What lies beyond the borders?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What lies beyond the borders?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sootpaw~
Member
What lies beyond the borders? DPKsfdL
Cynthia
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sootpaw~
BerichtOnderwerp: What lies beyond the borders?   What lies beyond the borders? Icon_minitimedo 10 nov 2016 - 16:53

De grenzen opzoeken was iets dat hij de laatste tijd wel vaker deed. Vooral ook aan de kanten waar het geen grens was met een andere clan. Hij was gewoon nieuwsgierig naar wat erachter lag en hij wist dat niemand hem er echt van zou weerhouden om het een keertje te onderzoeken. Hij wist echter wel dat hij niet te ver zou moeten gaan, want straks kon hij zijn weg niet meer terug vinden. Daarom stond hij ook op dit moment te staren naar het gebied dat achter de grens lag, twijfelend of hij er overheen zou gaan. Hij wist wel dat hij zijn omgeving dan goed in de gaten zou moeten houden, want dan zou hij kunnen onthouden waar hij al geweest was en ook of hij wat aan de anderen kon vertellen die geïnteresseerd waren. In ieder geval zou hij niet moeten uitkijken dat hij gesnapt zou worden, want hij mocht daar zijn en dat maakte de beslissing een stuk makkelijker dan als hij ervoor had gekozen om naar een andere clan te gaan. Toch bleef hij nog even staan, hij kon tenslotte nog terug, maar hij had de beslissing eigenlijk al zo goed als gemaakt.

[Eerste post Shallow]


What lies beyond the borders? Oruogi
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
What lies beyond the borders? Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: What lies beyond the borders?   What lies beyond the borders? Icon_minitimedo 10 nov 2016 - 17:10



Oh nothing stays the same from yesteryears
See I recall being afraid of the dark
And holding on to teddy bears
I'd wrap myself in blankets just to cover me from fears
S H A L L O W
De geur van de stinkende monsters verdween langzaamaan tegen de tijd dat Shallow er meer afstand van legde. Eindelijk kon ze weer rustig adem halen en ontspannen. Ze sprong rond het hoge gras voordat ze er in ging liggen en er in begon te rollen. Het was altijd leuk als je rond het hoge gras speelde. Je kon andere dieren van verre bekijken en soms wouden ze tikkertje met je spelen. Maar Shallow was natuurlijk de snelste, en de slimste, als je het haar vroeg. Ze wist zich altijd te bevrijden. Maar nu was er geen ander, raar en groot dier. Nee, het was een kat. Die kon haar meer begrijpen dan de andere dieren. Dus zo zelfverzekerd als ze was, rende ze richting de grijze kat toe. "Hallo," miauwde ze met dezelfde glimlach, zoals altijd.


What lies beyond the borders? 2gxnp75What lies beyond the borders? Z0ZImY9What lies beyond the borders? 10pvxmw

What lies beyond the borders? VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw~
Member
What lies beyond the borders? DPKsfdL
Cynthia
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sootpaw~
BerichtOnderwerp: Re: What lies beyond the borders?   What lies beyond the borders? Icon_minitimedo 10 nov 2016 - 17:45

Voor hij de beslissing echter volledig had kunnen nemen kwam er een geur zijn neus binnen van een onbekende kat. Het was in ieder geval zeker niet van een clankat en toen hij zijn kop dan ook in de richting draaide waar net een 'hallo' vandaan was gekomen zag hij een andere kat. Hij was lichtelijk verbaasd om een jonge kat hier te zien, maar veel kon hij er niet over zeggen, gezien hij zichzelf niet veel ouder inschatte. "Hallo," Groette hij terug met een glimlach van zichzelf. "Wat kom je hier doen?" Het was niet als iets kwaads bedoeld, meer uit nieuwsgierigheid. Het leek er tenslotte ook niet op alsof het poesje iets kwaads in de zin had.


What lies beyond the borders? Oruogi
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
What lies beyond the borders? Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: What lies beyond the borders?   What lies beyond the borders? Icon_minitimema 28 nov 2016 - 12:13

what a wicked thing to do
making me dream of you
Ze keek de onbekende kat aan met grote ogen van nieuwsgierigheid. "Hallo," begroette hij terug met een glimlach. "Wat kom je hier doen?" Shallow zat neer en keek hem recht aan. "Rondlopen, ik heb niet veel beters te doen. Er waren hier altijd van die rode dieren, en soms ook honden. Het leek me altijd leuk om van ze weg te rennen. Maar ze blijken weg te zijn." Ze keek teleurgesteld naar de grond. Het was leuk geweest als ze er nog waren, zodat ze weer spelletjes konden spelen.



What lies beyond the borders? 2gxnp75What lies beyond the borders? Z0ZImY9What lies beyond the borders? 10pvxmw

What lies beyond the borders? VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw~
Member
What lies beyond the borders? DPKsfdL
Cynthia
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sootpaw~
BerichtOnderwerp: Re: What lies beyond the borders?   What lies beyond the borders? Icon_minitimema 28 nov 2016 - 14:44

Grote nieuwsgierige ogen waren op hem gericht en hij kon het niet helpen om te glimlachen. Zelf liet hij het misschien minder zien, maar hij was ook zeker nieuwsgierig naar wat ze hem misschien kon vertellen. "Een hond ben ik zelf nog nooit tegengekomen." Zei hij. Het was tenslotte de waarheid. Hij was al veel verschillende prooidieren tegengekomen, maar nog geen hond, vos of ander groot dier. "Waren ze groot?" Dat was wel iets dat hij wilde weten, er konden natuurlijk verschillende honden zijn, maar dat nam niet weg dat hij er nieuwsgierig naar was.


What lies beyond the borders? Oruogi
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
What lies beyond the borders? Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: What lies beyond the borders?   What lies beyond the borders? Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 12:32

what a wicked thing to do
making me dream of you
De kater glimlachte nadat ze klaar was met praten. Wat meer zelfverzekerdheid in haar liet opzwellen. "Een hond ben ik zelf nog nooit tegengekomen." Sprak hij. Wow, dan zou hij ook nooit rond de Twolegnesten geweest zijn. Het stikte daar van die beesten. Vooral in de ochtend en avonden, goh, Shallow kon amper de kans krijgen rustig een wandelingetje te maken zonder dat ze haar lieten schrikken. "Waren ze groot?" Vroeg hij. Shallow knikte. "Jazeker!" Antwoordde ze. "De kleinste was dubbel mijn grootte!" Natuurlijk overdreef ze, zelfs zij wist dat. Toch, kittens overdreven alles, toch? Bovendien had hij nooit eentje gezien, dus hij kon haar geen ongelijk geven. En hoe groter het dier, hoe stoerder zij erboven uitkwam.



What lies beyond the borders? 2gxnp75What lies beyond the borders? Z0ZImY9What lies beyond the borders? 10pvxmw

What lies beyond the borders? VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw~
Member
What lies beyond the borders? DPKsfdL
Cynthia
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sootpaw~
BerichtOnderwerp: Re: What lies beyond the borders?   What lies beyond the borders? Icon_minitimema 5 dec 2016 - 19:32

Zijn ogen moesten haast wel aan glimmen zijn van nieuwsgierigheid, terwijl hij naar de poes luisterde. Een hond twee keer zo groot als zij was, hij probeerde het zich voor te stellen en wist zeker dat het voor hem niet makkelijk zou zijn geweest om ervan weg te rennen als de hond nog snel zou zijn ook. Vechten zou hij al helemaal niet moeten proberen met het beetje training dat hij erin had gehad en hij was ook niet echt een fan van vechten, dus rennen zou voor hem beter klinken. "Ik zou er dan denk ik ook van weggerend zijn, ook al zou ik er natuurlijk eerst eentje tegen moeten komen als ik wil weten wat ik zal doen." Misschien zou hij er binnenkort wel eentje tegenkomen, ook al wist hij niet of hij dan buiten het territorium zou moeten gaan. Niet dat het de eerste keer zou zijn dat hij het territorium zou verlaten, maar waar hij naartoe zou moeten had hij geen idee van.


What lies beyond the borders? Oruogi
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
What lies beyond the borders? Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: What lies beyond the borders?   What lies beyond the borders? Icon_minitimedo 8 dec 2016 - 20:07

what a wicked thing to do
making me dream of you
Hij leek haar waarneming nogal verbaasd op te vangen. Wat het grijze poesje ook gedaan zou hebben als iemand haar dat zou vertellen. "Ik zou er dan denk ik ook van weggerend zijn, ook al zou ik er natuurlijk eerst eentje tegen moeten komen als ik wil weten wat ik zal doen." Was zijn antwoord daarop. Waardoor ze meer enthousiasme ontving. "Rennen is erg verstandig ja", grinnikte ze. "Maar sommigen zijn speels hoor. Alleen jammer voor hun dat ik overduidelijk sneller ben." Grapte ze. Haar ogen waren weer gericht op de zijne. "Ik ben Shallow, trouwens."



What lies beyond the borders? 2gxnp75What lies beyond the borders? Z0ZImY9What lies beyond the borders? 10pvxmw

What lies beyond the borders? VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw~
Member
What lies beyond the borders? DPKsfdL
Cynthia
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sootpaw~
BerichtOnderwerp: Re: What lies beyond the borders?   What lies beyond the borders? Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 16:22

Sootpaw had niet verwacht dat er ook speelse honden waren, vooral niet met de verhalen die hij al over honden had gehoord. "Ik had niet verwacht dat ze ook speels konden zijn." Dat zou nog steeds gevaarlijk kunnen zijn, vooral omdat ze het meestal op katten gemunt leken te hebben. De poes stelde haarzelf voor als Shallow. "Ik ben Sootpaw." Gaf hij haar zijn naam. Het was wel zo netjes om zijn eigen naam ook te geven. "Van Thunderclan." Misschien wist ze niet eens wat de clans waren, maar dan wist ze in ieder geval waar hij bij hoorde.


What lies beyond the borders? Oruogi
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
What lies beyond the borders? Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: What lies beyond the borders?   What lies beyond the borders? Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 16:40

what a wicked thing to do
making me dream of you
De grijze kater leek zeer verbaasd over haar waarneming. "Ik had niet verwacht dat ze ook speels konden zijn." Zei hij. Waardoor de kitten een zelfverzekerde houding aangaf. "Ik heb nooit een valse tegengekomen. Tenminste, nog geen heeft mij ooit pijn gedaan." Mauwde ze met een ik-weet-het-zeker-gezicht. "Ik ben Sootpaw. Van Thunderclan." Ze kantelde haar kop. ThunderClan? Ze had wel van ShadowClan gehoord. Maar er waren dus meer Clans. "Werken jullie samen met ShadowClan?"



What lies beyond the borders? 2gxnp75What lies beyond the borders? Z0ZImY9What lies beyond the borders? 10pvxmw

What lies beyond the borders? VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw~
Member
What lies beyond the borders? DPKsfdL
Cynthia
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sootpaw~
BerichtOnderwerp: Re: What lies beyond the borders?   What lies beyond the borders? Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 14:56

Honden hoefden katten dus niet altijd pijn te doen, maar hij zou er nog steeds wel voor op moeten passen wist hij. Toch kon hij het nu niet helpen om wel wat nieuwsgierig te worden naar de reactie van een hond als hij er eentje tegen zou komen. De volgende vraag zorgde echter voor een lichte frons op zijn gezicht, gezien ze echt niet samen werkten met Shadowclan. Hij kon het niet helpen dat hij wel nieuwsgierig was naar hoe het er daar aan toe ging, maar dat betekende niet dat ze er samen mee werkten. "Daar werken we niet mee samen, we hebben er wel een grens mee." Dat was alles dat hij erover zei, dat was tenslotte waar en het was nou ook weer niet alsof hij echt wat tegen Shadowclan had.


What lies beyond the borders? Oruogi
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What lies beyond the borders?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: