Algemene Onzin Topic - Pagina 28



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 12:22

Jeej.. Onze leraar vergat dat hij les had dus zaten we tien minuten in de klas. Wauw..

Ons practicum wordt bijna onmogelijk. Waar je normaal acht uur over doet. Moeten we in 4 uur doen.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Whiteberry
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whiteberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 12:24

Gheheh xD

Wow ik was vergeten dat ik nog een dochter van Spottedleaf liggen had Ö


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 MlCucoB
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit,.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Freedje
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashkit,.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 12:28

Iemand die een topic wilt met Ashkit? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 12:30

Ashkit,. schreef:
Iemand die een topic wilt met Ashkit? c:
Ik wil wel een topic maar heb geen Thunderclanner. :").
Dus tenzij hij een beetje is zoals Oceam vroeger en het kamp uit gaat. Wordt het wat lastig ben ik bang.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit,.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Freedje
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashkit,.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 12:35

Oceanbreeze schreef:
Ashkit,. schreef:
Iemand die een topic wilt met Ashkit? c:
Ik wil wel een topic maar heb geen Thunderclanner. :").
Dus tenzij hij een beetje is zoals Oceam vroeger en het kamp uit gaat. Wordt het wat lastig ben ik bang.

Ash is wel eens het kamp uitgegaan en kwam daarbij Hellhound tegen, maar daar wil ik geen gewoonte van maken omdat het anders niet meer realistisch is. Dus tenzij we echt een goede reden vinden wil ik het liever niet doen, maar eentje als hij Apprentice wordt mag altijd (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whiteberry
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whiteberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 12:39

Hopla, niet dat ik iets met haar ga doen maar nu heeft ze tenminste een fatsoenlijk setje xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 MlCucoB
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 12:41

Ashkit,. schreef:
Oceanbreeze schreef:
Ashkit,. schreef:
Iemand die een topic wilt met Ashkit? c:
Ik wil wel een topic maar heb geen Thunderclanner. :").
Dus tenzij hij een beetje is zoals Oceam vroeger en het kamp uit gaat. Wordt het wat lastig ben ik bang.

Ash is wel eens het kamp uitgegaan en kwam daarbij Hellhound tegen, maar daar wil ik geen gewoonte van maken omdat het anders niet meer realistisch is. Dus tenzij we echt een goede reden vinden wil ik het liever niet doen, maar eentje als hij Apprentice wordt mag altijd (:

Geef me een momentje! Misschien kan ik nog wat bedenken. Ik ben iemand die wel wat plottwistjes kan verzinnen! Moet wel even nadenken!
Wat als we er een paar andere bij betrekken?? Misschien zelf Rogues of Bloodclan.
Ocean zal het gevaar van Rogues of Bloodclanners nooit negeren en dan hoogstwaarschijnlijk niet op grenzen letten.

Ik weet niet of hij Rogues kent? Want dan kan het zijn dat de nieuwe geur en die van Ocean hem naar buiten lokken?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit,.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Freedje
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashkit,.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 12:51

Oceanbreeze schreef:
Ashkit,. schreef:
Oceanbreeze schreef:
Ashkit,. schreef:
Iemand die een topic wilt met Ashkit? c:
Ik wil wel een topic maar heb geen Thunderclanner. :").
Dus tenzij hij een beetje is zoals Oceam vroeger en het kamp uit gaat. Wordt het wat lastig ben ik bang.

Ash is wel eens het kamp uitgegaan en kwam daarbij Hellhound tegen, maar daar wil ik geen gewoonte van maken omdat het anders niet meer realistisch is. Dus tenzij we echt een goede reden vinden wil ik het liever niet doen, maar eentje als hij Apprentice wordt mag altijd (:

Geef me een momentje! Misschien kan ik nog wat bedenken. Ik ben iemand die wel wat plottwistjes kan verzinnen! Moet wel even nadenken!
Wat als we er een paar andere bij betrekken?? Misschien zelf Rogues of Bloodclan.
Ocean zal het gevaar van Rogues of Bloodclanners nooit negeren en dan hoogstwaarschijnlijk niet op grenzen letten.

Ik weet niet of hij Rogues kent? Want dan kan het zijn dat de nieuwe geur en die van Ocean hem naar buiten lokken?

Hij kent alleen Hellhound, maar die hebben best nog wel 'n leuke band xD En anders zal ik nog wel eens nadenken of we houden het gewoon voor als hij app wordt c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 12:55

Whoop werkdag zit er weer op Very Happy



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Peregrinepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Nq47wm
Melissa
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Peregrinepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 13:20

Nou, het schooljaar begint al lekker... Ik heb nu al een 5 voor aardrijkskunde, terwijl ik daar zo'n goed gevoel over had en ik ben nu nog steeds zo ziek dat ik denk dat ik maandag ook nog niet naar school kan :C


Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 14:06

Mousedung ik ben mijn mobiel kwijtgeraakt en kwam daar natuurlijk weer te laat achter.

Nu de universiteit bellen of hij is gevonden en ik heb zo'n hekel aan bellen >.<


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 14:12

Hoop voor je dat ze hem hebben gevonden

En ik ken dat gevoel, ik heb ook echt een hekel aan bellenx_x


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 14:18

Ahhh yess ze hebben hem fjieuw


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 15:19

Weekend!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 15:24

Oude accounts doorspitten omg
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 16:35

Internet is frustrerend traag vandaag:S, laatste post komt vanavond wel, ik hoop dat het dan beter is.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Volepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 MCAgtno
Yanthe
391
Actief
Just keep swimming, just keep swimming.

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Volepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 16:41

School heeft me in z'n macht...


Whєn lifє gєts you down you know what you gotta do?
Just kєєp swimming, just kєєp swimming.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 ABRKRhM
Just kєєp swimming:
Voicє
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 17:00

@Volepaw

Hoe kunnen we je helpen?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 17:14

Volgens mij ben ik bijgepost..?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 17:33

Whoooooo eindelijk klaar met m'n huiswerk.



Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: