Notificaties



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Notificaties

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowflame
Member
Rolinka
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snowflame
BerichtOnderwerp: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 15:50

Smile

Het lijkt mij handig als je een melding krijgt dat er iemand in je topic heeft gereageerd dat er dan bij staat welk topic.

Voorbeeld:
Nu: Snowflame heeft gereageerd in een bekeken onderwerp.
Dan: Snowflame heeft ook gereageerd in naam topic

Soms open ik dan een onderwerp en is er veel gereageerd en loop ik vervolgens steeds hetzelfde topic te openen haha. Het is dan handiger om te zien over welk topic het gaat zodat je niet steeds dezelfde loopt te openen.

Meer mensen die dit wat lijkt?



Notificaties E5pxe0
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Notificaties XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 16:07

Dit zou een heel leuk idee zijn ja. Helaas, voor zover ik weet, is dit niet aan te passen in het notificaties blokje in de topbanner waar jij het over hebt. Hier kan je echter wel gewoon al je topics met een abonnement zien: https://www.warriorcatsnl.com/search?search_id=watchsearch



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Robinsong
Member
Notificaties Tumblr_nszhqkVF4j1srbywso1_500
Bob
150
Actief
Without losing a piece of me
How do I get to heaven?

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Robinsong
BerichtOnderwerp: Re: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 16:27

IK hijack deze vraag even.

Is er ook een instelling dat je niet gelijk een abonnement hebt op elk topic waar je in post? Want ik heb nu mijn notificaties voor post in geabonneerde topics uit staan, omdat ik dan of bij elk bericht in bijvoorbeeld het AoT een notificatie krijg of dat ik steeds na elk bericht het abonnement weer moet afzeggen.

Ik heb ze nu dus uit, maar zo mis ik wel af en toe een post.



Notificaties 289zz20
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Notificaties Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 17:01

Ik weet niet of je specifieke topics kan abonneren maar ik denk wel dat je bijvoorbeeld post notificaties aan kan zetten en dan gewoon in die link die Mimi gaf het aot eruit halen? Ik ben niet zeker, ik heb het nog niet geprobeerd, maar je kan het wel proberen c:


Notificaties 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinsong
Member
Notificaties Tumblr_nszhqkVF4j1srbywso1_500
Bob
150
Actief
Without losing a piece of me
How do I get to heaven?

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Robinsong
BerichtOnderwerp: Re: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 17:03

Maar volgens mij abonneer je automatisch op elk topic waar je in post? Dus dan moet je steeds je abonnement op het AoT uitzetten nadat je erin hebt gepost, en dat is nogal vervelend.


Notificaties 289zz20
Terug naar boven Ga naar beneden
Adderkit
StarClan
Notificaties Io5nosQ
Beertje
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Adderkit
BerichtOnderwerp: Re: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 17:23

Ik zet altijd mijn notifacaties uit en kijk elke dag bij 'jouw berichten'


♥️ a d d e r
Notificaties 2XTSB4E
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreljuice
Member
Notificaties DPKsfdL
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Age: Ϟ Almost Enough Experience Ϟ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 17:38

Robinsong schreef:
Maar volgens mij abonneer je automatisch op elk topic waar je in post? Dus dan moet je steeds je abonnement op het AoT uitzetten nadat je erin hebt gepost, en dat is nogal vervelend.
Breng mij standaard op de hoogte van reacties : Nee
Onder Profile -> options (:
Edit; Moet je wel even al je huidige abonnementen, die je niet wil, opzeggen :'D


Notificaties 2vifqt1
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinsong
Member
Notificaties Tumblr_nszhqkVF4j1srbywso1_500
Bob
150
Actief
Without losing a piece of me
How do I get to heaven?

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Robinsong
BerichtOnderwerp: Re: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 17:47

.Squirrelpaw schreef:
Robinsong schreef:
Maar volgens mij abonneer je automatisch op elk topic waar je in post? Dus dan moet je steeds je abonnement op het AoT uitzetten nadat je erin hebt gepost, en dat is nogal vervelend.
Breng mij standaard op de hoogte van reacties : Nee
Onder Profile -> options (:
Edit; Moet je wel even al je huidige abonnementen, die je niet wil, opzeggen :'D

Thanks kzal kijken of dit werkt.


Notificaties 289zz20
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionreign
Member
Notificaties Tumblr_m76ca8yUD21qmvgzzo1_250
Loïs
242
Actief
We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire

CAT'S PROFILE
Age: 2 1 M O O N S
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionreign
BerichtOnderwerp: Re: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 18:09

Robinsong schreef:
.Squirrelpaw schreef:
Robinsong schreef:
Maar volgens mij abonneer je automatisch op elk topic waar je in post? Dus dan moet je steeds je abonnement op het AoT uitzetten nadat je erin hebt gepost, en dat is nogal vervelend.
Breng mij standaard op de hoogte van reacties : Nee
Onder Profile -> options (:
Edit; Moet je wel even al je huidige abonnementen, die je niet wil, opzeggen :'D

Thanks kzal kijken of dit werkt.

Werkt idd! Heb ik ook gedaan na jaren tienduizenden meldingen gehad te hebben x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinsong
Member
Notificaties Tumblr_nszhqkVF4j1srbywso1_500
Bob
150
Actief
Without losing a piece of me
How do I get to heaven?

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Robinsong
BerichtOnderwerp: Re: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 18:15

.Lionpaw schreef:
Robinsong schreef:
.Squirrelpaw schreef:
Robinsong schreef:
Maar volgens mij abonneer je automatisch op elk topic waar je in post? Dus dan moet je steeds je abonnement op het AoT uitzetten nadat je erin hebt gepost, en dat is nogal vervelend.
Breng mij standaard op de hoogte van reacties : Nee
Onder Profile -> options (:
Edit; Moet je wel even al je huidige abonnementen, die je niet wil, opzeggen :'D

Thanks kzal kijken of dit werkt.

Werkt idd! Heb ik ook gedaan na jaren tienduizenden meldingen gehad te hebben x3

Ah fijn. Ik heb braaf al die jaartjes na elk berichtje in het AoT het abonnement opgezegd. Daarna heb ik uit frustratie die notificaties uitgezet.


Notificaties 289zz20
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowflame
Member
Rolinka
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snowflame
BerichtOnderwerp: Re: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 18:52

Balen dat ze dat niet in die balk kunnen veranderen. Ik wil wel een melding krijgen als iemand in een topic reageert die ik volg. Maar wil eigenlijk gewoon 1 melding per topic.


Notificaties E5pxe0
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinsong
Member
Notificaties Tumblr_nszhqkVF4j1srbywso1_500
Bob
150
Actief
Without losing a piece of me
How do I get to heaven?

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Robinsong
BerichtOnderwerp: Re: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 18:56

Wc is gemaakt met actieforum, en ik denk niet dat de administrators de macht hebben om de notificatiebalk op die manier aan te passen.


Notificaties 289zz20
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowflame
Member
Rolinka
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snowflame
BerichtOnderwerp: Re: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 18:58

Robinsong schreef:
Wc is gemaakt met actieforum, en ik denk niet dat de administrators de macht hebben om de notificatiebalk op die manier aan te passen.

Nee dat dacht ik al, maar this wel jammer haha.


Notificaties E5pxe0
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Notificaties 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 19:10

Snowflame schreef:
Balen dat ze dat niet in die balk kunnen veranderen. Ik wil wel een melding krijgen als iemand in een topic reageert die ik volg. Maar wil eigenlijk gewoon 1 melding per topic.

De balk kan alleen met CSS (en een heel klein beetje met HTML) veranderd worden, maar echt de balk coderen kan niet! Het is namelijk een standaard instelling van Actieforum, waarbij je kan kiezen of je die aan wilt hebben of uit wilt hebben. Verder zijn de instellingen van dit balkje standaard, en kunnen dus niet aangepast worden. Enkel het uiterlijk kan dus veranderd worden c:


Waspsting

if you are the flower bearing honey


than i am your wasp that stings
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowflame
Member
Rolinka
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snowflame
BerichtOnderwerp: Re: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 19:11

Waspsting schreef:
Snowflame schreef:
Balen dat ze dat niet in die balk kunnen veranderen. Ik wil wel een melding krijgen als iemand in een topic reageert die ik volg. Maar wil eigenlijk gewoon 1 melding per topic.

De balk kan alleen met CSS (en een heel klein beetje met HTML) veranderd worden, maar echt de balk coderen kan niet! Het is namelijk een standaard instelling van Actieforum, waarbij je kan kiezen of je die aan wilt hebben of uit wilt hebben. Verder zijn de instellingen van dit balkje standaard, en kunnen dus niet aangepast worden. Enkel het uiterlijk kan dus veranderd worden c:

Jammer dat hierin weinig mogelijk is maar t viel te proberen hahah.


Notificaties E5pxe0
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Notificaties XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Notificaties   Notificaties Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 19:25

Ik denk dat deze vraag dan wel afgerond is? Smile
Tnx Cees voor die toevoeging inderdaad, dat was ik even vergeten er bij te zetten <3
-topic gesloten



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Notificaties
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: