Yo - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Yo

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cliff
Member
Yo - Pagina 2 DPKsfdL
Marijn
162
Actief
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cliff
BerichtOnderwerp: Re: Yo   Yo - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 feb 2017 - 1:24

''Soms.'' Zuko's korte antwoord gaf Cliff een gevoel van twijfel. Wilde Zuko hier wel over praten? Eigenlijks was Cliff wel nieuwsgierig waarom, maar hij kon zichzelf ervan houden om ernaar te vragen. ''Ik vind dat iedere kat zelf een keuze moet hebben ik hoe hij moet leven en naar wat het mogelijke is voor hem. Ik vind niet dat katten louter beoordeeld moeten worden op hun levensttijl. Het feit dat jullie bij Twolegs wonen maakt jullie in mijn opinie niet minder waard dan een kat die al heel zijn leven in een Clan woont.'' Cliff knikte: ''Precies. Uiteindelijk zijn we allemaal katten.'' Andere skillset, maar nog steeds katten. Zij konden jagen, en Cliff kon... uh... wel, hij wist de hele Twolegplace uit zijn hoofd, wat nogal een doolhof leek voor anderen. Zuko vertelde verder, over hoe Clanners elkaar haten en hijzelf ook haat kreeg. De laatste zin was nogal een waarschuwing voor de BloodClan. ''Pfft, ik vind het maar dom, al die haat die katten hebben naar elkaar...'' Het was nutteloos. ''Als je in de Twolegplace iemand niet aardig vindt zoek je ze gewoon niet op; simpel.'' Wel, tenzij je een evil huiskat bent die het leven van andere huiskatten zuur wil maken, maar oké, die komen niet zo vaak voor. Sure, er zijn gevechten, maar de meeste huiskatten zijn redelijk normaal en rustig; zoals hun leefstijl. ''Moves om mezelf te kunnen verdedigen?'' herhaalde Cliff. ''Sure, als je het geduld er voor hebt.'' Hij had nooit echt vaak gevochten; met zijn broers en zusjes misschien als kitten, maar wat heb je daar aan? Dat was lang, lang geleden.

-sorry voor de laatheid D :


Yo - Pagina 2 16nwwh
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zuko
Member
Yo - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: Yo   Yo - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 feb 2017 - 13:06

Het leek erop dat Cliff wel nieuwsgierig werd naar het feit waarom Zuko zo ontwijkend antwoordde, maar gelukkig vroeg de tom er niets over. Het was ook zeker niet iets wat Zuko wilde vertellen bij de eerste ontmoeting. Hij vond de tom wel aardig en ze konden lange, goede gesprekken met inhoud hebben, maar het was niet zo dat Zuko vanaf dag één al heel zijn geschiedenis neer ging leggen voor de kittypet. En dan niet omdat Cliff afkomstig was van de Twolegplace, maar gewoon omdat Zuko dat soort dingen niet graag deelde. Geen enkele kat wist tot nu toe van zijn geschiedenis af en dat wilde hij graag zo houden. Dadelijk zou hij Cliff na deze ontmoeting niet meer zien en dan liep de tom met een heel belangrijk verhaal van de rogue rond. Nee, dat wilde hij niet hebben. Hij wilde eerst zien hoe hun vriendschap zou verlopen. Hij wist dat hij er zelf ook moeite voor moest doen zodat ze meer af konden spreken, maar het moest niet enkel langs zijn kant uitkomen. Hij wilde gerust de moeite een paar keer doen, maar het moest ook van Cliff zelf uit komen. Maar goed, hij had nog tijd genoeg om dat allemaal uit te zoeken. Ze waren nog maar bij de eerste ontmoeting en hij moest toegeven dat het nu al heel goed ging tussen hun. ‘Het ligt voor de Clans een stuk gecompliceerder dan dat,’ mauwde hij en grinnikte even. ‘Jullie kunnen elkaar misschien nog gewoon vermijden, maar de Clans delen territories met elkaar. Als er iets vervelends gebeurt, moeten ze dat wel met elkaar bespreken omdat het anders één grote chaos wordt. En de BloodClan wil natuurlijk ook maar gewoon wat meer land hebben, ook al gaat dat niet omdat de Clans daar wonen.’ Hij haalde zijn schouders op. Het was complex voor een rogue om te begrijpen, dus hij moest van een kittypet niet heel veel verwachten. Cliff was wijs voor zijn leeftijd en zijn status, maar Zuko mocht geen wonderen verwachten. ‘Ik heb al het geduld van de wereld,’ zei hij grijnzend. ‘Alleen gaan we ons daar niet vandaag aan wagen. Daar is het al te laat voor aan het worden. Maar misschien kunnen we één van de volgende dagen afspreken? Ik heb achter mijn schuur een veldje waar ik je makkelijk alles kan leren.’ Of nou ja, niet alles, maar wel veel wat hij wist. ‘Je moet de problemen met de BloodClan niet opzoeken, maar het is ook weer niet de bedoeling dat je maar bang thuis moet afwachten tot ze weg zijn. Ik vind het belangrijk dat een kat weet hoe hij zichzelf moet verdedigen. Zeker als je zo dichtbij het woud woont.’
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yo
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: