Sickness and sorrow.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sickness and sorrow.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thornfang
Member
Sickness and sorrow. Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Sickness and sorrow.   Sickness and sorrow. Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 17:46

Terwijl Thornfang door het woud rende opende hij zijn bek om de geuren in te drinken. Hij rook echter niks alarmerends en hij draaide zijn kop in de richting van de plek waar hij wist dat Carrion Place was. Zijn hart kromp in een bij de gedachte aan de slachtoffers die de vergiftigde ratten al gemaakt hadden. Sommigen hadden rechtstreeks contact gehad met de ratten, anderen hadden het overkregen door andere katten. En dan had je natuurlijk nog Dauntrose die overleden was. Hij zuchtte. Dit waren tijden dat hij het niet leuk vond om in de Clan te zitten: dan zag hij alle verdrietige gezichten en de wanhoop. Maar hij had wel het idee dat het gedoe met de ratten op een gegeven moment op zou houden. Hij mocht van geluk spreken dat hij zelf nog niet geïnfecteerd was geraakt! Hij was benieuwd of de rattenvergiftiging inmiddels andere slachtoffers had gemaakt, maar tot nu toe had hij nog niks alarmerends gehoord en dat wilde hij graag zo houden. Thornfang blies in de richting van de Carrion Place en besloot om verder te wandelen, geen energie verspillend aan de plek die al voor best veel verdriet had gezorgd binnen de Clan. Thornfang opende zijn bek en rook de geur van een muis. Hij ging in de jachthouding zitten en kroop naar voren. De muis had hem niet in de gaten en Thornfang wilde dit graag zo houden, maar plotseling brak er ergens een tak achter hem en Thornfang zette kracht met zijn achterpoten. Omdat hij zo groot was wist hij de muis nog net te raken en doodde het met een klauw tegen het kopje, maar draaide zijn kopje toch wel wat geïrriteerd om te zien wie de kans op prooi voor de Clan bijna ontnomen had. Hij opende zijn bek en rook de geur van Emberspark nog voor hij tevoorschijn kwam. ‘Emberspark,’ groette hij de kater. ‘Wees welkom.’

+ Eerste post Emberspark


Sickness and sorrow. IzA7F5i


Laatst aangepast door Thornfang op di 18 okt 2016 - 19:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Sickness and sorrow. Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Sickness and sorrow.   Sickness and sorrow. Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 22:20

Eenzaamheid. Met dat gevoel was ik vandaag opgestaan, en met dat gevoel liep ik nu nog steeds rond. En ook al wist ik dat het maar een dipje was, en dat morgen waarschijnlijk alles weer leuk en fijn zou zijn, maar het voelde alsnog verdomde naar. Ik was naar het territorium gegaan, deels om mijn hoofd even leeg te maken, en deels omdat ik het niet meer kon verdragen om die hele dag naar de vrolijke gezinnetjes in het kamp te kijken. Ik had die leeftijd bereikt waarop velen een echte partner vonden, en een gezinnetje begonnen, maar ikzelf had die kans verspild. Het was bijna in mijn bereik geweest, maar ik had het zelf verpest, meerdere keren. Ik was mijn eigen vijand. Een weemoedig lachje klonk uit mijn bekje. Waarom had ik deze deprimerende gedachtes? Wat was er gebeurd met die vrolijke, energieke kater die ik ooit was geweest? En waarom had ik altijd zo veel zelfmedelijden? Zoals altijd wanneer ik zo diep in gedachtes was verzonken liet ik niet echt op waar ik liep. Zo kwam het dus ook dat ik op een tak stond, die brak onder mijn gewicht. Vervolgens hoorde ik wat vage geluiden: geritsel, en vervolgens een laatste piep van een muis. Ik rook even snel: shadowclan. Mijn nieuwsgierigheid gewekt liep ik op de geluiden af, en al snel spotte ik Thornfang, een warrior uit mijn clan. ‘Emberspark,’ Mauwde hij. ‘Wees welkom.’ Ik knikte beleefd, bij wijze van begroeting. "Bedankt, Thornfang," Sprak ik. "Mooie vangst," Vervolgde ik, duidend op de muis.


Sickness and sorrow. 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Sickness and sorrow. Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Sickness and sorrow.   Sickness and sorrow. Icon_minitimedi 18 okt 2016 - 19:57

Zijn blik gleed naar de grijs-witte kater die voor hem stond. De Warrior was nog vrij jong, maar daardoor zeker niet onervaren. Thornfang had nog niet veel gesprekken met hem gehad, maar natuurlijk kwamen ze elkaar wel eens tegen in het kamp of moesten ze samen eens een keer op hunting patrol gaan. Of op border patrol. Hij was echter de laatste tijd niet veel bij Emberspark ingedeeld en dus was het misschien goed dat hij de kater hier eens een keertje sprak. De kater gaf een knikje toen hij begroet werd. Hij moest eerlijk zeggen dat als hij naar al die jonge katers keek in zijn Clan dat hij zich afvroeg hoe het zou zijn als hij weer zo jong zou zijn. Hij zou echter niet meer de ervaring hebben die hij nu had en dus was het misschien maar goed dat hij zo oud was, maar toch… Senior Warrior klonk echt verschrikkelijk oud in zijn oren. Hij was gelukkig nog lang niet op weg naar de leeftijd van Elder, daar had hij nog wel een aantal moons voor te gaan. En als je het uitrekende was hij ook nog maar iets meer dan drie jaar. Nog niet eens drie en een half. Nee, het kon erger. ‘Bedankt,’ sprak hij met een knikje. ‘Als de Elders hem niet hoeven te hebben kunnen we hem straks delen als je wilt?’ Hij keek de kater vragend aan, maar zo belangrijk was het antwoord nu ook weer niet. Hij had wel een belangrijkere vraag op komst. ‘Ik was overigens nog niet klaar met jagen. Zin om mee te jagen?’

OOC: Oeps. Ik dacht dat Ember 'n she-cat was. Sorry (:


Sickness and sorrow. IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Sickness and sorrow. Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Sickness and sorrow.   Sickness and sorrow. Icon_minitimeza 22 okt 2016 - 11:16

Ik kende de oudere warrior niet perse heel goed. Natuurlijk wel een beetje, zoals je vrijwel iedereen wel kende in de clan, maar ik had hem nog nooit echt gesproken. Ik had volgens mij ooit meegekregen dat hij een tijdje terug kittens had gekregen, en ik wist ook dat hij een stuk ouder was dan ikzelf, maar wat betreft persoonlijkheid had ik weliswaar geen idee. ‘Bedankt,’ Sprak de grijze kater, nadat ik hem had gecomplimenteerd op zijn vangst. ‘Als de Elders hem niet hoeven te hebben kunnen we hem straks delen als je wilt?’ Ik knikte beleefd. "Klinkt al een goed idee," Mauwde ik rustig. Ik merkte dat ik in de aanwezigheid van deze oudere kater me ook volwassener ging gedragen. Grappig, hoe mijn stemming werd beïnvloed door met wie ik op het moment was. ‘Ik was overigens nog niet klaar met jagen. Zin om mee te jagen?’ Vroeg Thornfang vervolgens. Weer knikte ik. "Natuurlijk," Antwoordde ik. "Waar wil je heen gaan?" Vroeg ik vervolgens.


Sickness and sorrow. 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Sickness and sorrow. Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Sickness and sorrow.   Sickness and sorrow. Icon_minitimedi 1 nov 2016 - 12:58

Terwijl hij wachtte op de reactie van Emberspark probeerde hij na te denken over hoe oud de tom ongeveer moest zijn. Hij vermoedde dat hij net de leeftijd van young warrior gepasseerd was, dus ongeveer rond de twintig moons. Hij wist nog toen hij zo oud was. Toen had hij nog geen zorgen en ook nog geen partner. En ook geen kittens. Het leven was wel heel mooi voor hem uitgedraaid: hij had een prachtige partner en vier gezonde kittens. Dat hun enige zoon overleden was zou natuurlijk pijn blijven doen, maar hij was StarClan dankbaar dat Feverkit het in elk geval overleefd had en dat ze uit zou groeien tot een prachtige warrior. Een nest van vier eiste natuurlijk wel zijn aandacht op als hij vrije tijd had en hij ze ging bezoeken, maar Thornfang wilde zijn momenten met hun voor niks anders inruilen. De ShadowClanner keek op toen Emberspark antwoordde op zijn vraag en gaf een knikje aan de tom. ‘Laten we in de buurt van the Little Creek gaan jagen,’ stelde hij voor. ‘Als we dan dorst krijgen hebben we een mogelijkheid om te drinken en wat uit te rusten.’ Bovendien was het een gelegenheid om elkaar beter te leren kennen. Thornfang kende natuurlijk wel heel veel ShadowClanners bij naam, maar hij had vooral veel gesprekken met de katten van zijn eigen leeftijd. Het was ook eens interessant om andere katten beter te leren kennen. Hij wenkte de tom met zijn staart en ging hem alvast voor. ‘Hoe gaat het voor de rest met je?’ vroeg hij aan de tom. ‘Heb je al een apprentice toegewezen gekregen door Innerstar?'


Sickness and sorrow. IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Sickness and sorrow. Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Sickness and sorrow.   Sickness and sorrow. Icon_minitimedi 1 nov 2016 - 14:07

Toen de kater opperde om naar de Little Creek te gaan knikte ik even bij wijze van een antwoord. Het was inderdaad een goed idee, omdat daar ook veel prooi op het water af kwam. Ik had gemerkt dat het de laatste tijd steeds droger werd, en dat het al voor best een lange periode niet had geregend. Dit was best wel zorgwekkend: als deze droogte nog lang zou aanhouden, konden er problemen voor de clan ontstaan. Maar voor nu hadden we nog altijd de Little Creek. Het zou vast wel weer eens gaan regenen. Ik volgde de grijze kater zodra deze mij wenkte, en ging met een rustig tempo naast hem lopen. ‘Hoe gaat het voor de rest met je?’ vroeg de warrior. Ik dacht even na. "Prima", antwoordde ik simpel. ‘Heb je al een apprentice toegewezen gekregen door Innerstar?' Op deze vraag schudde ik mijn kopje. "Nee, nog niet", begon ik. "Misschien omdat ik nog niet zo lang geleden best wel wat familie heb verloren. Ik weet het eigenlijk niet echt. Hopelijk bij de volgende ceremonie", legde ik verder uit. "Hoe gaat het met je kittens?" vroeg ik vervolgens aan Thornfang.


Sickness and sorrow. 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Sickness and sorrow. Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Sickness and sorrow.   Sickness and sorrow. Icon_minitimewo 9 nov 2016 - 19:16

Thornfang gaf een kort knikje toen Emberspark het standaardantwoord gaf die iedereen gaf wanneer er gevraagd werd of het goed ging. Hijzelf zou het waarschijnlijk ook zo geantwoord hebben en dan zelfs nog als het niet goed met hem ging. Het was nu niet bepaald zijn stijl om tegen anderen te gaan zeuren over zijn problemen. Deze hield hij liever voor zich of besprak hij in zeldzame gevallen eens met Innerstar of met Sinclaw, maar zelfs tegen hun kwam hij liever over alsof er niks aan de hand was dan dat hij echt liet blijken dat er iets met hem scheelde. Hij werd liever als de sterke senior warrior van ShadowClan gezien die veel kon hebben dan de senior warrior die om elke scheet naar zijn Clanmates ging om wat te praten over zijn eigen vervelende toestanden. Thornfang draaide zijn kopje en verdreef de gedachten uit zijn kopje toen hij wilde luisteren naar wat Emberspark te zeggen had. ‘Gecondoleerd daarmee,’ sprak Thornfang met een zachte stem, hoewel hij zich niet kon inbeelden dat Innerstar daar echt heel veel rekening mee zou houden. Of misschien juist wel omdat veel verdriet de trainingen kon belemmeren en dat iets was wat Innerstar absoluut niet wilde. In de ShadowClan was het echter wel vrij bekend dat er van katten verwacht werden dat ze na een tegenslag gewoon door konden gaan en tot nu toe lukte dat de katten nog vrij goed; Thornfang kende weinig katten die echt in hun eigen problemen bleven hangen. ‘Heel goed,’ snorde hij en hij rechtte zijn rug automatisch wat meer. ‘Ze groeien erg goed en beginnen al een heus karaktertje te ontwikkelen.’ Hij grijnsde. ‘Feverkit heeft het gelukkig gehaald en ik geloof dat ze net zo sterk zal worden als elke andere ShadowClan warrior.’ Je kon de trots gewoon in zijn ogen zien en zijn kopje draaide zich naar Emberspark. ‘Het is echt zo heerlijk om vader te zijn,’ zei hij toen zuchtend.


Sickness and sorrow. IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Sickness and sorrow. Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Sickness and sorrow.   Sickness and sorrow. Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 16:14

Ik knikte even als bedankje voor zijn condoleances, maar heel erg zat ik er niet meer mee. Natuurlijk was het heftig om je beide grootouders en vader zo in één keer te verliezen, maar het was nu al weer een tijdje geleden en afgezien van af en toe een vlaag dacht ik er niet heel veel meer aan. ‘Heel goed,’ antwoordde de grijze kater op mijn volgende vraag. Ik kon aan zijn houding zien hoe trots hij was, en grijnsde naar hem. ‘Ze groeien erg goed en beginnen al een heus karaktertje te ontwikkelen.’ Ik kon gewoon horen hoe blij hij met zijn kittens was, en hoe veel hij van ze hield. Ik vroeg me af of mijn vader ook ooit zo over mij had gepraat. Of ik zelf ooit ook zo over mijn kittens zou praten. Ik hoopte van wel. ‘Feverkit heeft het gelukkig gehaald en ik geloof dat ze net zo sterk zal worden als elke andere ShadowClan warrior.’ Ik had inderdaad gehoord dat één van de kittens ziek was geweest, maar gelukkig had hij het toch gered. Alle toekomstige Warriors konden we gebruiken. De kater draaide zijn kopje naar mij toe, en ik keek hem aan. ‘Het is echt zo heerlijk om vader te zijn.’ Ik knikte glimlachend. "Dat kan ik me voorstellen," mauwde ik nog altijd glimlachend. Vader was ik niet, maar ik had wel recent vernomen dat ik waarschijnlijk oom zou worden en dat nieuws had me al ongelooflijk blij gemaakt.


Sickness and sorrow. 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Sickness and sorrow. Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Sickness and sorrow.   Sickness and sorrow. Icon_minitimevr 18 nov 2016 - 13:57

Terwijl Thornfang snorrend aan zijn kittens dacht leidde hij Emberspark in de richting van Little Creek. Het zo goed doen als hij weer een paar prooien erbij zou vangen en zijn Clan zou voeden. Hij kon niet wachten eer dat hij zijn vier dochters aan zijn zijde had waarmee hij kon gaan jagen. Misschien konden ze zelfs eens een keertje als een gezin buiten gaan jagen, hoewel hij geen idee had hoe Sinclaw daarover dacht. Hij nam aan dat ze net zo veel van de kleintjes hield als zij en dat zijn kittens bij haar zich ook heel erg op hun gemak voelden. Vooral Wolfkit moest wel positief vallen bij Sinclaw omdat ze zo erg op hun leek. Voor Thornfang was het echter allemaal gelijk; al hadden ze een sneeuwwitte kitten gekregen omdat één van de familieleden van Sinclaw of hemzelf ook een witte pels had gehad, toch bleef Thornfang evenveel van hun houden. Het was niet dat Wolfkit door hem voor werd getrokken omdat ze nu toevallig op hun leek, maar het was natuurlijk wel leuk om te zien. Met haar vacht kon ze Feverkit in de nursery in elk geval goed warm houden. Thornfang draaide zijn kop naar Emberspark toen deze zijn antwoord gaf. ‘Geen zorgen,’ sprak hij tegen de tom. ‘Je zal snel genoeg een mooie she-cat vinden waarmee je je leven wil delen en dan zal de tijd om vader te worden snel genoeg komen.’ Hij had immers een hoop moons geleden nog niet gedacht dat hij zelf kittens zou hebben, maar hier was hij dan. Hij was dan wel een senior warrior, maar niemand had er echt een leeftijd op geplakt waarop het juist was om kittens te krijgen. Sommigen konden dat trouwens ook niet eens omdat ze hun partner pas later vonden. Maar Emberspark was nog jong. ‘Ik zal het je wel vertellen als ik een she-cat interesse in je zie hebben,’ plaagde hij de tom. Ze waren inmiddels bijna aangekomen bij the Little Creek.


Sickness and sorrow. IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sickness and sorrow.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: