Quite alright - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Quite alright

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Shallow
Member
Quite alright - Pagina 2 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Quite alright   Quite alright - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 dec 2016 - 21:10

what a wicked thing to do
making me dream of you
Even leek de zwarte kater nogal in paniek nadat ze antwoord had gegeven. Wat al aangaf dat ze niet overtuigend genoeg was geweest. "Aye, kop op Shall," zei hij terwijl hij haar aantikte met zijn staart. "als zij niet inzagen wat voor prachtige poes jij was, dan waren ze vast blind of hadden ze geen smaak. Beter dat je dan niets met hen te maken hebt, hm?" Ze wist niet of ze zich hierdoor bescheiden of juist verward moest voelen. Ze had bijzondere ogen, dat had ze wel opgemerkt toen ze voor het eerst naar haar spiegelbeeld keek. Dat was nog terug toen ze een kitten was, toen ze Chawl voor het eerst ontmoet had en voor het eerst de Clan in was gegaan. Maar ging het om hoe ze eruit zag of hoe ze zich gedroeg? Iedereen zei allemaal verschillende dingen en veel kon ze er niet meer mee. Een zeer dramatische zucht van Jack hield haar gefocust op wat hij te zeggen had. "Beter dan een pa die meer om z'n clan geeft dan om z'n kits," zei hij grinnikend. Oi. Hij had het over Claw, nietwaar? "Ik weet zeker dat hij van jou houdt", moedigde ze hem terug. "Hij laat het alleen nog niet merken. Ik noem het; 'de ontkenningsfase'." Ze had het eerder als een grap bedoeld. Om de situatie wat meer te laten luchten. Maar ze wist niet echt of hij het goed zou opvatten. Dat was alleen maar afwachten.



Quite alright - Pagina 2 2gxnp75Quite alright - Pagina 2 Z0ZImY9Quite alright - Pagina 2 10pvxmw

Quite alright - Pagina 2 VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackdaw
Member
Quite alright - Pagina 2 Cfe1b7_694f61e840c2447db8b395dd7d3bb8d9~mv2

Kip
330
Actief
»"So, what would you little maniacs like to do first?"«

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jackdaw
BerichtOnderwerp: Re: Quite alright   Quite alright - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 dec 2016 - 22:11

"Ik weet zeker dat hij van jou houdt" sprak zij hem bemoedigend toe. Jackdaw wiebelde wat ongemakkelijk met haar oren, niet zeker wetend of hij haar medeleven wel wilde. Medeleven kreeg je als je iets gevoeligs blootstelde, en als je dat deed, toonde je zwakte. Als er iets was dat de kater had geleerd in zijn korte leven hier, was het dat je absoluut geen zwakte moet laten zien. "Hij laat het alleen nog niet merken. Ik noem het; 'de ontkenningsfase'." gelukkig maakte Shallow de sfeer wat minder bedrukt met deze woorden en Jackdaw grinnikte opnieuw. "Hm, horen pubers dat niet te hebben?" hij trok één wenkbrauw vragend op. "Dat zegt wel wat over hem, ha!"Lachte hij opgelaten. "Al is z'n deputy er ook een zeg, pfoe. Volgensmij heb ik hem nog nooit zien lachen, of ook maar glimlachen! De geruchten zeggen dat hij geen blijdschap kan voelen," hij mocht Shark ergens heus wel, maar had zo zijn eigen manier om dat te laten zien.


"It was a slight on my honor, so he deserved it,"
Quite alright - Pagina 2 Jack_os
"But we're talking about the most brilliant mind this world's ever seen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Quite alright - Pagina 2 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Quite alright   Quite alright - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2016 - 19:20

what a wicked thing to do
making me dream of you
Hij leek haar medeleven eerst niet goed op te vatten. Maar wie kon ze echt de schuld geven als hij hier zelf opgevoed was? "Hm, horen pubers dat niet te hebben?" Zei hij met een grijns. Wat betekende dat haar grap goed uitgekomen. De grijze poes glimlachte en krulde haar staart om haar voorpoten heen. "Wat is het verschil?" Grapte ze. "Dat zegt wel wat over hem, ha!" Lachte hij. Waardoor ze toch een giechel niet kon onderdrukken. "Al is z'n deputy er ook een zeg, pfoe. Volgensmij heb ik hem nog nooit zien lachen, of ook maar glimlachen! De geruchten zeggen dat hij geen blijdschap kan voelen," voegde hij eraan toe. "Rascal heeft me wel over hem verteld. Ik heb Shark trouwens ook al ontmoet. Hij glimlachte wel, maar ik denk niet echt dat het een oprechte glimlach was." Zei ze terwijl ze naar Jackdaw keek.



Quite alright - Pagina 2 2gxnp75Quite alright - Pagina 2 Z0ZImY9Quite alright - Pagina 2 10pvxmw

Quite alright - Pagina 2 VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Quite alright - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Quite alright   Quite alright - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 dec 2016 - 13:43




In enkele seconden lijkt de gehele lucht in vuur en vlam te staan met de meest felle kleuren. Knallen volgen. Wat is er aan de hand?!



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Jackdaw
Member
Quite alright - Pagina 2 Cfe1b7_694f61e840c2447db8b395dd7d3bb8d9~mv2

Kip
330
Actief
»"So, what would you little maniacs like to do first?"«

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jackdaw
BerichtOnderwerp: Re: Quite alright   Quite alright - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 21:01

"Rascal heeft me wel over hem verteld. Ik heb Shark trouwens ook al ontmoet. Hij glimlachte wel, maar ik denk niet echt dat het een oprechte glimlach was." Jackdaw gniffelde toen Shallow hem aankeek. "Hm, ik wed om 2 muizen dat hij geen echte gevoelens kan voelen." geamuseerd keek hij haar aan en trok zijn mond open om verder te spreken. Wat hij vervolgens wilde zeggen zou echter nooit meer gezegd worden, want plots klonk een luid gegil gevolgd door een harde klap. Jackdaw sprong overeind en keek met grote ogen naar het felle vuur dat sterk afstak tegen de donkere hemel. Wat..? Met grote ogen keek hij naar Shallow toen er plots meerdere knallen klonken en hel leek los te breken, de hele hemel lichtte op. Als een echte gentlemen ging hij beschermend over Shallow heen staan. "Maak je geen zorgen Shallow, ik bescherm je wel!" sprak hij dapperder dan hij zich werkelijk voelde.


"It was a slight on my honor, so he deserved it,"
Quite alright - Pagina 2 Jack_os
"But we're talking about the most brilliant mind this world's ever seen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Quite alright
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: