Little, lost girl



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Little, lost girl

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Baneflower
Member
Little, lost girl 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Little, lost girl   Little, lost girl Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 19:20


Rustig wandelde de jonge poes verder. Haar mooie pels lag netjes zoals het hoorde. Ze hechte best veel aandacht aan haar uiterlijk aangezien ze hoopte op iets, iets dat niet echt kon komen. Positieve aandacht was iets dat ze vaak mistte, maar goed... Veel katten konden het missen right? En het was niet raar ofzo... Het was gewoon zo... en ze moest echt wel ingeven op sommige dingen maar... Ze wilde het gewoon een keer horen, het kwam gewoon niet... Tja, ze konden natuurlijk ook ALLEMAAL jaloers zijn. Ze grijnsde even schuin. Wie zou dat ook niet zijn... Right Bane... Right... Sigh...

-Kenway


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenway
Member
Little, lost girl 1zc1ptu
N y n
69
Actief
Til I hit the dance floor
Hit the dance floor
I got all I need

CAT'S PROFILE
Age: My mother put me on this terrible earth around 24 moons ago
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kenway
BerichtOnderwerp: Re: Little, lost girl   Little, lost girl Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 20:17

Kenway had weer eens voor de zoveelste keer de clangebieden betreden. Hier waren er meer zielen, dus ook meer vreugd. Vooral voor Ken natuurlijk. Wat die clankatjes vonden van zijn gedrag maakte hem niet zo veel uit. Dus paradeerde hij weer rond alsof dit zijn natuurlijke habitat was. Vanwege zijn slechte neus kon hij niet zo goed ruiken of hij nu in een clanterritory zat of bij de grenzen, of juist bij zo'n heilige plek. De rogue snapte niet waarom die katten zo religieus waren, maar het boeide hem ook niet zo veel. Hij stopte even toen hij plots een kat in de verte zag. "Hallo daar!" riep hij vrolijk vanaf een afstandje. Eerst kijken wat de eerste zet van die kat was, daarna zou hij zelf in actie komen.



Little, lost girl Kenway10
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Little, lost girl 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Little, lost girl   Little, lost girl Icon_minitimevr 28 okt 2016 - 11:00


Kalm keek ze even op, waardoor ze de zwarte kat eerst van op een afstand had gezien. Ze draaide wel meteen nerveus met haar zwartbruine oortjes. Wat moest dat...? Ze haalde diep adem en kon meteen de geur van rogues waarnemen. Dat moest dan een rogue zijn right? Ah, ze voelde zich haast een jonge apprentice, echt niet normaal. "Hallo daar!" klonk er plots van de kater af. Behoedzaam trippelde ze dichter naar de grens toe..; En ze zag dat hij er wat over stond. nerveus en vooral op haar hoede stopte ze een redelijke afstand van hem en opende ze haar mondje wat. "G... ga weg!" zei ze zacht trillend terwijl haar pelsje wat overeind kwam. hetw was niet dat ze bang was... neh.. Het was vast omdat ze nerveus was right...?


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenway
Member
Little, lost girl 1zc1ptu
N y n
69
Actief
Til I hit the dance floor
Hit the dance floor
I got all I need

CAT'S PROFILE
Age: My mother put me on this terrible earth around 24 moons ago
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kenway
BerichtOnderwerp: Re: Little, lost girl   Little, lost girl Icon_minitimevr 28 okt 2016 - 17:48

Kenway keek gemaakt beteuterd toen het enkele passen van hem vandaan zei dat hij weg moest. "Ooh, maar ik ben er nog maar net! Ik wilde alleen even gezellig babbelen." miauwde hij zo liefjes mogelijk. Hij zette wat stappen dichter bij de poes vandaan. "Je denkt toch niet dat ik je iets aan zou doen?" ging hij poeslief verder, maar hij kon zijn grijns helaas niet onderdrukken.



Little, lost girl Kenway10
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Little, lost girl 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Little, lost girl   Little, lost girl Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 12:15


Hij keek raar, ze vertrouwde het echt niet! Waah! Enge kat! "Ooh, maar ik ben er nog maar net! Ik wilde alleen even gezellig babbelen." Babbelen? Gezellig... Hij klonk wel aardig? Maar was dat wel wat het echt was. Ze wist het niet echt... Als ze eerlijk kon zijn... "Je denkt toch niet dat ik je iets aan zou doen?" Ze slikte even en schudde langzaam haar hoofd. "U... zal me niks... aandoen?" murmelde ze zachtjes tussen haar tanden door. Ze zette kalm een stap naar achter en draaide behoedzaam met haar oortjes, opletten Bane.


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenway
Member
Little, lost girl 1zc1ptu
N y n
69
Actief
Til I hit the dance floor
Hit the dance floor
I got all I need

CAT'S PROFILE
Age: My mother put me on this terrible earth around 24 moons ago
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kenway
BerichtOnderwerp: Re: Little, lost girl   Little, lost girl Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 12:39

Kenway grinnikte zachtjes bij het gemurmel van de jonge poes. Het was eigenlijk best wel aandoenlijk, dat de poes zo bang voor hem was. Maar tegelijkertijd genoot Ken er met volle teugen van. "Waarom zou ik? Ik weet wel beter." miauwde hij op zachte toon, terwijl zijn grijns nog breder werd. En toen de poes een stap achteruit zette, zette de rogue een stap vooruit. "En, waar zullen we het over hebben?" ging hij, nog steeds zacht pratende, verder. Het zou jammer zijn als die poes zou vluchtten. Maar dat betekende ook dat de kater eng genoeg was, en dat wilde hij. Eng zijn, anderen bang maken. Daar werd hij blij van.



Little, lost girl Kenway10
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Little, lost girl 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Little, lost girl   Little, lost girl Icon_minitimewo 2 nov 2016 - 19:26


Waarom moest hij grinniken? Dat snapte ze niet helemaal, daardoor vernauwde ze oplettend haar blekgroene ogen, alert blijven Bane! "Waarom zou ik? Ik weet wel beter." Klonk er terwijl hij een stap naar haar toe zette. Ze legde haar oortjes in haar nek en zette kalm een stap terug, met eeen pootje... Maar moest ze dat wel doen? Even flikkerden haar donkere oortjes heen en weer, terwijl haar ogen strak en alert op de ander waren gericht. "En, waar zullen we het over hebben?" Uh? Ze slikte even... Dacht na en opende haar mond wat... "Waarom bent u een rogue...?" vroeg ze dan maar aan hem.


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenway
Member
Little, lost girl 1zc1ptu
N y n
69
Actief
Til I hit the dance floor
Hit the dance floor
I got all I need

CAT'S PROFILE
Age: My mother put me on this terrible earth around 24 moons ago
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kenway
BerichtOnderwerp: Re: Little, lost girl   Little, lost girl Icon_minitimedo 3 nov 2016 - 18:30

De vraag overviel hem een beetje, en dus keek hij verrast naar de poes. Wat een vraag, wat een vraag! Kenway grinnikte zachtjes en keek de ander met twinkelende ogen aan."Waarom ben jij een clankat?" weerkaatste hij de vraag. Hij had geen zin om op de vraag te antwoorden, omdat hij dan terug in het verleden moest. Hij wilde liever in het hier en nu zijn. Dat was toch veel fijner?
- een beetje kort c':



Little, lost girl Kenway10
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Little, lost girl 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Little, lost girl   Little, lost girl Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 18:29


De ander keek nogal verrast naar haar. Was dat dan zo'n vreemde vraag om te stellen? Zij vond het best normaal klinken maar als dat niet het geval was... Kalm kantelde ze haar kopje wat, waardoor haar pluizige haartje wat opzij vielen. Hm? "Waarom ben jij een clankat?" Oh? Ze slikte even, waarom was zij een clankat? "Ik ben geboren in een clan..." zei hij kalmpjes. "En mijn ouders zijn clankatten," zei ze, duidelijk niet eens zegende dat ze beide niet Thunderclanners waren. Ze was immers geen leugenaar, zelfs niet naar vreemdelingen.


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Little, lost girl
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: