What a terrible idea [EMBERSPARK]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What a terrible idea [EMBERSPARK]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Runningwolf
Member
What a terrible idea [EMBERSPARK] 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: What a terrible idea [EMBERSPARK]   What a terrible idea [EMBERSPARK] Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 16:01

Langzaam slopen de twee Apprentices het kamp uit, richting de Carrionplace. "Dit is een verschrikkelijk idee," Mompelde Runningpaw tegen zijn leeftijdsgenootje. Ook al waren de ratten nu weg, het was nog steeds een nare plek om te zijn. Het leek er nog donkerder te zijn dan in de rest van het ShadowClan territorium en het leek alsof de ziekte die ook verschillende Clangenoten had aangetast hier rondhing als een mistsluier. "En ja, daarom moet ik het altijd doen, dat weet ik ook wel." Van de twee was Runningpaw waarschijnlijk de soepelste prater, en hij wist zich bijna altijd uit de problemen te praten. Bíjna altijd, en als dat niet lukte hoopte hij dat hij er nog een beetje levend uit de preek van Tallshadow zou komen. Het plan was dat de ene Apprentice op de wacht zou staan terwijl Runningpaw op onderzoek zou uitgaan en kijken wat er nou eigenlijk was gebeurd met de ratten. Maar natuurlijk was het plan gedoemd om te mislukken, zoiets gebeurde er bij de kater namelijk altijd.


What a terrible idea [EMBERSPARK] 5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
What a terrible idea [EMBERSPARK] Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: What a terrible idea [EMBERSPARK]   What a terrible idea [EMBERSPARK] Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 16:18

Het was al laat aan het worden, en de zon was al aan het zakken. Ik was nog in het territorium, onderweg naar het kamp, toen in plotseling een stem hoorde. "Dit is een verschrikkelijk idee," Ik hief mijn kopje, en rook even: shadowclan. Mijn nieuwsgierigheid gewekt volgde ik het geluid. "En ja, daarom moet ik het altijd doen, dat weet ik ook wel." Mauwde een tweede stem. Het klonken als jonge katten, waarschijnlijk apprentices of hele jonge warriors. Het was de geur waardoor ik het eerst merkte dat ik steeds dichter bij de carrionplace kwam. Ik tikkeltje weemoedig schudde ik mijn hoofd. Als ze maar niet deden wat ik dacht wat ze van plan waren. Al snel spotte ik de eerste Apprentice, die ietwat zenuwachtig op wacht stond. Zijn vriend zag ik nergens. Geïrriteerd stapte ik tevoorschijn, en de Apprentice keek me geschrokken aan, liet even een kreetje en sprintte vervolgens weg. Wat een vriend. Even aarzelde ik. Zou ik het gewoon hierbij laten? Die ander zou snel genoeg terug komen. Echt veel zin om deze rottende, door dood doordrongen plaats binnen te gaan. Maar ik kon die Apprentice ook niet aan zijn lot over laten. Ik zuchtte even, en stapte toen geërgerd naar binnen. "Waar zit je?" Riep ik streng.


What a terrible idea [EMBERSPARK] 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
What a terrible idea [EMBERSPARK] 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: What a terrible idea [EMBERSPARK]   What a terrible idea [EMBERSPARK] Icon_minitimeza 22 okt 2016 - 20:19

Hij vond helemaal niks wat hem echt kon helpen met zijn onderzoek. Echt great hoor. Toen Runningpaw ook nog eens een luide kreet hoorde van zijn 'vriend' zonk de moed hem in de schoenen, want hij had een andere ShadowClan geur binnengekregen. De luide, strenge stem van Emberspark vulde de ruimte, en Runningpaw vervloekte furieus de Apprentice die met hem meekwam voordat hij in de bosjes sprong en zich verschool voor de aankomende straf.

- flut .-.


What a terrible idea [EMBERSPARK] 5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
What a terrible idea [EMBERSPARK] Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: What a terrible idea [EMBERSPARK]   What a terrible idea [EMBERSPARK] Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 12:12

Toen de tweede apprentice zich niet direct toonde, spitste in mijn neus en mijn oortjes. Al snel hoorde ik het geritsel van de blaadjes uit een dichtbij struikje, en meteen draaide ik mijn kop naar het geluid. "Kom uit de bosjes, je weet dat je hier niet mag zijn," Mauwde ik streng, geen zin hebbend om hem helemaal mee te sleuren. Toen ik Apprentice was deed ik dit soort dingen niet. Ik was vrij braaf. Afgezien van die keer, toen ik sneeuwballen gooide op Warriors met.. Ik schudde snel mijn kop en wuifde zo de gedachte weg. "Komen, nu!" Sprak ik vervolgens, toen de kat nog steeds niet uit de bosjes kwam.


What a terrible idea [EMBERSPARK] 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What a terrible idea [EMBERSPARK]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: