sunpaw,s ondekking



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 sunpaw,s ondekking

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sunpelt
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 17:11

sunpaw liep door de hoogsparren opzoek naar prooi misschien zou ze rusty tegen komen want ze was vlakbij de tweebeen plaats ze keek om zich heen en ving een geur van een muis op en liep er voorzichtig naar toe en knielde neer laag bij de grond ze zag ze muis zitten met een spitse blik volgde ze wat de muis aan het doen was de muis had haar niet in de gate en ging verder met zijn bezigheden sunpaw wawachte af op het perfecte moment 1, 2, 3, ja! sunpaw sloeg haar nagels uit en sprong boven op de muis ze beet de muis in zijn nek de muis wilde het uitschreeuwen maar sunpaw was hem te slim af en dode hem snel met een beet in zijn nek ze voelde het nekje knaken en sunpaw proefde bloed in haar mond de verleiding was groot maar sunpaw weerhield zich ervan om de muis op te eten ze pakte de muis op en hoorde het geritsel van de bladeren en het kraken van de takken ze liep verder en groef een kuil en gooide de muis in de kuil na een tijdje had sunpaw al veel meer prooi gevangen tot ze een vreemde geur rook maar in een keer wist ze wat het was ,`rogge!,` dacht sunpaw ze zakte in een sluip houding en volgde de geur met haar neus het kwam uit op een kleine open plekje ze zag er een grijze kat zitten sunpaw keek wantrouwend naar de rogge en kwam uit de bosjes ze siste '' wat doe jij in het donderclan territoria!''


sunpaw,s ondekking 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 17:19

OoC: het is rogue Wink

Silvercoat wandelde rustig door het donderclan territorium heen opzoek naar een eventuele prooi. 'Volgens mij ruik ik al wat...' dacht hij bij zichzelf terwijl hij zijn snuit in de lucht stak. Hij rook een muisje. Silvercoat probeerde de muis op te sporen maar ze trok alleen maar zand aan terwijl de geur er wel was. Opeens rook hij de geur van een andere kat. Wellicht een donderclan-kat. Hij zette zijn rug op en maakte zich zo groot en eng mogelijk. Opeens zag hij de behoorlijk jongere kat staan. Hij herkende die kat ergens van, maar van wat kon hij zo snel niet bedenken. 'Wat doe jij in het donderclan territoria' siste de kat. Silvercoat nam het licht op en zei: ' Ach, je weet wel jagen, dat is tenslotte het werk van elke rogue die weg is van zijn terrein.' hij zei het op zo'n manier dat het leek aldof hij de jonge kat een beetje uitdaagde, maar tegelijekrtijd voelde hij geen tikkeltje angst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 17:27

( ik zie het ik zal het er in het vervolg om denken)
sunpaw keek wantrouwend naar de rogue en zei '' als je denkt dat het normaal is als je mag jagen op ons territorium dan denk ik dat je een vergissing maakt want dat is streng verboden!''
sunpaw deed dreigend een stap naar voor.
de kat kwam sunpaw bekend voor maar kon het niet plaatsen ze keek hem aan maar zag niets opvallends ze keek hem nijdig aan en zei toen '' je weet dat je hier niet mag jagen!!


sunpaw,s ondekking 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 17:30

Silvercoat deed net alsof hij niks hoorde en zei: 'luister eens poesje, ik zal maar snel weer terug gaan want ik kan anders erg gevaarlijk uit de hoek komen als ik mijn prooi niet kan krijgen.' Hij keek nu ook erg agressief erbij en maakte zich klaar om toe te slaan. Maar toch....hij kende die kat ergens van...
Hij sperde zijn bek agressief open en maakte sisgeluiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 17:38

sunpaw kwam dreigend op hem af en zette een dikke vacht op ze liep met grote dreigende sluwe stappen op met af ze had haar staart dik ze keek schichtig de kat aan en zei '' of jij je prooi wilt maakt me geen moer uit!'' sunpaw keek nu ook agressief en behoorlijk sluw ze moest deze kat er van weerhouden om hier te jagen maar toch...
sunpaw schudde haar kop en blies naar de grijs gestreepte kat er kwam nu een vaag bekende geur haar neus binnen ,he?


sunpaw,s ondekking 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 17:43

Silvercoat ontspande toen opeens een bekende geur door zijn neusgaten ging. Hij ging op zijn gemakje zitten en zei 'Hallo Sunpaw, wat heb ik jou lang niet gezien!'
Hij ging zo zitten alsof het leek dat hij alles al had verwacht, in feite was dat niet zo natuurlijk maar toch, die schermutselingen van gevoelens hoorden nou eenmaal bij rogue's.
Sunpaw, ontspan maar, ik zal je geen kwaad doen. Nou om eerlijk te zijn, alleen jou niet. Iedere andere kat die hier zal komen krijgt mijn furie over zich heen. Ik ben je vader Sunpaw.'
Nu ging hij rustig liggen en maakte zich klaar om zijn dochter in ontvangst te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 17:51

sunpaw keek verschrikt en deed een stap achteruit ze keek verast naar de rogue
en een beetje wantrouwend maar nu kwam de geur haar neus weer binnen en alles kwam trug het warme zachte nest de schimmen waar ze al zo lang dromen over had gehad maar nu waren twee van de schimmen zichtbaar een kleine schim veranderde in spottedkit wat ze al wist en nu een vele grotere veranderde in silvercoat sunpaw keek ongelovig naar de rogue en snuffelde met haar neus ze zij met een shuin hoofdje en opgetrokken wenkbrouwen '' silvercoat? ,PAP!? ik denk dat ik droom jij bent toch moeilijk mijn vader maar waarom woon je dan niet bij de donderclan? waar is mam? heb ik nog meer broertjes en zusjes? wat doe je hier nu? waar kom je vandaan?'' een lading vragen kwam uit sunpaw,s mond rollen en ze was nog nooit zo nieuwsgierig geweest.


sunpaw,s ondekking 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 17:57

Silvercoat grinnikte. 'Op niet elke vraag kan ik antwoord geven, aangezien ik soms zelf het antwoord ook niet weet. zei hij tegen Sunpaw terwijl hij zijn poot even aflikte. 'Ik ben nooit van de donderclan lid geweest, ik ben altijd al een rogue geweest, net zoals mijn voorouders. Ik houd ervan om vrij te zijn en niet opgesloten te zitten in één territorium. Ik kom trouwens van de boerderijen in de buurt van de tweebenen, daar heb ik een kleine 'nederzetting' al zeg ik het zelf. En ik heb zelf trouwens ook geen flauw idee waar je moeder is.'

Hij ging staan en zei vervolgens: 'Maar Sunpaw, nu heb ik een vraag voor jou: Ga je met mij mee of blijf je bij je clan, want je weet waarschijnlijk al dat ik niet met je mee ga. Ik hou ervan om overal rond te zwerven en vrij te zijn.'

Hij draaide zich alvast om en liep zachtjes weg, aangezien hij toch dacht dat Sunpaw bij z'n clan zou blijven.


Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimevr 16 jul 2010 - 9:18

Steelpaw volgde Sunpaw´s geurspoor om haar een vraag te stellen die in zijn hoofd rondspookt al dagen maar hij had nog niet het lef gehad het te vragen zij vraag luide´Sunpaw, ik wil je iets vragen.´ Net toen hij de vraag in zijn hoofd wou zeggen zag hij Sunpaw met een kat met een onbekende geur. Geruisloos sloop Steelpaw omhoog en klauterde stil een boom in. "Sunpaw, ontspan maar, ik zal je geen kwaad doen. Nou om eerlijk te zijn, alleen jou niet. Iedere andere kat die hier zal komen krijgt mijn furie over zich heen. Ik ben je vader Sunpaw." Sprak de kat. Steelpaw keek verschrikt, die kat was haar vader en als hij niet weg zou gaan en hij wordt ontdekt was hij er geweest. Het was nieuwsgierigheid of gewoon puur idioterie. Steelpaw luisterde geduldig naar de kat hij ontdekte dat hij Silvercoat heet en toen klonk Silvercoat´s stem. "Maar Sunpaw, nu heb ik een vraag voor jou: Ga je met mij mee of blijf je bij je clan, want je weet waarschijnlijk al dat ik niet met je mee ga. Ik hou ervan om overal rond te zwerven en vrij te zijn."
Steelpaw hapte naar lucht. Die kat was haar vader en ze zou vast gaan, Sunpaw is loyaal aan haar clan. Maar Steelpaw vond zelf dat familie belangrijk was in zijn leven ookal had hij niemand meer dan Spottedtail zijn zus waarvan de ouders hem hadden verzorgd toen hij was gevonden. Alsnog Spottedtail was belangrijk voor hem. Hij keek zwijgend naar Silvercoat en Sunpaw. Afwachtend op een woord dat zowel hem kon verwoesten of hem zou redden.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw,s ondekking Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimeza 17 jul 2010 - 15:57

SilverCoat pikte opeens een eigenaardige geur op. Het was geen rogue, dat was zeker en ook geen kat die hij kende. Hij maakte zijn klauwen gereed en zijn rug ging al licht omhoog. Hij volgde het geurspoor langzaam. Uiteindelijk kwam hij bij een dichte boom terecht. 'Sunpaw...je gaat me toch niet vertellen dat dit een geplande val is en je mij er hebt ingeluist!?' begon SilverCoat lichtelijk geïriteerd. Hij vreesde voor het ergste. Langzaam en geruisloos sloop hij de boom in. Totdat hij een andere kat zag zitten. Waarschijnlijk had de kat nog nisk in de gaten. Hij maakte zijn klauwen gereed om toe te slaan, spitste zijn oren, trok zijn rug op, en maakte zijn stembanden gereed om een krachtige spin uit te laten komen. Ook knielde hij een beetje. Want je wist maar nooit als het tot een gevecht uit zou draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimeza 17 jul 2010 - 16:08

Steelpaw hoorde een tak knappen en keek naar rechts en zei"heey rustig aan Silvercoat, ik wist al dat je daar was maar dit zijn ook mijn zaken. Ik ben het vriendje van jouw dochter." Steelpaw keek naar de kat die waarschijnlijk zijn schoonvader zou worden later. "Ik geef ook om haar, ze heeft me al vaak geholpen en andersom. Sunpaw en ik zijn verliefd op elkaar dus ik hoop dat er geen vijandigheid tussen ons komt." Steelpaw ging als teken dat hij niet ging aanvallen met zijn kop naar beneden zitten. Hij had niet eens zin in een gevecht. Hij sprong met een krachtige afzet naar de grond en lande keurig op zijn poten en gaf Sunpaw een likje over haar voorhoofd. "Het is haar eigen keuze wat ze doet maar ik vind dat ze met je meedoet. Mijn ouders waren vermoord toen ze mij als kitten redde en ik heb geen familie terwijl dat iets heel belangrijks is dus. Ik zou het natuurlijk heel erg jammer vinden om zo´n pracht vriendin te verliezen maar ze mag zelf bepalen wat ze doet." Hij ging zitten en kreeg een treurige blik bij de gedachte dat hij niemand meer zou hebben.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw,s ondekking Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimeza 17 jul 2010 - 16:50

Heey rustig aan Silvercoat, ik wist al dat je daar was maar dit zijn ook mijn zaken. Ik ben het vriendje van jouw dochter." zei de kat en SilverCoat kalmeerde zich enigzins [/i]"Ik geef ook om haar, ze heeft me al vaak geholpen en andersom. Sunpaw en ik zijn verliefd op elkaar dus ik hoop dat er geen vijandigheid tussen ons komt." zei de kat vervolgens. 'Hmmm, liefde, het enige waar familie waarschijnlijk niet op kan.' zei SilverCoat wijs alsof hij al een hele oude kat was. De kat sprong naar beneden en gaf een likje aan Sunpaw. Ook SilverCoat sprong uit de boom en liet geen vijandigheid meer zien. 'Het is haar eigen keuze wat ze doet maar ik vind dat ze met je meedoet. Mijn ouders waren vermoord toen ze mij als kitten redde en ik heb geen familie terwijl dat iets heel belangrijks is dus. Ik zou het natuurlijk heel erg jammer vinden om zo´n pracht vriendin te verliezen maar ze mag zelf bepalen wat ze doet' zei de kat tegen SilverCoat. 'Daar ben ik het mee eens, Sunpaw moet het helemaal zelf bepalen.' zei SilverCoat terwijl hij een goedkeurend knikje gaf.

'Sunpaw, ik heb een voorstel: Je kan anders het beste bij je clan blijven daar hoor je tenslotte thuis, maar wat zou je ervan zeggen als we eens in de zoveel tijd op een veiligere plek als deze afspreken?' ging SilverCoat verder. 'Wat mij betreft Steelpaw, mag jij dan ook mee. Maar niet één andere kat! Ook al is het een andere vriendin van je ofzo. Ik heb geen zin in een verzoening met jullie gehele clan, ik ben tenslotte een rogue en dus eigenlijk jullie vijand. Jullie mogen wel een keer bij me langskomen. Ik heb een kleine 'nederzetting' bij de tweebenen. Maar als je komt, wees dan 100% zeker dat niemand je volgt.' legde hij uit.

Hij ging rustig zitten en wachtte op de antwoorden van de twee andere katten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimeza 17 jul 2010 - 17:02

Steelpaw had respect gekregen voor Sunpaw´s vader in zo´n korte tijd en Silvercoat sprak "Sunpaw, ik heb een voorstel: Je kan anders het beste bij je clan blijven daar hoor je tenslotte thuis, maar wat zou je ervan zeggen als we eens in de zoveel tijd op een veiligere plek als deze afspreken?' ging SilverCoat verder. 'Wat mij betreft Steelpaw, mag jij dan ook mee. Maar niet één andere kat! Ook al is het een andere vriendin van je ofzo. Ik heb geen zin in een verzoening met jullie gehele clan, ik ben tenslotte een rogue en dus eigenlijk jullie vijand. Jullie mogen wel een keer bij me langskomen. Ik heb een kleine 'nederzetting' bij de tweebenen. Maar als je komt, wees dan 100% zeker dat niemand je volgt."
Steelpaw stond op en zei "Ik zal komen en ik zweer dat ik geen andere kat meeneem en Sunpaw is de enige voor mij maar een paar andere clan leden zijn hoog opesteld bij mij en die vertel ik niet eens alles. Alleen Sunpaw weet alles over me en Spottedtail alleen zij en haar ouders hadden me opgevoed als kitten. Ik zweer nogmaals dat er geen andere kat meegaat" Hij keek eerlijk en oprecht naar Silvercoat en boog met respect zijn hoofd voor hem. Het was een Roque maar binnen een paar manen is hij familie.



Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw,s ondekking Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimeza 17 jul 2010 - 17:28

SilverCoat had inmiddels ook respect gekregen voor de jongere Steelpaw. Het was een kat die volgens SilverCoat altijd een woordje klaar had staan en dat vond SilverCoat wel een goede eigenschap van de kater. "Ik zal komen en ik zweer dat ik geen andere kat meeneem en Sunpaw is de enige voor mij maar een paar andere clan leden zijn hoog opesteld bij mij en die vertel ik niet eens alles. Alleen Sunpaw weet alles over me en Spottedtail alleen zij en haar ouders hadden me opgevoed als kitten. Ik zweer nogmaals dat er geen andere kat meegaat" zei de kater vervolgens. Ook SilverCoat buigde zijn kop lichtjes uit teken van respect. Daarna keek hij naar Sunpaw en keek haar doordringend aan. Zijn ogen zeiden al wat hij dacht: 'Wil je even snel zijn met je beslissing, waarschijnlijk komen er zo andere Thunderclan katten aan en dan ben ik niet meer veilig.'

Hij ging tussen Sunpaw en Steelpaw zitten en wachtte geduldig op Sunpaw's antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 13:31

sunpaw was een beetje verward van wat er allemaal gebeurde ze slaakte een zucht en keek met laaghangende kop ze keek naar steelpaw die inmiddels tevoorschijn was gekomen en gaf ook hem een likje over zijn kop en toen keek ze weer pijnzend naar de grond en dacht na een eenlingen bestaan? maar hhmm,, sunpaw slaakte een zucht dit was haar allermoeilijkste ooit een bestaan als eenling met een vrije wil zelf weten waar je komt en wat je doet en niemand die je commandeert dat leven zou sunpaw een prachtig leven vinden heerlijk zelfs maar als ze zou gaan zou ze dat op een raare een of andere manier alleen willen doen met haar vader hoe veel ze ook van steelpaw hield en sunpaw wist niet waarom dat was iets in haar wilde dat maar toen dacht ze aan de heerlijkheid van het kamp het jagen voor de clan de tradities van kit tot krijger het samen tongen de warmte die het kamp uitstraalde en de warrior code ze kon het niet over haar hart verkrijgen om daar weg te gaan en als ze zou blijven zou ze bij steelpaw zijn bij winterpaw en al haar andere vrienden dat kon ze toch niet opgeven? sunpaw kwam tot een besluit en zij '' ik weet pap dat het leven van een eenling heerlijk moet zijn en alles wat erbij hoort enzo maar ondangs dat jij een eenling bent ben ik een echte volbloed clankat ik zou niet zonder de andere kunnen en zei niet zonder mij'' sunpaw keek met een veel betekende blik naar steelpaw '' en de clan heeft mij nodig al eeuwen lang beslist de sterrenclan waar je toe behoord net zoals schaduwclan katten bij de schaduw clan en windclankatten bij de windclan enzovoort en de sterrenclan heeft mij een donderclan leven gegeven en daar hou ik mij aan ik beloof dat een keer langs kom en zal geen andere clankatten mee nemen maar dat gaat wel in tegen de code in dus het zal niet vaak gebeuren ik ben mischien vaak opstandig dwars en nieuwsgierig maar boven al ben trouw aan mijn clan''.

en daarna was het stil sunpaw had gesproken ze liet haar kop hangen en slaakte een zucht.


sunpaw,s ondekking 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
sunpaw,s ondekking LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 13:42

Sunpaw wil je alsjeblieft met hoofdletters werken?

Mvg, Bluestar.


sunpaw,s ondekking QHTBjCa
sunpaw,s ondekking Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
sunpaw,s ondekking DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: sunpaw,s ondekking   sunpaw,s ondekking Icon_minitimema 2 aug 2010 - 14:39

''ik weet pap dat het leven van een eenling heerlijk moet zijn en alles wat erbij hoort enzo maar ondangs dat jij een eenling bent ben ik een echte volbloed clankat ik zou niet zonder de andere kunnen en zei niet zonder mij'' sunpaw keek met een veel betekende blik naar steelpaw '' en de clan heeft mij nodig al eeuwen lang beslist de sterrenclan waar je toe behoord net zoals schaduwclan katten bij de schaduw clan en windclankatten bij de windclan enzovoort en de sterrenclan heeft mij een donderclan leven gegeven en daar hou ik mij aan ik beloof dat een keer langs kom en zal geen andere clankatten mee nemen maar dat gaat wel in tegen de code in dus het zal niet vaak gebeuren ik ben mischien vaak opstandig dwars en nieuwsgierig maar boven al ben trouw aan mijn clan''. Steelpaw (heette toen nog Steelpaw) Reageerde op Sunpaw "Je vergeet grootmoedig. Nee joh je bent perfect hoe je nu bent. Silvercoat ik zal goed voor je dochter zorgen al denk ik eerder dat zij moet zorgen dat ik niets stoms doe." Hij lachte vriendelijk en keek naar Sunpaw. "Gelukkig voor mij blijf je bij de clan" Steelpaw gaf Sunpaw een kopje en wachtte even. Er was een stilte gevallen dus Steelpaw zei "Is Sunpaw enige kitten of heeft ze meer broertjes en zusjes"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

sunpaw,s ondekking Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
 
sunpaw,s ondekking
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: