The start of everything



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The start of everything

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashghost
Member
The start of everything DPKsfdL
A Nameless Ghoul
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashghost
BerichtOnderwerp: The start of everything   The start of everything Icon_minitimewo 23 nov 2016 - 21:48

Hij had er natuurlijk veel over na gedacht, toen zijn stiefvader hem had verteld over Runningtime, een kater uit Windclan wie dus zijn biologishce vader bleek te zijn. Het had zijn hart gebroken en hij had er echt even de tijd voor nodig gehad om het te kunnen verwerken. Die tijd was nu voorbij en het gebroken zijn was omgeslagen in nieuwsgierigheid en afgunst voor zijn stiefvader. De actie van zijn stiefvader was namelijk een actie uit wraak geweest, niet omdat Ashghost, toen Ashpaw, het recht had gehad om er vanaf te weten.
Ashghost dwaalde rond langs de grens van Windclan. Hij snoof de geur op en elke keer hoopte hij iemand tegen te komen en de kans te krijgen om te kunnen vragen naar Runningtime. Geen van de drie keren dat hij hier was geweest, was het gelukt. De eerste keer was hij botweg verjaagd, de tweede keer had hij niemand gevonden en de derde keer waren er twolegs met honden geweest waardoor hij ook had moeten vluchten. Nu was hij hier weer, voor de vierde keer. Zou hij hem vinden?

Runningtime first


The start of everything GIVdGU7
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningtime
StarClan
The start of everything GTmtn3W
Hah, no
282
Actief
Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,

CAT'S PROFILE
Age: ϟ forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningtime
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimewo 23 nov 2016 - 22:02

i pretend
that i'm okay
Oké, het was niet lang geleden dat hij hier was. De boundaries. De plek waar hij meestal vaak te vinden was. Aangezien communiceren met anderen niet meer zo soepel ging als vooraf. Zijn ijzige blauwe ogen keken naar de lucht, dat weer snel donker werd. Een zucht rolde van zijn lippen af. Right, hij moest terug het kamp in. De vuile blikken tegenkomen, het gefluister meemaken. Alles leek erger te worden nadat hij weer terugkwam van zijn ontvoering. Hij had zijn best gedaan terugkomen naar zijn Clan -als hij dat eigenlijk kon noemen- en dit was wat ze ervoor over hadden. Het had Running zelf erg dwars gezeten. Echter wist hij dat hij niet het echte handige type geweest was, nooit. Met die gedachte zal hij dus even mee moeten leven tot WindClan het langzaamaan vergat en neerlegde. Al leek dat nog ver.
Plots trok een geur zijn aandacht. Zo te zien was er een ThunderClanner rond aan het wandelen. Op dezelfde tijdstip als de zwarte kater zijn gedachtes probeerde te legen, blijkbaar. Zijn ogen richtten zich op de kater. Nogal ongemakkelijk schraapte hij zijn keel. "Hoi", was het enige wat hij uit kon brengen.



but i got you this rose
and i need to know
The start of everything VwwvvDK
will you let it die
or let it grow?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashghost
Member
The start of everything DPKsfdL
A Nameless Ghoul
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashghost
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimevr 25 nov 2016 - 15:00

Ashghost snoof de geur op en merkte inderdaad een sterke Windclan geur op, een kater geur. Nerveus kwam hij tot een halt om nog een keer goed te reuken en misschien te achterhalen waar hij ongeveer zou zijn. Dit hoefde hij niet lang te doen, want toen hoorde hij een groet. Snel draaide de jonge kater zich om naar de bron van de stem. "Goedenavond," begroette hij de kater respectvol terug, om te laten merken dat hij geen vijandige bedoelingen had. De kater was zwart, zoals de beschrijving die hem moons geleden, toen hij nog apprentice was geweest, gegeven was. "Ik ben opzoek naar iemand, een kater genaamd..." hij slikte even. Hoe zou hij het moeten uitleggen dat hij specifiek naar die iemand opzoek was? "Runningtime is zijn naam," maakte hij zijn vorige zin af. Nerveus wiebelde hij met zijn oren en keek de kater even nerveus aan. Wat was het moeilijk om rustig en kalm te blijven en te doen alsof er niks aan de hand was. Hij was echter niet van plan te vertellen hoe wat en waarom, want straks bracht hij Runningtime in de problemen en dat wou hij zijn biologische vader niet aan doen.


The start of everything GIVdGU7
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningtime
StarClan
The start of everything GTmtn3W
Hah, no
282
Actief
Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,

CAT'S PROFILE
Age: ϟ forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningtime
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimeza 26 nov 2016 - 9:46

i pretend
that i'm okay
De kat draaide zich al snel om zodat ze elkaar aan konden kijken. "Goedenavond," was zijn terugbegroeting. Running knikte langzaam. "Wat doe je zo dicht bij de grens?" Miauwde hij. Waarop de ThunderClanner antwoord gaf. "Ik ben opzoek naar iemand, een kater genaamd..." Nu werd hij wel erg nieuwsgierig. De zwarte kater trok vragend een wenkbrauw op. "Runningtime is zijn naam," hij spitste zijn oren. Was hij nu al in de problemen beland? Niet dat het hem verbaasde. "Waarom?" Vroeg hij maar. Zonder echt antwoord te geven op wat de andere kater van hem vroeg. Eerst weten waarom hij in StarClansnaam gezocht werd door een ThunderClanwarrior.



but i got you this rose
and i need to know
The start of everything VwwvvDK
will you let it die
or let it grow?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashghost
Member
The start of everything DPKsfdL
A Nameless Ghoul
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashghost
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimeza 26 nov 2016 - 15:16

Vrijwel meteen vroeg de zwarte kater naar waarom hij naar hem opzoek was. Ashghost slikte. "Eh, dat kan ik alleen tegen hem zelf vertellen... Het is niet dat hij geen loyale warrior is geweest, hoor, het is gewoon... ja, ik kan het niet vertellen," ratelde hij. Waarom had hij dit niet beter voorbereid? de jonge warrior zwaaide met zijn grijze staart en hoopte dat het snel voorbij zou zijn en hij de volgende keer Runningtime zou treffen. Hij wou gewoon dat zijn vader van zijn bestaan afwist. Wat hij er verder mee zou bereiken, wist hij niet, wat hij wel wist was dat hij er een hoofdstuk mee zou afronden... of een nieuwe zou beginnen.


The start of everything GIVdGU7
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningtime
StarClan
The start of everything GTmtn3W
Hah, no
282
Actief
Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,

CAT'S PROFILE
Age: ϟ forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningtime
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimeza 26 nov 2016 - 22:46

i pretend
that i'm okay
"Eh, dat kan ik alleen tegen hem zelf vertellen... Het is niet dat hij geen loyale warrior is geweest, hoor, het is gewoon... ja, ik kan het niet vertellen," ondanks dat de kater zei dat hij niet in de problemen was, toch wist Running wel beter. Als iemand naar hem vroeg was het nooit positief. En de andere kat liet het moeilijker merken, aangezien ze beide eerder bekend waren als vijanden. "Alright", begon hij. Het slechte voorgevoel binnenin negerend. Running zat nogal twijfelend neer. "Zeg het maar."



but i got you this rose
and i need to know
The start of everything VwwvvDK
will you let it die
or let it grow?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashghost
Member
The start of everything DPKsfdL
A Nameless Ghoul
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashghost
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimezo 27 nov 2016 - 13:22

Ashghost vermande zichzelf en keek naar de bater. zijn blik werd wat verbaasd toen de kater hem vertelde dat hij het kon vertellen, nadat hij had gezegd het alleen tegen Runningtime zelf te kunnen vertellen. "Ben jij dan... Runningtime?" Vroeg hij een tikkeltje verbaasd, maar ergens ook niet, omdat de kater aan de beschrijving voldeed die hij moons geleden gekregen had. Of nou ja, moons? Zo'n elf moons geleden.


The start of everything GIVdGU7
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningtime
StarClan
The start of everything GTmtn3W
Hah, no
282
Actief
Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,

CAT'S PROFILE
Age: ϟ forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningtime
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimema 28 nov 2016 - 11:36

i pretend
that i'm okay
De ThunderClanner leek verbaasd over de uitnodiging om te luchten wat hem nogal dwarszat. Toch kon Running zijn bezorgdheid ook niet verbergen. Waarom was hij degene die de grijze kater moest spreken? Het moest iets persoonlijks zijn, dan. Anders had hij Everstar of Frostfaith moeten spreken. Maar welke kat gooide nou zijn naam over het ThunderClankamp, waardoor deze kat tegenover hem hem iets moest vertellen? "Ben jij dan... Runningtime?" Vroeg de kater nogsteeds verbaasd. Running knikte langzaam. "Warrior van WindClan." Voegde hij eraantoe. Althans, als hij zichzelf wel nog een Warrior mocht noemen. Of überhaupt een WindClankat. "Vertel", miauwde hij. "Wat is er aan de poot waardoor ik erbij getrokken wordt?"




but i got you this rose
and i need to know
The start of everything VwwvvDK
will you let it die
or let it grow?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashghost
Member
The start of everything DPKsfdL
A Nameless Ghoul
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashghost
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 0:54

Het was zijn vader wie voor hem stond. Heel even was Ashghost vergeten wat hij had willen zeggen, maar al snel wist hij zichzelf weer te vermannen, al wist hij niet goed wat hij nu moest voelen. "J-je bent mijn vader," gooide hij er uit na de vraag van Runningtime. Hij bleef staan zoals hij stond maar spande wel kort zijn spieren aan. Hij wist niet wat hij nu moest verwachten voor reactie en wist ook niet goed wat hij verder moest zeggen. Hij wou eerst een reactie van de zwarte kat voor hem hebben, van zijn vader, voor hij verder zal gaan. Zou Runningtime hem geloven? Of zou hij het kant en klare bullshit vinden en het gaan ontkennen? Ashghost wist niet wat te verwachten, daarom wachtte hij.


The start of everything GIVdGU7
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningtime
StarClan
The start of everything GTmtn3W
Hah, no
282
Actief
Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,

CAT'S PROFILE
Age: ϟ forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningtime
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 11:03

i pretend
that i'm okay
Het had niet lang geduurd voordat de grijze kater de woorden zei. Als eerst leek het een waas voor hem. De simpele woorden. "J-je bent mijn vader," leken niet door de zwarte kater te dringen. Al snel schudde Runningtime zijn kop voordat hij een stap naar achteren deed. "Nee", zijn oren lagen plat op zijn kop. "Je liegt." Siste hij bitter. "Je bent een ThunderClanner, dit kan niet." Hoe kon hij in StarClansnaam een kind in ThunderClan hebben? En hel, waren het er meer? Was het wel echt zijn jong? Hoe makkelijk zou dat zijn om het iemand wijs te maken? Paniek welde in hem op. Hij voelde zich meteen al duizelig. Zijn ogen waren wijdopen terwijl hij nog een stap naar achteren deed. Ugh, het leek alsof hij elk moment neer kon vallen. Het kon niet. Het kon gewoon niet. Het was een leugen, hij kon zich geen enkele 'activiteiten' met een TunderClanpoes herinneren. Hij had twee nestjes. Puur WindClan. Geen HalfClan.




but i got you this rose
and i need to know
The start of everything VwwvvDK
will you let it die
or let it grow?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashghost
Member
The start of everything DPKsfdL
A Nameless Ghoul
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashghost
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 2:16

De reactie van Runningtime was te verwachten. De kater deed een stap naar achteren en ontkende het, zei dat de grijze kater had gelogen. Vervolgens zei hij dat het niet kon, omdat Ashghost een Thunderclanner was. "Toch is het zo," reageerde Ashghost met trillende stem. "Zegt de naam Strawpelt je wat?" Vroeg Ashghost vervolgens. "Het is zo, mijn moeder en stiefvader hebben niet tegen me gelogen toen het me verteld werd," sprak Ashghost. Hij was zeker van zijn woorden en hij wist ze er ook zonder enige trilling uit te gooien. Hij keek de zwarte kater, wie zijn vader was recht aan. Hij kon niet ontkennen dat het zo was. Runningtime had in het verleden een fout gemaakt en daar was Ashghost uit ontstaan. Maar misschien was het ook zo dat Strawpelt het geheim had gehouden voor de kater, dat wist Ashghost niet. Alles kon.


The start of everything GIVdGU7
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningtime
StarClan
The start of everything GTmtn3W
Hah, no
282
Actief
Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,

CAT'S PROFILE
Age: ϟ forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningtime
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 22:02

i pretend
that i'm okay
Tuurlijk had de zowat onbekende kater niet opgegeven. Wat Running meer liet paniekeren. Hij was serieus he? Dit was geen grap. "Toch is het zo," antwoordde hij met een trillende stem. "Zegt de naam Strawpelt je wat?" Strawpelt. Strawpelt. Natuurlijk. De kattin dat hij maar voor één nacht ontmoet had. Één nacht en hij kon zich dat niet herinneren. "Het is zo, mijn moeder en stiefvader hebben niet tegen me gelogen toen het me verteld werd," zijn ogen keken naar de andere kat. Hij had toch niets weg van hem. Hij had weinig om te beweren. Toch kon hij al zelf zien dat de bouw van de ThunderClanner niet echt 'ThunderClans' was. Hij deed nog een stap achteruit. Stiefvader? Had de kattin dan al een partner die nacht?! Nee. Nee! "Nee", zei hij nogmaals. Zijn ogen op de grond gericht. Duizelig werd hij. Alles werd wazig en weer scherp gesteld. Hij had een regel gebroken. Nóg een.




but i got you this rose
and i need to know
The start of everything VwwvvDK
will you let it die
or let it grow?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashghost
Member
The start of everything DPKsfdL
A Nameless Ghoul
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashghost
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 20:26

Ashghost merkte nu op dat hij een beetje boos begon te worden. Weer zei de kater dat het niet zo was en Ashghost wilde gewoon dat Runningtime het in zag. Runningtime had een zoon in Thunderclan en dat moest hij weten ook. "Je bent toch geen mousebrain? Hoe moet ik anders bij jou naam gekomen zijn?" Siste Ashghost nu. Hij probeerde de blik van Runningtime op te vangen en hem recht aan te kijken. Runningtime moest toegeven dat het zo was, want het was zo. Daarbij, als het niet zo was geweest, had de kater wel anders gereageerd. Hij was het voor zichzelf aan het ontkennen, maar zijn houding en toon bevestigde alles alleen maar.


The start of everything GIVdGU7
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningtime
StarClan
The start of everything GTmtn3W
Hah, no
282
Actief
Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,

CAT'S PROFILE
Age: ϟ forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningtime
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimevr 9 dec 2016 - 12:11

i pretend
that i'm okay
Blijkbaar leek de ThunderClanner zijn geduld langzaam op te raken. "Je bent toch geen mousebrain? Hoe moet ik anders bij jou naam gekomen zijn?" Siste hij tegen hem. Waardoor de zwarte kater een zachte zucht liet ontsnappen. Dit maakte niets beter. En dat wist hij. Hij had een regel gebroken. Hij had echter dus jongen in de ThunderClan. Hij had net als zijn zus een regel gebroken. En dat was het ergste. Hij kwam er net achter. Na al deze manen had hij geen twee nestjes. Een derde zelfs. En deze kater leek ouder dan Lovesong. Dat was het ergste. Hij had Willowfeather ook nog bedrogen. "Wie heeft je dit verteld?" Hij dwong zichzelf kalm te blijven. Hij wou antwoorden. Nu.




but i got you this rose
and i need to know
The start of everything VwwvvDK
will you let it die
or let it grow?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashghost
Member
The start of everything DPKsfdL
A Nameless Ghoul
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashghost
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimeza 17 dec 2016 - 21:26


En daar was de bevestigende antwoord, in vraagvorm. Hij vroeg wie hem dit verteld had en dat was een indirecte bevestiging op zijn vraag. Ashghost slaakte een zucht en besloot het hele verhaal maar te gaan vertellen. "Mijn moeder heeft dit aan mijn stiefvader verteld. Ze was drachtig van mij en moest een vader vinden zodat het leek alsof mijn moeder nooit een fout gemaakt had. Mijn toenmalige stiefvader is hier akkoord mee gegaan. Toen ik geboren was geloofde ik ook dat mijn stiefvader mijn vader was, maar toen ik apprentice werd kregen ze ruzie. Uit boosheid heeft mijn stiefvader mijn moeders geheim aan mij verteld," vertelde Ashghost rustig. Nu was het maar weer afwachten hoe Runningtime hierop zou reageren.


The start of everything GIVdGU7
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningtime
StarClan
The start of everything GTmtn3W
Hah, no
282
Actief
Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,

CAT'S PROFILE
Age: ϟ forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningtime
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimeza 17 dec 2016 - 22:09

i pretend
that i'm okay
Voor zover hij wist was de situatie niet geëscaleerd. Hij kon het nogsteeds geheimhouden. Oké, de ThunderClanner wist het wel. Omdat, tja, hij had het van hem gehoord. Nu pas. Nu pas. Na manen kreeg hij te horen dat hij vader was van een halfbloed. Niet dat hij iets tegen ze had. Het was wel zijn zoon over wie hij aan het praten was. Maar waarom had Strawpelt hem niets verteld? "Mijn moeder heeft dit aan mijn stiefvader verteld. Ze was drachtig van mij en moest een vader vinden zodat het leek alsof mijn moeder nooit een fout gemaakt had. Mijn toenmalige stiefvader is hier akkoord mee gegaan. Toen ik geboren was geloofde ik ook dat mijn stiefvader mijn vader was, maar toen ik apprentice werd kregen ze ruzie. Uit boosheid heeft mijn stiefvader mijn moeders geheim aan mij verteld," zei hij tamelijk rustig. Duidelijk niet zo verbaasd over het nieuws dat zijn vader uit een andere Clan kwam. Maar hij had het nieuws al manen geleden gekregen. Running slechts minuten geleden. Pas na een paar lange tellen stilte slikte de zwarte kater zijn trots in. Hij had zijn Clan verlaten, achtergelaten en verraden. En nu hij terug was kreeg hij het feit over dat hij vader was van een ThunderClanner in zijn gezicht gesmeerd. Hij had regels gebroken. Dus wat was het punt om nog loyaal te blijven? Hij kon het alleen maar verborgen houden. "Wat is je naam?" God, hij wist de naam van zijn bloedeigen zoon niet eens.



but i got you this rose
and i need to know
The start of everything VwwvvDK
will you let it die
or let it grow?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashghost
Member
The start of everything DPKsfdL
A Nameless Ghoul
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashghost
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimeza 17 dec 2016 - 23:12

Runningtime leek relatief rustig te zijn en Ashghost wist zichzelf rustig te uiten, al voelde hij zichzelf álles behalve rustig. Hij voelde zich juist enorm gespannen en nerveus. Zijn échte vader stond hier voor zijn neus, het was hem gelukt zijn vader te vinden. Maar wat nu dan? Hoe moest het nu verder? Zou hij zijn vader vaker gaan zien? Of was dit het? Runningtime vroeg naar zijn naam en kort liet hij beschaamd zijn oortjes hangen omdat hij zich niet voorgesteld had. "Ashghost," miauwde de kater rustig. De naam paste bij zijn uiterlijk. Hij was zo grijs als as en waar ghost vandaan kwam, wist hij niet per se. "Ik ben blij je gevonden te hebben," besloot hij naar waarheid te zeggen.


The start of everything GIVdGU7
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningtime
StarClan
The start of everything GTmtn3W
Hah, no
282
Actief
Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,

CAT'S PROFILE
Age: ϟ forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningtime
BerichtOnderwerp: Re: The start of everything   The start of everything Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 12:52

i pretend
that i'm okay
Hoe meer tijd hij kreeg om erover na te denken. Hoe meer hij het begon te accepteren. Als de Clan hierachter kwam werd hij zeker afgeslacht, zonder twijfels. "Ashghost," stelde hij zich voor. Ashghost. Het was een toepasselijke naam ja. En het vertelde al dat hij een Warrior was. Dat Straw het geheim al slechts seizoenenlang met zich gedragen had zonder het Running zelf te vertellen. "Ik ben blij je gevonden te hebben," hij spitste zijn oren. Duidelijk verrast door wat de ThunderClanner zonet gezegd had. Runningtime liet een kleine zucht ontsnappen. "Ash, beloof me één ding", mompelde hij. Hij moest zijn vaderfiguur duidelijk gauw weer aan het werk zetten aangezien hij niet meer zoveel advies gaf aan zijn kinderen. "Blijf loyaal aan de ThunderClan. Zelfs als we ooit tegenover elkaar in een gevecht ontmoeten. Maak je moeder trots, begrepen?" Hoe graag hij zijn zoon liever aan zijn kant gehad had. Het moest zo gaan. Hoeveel ThunderClanners wisten over dat zijn vader uit een andere Clan kwam?



but i got you this rose
and i need to know
The start of everything VwwvvDK
will you let it die
or let it grow?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The start of everything
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: