Not just another roque



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Not just another roque

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Amberhunt
Member
Not just another roque 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimema 17 okt 2016 - 19:19

Amberhunt was aan het jagen langs de border van het Shadowclan territory het was een van de koudere dagen tot nu toe, deze leaf-fall. De clan had het moeilijk, er was minder prooi dan normaal en de gevechten met Windclan maakten het er ook niet beter op, daarom jaagde hij nu vaak twee keer per dag zeven dagen per week. De jonge warrior had vaak genoeg langs deze grens gelopen, hij had er een paar keer andere roques ontmoet met wie hij grotendeels normale gesprekken had kunnen voeren. Maar hoe close zijn band met sommige roques ook was geweest, hij had ze nooit vrijwillig over de grens laten gaan. En nu was hij er weer om te jagen. Amberhunt snoof de lucht op en rook een bekende geur, de geur van een muis. Het diertje kon niet ver weg zijn aangezien de lucht sterk was maar hij was ook niet te dichtbij aangzien de tabby kater nog geen zachte pootstappen hoorder. Amberhunt zakte door zijn poten en sloop op de geur af, de muis had hem niet door. Het was niet voor niks dat Ambers naam letterlijk verwees naar het jagen. Toen hij zelfs het zachtte kauwen op een klein nootje hoorde sprong Amberhunt naar voren en met een snelle beweging had hij de muis gevangen. Toen de kater echter omkeek zag hij dat hij in zijn concentratie de grens was gepasseerd, hij had deze muis op roque territory gevangen.

OCC: eerste post voor Baelfire


Not just another roque 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
Not just another roque V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 16:40

Bae zag de kater op zijn muis afspringen, wel hij had hem nog niet gevangen, maar de muis was wel op rogue territorium. Hij kwam geruisloos uit het lange gras wat hem verborgen had gehouden van de muis. "Dat was mijn prooi." Zei hij, wat kil misschien. Bae liep naar de vreemdeling toe, er hing een duidelijke clangeur om hem heen. "Clans." mompelde hij geirriteerd. Bealfire was geen voorstander van de clans, vooral niet van hun leden die net als deze de grens overstaken, het rogue territorium in.


Not just another roque Nzg5t3
Guardian angel? I'd say you've been doing a pretty crap job.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Not just another roque 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 17:00

Amberhunt keek op en zag een andere kater staan die duidelijk ook op de muis aan het jagen was geweest. "Dat was mijn prooi" Zei de ander kil terwijl hij op de rode kater afliep. Toen snoof hij kort "clans" Het klonk geïrriteerd. Amberhunt haalde snel zijn poot van de prooi af en rolde die naar de ander. "Het spijt me, ik lette niet goed op de grenzen." Miauwde hij verontschuldigend terwijl hij de ander aankeek. Tja, het was waar, deze Roque had recht op de prooi. Misschien was het wel zijn eerste maaltijd in dagen, je weet maar nooit


Not just another roque 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
Not just another roque V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 17:13

De kater rolde het beestje naar hem toe. "Het spijt me, ik lette niet goed op de grenzen." vervolgde de vreemdeling. Bae nam het prooidiertje zonder slag of stoot aan, hij zou dom zijn omdat wel te doen. "Je geeft het wel gemakkelijk op." Zei hij, op een wat spottende toon. Meeste andere katten zouden volhouden dat het hen prooi was, zelfs als ze van een clan kwamen. Hij zwiepte even met zijn staart op en neer. "Nou, wat doe je hier nog?" Zei hij. "Ga terug naar je clan." Met die woorden wenkte Bae in de richting van waar de vreemde kat vandaan kwam.


Not just another roque Nzg5t3
Guardian angel? I'd say you've been doing a pretty crap job.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Not just another roque 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 17:22

De roque zei een beetje spottend dat hij het wel erg snel opgaf. "het is jou prooi nietwaar?" Vroeg Amberhunt terwijl hij de roque aankeek. De tabby zwiepte met zijn staart en vroeg wat hij hier nog deed en of hij niet terug moest. Toen realiseerde de rode kater dat hij nog steeds op een ander territory stond, Amberhunt knikte en hij stapte achterwaarts over de grens. Wel jammer van de muis, de clan had het nodig, misschien had hij toch het risico moeten nemen om eerder te springen.


Not just another roque 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
Not just another roque V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 17:32

Na zijn opmerking reageerde de rosse tabby voor hem dat het zijn prooi was. De kat stapte naar achteren, terug de grens over. "Je zou denken dat je zwak was, alles doen wat een Rogue je verteld." Zei hij simpel, zonder emotie. Waarom bleef hij hier eigenlijk nog, het was niet alsof hij op een gesprek stond te wachten. Nee, Bae bleef liever op zichzelf, weg van alle irritante katten die hem alleen maar een last waren.


Not just another roque Nzg5t3
Guardian angel? I'd say you've been doing a pretty crap job.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Not just another roque 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 17:37

"het zijn de regels van de clans, ik vang mijn prooi wel hier." Miauwde Amberhunt, waarom stonden ze hier nog? "Ik doe dit echt niet omdat ik jou zo graag een gunst wilde doen, ik houd mij gewoon aan de regels van mijn clan" Legde De rode kater uit en hij snoof om te ruiken of er nog andere prooien in de buurt waren. "Nou, ik ga er ook weer vandoor. Als je me nodig hebt hoor ik het wel, oke?" Vroeg hij droogjes.


Not just another roque 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
Not just another roque V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 17:49

Bae rolde zijn ogen. "Oh dus nu voelt meneer zich hoger als mij." Zei hij sarcastisch. Typisch clangedrag, denken dat ze beter zijn met hun regels. "Je staat echt niet boven mij met die stomme regeltjes, ik mag dan misschien niet in een clan zitten, maar jij en ik, we zijn allebei nog steeds katten." vervolgde de bruine tabby, weer op een toon die wat killer was.


Not just another roque Nzg5t3
Guardian angel? I'd say you've been doing a pretty crap job.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Not just another roque 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 17:56

"Jij vond dat ik me zwak opstelde door te doen wat je zei" Zei Amberhunt en hij keek de ander weer aan, hij wilde wel gaan maar hij zou echt wel het laatste woord hebben. De jonge Warrior wist zelf ook wil dat hij eigenlijk door moest gaan met jagen en niet een oefen-loze discussie moest gaan voeren met een roque op de grens. "dus dan leg ik even uit waarom ik deed wat je zei"


Not just another roque 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
Not just another roque V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 18:02

Bae rolde weer met zijn ogen. "En toch is wat ik zei wel de generale gedachte." Zei hij met een sarcastische ondertoon. "Maar ren nu maar terug naar je oh zo geweldige clan, die beter denkt te zijn dan alle rogues en kittypets." Zei hij droogjes. De tabby ging er rustig voor zitten en nam nu een hap uit het dode stuk prooi wat nog steeds bij zijn poten lag. Als deze clankater door zou gaan, zou hij simpelweg ook doorgaan met deze discussie.


Not just another roque Nzg5t3
Guardian angel? I'd say you've been doing a pretty crap job.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Not just another roque 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 20:02

Amberhunt zuchtte, hij had echt geen tijd om dit gesprek door te zetten. Maar hij moest het laatste woord hebben. "We vinden jullie niet minder." Miauwde hij. De roque begon te eten, vlak bij de grens. "Hey, zou je misschien wat afstand nemen van de grens?" vroeg hij. Toen draaide Amberhunt zich om en maakte zich klaar om weg te gaan. Hij snoof opnieuw, misschien was er nu een prooi in de buurt.

OOC: wow dit was slecht


Not just another roque 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
Not just another roque V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimema 24 okt 2016 - 19:01

Bae snoof. "Hoe ik het zie zit ik aan mijn kant dus heb je geen reden om dat te vragen? En wat zou ik op clanterritorium moeten. Aangezien het er hier een beter vooruitzicht heeft als daar." Hij keek de vreemde voor hem geamuseerd aan. Hij had allang door dat de kater het laatste woord zou moeten hebben, en dat was hij mooi niet van plan te geven. Daarbij, het was leuk hem te irriteren, aangezien hij dacht dat hij zo geweldig was, met het volgen van zijn regeltjes.


Not just another roque Nzg5t3
Guardian angel? I'd say you've been doing a pretty crap job.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Not just another roque 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimema 24 okt 2016 - 19:22

Misschien moest Amberhunt toch maar gaan, deze discussie was best wel gestoord. "Misschien moet ik toch maar gaan, eet je eten en doe je ding." Zuchtte de rode kater terwijl hij zich omdraaide om het bos weer in te gaan, om verder te gaan met jagen. Dat van het laatste woord hebben was misschien toch te kinderachtig. "Ik zie je nog wel, ooit. Of misschien niet, het maakt niet echt uit" Zei de jonge kater en hij knikte naar de Roque


Not just another roque 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
Not just another roque V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimema 24 okt 2016 - 20:43

Baelfire rolde met zijn ogen. "Ga maar ja." Zei hij simpel. De kater had niet echt behoefte de jonge kater weer te zien. Waarom zou hij, hij vond het leven op zijn eentje vele malen beter. En ook al begreep hij de normen en waarden van de clans, zelf zou hij daar zichzelf niet bij kunnen neerleggen, en om eerlijk te zijn, irriteerde deze kat hem wel een beetje. "De manier waarop je het verwoorde maakt het lijken van wel." Zei hij nog, op wat sarcastische toon.


Not just another roque Nzg5t3
Guardian angel? I'd say you've been doing a pretty crap job.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Not just another roque 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimema 24 okt 2016 - 21:04

Amberhunt grinnikte door wat de Roque zei. Hij snoof voor de derde keer en nu ving hij wel een glimps van een prooi op, de geur werd meegenomen door een zachtte windvlaag. "Ach, het was best een leuk gesprek." Miauwde hij terwijl hij naar de richting keek waar de geur vandaan kwam. Tussen de bomen door, dan in hoge gras... als hij nu ging zou hij een prooi voor hemzelf, eigenlijk de clan, kunnen vangen. En het gesprek was nog best een goede manier geweest om wat tijd te spenderen. "Ik ga nu even een prooi vangen die wel van mij zal zijn. Wees maar niet bang dat ik nog eens op je Territory zal komen" Miauwde Amber grijnzend en hij liep weg, richting de bomen, richting de geur van een levende prooi

Topicje uit


Not just another roque 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:


Laatst aangepast door Amberhunt op ma 24 okt 2016 - 21:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire
Member
Not just another roque V5rjDHxX
Elfje
37
Actief
You don't have a home until you just miss it

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baelfire
BerichtOnderwerp: Re: Not just another roque   Not just another roque Icon_minitimema 24 okt 2016 - 21:10

Hijzelf wachtte er niet op tot de rosse kater weg was, het was niet alsof deze een gevaar voor hem was, en hij had inmiddels de muis al op. Baelfire voelde het dorre gras onder zijn pootjes terwijl hij wegliep, op weg naar zijn eigen territorium. Hij keek nog even achter zich, het landschap innemend en vervolgde zijn terugweg.




-flut maar hij is t topic uit


Not just another roque Nzg5t3
Guardian angel? I'd say you've been doing a pretty crap job.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not just another roque
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: