Wild



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wild

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shallow
Member
Wild Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Wild   Wild Icon_minitimedi 15 nov 2016 - 15:08



Oh nothing stays the same from yesteryears
See I recall being afraid of the dark
And holding on to teddy bears
I'd wrap myself in blankets just to cover me from fears
S H A L L O W
Met ruime, snelle passen trippelde de kattin wat dichter richting de bomen toe. In dit deel van het bos was ze nooit geweest, vandaar dat een deel van haar brein haar vertelde dat ze tenminste voorzichtig moest doen en misschien nog zelfs terug het BloodClankamp inhuppelen alsof ze niks verkeerds gedaan had. En toch won het andere deel, met slechts maar een kleine reden dat het heus wel leuk zal zijn en ze kon er wat van leren, natuurlijk. Als dit bos deel was van iemands territorium zal ze met een respecterende knik haar fout toegeven en teruggaan. Misschien zelfs nooit meer terugkomen. Echter stond ze stil bij nog een extra gedachte, ze wist hoe de straffen was voor als je zomaar het kamp uitging. Ze was er zelfs ooit bij geweest, een keertje, toen ze Chawl ontmoet had en haar de Elite liet joinen.
Maar hey, ze was buiten, en waarschijnlijk hadden katten niet eens door dat ze weg was, niemand zal het echt boeien dat een kat, dat eerst een rogue was, niet aanwezig was. En ze kon snel weer terug, toch? Zolang niemand het echt gemerkt had. Bovendien had ze nog geen mentor en was ze volgens de regels als oud genoeg om zelf erop uit te gaan.

+Glazepaw first


Wild 2gxnp75Wild Z0ZImY9Wild 10pvxmw

Wild VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
Wild 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Wild   Wild Icon_minitimedi 15 nov 2016 - 15:28

De wind suisde door de grote oren van de gestippelde jonge kater. Hij had nog geen mentor, maar dwong zichzelf om zijn uithoudingsvermogen te testten. Hij was al lang bezig en dat kon je merken. Het was altijd zo'n irritant gevoel dat als je zwaar gaat ademen je een soort bloedsmaak in je keel krijgt, dus besloot de leerling om even pauze te nemen. Maar pas over een paar staartlengtes, hij moest nog sneller en beter worden. Ineens kwam er een grijze gestalte voor zijn ogen. Hij probeerde te remmen maar botste per ongeluk tegen de kat aan en viel op de grond. Hijgend stond hij weer op en probeerde te zien wie hij zojuist platgelopen had. De gestalte was een grijze kattin, van ongeveer zin leeftijd. ''Sorry mevrouw.'' Miauwde hij zacht terwijl hij probeerde te ruiken van welke clan deze poes kwam.


all i know all i know
Wild P5pvg010
loving you is a losing game
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Wild Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Wild   Wild Icon_minitimedi 15 nov 2016 - 15:35



Oh nothing stays the same from yesteryears
See I recall being afraid of the dark
And holding on to teddy bears
I'd wrap myself in blankets just to cover me from fears
S H A L L O W
Ze wou net een vogel aanvallen, echter had een kat andere plannen en botste tegen haar aan. Helaas was de druk te hoog, dus viel de grijze kattin op de grond. De tweede keer sinds ze nieuw territorium ontdekt had. ''Sorry mevrouw.'' Miauwde de kat zachtjes. Ze stond snel weer op en schudde het vastplakkende zand van haar af voordat ze zich focuste op de kater voor haar. Hij leek rond haar leeftijd, en waarschijnlijk wat beschaamd om zijn actie. Shallow giechelde. "Mevrouw? Ik ben nog pas 6 manen, hoor." Ze glimlachte naar hem. "Wat doe jij hier?" Ze keek hem nog even vriendelijk aan, maar in haar ogen fonkelde nieuwsgierigheid. Misschien kon ze wel wat vrienden maken, dat kon nooit kwaad, right?


Wild 2gxnp75Wild Z0ZImY9Wild 10pvxmw

Wild VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
Wild 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Wild   Wild Icon_minitimewo 16 nov 2016 - 12:39

De grijze kattin stond snel op en schudde het zand van haar af. ''Mevrouw? Ik ben nog pas 6 manen, hoor.'' Giechelde ze. ''Wat doe jij hier?'' Glazepaw rook iets vaag bekends. Rogue, Bloodclan? Maar deze was een geval apart. Ze leek helemaal niet te weten dat dit Thunderclan gebied was. En ze was ook best aardig, maar dat kon schijn zijn. ''Ik woon hier.'' Miauwde hij terwijl zijn oortjes nieuwsgierig alle kanten op bewogen. ''Ik heet Glazepaw.'' Besloot hij maar te zeggen. ''En jij?''


all i know all i know
Wild P5pvg010
loving you is a losing game
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Wild Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Wild   Wild Icon_minitimewo 16 nov 2016 - 18:05



Oh nothing stays the same from yesteryears
See I recall being afraid of the dark
And holding on to teddy bears
I'd wrap myself in blankets just to cover me from fears
S H A L L O W
Het leek wel alsof de kater haar van iets vermoedde. En echter vertrouwde ze hem zelf ook niet. Maar de gedachte dat ze misschien nog een vriend erbij kon hebben hield haar op de plek waar ze was. Een echte wil om te vechten had ze nooit gehad. En eigenlijk ergerde de kater haar niet dus zag ze geen reden om hem ermee lastig te vallen. ''Ik woon hier.'' Oi, dus dat was de sterke geur dat aan hem hing en door het bos. Er was hier vast en zeker nog een Clan. "Zit je ook in een soort 'Clan'?" Ze deed een stap naar voren. Shallow deed haar best om niet bang en ook niet bedreigend voor te komen. Er kon een kleine kans zijn dat de jonge kat een groepje met zich mee had en voor ze het wist kon ze meegenomen worden. Of iets ergers. Ze wou totaal geen gevecht en al helemaal niet ruzie met een Clan terwijl ze al een dag in de Elite zat. Dan zou haar Clan op hun kop krijgen en iets vertelde haar dat Claw dat niet echt zou waarderen. ''Ik heet Glazepaw. En jij?'' Ze spitste haar oren. Glazepaw? De grijze kattin was niet gewend aan Clannamen. "Ik ben Shallow." Ze glimlachte vriendelijk naar hem. "Waarom hebben jullie geen normale namen? Zoals ik heb?" Ze zat neer. Een gesprekje kon geen kwaad. Bovendien was ze hier niet gekomen om te jagen. Ze zou zo weer weggaan.


Wild 2gxnp75Wild Z0ZImY9Wild 10pvxmw

Wild VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
Wild 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Wild   Wild Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 14:43

''Zit je ook in een soort 'Clan'?'' Vroeg de kattin terwijl ze een stapje naar voren zette. Toen hij zijn naam verteld had spitste ze haar oren. ''Ik ben Shallow.'' Nu was het de beurt van Glazepaw om zijn oren te spitsen. Het was een aparte naam, wel mooi, maar apart. ''Waarom hebben jullie geen normale namen? Zoals ik heb?'' Miauwde de vreemdeling terwijl ze ging zitten op de bebladerde grond. ''Voor ons is dit normaal.'' Hij ging niet zitten, hij wist niet zeker of dat wel verstandig zou zijn. Opeens bedacht hij zich dat hij in serieuze problemen kon komen met dit gesprekje. ''Weetje, ik vind je wel aardig enzo...'' Hij slikte en keek om zich heen. ''Maar als iemand me hier zo ziet praten tegen een Bloo.. jou... kom ik in de problemen.''


all i know all i know
Wild P5pvg010
loving you is a losing game
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Wild Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Wild   Wild Icon_minitimema 21 nov 2016 - 15:03

what a wicked thing to do
making me dream of you
De kater spitste zijn oren ook bij het horen van haar naam. Maar dat leek Shallow zelf het amper te merken. ''Voor ons is dit normaal.'' Beantwoordde hij haar vraag. Waardoor ze knikte. Nogsteeds met een glimlach op haar gezicht geplakt. Ze wou net nog een vraag stellen. Totdat de kater eerst wat begon te zeggen. ''Weetje, ik vind je wel aardig enzo...'' likte hij. Waarna hij vervolgens om zich heen keek. Het leek wel alsof hij bang was voor iemand, of iets. ''Maar als iemand me hier zo ziet praten tegen een Bloo.. jou... kom ik in de problemen.'' Oi, dus de Elite had zijn nadelen. Niet dat de grijze kattin het niet eerder opgemerkt had. Want wat ze nu deed was regel overtreden nummer 2. Ze mocht al niet naar buiten zonder toestemming. Laat staan dat ze met een vijand mocht omgaan. Dit was een vijand, toch? Want zo gedroeg Glazepaw zich anders wel. Hij wist meer dan haar. "Oops," Ze giechelde weer. Maar dit keer was het niet echt alsof ze het meende. Ze wou het slechts alleen luchtig houden. "Ik neem dan aan dat ik moet gaan." Mompelde ze.



Wild 2gxnp75Wild Z0ZImY9Wild 10pvxmw

Wild VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
Wild 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Wild   Wild Icon_minitimewo 23 nov 2016 - 16:03

Shallow giechelde zenuwachtig. ''Oops.'' Deze Bloodclanner wist niks van haar eigen clan. ''Ik neem dan aan dat ik moet gaan.'' Mompelde ze luchtig. Glazepaw knikte en keek weer om zich heen. ''Dat is wel verstandig, ja.'' Miauwde de Bengaalse jonge kater. ''Ik denk niet dat ze je laten gaan als ze je hier vinden. Mijn clan toont waarschijnlijk geen medeleven aan een Bloodclanner, na wat er allemaal is gebeurd.'' Legde hij uit terwijl hij een klein glimlachje op zijn gezicht toverde. ''Zelfs niet aan een mooie kattin.'' Stotterde hij. Oh man. Hij kon zichzelf wel slaan. Stomme Glazepaw, stomme Glazepaw. Klonk het in zijn hoofd. Ugh, pubertijd.


all i know all i know
Wild P5pvg010
loving you is a losing game
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Wild Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Wild   Wild Icon_minitimewo 23 nov 2016 - 19:54

what a wicked thing to do
making me dream of you
''Dat is wel verstandig, ja.'' Miauwde hij terug. ''Ik denk niet dat ze je laten gaan als ze je hier vinden. Mijn clan toont waarschijnlijk geen medeleven aan een Bloodclanner, na wat er allemaal is gebeurd.'' Die zin trok haar aandacht het meest. Er was dus duidelijk iets tussen de BloodClan en ThunderClan gebeurd. Misschien kon ze dat ooit aan haar Clangenoten vragen. Een verhaal kon geen kwaad, toch? Ze was immers alleen nieuwsgierig. Bovendien had ze ook geen kans gekregen het aan Glazepaw te vragen aangezien ze beide in soort haast liepen. Als iemand hun betrapte zou er een van hun kraaienvoer worden en zelfs zij gunde dat haar 'vijand' niet. ''Zelfs niet aan een mooie kattin.'' Voegde de kater eraan toe met een stotterende stem. Waardoor Shallow weer moest giechelen. "Als jij voorzichtig doet, doe ik dat ook. Deal?" Glimlachte ze naar hem. Het duurde niet lang meer voordat ze echt moesten opschieten. Ooit van een patrouille gehoord?



Wild 2gxnp75Wild Z0ZImY9Wild 10pvxmw

Wild VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
Wild 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Wild   Wild Icon_minitimevr 25 nov 2016 - 17:09

De grijze kattin giechelde. She-cats hadden iets met giechelen blijkbaar. ''Als jij voorzichtig doet, doe ik dat ook. Deal?'' Glimlachte Shallow waarop Glazepaw knikte. Een geluid deed hem opschrikken. ''Nou.. ehm... doei dan.'' Fluisterde hij terwijl hij om zich heen keek. Waar kwam de patrouille vandaan? Hij hoorde pootstappen vanachter een paar bosjes. De jonge kater gebaarde naar Shallow waar de patrouille vandaan kwam. Daarna snelde hij zich een kleine boom in. Doei Shallow.


all i know all i know
Wild P5pvg010
loving you is a losing game
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Wild Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Wild   Wild Icon_minitimema 28 nov 2016 - 12:23

what a wicked thing to do
making me dream of you
Glazepaw knikte. Waarna een geluid hun beide liet opschrikken. Oei, ze hadden nu wel erg veel haast. ''Nou.. ehm... doei dan.'' Fluisterde hij, om zich heen kijkend. Oké, ze moest nu de weg terug vinden. "Doei, en doe voorzichtig, he." Fluisterde ze terug. Hij liet haar merken in elke richting de patrouille kwam voordat hij zelf verdween. Meteen rende de kattin een willekeurige richting op. In de hoop dat ze niet gesnapt zou worden.

+ notestopic uit


Wild 2gxnp75Wild Z0ZImY9Wild 10pvxmw

Wild VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wild
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: