Hungry eyes.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hungry eyes.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
.Lightpaw
Member
Hungry eyes. DPKsfdL
Freedje
197
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Lightpaw
BerichtOnderwerp: Hungry eyes.   Hungry eyes. Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 20:22

Met een lichte verveelde blik keek Lightkit naar de kittens die nog allemaal sliepen. Zij had echter het gevoel alsof ze op en neer kon stuiteren van plezier. Helaas was haar moeder momenteel niet in de nursery. Deze was zo snel mogelijk na hun geboorte weer Clanzaken gaan doen, maar kwam wel regelmatig kijken of alles wel goed met hun ging. Lightkit was echt ontzettend blij met haar mama. Haar vader kwam hun ook wel opzoeken, maar nog minder dan mama. Lightkit had het gevoel dat hij het een beetje awkward vond in de nursery. De crèmekleurige kitten onderdrukte een zucht toen ze haar maag voelde knorren en wierp een blik op een half opgegeten muis die vlakbij de uitgang van de nursery lag. Nieuwsgierig zijnde stond Lightkit op en liep naar de muis toe. Ze zakte door haar poten en waggelde even met haar gat waarna ze net deed alsof ze op de muis ging springen, maar in werkelijkheid stak ze enkel haar pootje uit en sloeg er kort tegen. De muis rolde om en Lightkit trok een vies gezicht toen ze iets roods uit de muis zag bungelen. Ze wilde eigenlijk wel eens een hapje proeven, maar bij het zien van dit zicht wilde ze al niet meer. Ze gaf het dus een klap met haar poot zodat het buiten de nursery rolde en ze het niet meer hoefde te zien. Daarna draaide ze zich om en wilde weer terug naar de kittens wandelen om naast haar broertje te gaan liggen, maar merkte op dat één van de queens wakker begon te worden. Verlegen zijnde wandelde Lightkit op de queen af en snorde toen ze de she-cat herkende als Bronzemask. Bronzemask was hier ook heel erg vaak, vaker dan haar eigen moeder zelfs en hoewel Lightkit nog niet echt had gesproken met de she-cat, wist ze dat de WindClanner zorg over hun nam en op hun lette wanneer hun moeder er niet was. ‘Bronzemask,’ murmelde ze zachtjes zodat ze de anderen niet zou wekken. ‘Ik heb hon…’ Haar zin werd afgekapt door haar maag die op dat moment besloot om luid te protesteren en Lightkit vouwde haar oortjes in haar nek terwijl ze beschaamd een lik gaf over haar borst.

+ Eerste post voor Bronzemask
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Hungry eyes. 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Hungry eyes.   Hungry eyes. Icon_minitimeza 12 nov 2016 - 8:19

Na een nacht slapen werd de gestippelde krijgster wakker in de knusse nursery. Veel kittens, weinig queens. Een crèmekleurige kitten kwam op haar af gestapt. Ze herkende haar als Lightkit, een van de kits van Stormfrost en Leafwind. ''Bronzemask,'' Fluisterde ze met haar hoge stemmetje. ''Ik heb hon…'' Een knorrend geluid onderbrak haar woorden. Lightkit likte beschaamd over haar borst. Een groot probleem was dat zij zelf geen melk gaf. Ze had nog nooit haar eigen kittens gekregen. Ze zorgde slechts voor haar piepkleine familieleden. ''Goedemorgen.'' Snorde ze geamuseerd terwijl ze zachtjes opstond en haar achternichtjes- en neefjes begon te likken. ''Voor melk kan je bij Oceanbreeze zijn.'' Miauwde ze met een mond vol pluizige haartjes. ''Ik geef geen melk, ik ben er meer om op jullie kleintjes te passen en niet om jullie te voeden.'' Legde ze uit terwijl ze Mistkit nog een grote lik tussen haar oren gaf.


Hungry eyes. Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Hungry eyes. 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Hungry eyes.   Hungry eyes. Icon_minitimeza 12 nov 2016 - 14:25

Oceanbreeze had die nacht redelijk goed geslapen nadat ze eindelijk bij haar jonge kittens was opgekruld. Ondanks het feit dat ze het erg druk had en ook haar kitten, Rosekit nog steeds flink miste in haar nest, was ze toch vast besloten om de taken vol te houden. Ergens was het Queen zijn nog niet eens zó erg, echter hadden de heftige gebeurtenissen ervoor gezorgd dat er zo nu en dan een sombere wolk in de Nursery hing. Oceanbreeze zag er dan ook niet op haar gelukkigst uit, ze was nog steeds aan het rouwen om haar kitten en natuurlijk ook om Whitelion's dood. Om nog niet te spreken over wat er allemaal in Bronzemask's familie was gebeurd. Soepel was ze op gestaan toen ze kleine pootjes hoorde bewegen, om daarna alert rond te kijken. Haar kittens leken nog te slapen, echter zou het vast niet lang duren. Blauwe ogen, warm en moederlijk namen een van Leafwind's en Stormfrost's kittens waar, een rossige die haar ergens deed denken aan Rosekit, hierdoor hield ze zich ietwat afzijdig terwijl ze op een afstandje toe keek. "Goedemorgen," hoorde ze een van haar beste vriendinnen in de clan mauwen. Bronzemask mocht ouder zijn dan zijzelf, echter zat dat een vriendschap niet in de weg. Ze hoorde niet wat de jonge kitten zijn maar kon de woorden van Bronzemask prima volgen. "Voor melk kan je bij Oceanbreeze zijn." Mauwde de bekende gestippelde kattin waardoor Oceanbreeze voorzichtig naar het tweetal toe liep. Ze moest misschien Routpaw inderdaad binnenkort vragen voor wat kruiden om haar melkproductie op gang te houden. Echter kon ze ook geen kitten in honger laten of afwijzen. Ondanks dat ze al meer dan genoeg kittens te voedden had. "Ik geef geen melk, ik ben er meer om op jullie kleintjes te passen en niet om jullie te voeden." Legde haar vriendin uit waardoor Oceanbreeze even warm spon en dichterbij stapte, haar kop drukte ze even kort tegen die van haar vriendin aan. "Bronzemask is de beste oppas die we kunnen hebben hier," mauwde ze luchtig en vrolijk. Waarna ze haar blauwe ogen op de kitten wierp. "Ben jij een van Leafwind's en Stormfrost's kittens?" Vroeg ze zachtjes en ietwat nieuwsgierig. De moeder van deze kittens was hier niet extreem veel te vinden.


Hungry eyes. Oceano10
Hungry eyes. LcrIgCQHungry eyes. JwNO92gHungry eyes. EjrsROFHungry eyes. UK1ajoIHungry eyes. 3qCkg2fp_oHungry eyes. 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
.Lightpaw
Member
Hungry eyes. DPKsfdL
Freedje
197
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hungry eyes.   Hungry eyes. Icon_minitimevr 18 nov 2016 - 13:00

Een kleine glimlach kroop om Lightkit’s lippen toen ze de geamuseerde reactie van Bronzemask opmerkte. Ze nam aan dat het wel redelijk grappig was en dus hield ze zich niet meer bezig met beschaamd over haar borst te likken, maar keek Bronzemask in plaats daarvan nieuwsgierig aan toen deze uitlegde dat Oceanbreeze voor de melk was, maar zij eerder haar aandacht besteedde aan op de kittens te letten. ‘Kun je geen kittens meer krijgen dan?’ vroeg ze nieuwsgierig zijnde aan de she-cat. Het was niet ongebruikelijk dat er queens waren die helemaal geen kittens meer konden krijgen door hun leeftijd of door het feit dat er iets mis met hun was. Lightkit had echter nog niet zo’n queen meegemaakt in de nursery, maar ze had ook nog niet veel contacten gehad binnen de nursery. Ze deed haar best om elke Clanmate te leren kennen, maar dat viel nog niet mee als ze om de paar uur moe werd en weer even moest gaan slapen. Gelukkig had ze nu wat meer energie en voelde ze ook dat ze ouder werd. Ze was ook blij dat ze eindelijk eens wat kon zien. De eerste dagen was ze zo blind als iets geweest en had ze langzaam moeten leren wennen aan de omgeving. Nu kon ze niet wachten tot ze apprentice zou worden, hoewel het slechte weer haar soms wel op andere gedachten bracht. Lightkit draaide haar kopje toen ze een andere she-cat hoorde naderen en Oceanbreeze herkende. Een mooie naam voor een mooie kattin. Oceanbreeze had ook die typische moederlijke blik in haar ogen die Lightkit bij veel queens herkende. Wie weet werd Oceanbreeze ook een queen die de kittens zou blijven opvoeden en zou ze niet meer gaan jagen. ‘Dat ben ik inderdaad,’ sprak ze en ze stak haar borst trots vooruit terwijl ze haar rug rechtte zodat ze hopelijk ietsje groter leek dan normaal. ‘Mijn vader is de beste warrior van WindClan! Daarom zie ik hem natuurlijk niet zo vaak.’ Haar ogen gingen vrolijk van Oceanbreeze naar Bronzemask terwijl ze verderging. ‘En mijn mama kan natuurlijk ook heel goed jagen. Ze is jammer genoeg niet vaak hier, maar dat valt wel te begrijpen als je je Clan moet ondersteunen!’ De kitten leek overduidelijk heel blij te zijn met haar ouders, hoewel ze haar vader wel eens een keertje vaker wilde zien. Vlak na haar geboorte was hij één keer geweest en daarna had ze hem niet echt vaak meer gezien. Ze drukte de gedachte weg dat hij niets van haar moest weten. ‘Mama komt me normaal gezien eten geven, maar ik denk dat ze het vergeten is.’ Ze trok met haar oortje en keek richting de uitgang van de nursery alsof haar moeder elk moment kon binnenkomen.



OOC: Oceanbreeze's OS blijft echt prachtig! <3 *heeft een soort obsessie met vuurtorens en water xD*
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Hungry eyes. 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Hungry eyes.   Hungry eyes. Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 14:33

''Bronzemask is de beste oppas die we kunnen hebben hier.'' Miauwde Oceanbreeze, die ook wakker was geworden. Bronzemask knipperde vriendelijk met haar ogen tegen de grijze kattin. ''Kun je geen kittens meer krijgen dan?'' Vroeg de crèmekleurige kitten nieuwsgierig. ''Ik zorg voor mijn nichtjes en neefjes.'' Legde ze kalm uit terwijl ze naar de kits van Mousewish keek. Dat hun moeder er niet meer was zei ze maar niet. Je weet niet of een kitten daar bang van werd. Kittens hadden normaal gesproken nog dat zorgeloze gevoel, dat alles goed kwam. Bronzemask wist dat het niet goed kwam. Je kon er maar het beste van maken. ''Ben jij een van Leafwind's en Stormfrost's kittens?'' Vroeg Oceanbreeze aan Lightkit. ''Dat ben ik inderdaad.'' Sprak de kitten trots terwijl ze haar borst vooruit stak. De gestippelde kattin glimlachte naar het tafereel. Zo schattig.


Hungry eyes. Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hungry eyes.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: