Deep into the darkness where I hide {OPEN!}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Deep into the darkness where I hide {OPEN!}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfpaw''
Member
Deep into the darkness where I hide {OPEN!} T1BJi46
Kiki
120
Actief
Don't turn over, turn over the page.
We should rip it straight out.
Then let's try our very best to fake it.

CAT'S PROFILE
Age: 12 months
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfpaw''
BerichtOnderwerp: Deep into the darkness where I hide {OPEN!}   Deep into the darkness where I hide {OPEN!} Icon_minitimevr 25 nov 2016 - 15:58


Deep into the darkness where I hide
Hij had iemand gevonden om mee te gaan trainen, een andere apprentice waar hij wel vaker mee omging. De apprentice was sinds de dood van Innerstar zichzelf tot het uiterste aan het drijven. Hij zou een goede warrior worden, hoe dan ook. Het moest gewoon. Hij had het beloofd aan Innerstar, ze had wat in hem gezien toen ze hem gevonden had en dat moest hij nu waarmaken.
"Je bent te langzaam Wolfpaw!" grapte Crowpaw tegenover hem. Wolfpaw ging er niet op in, zijn vriend lokte hem wel vaker uit de tent door zulke opmerkingen te maken naar hem. Wolfpaw ging opzoek naar een tactiek, iets dat hij kon doen om hem terug te krijgen. Met een sprintje dook hij om de andere apprentice heen, gaf hem een flinke zet met zijn lichaam en haalde daarna nog uit met zijn poot. "Auw!" klonk het toen. Wolfpaw schrok, hij had hem toch geen pijn gedaan? Crowpaw keek pijnlijk naar zijn schouder, waar nu bloed uit droop. "Je gebruikte je nagels! Dat mag helemaal niet!" riep Crowpaw boos naar hem toe. "Ik wil niet meer met je trainen Wolfpaw, dit is al de zoveelste keer dat je je nagels in me zet." en weg was zijn vriend. Wolfpaw voelde zijn hart zinken. Hij had sorry willen zeggen. Dit was helemaal niet de bedoeling geweest, maar hij raakte zo verwikkeld in zijn gevechten dat hij niet meer goed wist wanneer hij nou met of zonder nagels vocht. En nu hij Crowpaw weer pijn had gedaan wou hij zeker niet meer met hem trainen en de anderen ook niet.. Dit ging hij zeker vertellen in de apprentice den. Een diepe zucht ging door de jonge apprentice heen. Het was nog maar een maand geleden geweest sinds vorige leider van Shadowclan was gestorven en alles leek alleen maar fout te gaan voor hem.


- Open voor wie wilt!
- Crowpaw is een NPC.
Terug naar boven Ga naar beneden
Halflion
Member
Deep into the darkness where I hide {OPEN!} Tyrion-Lannister-Happy-Dance
Fien, Fifi
89
Actief
When you tear out a man's tongue, you are not proving him a lair, you're only telling the world that you fear what he might say.

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Halflion
BerichtOnderwerp: Re: Deep into the darkness where I hide {OPEN!}   Deep into the darkness where I hide {OPEN!} Icon_minitimevr 25 nov 2016 - 18:01

Al een tijdje was de bijzonder kleine kat de twee apprentices van een afstandje met een half oor en oog aan het te bestuderen. Ha, waar was de tijd dat hij dat met z'n broer had gedaan? Gejuich, gelach en gegrap, 't leek wel eeuwen geleden dat hij zo jong en onschuldig had geleken. Bij die gedachte voelde Halflion de goed geheelde kras bij zijn neus en wang prikken - en evengoed de wond die hij zijn tegenstander er voor in de plaats had gegeven. Tja, dat laatste kon niet meer van hem gezegd worden. Bij zijn geboorte had hij zijn geliefde moeder al "gedood" door bloedverlies - wat hem er later maar al te graag werd ingedrukt - en hij had een kat een flinke snee over zijn oog toegebracht in het gevecht waar zijn gezicht ook bij verminkt was geworden. Echt vernield was het niet, want hij kan nog prima zien, ruiken en praten, maar toch was een groot en gekarteld litteken op een wang, een brede snee op een neusbrug en een klein kapje uit een wenkbrauw niet niks. Starclan mocjht weten waaraan hij het verdiend had. Of zagen zij hem ook terecht voor zijn daden waar hij niet eens iets aan kon doen? Half werd uit zijn gedachten gehaald door de verontwaardigde kreet van een van de jonge apprentices, die na een woedeaanval op de andere leerling wegrende. De andere, zwartharige apprentice bleef roerloos en verslagen staan. Toch wel gelokt door interesse, maar met een vrij strak gezicht stapte de tabby op de zwarte kater af en bleef bij zijn zijde staan om zijn blik te volgen naar de plek waar het andere katertje zojuist had gestaan. "Flinke woordwisseling gehad, jongeman?" liet Half weten zonder het echt als een vraag te laten klinken. "Vrienden vallen niet altijd mee, is het niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfpaw''
Member
Deep into the darkness where I hide {OPEN!} T1BJi46
Kiki
120
Actief
Don't turn over, turn over the page.
We should rip it straight out.
Then let's try our very best to fake it.

CAT'S PROFILE
Age: 12 months
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfpaw''
BerichtOnderwerp: Re: Deep into the darkness where I hide {OPEN!}   Deep into the darkness where I hide {OPEN!} Icon_minitimema 28 nov 2016 - 14:15


Deep into the darkness where I hide
Hij zat daar eventjes voor zich uit te staren voordat een kat zijn kant op kwam. Hij was verdacht klein en ondanks zijn typerende uiterlijk kon Wolfpaw even niet plaatsen hoe de kater ookal weer heette. Hij had ook helemaal geen zin om moeite te doen om zijn naam weer voor de geest te halen. "Flinke woordwisseling gehad, jongeman?" natuurlijk had hij dat ook nog gehoord. Het kon niet erger worden. "Viel wel mee.." mompelde hij snel als antwoord naar de kater. Wolfpaw probeerde niet te veel naar het litteken van hem te kijken, wat erg opviel als je hem aankeek. "Vrienden vallen niet altijd mee, is het niet?" hij schudde van nee. "Ik heb geen vrienden." zei hij toen. Hij kon Crowpaw na het incident zeker geen vriend meer noemen. Tenminste, dat zou de ander zeker niet meer over hem doen. Wolfpaw wist zich eigenlijk niet zo goed hoe te gedragen rond de kater, omdat hij nog vol zat met rare emoties die hij net had gehad van zijn aanvaring met de andere apprentice. "Ga je het tegen Tallshadow zeggen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Halflion
Member
Deep into the darkness where I hide {OPEN!} Tyrion-Lannister-Happy-Dance
Fien, Fifi
89
Actief
When you tear out a man's tongue, you are not proving him a lair, you're only telling the world that you fear what he might say.

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Halflion
BerichtOnderwerp: Re: Deep into the darkness where I hide {OPEN!}   Deep into the darkness where I hide {OPEN!} Icon_minitimema 28 nov 2016 - 18:21

De jonge zwarte kater leek nogal depri op het eerste gezicht, wat eigenlijk best wel normaal was na een bekgevechtje, dus zette Half zijn gewoonlijke neutrale masker op. "Viel wel mee..." klonk er niet erg overtuigend gemompeld van de kant van de leerling. De tabby zag dat hij zijn best deed niet te hard naar de kras op zijn wang te koekeloeren uit beleefdheid, maar hij liet niks merken en vertrok geen spier als teken van schaamte of boosheid. Ondertussen was hij het al wel gewend, nu hij al vier manen rondwandelde met een litteken op zijn gezicht. De stilte tussen hen in werd verbroken door de schuddende kop van de jonge apprentice, die nog steeds niet erg opgevrolijkt leek te zijn. "Ik heb geen vrienden." Aaaah... In die fase zat zijn beste Clangenoot dus. Met een droge, uitgestreken uitdrukking op zijn gezicht geplakt kwam Halflion overeind en liep in een halve cirkel om hem heen, zodat hij uiteindelijk voor het katertje kwam te zitten. "Wel, dan heb ik goed nieuws voor je. Je hebt er eentje voor je neus staan," zei hij redelijk nuchter. Omdat hij niks beter te doen had, begon hij zijn voorpoot schoon te maken met zijn tong. "Ga je het tegen Tallshadow zeggen." Waarschijnlijk zijn mentor, al had Half niet echt verwacht dat Tall zo'n "gevreesde" mentor was die grote eisen van zijn apprentices opstelde. Onverstoorbaar bleef de bruine kater met zijn tong over zijn poot raspen toen hij doorsprak. "Ik denk niet dat ik erg veel voldoening krijg als ik tegen grote deputy Tallshadow ga klagen omdat je zojuist een vriend hebt weggejaagd," hij stopte en zette zijn poot op de grond, en liet zijn blik opzij glijden. "Of moet ik zeggen, leader."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfpaw''
Member
Deep into the darkness where I hide {OPEN!} T1BJi46
Kiki
120
Actief
Don't turn over, turn over the page.
We should rip it straight out.
Then let's try our very best to fake it.

CAT'S PROFILE
Age: 12 months
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfpaw''
BerichtOnderwerp: Re: Deep into the darkness where I hide {OPEN!}   Deep into the darkness where I hide {OPEN!} Icon_minitimevr 2 dec 2016 - 16:21


Deep into the darkness where I hide
Wolfpaw had zijn ogen gevestigd op de kater voor hem. De kater had het over dat hij een vriend voor zich had staan, maar daar twijfelde Wolfpaw aan. Hij wist niet wie hij tegenwoordig wel en niet tot zijn vrienden kon rekenen. "Ik denk niet dat ik erg veel voldoening krijg als ik tegen grote deputy Tallshadow ga klagen omdat je zojuist een vriend hebt weggejaagd," Wolfpaw knikte kort. Dat zou niet veel oplossen. Of juist wel. Zou Tallshadow hem eigenlijk uit Shadowclan zetten als hij dit te horen kreeg? "Of moet ik zeggen, leader." en weer werd hij pijnlijk herinnerd aan het feit dat Innerstar er niet meer was. "Ja.. hij zal binnenkort wel Tallstar zijn. Volgens mij moet hij binnenkort naar de moonstone, nu hij Acorndust aangewezen heeft als deputy." kwam er wat loom uit de apprentice zijn mond. "Mag ik vragen hoe je aan dat litteken komt?" vroeg hij toen opeens, om het onderwerp leader/deputy te vermijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Halflion
Member
Deep into the darkness where I hide {OPEN!} Tyrion-Lannister-Happy-Dance
Fien, Fifi
89
Actief
When you tear out a man's tongue, you are not proving him a lair, you're only telling the world that you fear what he might say.

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Halflion
BerichtOnderwerp: Re: Deep into the darkness where I hide {OPEN!}   Deep into the darkness where I hide {OPEN!} Icon_minitimevr 2 dec 2016 - 21:33

Toen Halflion over het onderwerp Tallstar begon, leek hij niet erg gelukkig te zijn desondanks het bedoeld was om hem op te vrolijken. Tallshadow was zijn mentor zover de goudbruine tabby wist, en hij leek er een redelijk goeie band mee te hebben, dus zou hij toch enigszins blij moeten zijn voor hem. "Ja.. hij zal binnenkort wel Tallstar zijn. Volgens mij moet hij binnenkort naar de moonstone, nu hij Acorndust aangewezen heeft als deputy," kwam er niet erg enthousiast uit de mond van de zwarte kater. Oeps, die had ook niet het beste humeur. Het was dan ook logisch dat hij van gespreksonderwerp door de ongemakkelijkheid die van zijn houding afdroop. "Mag ik vragen hoe je aan dat litteken komt?" "Aha, dat is ook een verhaal waard. In het gevecht van Shadowclan en Bloodclan die Thunderclan had gegijzeld krabde een warrior m'n gezicht open. Als ruil daarvoor heb ik hem halfblind gemaakt." Zijn woorden klonken hol en zonder enige trots.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deep into the darkness where I hide {OPEN!}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: