We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Onderwerp: (TS) Quick written doodles di 1 nov 2016 - 22:10
Ik zoek topics voor Hige, kort, lang maakt niet uit. Kom maar door!
<3
Too much time spent staring at the moon, Too much nights left out in the cold, The time has come to stand op and take back what is mine. My life, my choice, my future. My paradise.
Shikrawing
Member
Blurryface 70 Actief But I got you this rose
And I need to know
Will you let it die
Or let it grow?
Onderwerp: Re: (TS) Quick written doodles di 1 nov 2016 - 22:21
Eentje met Tor, Rintin, Briar of Shikra is altijd mogelijk
anyone can dream through the night but only some can dream with eyes wide they will proclaim you a fool and it reminds you to do anything and everything to prove them a liar
Onderwerp: Re: (TS) Quick written doodles wo 2 nov 2016 - 21:53
Sure beiden! Ik maak ze wel aan! Zal de linkjes naar jullie pm'en
Too much time spent staring at the moon, Too much nights left out in the cold, The time has come to stand op and take back what is mine. My life, my choice, my future. My paradise.
Amare
Member
Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired