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Oceano10
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 LcrIgCQI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 JwNO92gI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 EjrsROFI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 UK1ajoII still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 3qCkg2fp_oI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Limestone
Member
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 DPKsfdL
Butter
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Limestone
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 sep 2016 - 18:34

Wasabi schreef:
|| Bearkit

Name:Bearkit - Bearpaw - Bearmask/Bearshade/Bearshadow/Beargrowl
Name? Bear is letterlijk gezegd een beer van een vent. Hij lijkt eigenlijk niet echt op een echte Windclanner maar lijkt wat weg te hebben van een Riverclanner, net zoals zijn moeder Oceanbreeze. Bear is niet alleen groot - wat zelfs als pasgeboren kitten zal blijken - door zijn dikke vacht is hij nog breder dan hij werkelijk is.
Gender: M
Age: Ongeboren, veilig in de buik van zijn mama Oceanbreeze.
Specie: Lijkt op een Maine-Coon.
Clan: Windclan.
Bloodline: Fullblood Windclan.
Strong point: In één woord - Bearkit is een gigant. Hij is groot, later gespierd, staat stevig op zijn poten. Hij is niet iemand die je als een vlieg weg kan slaan. Door zijn kracht wordt hij ook niet snel ziek en is hij goed beschermd tegen de koude.
Weak point: Door al die spieren, vacht en grootte kan het wel eens gebeuren dat Bear ergens tegenaan stoot of ergens op trapt. Oeps... Sorry voor je mosbal. Oeps... Sorry dat ik je muis heb weg gejaagd. Oeps... In één woord - hij is vrij lomp en log met zijn gewicht en dat maakt het nu niet bepaald gemakkelijk om doodstil door enkele bosjes te sluipen of te jagen.

|| Family
Mother: Oceanbreeze
Father: ???
Mother mother's side: Icecloud
Father mother's side:Sparkshade {Died.}
Mother father's side: ???
Father mother's side: ???
Uncles: Pantherpaw
Aunts: None


|| Outside

Zoals al eerder gezegd lijkt Bear vrij veel op zijn moeder. Hij heeft een dikke, lange vacht, poten die stevig op de grond staan en is zonder te overdrijven enorm. Het is dan ook niet moeilijk te zien dat hij een flink stuk groter is dan een normale kat van zijn leeftijd is. Het tweede ding dat opvallend is aan Bear is zijn spieren. In z'n kittentijd is er nog maar weinig van te merken, maar tijdens zijn apprentice-tijd krijgt de kater tussen zijn 9-11 manen plotseling ee flinke hormonenstoot waardoor zijn lichaam spontaan een hoop spieren begint aan te maken en hij opnieuw in de grootte een flink stuk toeneemt. Training heeft hier geen invloed op, het is als het ware een soort van pubertijd. In deze periode zal Bear soms wel te kampen hebben met ernstige groeipijnen, vaak zo erg dat hij er hoogstwaarschijnlijk kruiden voor zal moeten nemen als hij wil slapen. Bears vacht is een mooi, egaal grijs {wat later hoogstwaarschijn verkleurt} met een stukje witte buik, volledig witte borst en nog wat aftekeningen aan het gezicht. Zijn ogen hebben een goudgele of amberen schijn die meestal koel om zich heen kijken. Zijn looppas heeft een soepele, logge tred zoals de meeste kolossale katten. Een klein weetje - Bear verteert vis niet goed, een van de weinige dingen waar hij écht ziek van kan worden. Wie hem vis voert zal er voor zorgen dat hij de twee komende dagen doodziek in de medicine cat den ligt, brakend en koortsig.

|| Inside

Al vanaf dat Bear zijn ogen opende en zo goed besefte dat er emoties en gevoelens in het leven waren, is het gebleken dat hij een gesloten kater is. Hij speelt moeilijk mee met spelletjes, gedraagt zich koel en hard tegen andere katertjes en is ook niet bepaald vriendelijk. Het blijkt snel dat hij ook niet erg sociaal is, zeker een eigen wil heeft en niet zomaar met iedereen overeen komt. Niet bepaald een droomzoon toch. Maar toch, de kleine momentjes bewijzen dat deze afstandelijke kater toch een hart heeft, daar, in zijn brede, bespierde borstkas. Stiekem tijdens de nacht, wanneer niemand het ziet, kruipt hij toch een klein beetje dichter bij het kleinste poesje/katertje van de Nursery die hem de hele dag lastig had gevallen met zijn gepraat. Of, wanneer een nestgenootje verdriet heeft, laat hij toch weten dat hij er is door het puntje van zijn dikke staart onopvallend op die van hem/haar te leggen. Bear geeft wel dergelijk om zijn familie en zal hoe geïrriteerd hij soms reageert toch wel iemand die zijn vertrouwen gewonnen heeft onder zijn vleugel nemen. Hoe groter hij wordt, hoe sterker deze eigenschappen worden. Het masker van gevoelloosheid, irritatie en hardheid wordt steeds harder, maar de band met degene waar hij om geeft wordt sterker dan ooit.
Als vriendschappen in zijn eigen Clan al moeilijk gaan, is het dan ook niet verrassend dat het buiten de Clans nóg moeilijker gaat, of nee, bijna eigenlijk onmogelijk is. Hij verafschuwd andere clan erger dan een Apprentice mousebile kan haten. Erg vriendelijk is hij dan ook niet tegen andere clanners, wat wel weer bewijst dat hij erg loyaal is, net zoals hij trouw is aan zijn vrienden.


|| Motivatie

Al 4 mooie jaren ga ik door het leven als een roleplaygamer met de naam Fien {aka Fifi, Fifibeest}, en ik blijf het met nog veel plezier doen, zowel op WC als op andere forums. WC was ook het eerste forum waar ikme heb aangemeld, later deed ik ook mee andere sites met ook als thema dieren, maar ik geef toch een kleine voorkeur aan WC. :3 En als ik een karakter mocht kiezen van hier, zou het, zonder twijfel, Oceanbreeze zijn. Nee, het is echt zo. Ik heb haar denk ik vanaf de ontvoering door Cyber tot nu gevolgd, en heb haar altijd echt een origineel karakter met een leven vol verhaallijnen gevonden. Dat met die verhaallijnen maakt haar nóg interessanter, wat het nog moeilijker maakt om de vader te herkennen waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds bezig mee ben haha x3 Bear lijkt me sowieso een leuk ventje om mee te spelen, iets heel anders dan Wasabi of Ferret. Veel succes met kiezen en veel succes andere aanmelders! <3

Groetjes, Fien.



I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Limesi10    
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 sep 2016 - 13:07

Sinds alle aanmeldingen af zijn. Word de mogelijkheid om nog aan te melden nu gesloten.
Wie de vader is en de kittens worden wordt zo snel mogelijk doorgegeven.


I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Oceano10
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 LcrIgCQI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 JwNO92gI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 EjrsROFI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 UK1ajoII still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 3qCkg2fp_oI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverland
StarClan
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Miniava
Bunny
275
Actief
"Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Neverland
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 sep 2016 - 13:22

De meesten hadden het wel al geraden, vrees ik.. Jullie kennen ons toch veel te goed ;3
De vader is een rosse kater, van 100% windclanbloed en met een naam die gebaseerd is op zijn trouw aan de clan; jawel, Neverland is de vader van het nestje!

Ik heb de eer gekregen om de kittens aan te kondigen.. Proficiat allemaal! Uiteindelijk zijn het er 5 geworden:

Tromgeroffel..:

Dit zal meteen ook de geboortevolgorde zijn! Het geboortetopic komt er zo snel mogelijk c:

Sorry van iedereen die niet gekozen is, we hadden ze graag allemaal gekozen maar dit zijn volgens ons de kittens die het beste bij elkaar pasten <'3


I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 OOmihxG
Bedankt Beer voor 't setje <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)   I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 sep 2016 - 13:25

Proficiat iedereen!
Bedankt dat jullie je allemaal aangemeld hebben, voor degene die niet gekozen waren. We wouden iedereen wel kiezen als het kon.


I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 Oceano10
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 LcrIgCQI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 JwNO92gI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 EjrsROFI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 UK1ajoII still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 3qCkg2fp_oI still believe in fairytales (KITTENSEARCH) - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I still believe in fairytales (KITTENSEARCH)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: