[GZ] I am NOT small!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GZ] I am NOT small!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Peregrinepaw
Member
[GZ] I am NOT small! Nq47wm
Melissa
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Peregrinepaw
BerichtOnderwerp: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 17:46

Hey,

Omdat Peregrinepaw niet vanzelf een slecht karakter zal krijgen ben ik voor hem op zoek naar iets.

Hij was bij zijn geboorte al heel erg klein en zwak, hij heeft zelfs in de Medicine den gelegen omdat hij ziek werd. Hierdoor is hij niet zo goed gegroeid als andere kittens. Vooral nu hij apprentice is valt het erg op.

Ik ben dan ook op zoek naar wat katten die hem om die reden gaan pesten. Dit zal vooral met woorden gaan maar het kan ook erger zoals bedreigen of pijn doen. Peregrinepaw zal deze katten niet bij de clanleader aangeven, hij houd niet van hulp krijgen en denkt dat hij het zelf wel kan oplossen. Dit kunnen de katten ook gaan misbruiken, er zal toch niemand achter komen.

Ik heb nu nog niet echt een maximum aantal, dat kies ik later wel. Het mogen zowel andere apprentices zijn als warriors, al heb ik liever apprentices.

Gekozen:
-
-
-
-




Laatst aangepast door Peregrinepaw op di 27 dec 2016 - 17:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Predator
Member
[GZ] I am NOT small! Miniava
Bunny
359
Actief
"To a predator, fear is weakness."

CAT'S PROFILE
Age: Faded away in endless nothingness
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Predator
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimema 12 sep 2016 - 19:58

Hmm, dit zou wel leuk zijn voor Pearlykit; alleen is 'ie nog een kitten, natuurlijk :')
Misschien kan 'ie wel zijn best doen, maar is Peregrine niet echt onder de indruk of zo? Of hij kan de apprentices/warriors gaan nadoen, natuurlijk..


[GZ] I am NOT small! NPTXTBo
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw"
Member
[GZ] I am NOT small! K9xuzd
Melissa
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimema 19 sep 2016 - 20:16

Sorry dat ik nog niet had gereageerd  Embarassed  Ik had het heel erg druk en was ook aan aantal dagen weg.

Het zou kunnen, maar bedenk wel dat Peregrine en Astral het heel erg goed met elkaar kunnen vinden en Astral is toch Pearly's broertje? Dat kan het wel leuk maken, maar ik weet niet of jij het handig vind?

Verder zoek ik nog steeds!! Ik kon even niet posten omdat ik weg ben maar ik ben gewoon nog actief
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
[GZ] I am NOT small! BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimema 19 sep 2016 - 20:34

Ah, dat is niet zo erg, Pearly haat zijn broertje x3
(ik vind het ook neit erg dat het even duurt voor je kunt reageren hoor ;3)
wil je dan eens een topicje doen met hun?


[GZ] I am NOT small! BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw"
Member
[GZ] I am NOT small! K9xuzd
Melissa
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimema 19 sep 2016 - 23:03

Oh, dat komt mooi uit. Het lijkt mij wel leuk. Peregrine zal eerst niet onder de indruk zijn, maar als Pearly door blijft gaan en er (hopelijk) andere bij komen zal hij het moeilijker krijgen.
Een topic is prima, maar dan zou ik die wel graag willen openen aangezien ik het gevoel heb dat ik die dan minder snel kan vergeten c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
[GZ] I am NOT small! Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimewo 28 sep 2016 - 18:21

Zal ik met Salmonleap een topic maken bij de grenzen?


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

[GZ] I am NOT small! 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peregrinepaw
Member
[GZ] I am NOT small! Nq47wm
Melissa
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Peregrinepaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimewo 28 sep 2016 - 18:38

Is goed. Ik ga dan heel erg mijn best doen om dit weekend te reageren


Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
[GZ] I am NOT small! NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimedo 29 sep 2016 - 0:04

Sinds ik niet echt weet wat ik met Breakingpaw moet doen, denk ik wel dat het een interessante verhaallijn is om hem Peregrine een beetje te laten pesten c':


[GZ] I am NOT small! ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peregrinepaw
Member
[GZ] I am NOT small! Nq47wm
Melissa
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Peregrinepaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimedo 29 sep 2016 - 12:49

Leuk! We kunnen ook wel een topic doen. Volgende week is het met huiswerk wat rustiger dus ik zal waarschijnlijk wat meer tijd hebben om te reageren. Anders doe ik dat enkel in het weekend


Terug naar boven Ga naar beneden
Salmonleap
Member
[GZ] I am NOT small! 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimewo 5 okt 2016 - 20:43



It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

[GZ] I am NOT small! 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Peregrinepaw
Member
[GZ] I am NOT small! Nq47wm
Melissa
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Peregrinepaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 18:14

Fijn dat je nog een topic hebt gemaakt (: Ik denk alleen dat ik weer tijdelijk ga stoppen met WC, ik heb de overstap van VMBO naar Havo echt heel erg onderschat. Doordeweeks heb ik eigenlijk geen tijd meer en in het weekend ook vaak niet.
Ik ga dit topic nog wel afmaken, alleen ik kan vrijdag pas reageren. Ik heb heel veel moeilijke toetsen de komende dagen c:


Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
[GZ] I am NOT small! DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 18:24

Ik weet wel iets leuks...

Ik heb Butterpact die hem aan de ene kant gaat treiteren, maar aan de andere kant gaat zien hoe erg Pelgrine z'n best doet en dat ze dan op een bepaald moment vrienden worden en dat Butter 'm zelfs gaat steunen? Zou je dat leuk vinden? (:


[GZ] I am NOT small! Eago44
Terug naar boven Ga naar beneden
Peregrinepaw
Member
[GZ] I am NOT small! Nq47wm
Melissa
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Peregrinepaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 18:36

Ik vind het een heel leuk idee, maar in mijn vorgie bericht zei ik al dat ik vanwege school even tijdelijk moet stoppen. Ik kom zeker weer terug en dan lijkt dit me echt een heel goed idee! Maar ik wil eerst even meer aandacht aan school besteden, tot ik helemaal gewend ben aan de hoeveelheid huiswerk en het niveau c:


Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
[GZ] I am NOT small! DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 18:44

Is goed! Maar dan heb je in elk geval een verhaallijn om naar uit te kijken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Peregrinepaw
Member
[GZ] I am NOT small! Nq47wm
Melissa
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Peregrinepaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 17:32

Ik wil hier eigenlijk wel mee door gaan, ik ga namelijk proberen met dit account weer actief te worden (al kan ik niets beloven aangezien het de vorige keren ook niet echt lukte).

Ik ben dus weer op zoek naar clangenoten die hem pesten


Terug naar boven Ga naar beneden
Peregrinepaw
Member
[GZ] I am NOT small! Nq47wm
Melissa
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Peregrinepaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 10:54

Ik zoek nog steeds


Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
[GZ] I am NOT small! Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 17:40

Ik heb geen onaardige clangenoten, maar wel nog steeds Salmonleap ^^


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

[GZ] I am NOT small! 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
[GZ] I am NOT small! DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 17:54

Well, ik heb nog steeds Butterpact met het bovengenoemde idee (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Khione
Member
[GZ] I am NOT small! Tumblr_static_tumblr_static_tumblr_static_regina-the-evil-queen-regina-mills-28643281-500-281
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
As I watched you walk away,
Little did you know,
That was my biggest fear.
My heart broke
While my soul quickly shattered,
Why did I let you go
When you were all that mattered?

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 18:00

Zoek je alleen Riverclanners? :3


We're no snow, rain or autumn leaves
we don't look beautyful when we fall
[GZ] I am NOT small! H73kUXt
When you're around
It's like an army's marching through my chest
Terug naar boven Ga naar beneden
Peregrinepaw
Member
[GZ] I am NOT small! Nq47wm
Melissa
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Peregrinepaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] I am NOT small!   [GZ] I am NOT small! Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 0:02

@Everstar: is goed, zal ik op het topic wat er nog is reageren?

@Butterpact: leuk dat je dat nog wil doen! Ik vond dat idee ook erg leuk. We kunnen wel een topic doen?

@Khione: dat wilde ik eerst wel, maar aangezien er niet zo veel interesse is mag het ook van andere clans

Ik heb het nu wel druk met een toetsweek die er aan komt, maar ik probeer sowieso dit weekend te reageren


Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] I am NOT small!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: