[GZ] Best friend or brother



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GZ] Best friend or brother

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Zuko
Member
[GZ] Best friend or brother DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimeza 1 okt 2016 - 20:35

Dag allemaal c:

Het posten met Ashkit loopt helemaal niet meer zo lekker. Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer uitstel om met hem te posten en waarschijnlijk komt dat vanwege zijn karakter. Ik kan gewoon geen vrolijke karakters meer bespelen, man, het is zo zielig ;(

Maar goed, dat 'zielige' even opzij gezet (xD) kan ik weer naar mijn punt komen. Dus ik zat er aan te denken om een TC-Apprentice aan te maken. Deze TC-apprentice is de zoon van Shark (BC) en een NPC TC-cat. Bijna iedereen in de Clan weet het en houdt hem dan ook verantwoordelijk voor wat er allemaal gebeurd is, denken dat hij zoals zijn vader gaat worden (het is te vergelijken met Tigerclaw en Bramblepelt uit de originele boekenserie dus, tum tum tummmm).

De TC-cat wordt erg gepest in en buiten de Clans (door NPC's OF, als mensen zich willen aanmelden, mogen dit ook echte acc's zijn!) en begint steeds meer af te dwalen naar het idee dat hij misschien toch niet in TC thuishoort, maar wel in BC. En dan komt mijn idee naar voren!

Ik wil dus voor deze kater een beste vriend of misschien zelfs een broer hebben die hem steunt en hem zo veel mogelijk op het goede pad probeert te houden. Later gaat hij dan ook uitvinden dat de TC zijn vader hem zo veel mogelijk probeert op te zoeken zodra hij er achter komt dat hij een zoon heeft en hem op het slechte pad probeert te redden, dat de TC kater uiteindelijk voor een keuze staat en bla bla bla...

Dus wat ik zoek:

- Een broer of best friend voor de TC-kater in de Clan.
- Een broer of best friend voor de TC-kater buiten de Clan.
- Een vader van BC voor de kater (ik heb nu wel vermeld dat het Shark is, maar mocht er animo voor zijn dan mag iemand zijn vader ook bespelen!)
- Katten (in én buiten de Clan!) die hem treiteren met zijn afkomst.
- Eventueel de moeder van de TC-kater. Als deze niet wordt gevonden wordt er van uit gegaan dat ze is gestorven. Indien iemand de vader wilt bespelen kunnen we doen dat hij haar vermoord heeft, maar dat de TC kater dat nog niet weet.

Vereisten:

- Je bent actief. Ik verwacht geen twintig posten per week, maar één keer per week toch sowieso wel. Als dat een keertje een week wacht maakt het niet uit, als je maar actief bent. Als je denkt dat je het niet aan gaat kunnen of niet zeker bent, meld je dan niet aan totdat je het zeker weet. Leg jezelf geen onnodige verplichtingen op!
- Je mag met eigen ideeën aan komen zetten (bv 'n crush als 't 'n female best friend wordt of 'n female die op 'm crusht terwijl ze 'm pest), maar probeer je wel aan het originele idee te houden.
- Indien je de vader bespeelt van hem kunnen we het één en ander bespreken over hoe het zal lopen tussen hun, maar het leukste is natuurlijk via de RPG.
- Ik heb geen slot uitgedacht. In hoeverre de TC kater beïnvloed zal worden hangt zodanig af van hoe veel invloed de omgeving op hem heeft.

Bedankt voor het lezen en hopelijk is er animo voor!

Groetjes
Freedje


Laatst aangepast door Zuko op zo 2 okt 2016 - 23:34; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
[GZ] Best friend or brother BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimeza 1 okt 2016 - 21:49

Ik heb opzich Routpaw wel voor je? ^^ Ik weet niet of ze is waar je naar zoekt, gezien ze in een andere clan zit maar misschien kunnen we iets doen als wat er met Silverstream en Graystripe in de boeken was(Afgezien van dat Rout en jouw account dan enkel goede vrienden zouden zijn en niet partners gezien Routpaw een med cat app is ); dat ze eens in de zoveel tijd op een vaste tijd ergens afspreken en dan plezier hebben en bijpraten?
Kans is groot dat ze uiteindelijk betrapt worden en in de problemen komen, maar dat kan misschien voor een leuk beetje drama zorgen c:


It is both a blessing and a curse
[GZ] Best friend or brother B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Zuko
Member
[GZ] Best friend or brother DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimeza 1 okt 2016 - 21:55

Ik had wel in gedachten dat het het makkelijkste zou zijn als hij of zij in TC zelf zou zitten, maar ik vind dit ook wel heel erg leuk! Als iemand zich aanmeldt als TC-cat dan wordt dat zijn in-Clan vriend, maar dan kan Routpaw wel iemand worden als best friend van buiten de Clan? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
[GZ] Best friend or brother BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimezo 2 okt 2016 - 1:29

Oh dat is prima voor mij! c: lijkt me leuk


It is both a blessing and a curse
[GZ] Best friend or brother B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Zuko
Member
[GZ] Best friend or brother DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimezo 2 okt 2016 - 8:30

Oké, prima! Dan zoek ik nog iemand binnen de Clan, een eventuele vader en moeder en katten die hem buiten de Clan treiteren.

Wie wilt? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
[GZ] Best friend or brother 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimezo 2 okt 2016 - 9:25

Ik heb van de inactieve accountlijst eentje geadopteerd en tbh ik heb wel zin om een treiteraccount te hebben xD, misschien dat als er meer pestkoppen komen dat we dan een soort van Mean Girls clubje kunnen gaan maken?


[GZ] Best friend or brother 5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
Zuko
Member
[GZ] Best friend or brother DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimezo 2 okt 2016 - 12:29

Runningpaw schreef:
Ik heb van de inactieve accountlijst eentje geadopteerd en tbh ik heb wel zin om een treiteraccount te hebben xD, misschien dat als er meer pestkoppen komen dat we dan een soort van Mean Girls clubje kunnen gaan maken?

Dat is goed, maar dan moeten ze natuurlijk wel van één Clan zijn! c: Was het iemand van TC of een andere Clan die je geadopteerd hebt? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
[GZ] Best friend or brother Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimezo 2 okt 2016 - 19:22

Laat ik dit hier droppen voor de eh... officieelheid ofzo?
Spoiler:


[GZ] Best friend or brother Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrensong
Member
[GZ] Best friend or brother Tumblr_static_e7qwyd5ub88c0ws0co4o8wgcc
Jacqueline
43
Actief
here she comes to wreck the day.

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wrensong
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimezo 2 okt 2016 - 20:52

Zuko schreef:
Runningpaw schreef:
Ik heb van de inactieve accountlijst eentje geadopteerd en tbh ik heb wel zin om een treiteraccount te hebben xD, misschien dat als er meer pestkoppen komen dat we dan een soort van Mean Girls clubje kunnen gaan maken?

Dat is goed, maar dan moeten ze natuurlijk wel van één Clan zijn! c: Was het iemand van TC of een andere Clan die je geadopteerd hebt? c:

Ik kan nog lekker kiezen haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Zuko
Member
[GZ] Best friend or brother DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimezo 2 okt 2016 - 21:07

Wrensong schreef:
Zuko schreef:
Runningpaw schreef:
Ik heb van de inactieve accountlijst eentje geadopteerd en tbh ik heb wel zin om een treiteraccount te hebben xD, misschien dat als er meer pestkoppen komen dat we dan een soort van Mean Girls clubje kunnen gaan maken?

Dat is goed, maar dan moeten ze natuurlijk wel van één Clan zijn! c: Was het iemand van TC of een andere Clan die je geadopteerd hebt? c:

Ik kan nog lekker kiezen haha

Oké, laat je het me even weten als de keuze gemaakt is? :3

Alright, Anouk! ;D

Ik wacht nog even of een vaderfiguur zich aanmeldt, een moederfiguur en nog eventuele pesters. Als deze zich binnen een week niet aangemeld hebben ga ik het acc maken! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrensong
Member
[GZ] Best friend or brother Tumblr_static_e7qwyd5ub88c0ws0co4o8wgcc
Jacqueline
43
Actief
here she comes to wreck the day.

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wrensong
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimezo 2 okt 2016 - 21:12

Ik doe lekker TC hehe, gaat nu setje maken (ze gaat zo bitchy worden hehe heb er al zin in ^.^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
[GZ] Best friend or brother DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimewo 5 okt 2016 - 16:46

Ik heb besloten dat ik het account oftewel vandaag oftewel dit weekend ga aanmaken. De vader kan altijd nog aangepast worden. Het belangrijkste was de vrienden! c:

Dus:

Routpaw gaat een goede vriend zijn buiten de Clan.
Rousepaw gaat een goede vriend zijn binnen de Clan.
Wrengsong zal zijn vijand worden.

De kat gaat trouwens Jaypaw heten. Ik vind dat echt een prachtige naam (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[GZ] Best friend or brother 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimewo 5 okt 2016 - 17:21

Ik wil op zich wel een moeder of broer van hem bespelen?


[GZ] Best friend or brother Oceano10
[GZ] Best friend or brother LcrIgCQ[GZ] Best friend or brother JwNO92g[GZ] Best friend or brother EjrsROF[GZ] Best friend or brother UK1ajoI[GZ] Best friend or brother 3qCkg2fp_o[GZ] Best friend or brother 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayflame
Member
[GZ] Best friend or brother DPKsfdL
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimewo 5 okt 2016 - 17:28

Leuk! Je mag zelf kiezen wie! (: Broer zou wel wat spannends met zich meebrengen, want Jay denkt dat hij de enige uit het nestje is. Zijn moeder heeft tegen hem gelogen voor de één of andere reden. We kunnen doen dat die broer overgestapt is naar BloodClan of dat hij in ThunderClan is, maar dat hij geen idee heeft dat Jay z'n broer is? Hm, daar moet ik nog iets duidelijk op verzinnen xD

De moederrol is eigenlijk anders: de moeder is gebroken achtergelaten door de BC-cat (Shark dan in dit geval) en heeft trust issues met andere tom cats. Ze probeert zo goed mogelijk voor Jay te zorgen, maar wil tegelijkertijd niet dat hij ooit te weten komt wie zijn echte vader is en is als de dood dat haar zoon karaktertrekken van zijn vader krijgt.

Je mag kiezen wie dus (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[GZ] Best friend or brother 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimewo 5 okt 2016 - 17:36

Wat als zijn broer nu op de andere kant van de familie lijkt en ze beide bij een pleegmoeder zijn ondergebracht op jonge leeftijd? De ene bij een pleegmoeder en de andere bij een ander? Dan zijn ze praktisch apart opgegroeid en weten ze dus niet van elkaar bestaan.

Misschien verwacht Jay dat zijn broer net als zijn moeder overleden is of zo.

Moet nog wel even denken of ik broer of moeder wil.. Denk broer .. Maar heb ook wat ideetjes voor de moeder.

Moeder zou Mourningdove heten.. dan Hahha.

Voor de broer heb ik nog geen naan bedacht.. Moet even denken. Wat mooi bij Jay aansluit..

Tenzij pleegmoeders de namen hebben gegeven want dan kunnen ze ook erg verschillende namen dragen.

Even wat random ideetjes


[GZ] Best friend or brother Oceano10
[GZ] Best friend or brother LcrIgCQ[GZ] Best friend or brother JwNO92g[GZ] Best friend or brother EjrsROF[GZ] Best friend or brother UK1ajoI[GZ] Best friend or brother 3qCkg2fp_o[GZ] Best friend or brother 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
[GZ] Best friend or brother DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimewo 5 okt 2016 - 17:46

Dat zou natuurlijk ook kunnen (: Je moet zelf weten welke van de twee je wilt bespelen tho Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[GZ] Best friend or brother 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimewo 5 okt 2016 - 17:50

Ik ga broer doen dan!!
Als je zou willen helpen met naam ideetjes want echt namen zijn niet altijd mij ding haha.
Probeer nu iets in vogels of zo te zoeken. Omdat Jay ook een vogel is. Of gewoon een hm.. Duistere naam...


[GZ] Best friend or brother Oceano10
[GZ] Best friend or brother LcrIgCQ[GZ] Best friend or brother JwNO92g[GZ] Best friend or brother EjrsROF[GZ] Best friend or brother UK1ajoI[GZ] Best friend or brother 3qCkg2fp_o[GZ] Best friend or brother 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
[GZ] Best friend or brother DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimewo 5 okt 2016 - 17:59

Wat dacht je van Eaglepaw? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
[GZ] Best friend or brother Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimewo 5 okt 2016 - 18:14

Casualy dropping this:


[GZ] Best friend or brother Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[GZ] Best friend or brother 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend or brother   [GZ] Best friend or brother Icon_minitimewo 5 okt 2016 - 18:16

Heeyy those are amazing!!!!!!!
Shrikapaw
Pewitpaw/Ploverpaw
Starlingpaw
Condorpaw

Vindt ik de leukste namen..


[GZ] Best friend or brother Oceano10
[GZ] Best friend or brother LcrIgCQ[GZ] Best friend or brother JwNO92g[GZ] Best friend or brother EjrsROF[GZ] Best friend or brother UK1ajoI[GZ] Best friend or brother 3qCkg2fp_o[GZ] Best friend or brother 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Best friend or brother
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: