Fled for my beloved rest..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fled for my beloved rest..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mindweaver
StarClan
Fled for my beloved rest.. DPKsfdL
120

CAT'S PROFILE
Age: after 73 moons my life has ended..
Gender:
Rank:
Mindweaver
BerichtOnderwerp: Fled for my beloved rest..   Fled for my beloved rest.. Icon_minitimedi 9 aug 2011 - 17:05

Mindweaver zuchtte diep terwijl ze aan kwam slenteren bij de Zonnerotsen. Eindelijk was ze er. Ze sprong nog een sprong en liet zichzelf daarna languit vallen op de door zon verwarmde rotsen. Ze likte even over haar witte pootjes die pijnlijk waren van de tocht. Ze was het kamp uit geglipt zonder dat iemand het zag. Ze wou alleen zijn, de katten met wie ze het meest omging in het kamp waren hartstikke bezorgt om haar. Ze was dan misschien wel oud maar aan haar gevoel voor avontuur was niets mis. Ze slaakte een diepe zucht en sloeg haar pijnlijke poot even over haar kop. In de verte hoorde ze een geluid aankomen en ze verstijfde. Het kwam uit de richting van het het Thunderclan territorium. Duidelijk niet uit Riverclanterritorium, er was toch niets mis met haar oren? Mindweaver zuchtte en wachte rustig op de kat die zou komen.

(only Strawberry)


MEGA MINDY TO THE RESCUE!!
Fled for my beloved rest.. Mindweaver
Darkfawn, you live on in my heart:


Something got wrong with my meeting with Phantom I guess..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Fled for my beloved rest.. DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Fled for my beloved rest..   Fled for my beloved rest.. Icon_minitimedi 9 aug 2011 - 17:49

Een muis scharrelde aanlokkelijk tussen een aantal gevallen bladeren. De jager genaamd Strawberry zat doodstil in de struiken, haar saffierblauwe ogen gefixeerd op het bruine diertje. Een voorzichtige stap voorwaarts alarmeerde de muis van haar aanwezigheid, en liet het diertje rennen voor zijn leven. Meteen zette Strawberry zich af, haar slanke lichaam makkelijk tussen de takken en de bladeren heen manoeuvrerend. "Zo snel kom je niet van me af!" Uiteindelijk, na een korte achtervolging, zette ze haar klauwen in de muis. Meteen, nog in de sprong zelf, beet ze de nek van het dier door. Alleen, ze had één miscalculatie gemaakt, ze had de helling waar ze vanaf sprong niet gezien. Met muis en al tuimelde ze een vossenlengte naar beneden, en kwam ze terecht in het zachte gras dat de sunningrocks omhulde. "Oef!" Daarna keek ze toch maar om zich heen en zag ze Mindweaver. Meteen kwam ze tot haar poten en trippelde ze naar de Sunningrocks. Eventjes schudde ze haar vacht uit, zich van het stof ontdoende. Daarna schraapte ze haar keel, "Mindweaver? Wat doet u hier? Moet u niet in het kamp zijn?" Vroeg ze, nerveus wiebelend met haar oren.


Fled for my beloved rest.. T4W3e3N
Stamps
Fled for my beloved rest.. PS18GM0Fled for my beloved rest.. W0qAlxRFled for my beloved rest.. EjrsROFFled for my beloved rest.. FWu1gsfFled for my beloved rest.. D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindweaver
StarClan
Fled for my beloved rest.. DPKsfdL
120

CAT'S PROFILE
Age: after 73 moons my life has ended..
Gender:
Rank:
Mindweaver
BerichtOnderwerp: Re: Fled for my beloved rest..   Fled for my beloved rest.. Icon_minitimedi 9 aug 2011 - 21:37

"Mindweaver? Wat doet u hier? Moet u niet in het kamp zijn?" Vroeg de bekende stem van Strawberry haar. Geïrriteerd zuchtte de Elder en keek de poes aan. Ze stond grommend overeind en keek haar recht aan in haar saffierblauwe ogen. "Waarom zou ik terug gaan naar het kamp als ik daar toch alleen maar katten tot last ben." Er streek even een glimlach over haar gezicht terwijl ze met haar staart de poes wenkte om naast haar te komen liggen. "De warmte is hier heerlijk, net zoals vroeger. Ik kan de dagen niet tellen dat ik hier heb gelegen. Dit was echt mijn favoriete plekje. Misschien is dat wel de reden waarom ik hier heen ben gegaan. Hier heb ik mijn liefde voor Darkfawn gevonden. " 'En veloren.' Voegde ze er in stilte aan toe. Ze schudde licht haar kop en keek Strawberry aan met een glimlach op haar gezicht.


MEGA MINDY TO THE RESCUE!!
Fled for my beloved rest.. Mindweaver
Darkfawn, you live on in my heart:


Something got wrong with my meeting with Phantom I guess..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Fled for my beloved rest.. DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Fled for my beloved rest..   Fled for my beloved rest.. Icon_minitimewo 10 aug 2011 - 0:19

"Waarom zou ik terug gaan naar het kamp als ik daar toch alleen maar katten tot last ben." De felle reactie liet Strawberry's oren plat in haar nek gaan. "H-het spijt me, m-maar u bent de clan niet tot l-last" Stamelde ze geschrokken, maar Mindweaver's humeur sloeg om als een blad in de wind en ze begon te vertellen waarom ze hier was. Aarzelend zette Strawberry zich af, en landde ze met een zacht plofje naast Mindweaver op het warme gesteente van de zonnerotsen. Haar ogen sloten even genietend toen de zon en het gesteente van haar van top tot teen verwarmde. Daarna ging ze naast Mindweaver liggen en begon ze weer te spreken. "Dan snap ik waarom u hier bent," Miauwde Strawberry, en ze glimlachte en een zacht gespin klonk in haar stem. "Het is hier ook heerlijk warm, en ik hoor dat u een heleboel goede herinneringen hebt aan deze plek," Miauwde ze warm, "Ik kom hier ook graag, maar deze keer was ik aan het jagen," Ze hield haar muisje iets omhoog, die er op dit moment toch ietwat geradbraakt uitzag.


Fled for my beloved rest.. T4W3e3N
Stamps
Fled for my beloved rest.. PS18GM0Fled for my beloved rest.. W0qAlxRFled for my beloved rest.. EjrsROFFled for my beloved rest.. FWu1gsfFled for my beloved rest.. D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindweaver
StarClan
Fled for my beloved rest.. DPKsfdL
120

CAT'S PROFILE
Age: after 73 moons my life has ended..
Gender:
Rank:
Mindweaver
BerichtOnderwerp: Re: Fled for my beloved rest..   Fled for my beloved rest.. Icon_minitimedo 11 aug 2011 - 22:33

"Dan snap ik waarom u hier bent," Miauwde Strawberry, en ze glimlachte en een zacht gespin klonk in haar stem. "Het is hier ook heerlijk warm, en ik hoor dat u een heleboel goede herinneringen hebt aan deze plek. Ik kom hier ook graag, maar deze keer was ik aan het jagen." Sprak Strawberry en Mindweaver snorde warm. Ze sloot haar ogen en luisterde naar de ritmische ademhaling van Strawberry. Zo kon ze wel uren blijven zitten, al snapte Mindweaver maar al te goed dat ze gouw weer terug moest naar het kamp voor Thunderstrike haar zoon, of een van de andere katten haar gingen missen. "Telkens als ik hier kom lijkt het wel warmer en warmer te worden." Mauwde Mindweaver zacht en deed even haar ogen open om in die van Strawberry te kijken.

(inspi loosheid)


MEGA MINDY TO THE RESCUE!!
Fled for my beloved rest.. Mindweaver
Darkfawn, you live on in my heart:


Something got wrong with my meeting with Phantom I guess..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Fled for my beloved rest.. DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Fled for my beloved rest..   Fled for my beloved rest.. Icon_minitimevr 19 aug 2011 - 22:45

"Telkens als ik hier kom lijkt het wel warmer en warmer te worden." Miauwde Mindweaver. Strawberry begon lichtjes te spinnen als respons, het was best wel grappig wat voor dingen de elders allemaal konden vertellen, of soms zelfs spannend. "Ik heb nog weinig vergelijkings materiaal, de eerste keer dat ik hier kwam is ongeveer zes manen geleden," Miauwde Strawberry, al glimlachende. "Hoe vond u het de eerste keer dat u de zonnerotsen zag? Mindweaver?" Vroeg Strawberry vervolgens voorzichtig, proberend een gewoon gesprek op gang te helpen. "Ik zelf was erg verbaasd over hoe groot de zonnerotsen waren, ik had ze me als kit altijd veel kleiner ingebeeld, ik was erg verbaasd toen ik de ware grote zag, en eigenlijk ook wel een beetje geïntimideerd" Miauwde ze, daarna stopte ze met praten, ietwat beschaamd dat ze zo lang en veel was gaan ratelen.


Fled for my beloved rest.. T4W3e3N
Stamps
Fled for my beloved rest.. PS18GM0Fled for my beloved rest.. W0qAlxRFled for my beloved rest.. EjrsROFFled for my beloved rest.. FWu1gsfFled for my beloved rest.. D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fled for my beloved rest..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: