[Gz] Support of a stranger



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Gz] Support of a stranger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jinx
Deceased
[Gz] Support of a stranger Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: [Gz] Support of a stranger   [Gz] Support of a stranger Icon_minitimema 31 okt 2016 - 20:24

Hey daar! c:
Na de dood van zijn partner Zira, is Jinx nogal heel erg gesloopt. Hij heeft niet heel veel vrienden waar hij terecht kan en spendeert zijn dagen nogal eenzaam en depressief in de stad c':
Om hem toch een beetje op te vrolijken, zoek ik hierbij een goede vriend(in) voor Jinx.
Het liefst is dit een rogue, maar een kittypet of clancat kan ook.
Ze zullen elkaar ergens in het rogue gebied ontmoeten en bevriend raken, waarna ze een keer in de zoveel tijd ergens afspreken en lol trappen, of gewoon praten. De twee zijn beiden nogal gesloten en zullen dus weinig over hun verleden vertellen, de onuitgesproken regel is dat ze geen vragen over elkaar stellen. Waar hun vriendschap uiteindelijk heen gaat maakt niet heel veel uit, dat kan in de RPG blijken c:

Veel eisen heb ik dus niet echt maar wat ik wel graag wil is;
-Dat je toch een beetje actief bent, iedere dag posten hoeft echt niet, maar eens in de week of iets!
-Het moet een kat van rond zijn leeftijd zijn, iets jonger of ouder is niet echt een probleem.
-Het moet een rogue, kittypet of clankat zijn, geen bloedclanner. Het is de bedoeling dat Jinx deze kat eigenlijk helemaal niet kent en dat ze hun leven, afgezien van de ontmoetingen, gescheiden van elkaar leven.
-Het mag een nieuw of bestaand account zijn, het karakter is ook niet echt belangrijk; als het maar niet een enorme huppelkont is :') (Jinx is zelf niet echt een slechte kat, dus de andere kat hoeft dat ook niet persé te zijn)

Dat was alles, bedankt voor het lezen <'3 Als je zelf een leuk idee of toevoeging hebt, laat het vooral horen!

-Kipje


[Gz] Support of a stranger Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
[Gz] Support of a stranger Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Support of a stranger   [Gz] Support of a stranger Icon_minitimema 31 okt 2016 - 20:28

Ik had gelijk Zuko in gedachten toen ik dit las, alleen... hij is maar iets meer dan 2 jaar oud en ik weet niet of dat een tegenvaller voor je is (:
Voor de rest voldoet hij wel aan alle eisen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
[Gz] Support of a stranger Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Support of a stranger   [Gz] Support of a stranger Icon_minitimema 31 okt 2016 - 20:35

*kuchkuchRINAkuchkuch*


[Gz] Support of a stranger 2hqc5lx[Gz] Support of a stranger 2gxnp75[Gz] Support of a stranger 10pvxmw[Gz] Support of a stranger 23h0tfk[Gz] Support of a stranger 34nodx3[Gz] Support of a stranger 10pvxmw[Gz] Support of a stranger 10pvxmw
The moral objections to something so profane
[Gz] Support of a stranger Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
[Gz] Support of a stranger 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Support of a stranger   [Gz] Support of a stranger Icon_minitimema 31 okt 2016 - 20:41

Hier stond niks~


[Gz] Support of a stranger 23rs22u[Gz] Support of a stranger 2ihw1eb[Gz] Support of a stranger Nh02ad[Gz] Support of a stranger 2jd04lw [Gz] Support of a stranger S0zyg0[Gz] Support of a stranger 34t4yuo[Gz] Support of a stranger 2a9nyp3[Gz] Support of a stranger 5cggsg
[Gz] Support of a stranger Vitani13

:::::



Laatst aangepast door Vitani op ma 31 okt 2016 - 20:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionreign
Member
[Gz] Support of a stranger Tumblr_m76ca8yUD21qmvgzzo1_250
Loïs
242
Actief
We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire

CAT'S PROFILE
Age: 2 1 M O O N S
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionreign
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Support of a stranger   [Gz] Support of a stranger Icon_minitimema 31 okt 2016 - 20:42

Azola jonge [Gz] Support of a stranger 3439736193
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
[Gz] Support of a stranger Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Support of a stranger   [Gz] Support of a stranger Icon_minitimedo 3 nov 2016 - 18:15

Bedankt allemaal! c:

Het gaat Azola worden, omdat zij het beste in het plaatje past dat ik in mijn hoofd heb!
Maar gezien het niet zoveel kwaad zou kunnen voor Jinx om wat vrienden te krijgen(want hij is een onwijze loner :'D) zouden Rina en Zuko ook zeker wat zijn. Als je het goed vindt Freedje maak ik dan een topic voor Zuko en Jinx aan en post ik op die van Rina en Jinx c:


[Gz] Support of a stranger Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
[Gz] Support of a stranger Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Support of a stranger   [Gz] Support of a stranger Icon_minitimevr 4 nov 2016 - 11:13

Is goed hoor! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionreign
Member
[Gz] Support of a stranger Tumblr_m76ca8yUD21qmvgzzo1_250
Loïs
242
Actief
We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire

CAT'S PROFILE
Age: 2 1 M O O N S
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionreign
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Support of a stranger   [Gz] Support of a stranger Icon_minitimevr 4 nov 2016 - 11:37

Nice hehe
Ik vind altijd wel een nieuwe manier om met Jinx in contact te blijven hm [Gz] Support of a stranger 3439736193 [Gz] Support of a stranger 3439736193
Eerst littleface, toen zira, en nu azola ghehe
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gz] Support of a stranger
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: