Bad blood. [FS]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bad blood. [FS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shark
Member
Bad blood. [FS] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Bad blood. [FS]   Bad blood. [FS] Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 9:36

Hallo iedereen c:

Ik heb dus al even een idee in mijn hoofd om een nieuw account aan te maken, deze keer een kitten van de BloodClan. Ik zoek voor deze kitten voornamelijk alleen een vader, maar een moeder mag natuurlijk ook. Ik zal onderaan meer informatie geven over de ouders, de kitten en welke voorwaarden ik stel.

Kitten

De kitten is dus volbloed BloodClan. Dit wil zeggen dat sowieso de vader volbloed BloodClan moet zijn. De moeder mag van een andere Clan zijn, want dit kan later ook wel voor leuke plots zorgen, maar de papa is dus afkomstig van BloodClan. Het uiterlijk van de kitten wordt gebaseerd op het uiterlijk van de vader, maar dit kan afwijken aangezien er meerdere vachtmogelijkheden zijn als er ook nog een moeder in het spel is. Indien zich geen moeder aanmeldt, gaan we gewoon van een NPC uit. Aangezien ze vooral op haar vader gaat lijken, hoeven we niet per se op een moeder te wachten en kunnen we zo al in de RPG beginnen.

Het karakter van de kitten heb ik een eigen draai aan gegeven. De kitten gaat een enorme aanhanger van de BloodClan zijn. In het begin, dus het moment dat ze kitten is totdat ze young one wordt, gaat ze vooral veel vragen stellen over de BloodClan en wat de mogelijkheden buiten de BloodClan zijn. Ook zal ze een soort voorkeur geven aan toms omdat ze zo veel van haar eigen vader houdt en omdat ze toms op zich stoerder vindt dan she-cats. Als ze een moeder krijgt, wordt ze ook aanhankelijker naar haar vader dan naar haar moeder.

Zodra de kitten young one wordt, gaat ze zich vooral heel erg focussen op haar trainingen. Ze gaat de meest gruwelijke technieken uit willen voeren en erg geïnteresseerd zijn in het moorden. Nu ze geen kitten meer is, zal haar karakter zich steeds meer en meer beginnen te ontwikkelen. Ze zal verschillende ontmoetingen met andere Elite cats hebben en zal daaruit opmaken of ze diegene wel ziet zitten of niet als een vriend. Clankatten zal ze echt haten en ze zal er alles aan doen om hun dwars te zitten.

En dan uiteindelijk het laatste stadium: member. Ze weet nu alles over moorden, de BloodClan en de andere Clans. Ze is één grote bitch geworden en doet alles om anderen dwars te zitten en daar zelf voordeel uit te halen. Ze heeft een paar selectieve vrienden die uiteraard uit BloodClan zullen komen, hoewel vriendschappen met een Clankat ook wel mogelijk kan zijn als ze aantonen dat ze interesse hebben in BloodClan. Ze is één grote aanhanger van Claw en de BloodClan zelf en doet er dan ook alles aan om op te vallen bij de leader, de deputy en haar eigen vader, want voornamelijk deze wil ze trots maken.

De ouders/vader

Wat ik daarboven heb aangegeven is enkel een kleine leidraad voor hoe haar karakter er eventueel uit kan zien. Dit kan nog veranderd worden en we kunnen heus nog wel samen plotten, maar feit is dat ze een BloodClan member wordt met een ziekelijke drang om anderen het zo moeilijk mogelijk te maken. Nu voor haar ouders: haar vader moet, zoals ik eerder al had aangegeven, volledig BloodClan zijn. Haar moeder mag van een andere Clan afkomen. Dit kan ervoor zorgen dat haar haat voor Clankatten gaat vergroten en ze zich steeds meer tegen hun verzet.

Het karakter van de vader maakt voor mij niet al te veel uit, hoewel het voor haar karakter natuurlijk leuk zou zijn als hij wel een beetje BloodClan genen heeft. Als hij dat niet heeft, weet ze geen blijf met haar gevoelens omdat ze hem trots wil maken op haar, maar ook haar taken voor BloodClan goed wilt uitvoeren. Dit kan dus alle kanten op gaan. Ook leeftijd van de kater maakt niet uit.

Wat zoek ik voornamelijk?

Ik zoek dus iemand die de vader wilt bespelen van deze kitten en wie het rustig aan wilt doen. Ik wil de leeftijd van de kitten op een rustig tempo verhogen en goed met haar geRPG’d hebben alvorens ze van kitten naar young one gaat en van young one naar member. Dit is belangrijk voor haar karakterontwikkeling!

Voorwaarden

Hier enkele voorwaarden:

*Je bent actief. Als je denkt dat je de druk van een extra account niet aankunt, moet je het niet doen.
*Er hoeft geen hele aanmeldingspost gemaakt te worden. Als je gewoon zegt wie je bent en een beetje uitleg geeft over je karakter en waarom je het account wilt bespelen, ben ik al meer dan tevreden.
*De vader mag een bestaand account zijn, maar er mag ook een nieuwe aangemaakt worden. Dit geldt ook voor de moeder.
*Er moet een duidelijke communicatie tussen ons zijn zodat het realistisch en eerlijk blijft. Dus niet dat de één zijn leeftijd verhoogd met drie moons terwijl de ander daar nog geen zin in heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Bad blood. [FS] QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Bad blood. [FS]   Bad blood. [FS] Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 9:41

Ik bied Brat als moeder ^^ als je nog een aanmelding of uitleg wilt zeg het maar ;')



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Bad blood. [FS] 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Bad blood. [FS]   Bad blood. [FS] Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 10:10

Ik bied Wrensong aan als moeder, want oh em gee. die twee gaan elkaar haten dan xD


Bad blood. [FS] 5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Terug naar boven Ga naar beneden
Nogitsune
Member
Bad blood. [FS] Tumblr_inline_ney1j5Kfot1sqo44y
93
Actief
Sarcasm is my ONLY defence!

CAT'S PROFILE
Age: .: 28 Moons :.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nogitsune
BerichtOnderwerp: Re: Bad blood. [FS]   Bad blood. [FS] Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 10:18

Hellfire misschien als vader?
Dan word ik ook weer actief *blaast stof van Hell* xD


There's blood on my paws and fire in my body, I'm on fire
Bad blood. [FS] IPgkSQP
Dankjee Inge :3
and Im burning everything down in this kingdom if I cant make it my own
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Bad blood. [FS] Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Bad blood. [FS]   Bad blood. [FS] Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 11:47

En ik wil deze Hell ook wel aanmelden als vader. Simpelweg omdat het me enorm grappig lijkt gezien Hell juist helemaal niet van al het moorden is en dus niet helemaal weet hoe hij met haar moet omgaan. Alleen fluf heeft geen Elite bloed maar half Sc en half Rogue. Maar hij zit wel het merendeel van zijn leven al in de Elite en heeft zich ook al echt wel bewezen. Dus ik weet niet in hoeverre dat een probleem vormt (en als het niet kan zijn er toch al andere aanmeldingen dus is dat op zich geen probleem.) Al had zijn vader wel echt die Elite mentaliteit maar was te koppig om te joinen omdat hij geen Leader wilde hebben of zijn.


Bad blood. [FS] Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Bad blood. [FS] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Bad blood. [FS]   Bad blood. [FS] Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 12:30

Ik heb besloten dat Brat de moeder mag zijn en Hellhound de vader. Ik zal het account zo snel mogelijk aanmaken.

Aan de anderen: sorry dat ik jullie niet heb gekozen. Misschien een ander keertje! Smile

Dan moeten we enkel nog wat dingetjes bespreken zoals de vachtkleur en hoe de verhoudingen zijn tussen Brat en Hell. Want als Brat de moeder is dan wilt dat zeggen dat Hell en Brat ooit wel een of andere verhouding moeten hebben gehad? Ik wil daar gerust ideeënaan toevoegen, maar ik denk dat dat vooral voor jullie om te beslissen is Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bad blood. [FS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: