Don't trust what you see, even salt looks like sugar



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't trust what you see, even salt looks like sugar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lethal
Member

Don't trust what you see, even salt looks like sugar Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Don't trust what you see, even salt looks like sugar   Don't trust what you see, even salt looks like sugar Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 13:49




Voorzichtig schoof ze de paar rode bessen  onder een struik en legde er een paar blaadjes op om het extra te verbergen. Haar vacht was besmeerd met moddervlekken om de geur van bloed en de Thunderpath te verbergen. Iemand had zojuist haar plan verstoord en moest daardoor met zijn leven betalen. Zijn lichaam was voorledig platgereden toen ze hem op de weg had geduwd en de monster was toen gestopt toen hij eenmaal onder de wiel terechtgekomen was. Sweet had toegekeken hoe een twoleg uit de buik van het monster was gestapt en het lijk mee had genomen. Opgeruimd staat netjes dacht de grof gebouwde poes en met een grijns legde ze het laatste blaadje op se doodsbessen. Sweet wou zich net omdraaien om terug te keren naar het kamp toen er een zachte geritsel klonk en al snel klopte haar hart in haar keel. Haar klauwen groeven zich diep in de aarde en met giftige ogen keek ze naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Sweet snoof de lucht op en gronde zachtjes toen de geur van Flower gaar neus vulde. "Ik weet dat je der bent honey" Siste ze en stapte dreigend naar de struik vederop. "Laat nu je kop zien voor dat ik je uit de struik trek"


-Only Flowerdance!



Don't trust what you see, even salt looks like sugar Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerdance
StarClan
Don't trust what you see, even salt looks like sugar DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flowerdance
BerichtOnderwerp: Re: Don't trust what you see, even salt looks like sugar   Don't trust what you see, even salt looks like sugar Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 15:10

Flowerdance had alles gezien. Ze vertrouwde Sweetheart al niet, nu helemaal niet meer. Sweetheart had gewoon een kat op het Thunderpath geduwd. Flowerdance wilde wegrennen om het te zeggen tegen haar leader, maar haar staart kwam tegen een struik aan. Verschrik dook ze in elkaar. Hopelijk had Sweetheart haar niet gehoord. "Ik weet dat je der bent honey" Oh nee, dacht Flowerdance angstig. Moest ze nu tevoorschijn komen. "Laat nu je kop zien voor dat ik je uit de struik trek" Flowerdance trilde een klein beetje. Ze wist als ze nu vertrok, dan kwam Sweet achter haar aan. En was ze gegarandeerd dood. Flowerdance stapte uit de bosje en zag dat Sweet al best dichtbij de bosjes stond. Flower wist niet goed wat ze moest zeggen. "Sweetheart." Zei ze toen voorzichtig. "Hallo." Misschien niet het beste wat Flower ooit had gezegd.


Don't trust what you see, even salt looks like sugar 2gt3k7r
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Don't trust what you see, even salt looks like sugar Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Don't trust what you see, even salt looks like sugar   Don't trust what you see, even salt looks like sugar Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 15:26




Haar verschillend gekleurde ogen waren als koudvuur op de struik gericht toen Flowerdance er uit kroop. Haar lip krulde zich op tot een grauw waardoor haar scherpe tanden ontbloot waren. "Sweetheart. Hallo" De stem van haar clangenoot was voorzichtig en de geote warrior snoof terwijl ze met haar staart voorzichtig de bladeren van de doodbessen af zwiepte. Haar geur hing hier al langer en het was duidelijk dat de poes haar had gezien zonet wat maar één ding betekende. Windclan zou vandaag meerde slachtoffers krijgen. "Vind jij het normaal om je mede clangenoot te bespioneren Flowerdance?" Ze spuugde haar naam uit alsof het een scande was dat ze bestond en de poes drukte haar nagels diep in de grond. "Nou?"k






Don't trust what you see, even salt looks like sugar Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerdance
StarClan
Don't trust what you see, even salt looks like sugar DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flowerdance
BerichtOnderwerp: Re: Don't trust what you see, even salt looks like sugar   Don't trust what you see, even salt looks like sugar Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 18:30

"Vind jij het normaal om je mede clangenoot te bespioneren Flowerdance?" Het ontging Flowerdance niet hoe ze haar naam uitsprak. Flower zag dat Sweetheart haar nagels in de grond drukte. Eigenlijk was Flower wel verbaast dat ze haar niet aanviel. "Nou?" Even schok Flower op uit gedachte. "Ik vertrouw je niet." Ze kon het maar zeggen, dacht Flower. "Je vermoord katten uit je eigen clan." Flowerdance hield een pauze. "Waarom?" Flower stem verzachtte. Flowerdance snapte niet, waarom je überhaupt katten uit je eigen clan vermoordde. Het was toch een soort familie van je.


Don't trust what you see, even salt looks like sugar 2gt3k7r
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Don't trust what you see, even salt looks like sugar Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Don't trust what you see, even salt looks like sugar   Don't trust what you see, even salt looks like sugar Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 20:01




Sweetheart snoof minachtig toen de licht rode poes van haar schrok. Ugh wat waren sommige katten toch een watjes in haar clan. Als zij ooit aan de macht kwam zou ze eventjes alle katten wat lef geven want Windclan stond nu wel lang genoeg bekend als de angsthazen. "Ik vertrouw je niet." Mauwde ze en Sweet trok enkel kort met haar oor. "Oh realy" Reageerde ze met totaal geen interesse in haar stem. "Well to bad kitty cause now you diggung your own grave" Haar stem was niet meer dan een koude fluistering terwijl de grote kattin met haar staart de doodsbessen uit de struik viste. "Je vermoord katten uit je eigen clan. Waarom?" Zacht grinnikend keek ze vanaf de rode bessen die nu bij haar poten lag terug naar Flowerdance. Haar verschillend gekleurde kill op haar neerkijkend. "Zodat katten zoals jij niet in de weg staan om de macht over te nemen" Vertelde ze kalm en haalde met een behoorlijke kracht uit het niets uit naar haar twee ogen.





Don't trust what you see, even salt looks like sugar Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerdance
StarClan
Don't trust what you see, even salt looks like sugar DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flowerdance
BerichtOnderwerp: Re: Don't trust what you see, even salt looks like sugar   Don't trust what you see, even salt looks like sugar Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 20:17

Flowerdance zag dat Sweetheart bessen uit de bosjes haalde. "Zodat katten zoals jij niet in de weg staan om de macht over te nemen" Wilde Sweet de macht overnemen van de windclan. Kon ze dan niet eerst het vertrouwen van hun leader winnen en aardig doen. In plaats van katten vermoorden. Opeens uit het niets haalde Sweetheart uit naar Flowerdance. Flower was te laat om te reageren en de klauw van Sweet raakte haar vol. Flowerdance wankelde en viel bijna. De poes proefde bloed. Ze zag niks meer. Alles was wazig. Hoe kon ze nu Sweet raken. Flowerdance haalde maar ergens naar uit. Ze wist niet of de poes raakte.


Don't trust what you see, even salt looks like sugar 2gt3k7r
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Don't trust what you see, even salt looks like sugar Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Don't trust what you see, even salt looks like sugar   Don't trust what you see, even salt looks like sugar Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 20:27




Haar uithaal was raak en al snel vloog er bloed door de lucht. Sweet had haar beide ogen geraakt en de poes wankelde kort en viel toen neer. This would be easy. Ze grotere warrior plantte haar nagels in de grond en likte haar lippen af voor ze de bessen nog een stukje naar voren schoof zodat ze er straks gemakkelijker te pakken kon krijgen. "Poor little child" Sweet staote naar voren en drukte haar klauwen in haar nek zodat ze Flowerdance goed vast pinde aan de grond. "Stom dat je dacht dat je mij kon bespioneren, dat je mij kon verraden bij onze zwakke leader" Haar kalme stem was het aller engst terwijl ze rustig haar brede kop schudde. "Want nu my precious child moet ik je vermoorden voor je eigen best wil" Sweet drukte haar enorm grote en scherpe nagels in haar keel zodat de warrior onder haar automatisch haar bekje opende. "May starclan light your path" Fluisterde ze zachtjes in haar oor en lachtte sadistisch voor ze de eerste paar doodsbessen in Flowers mond propte.





Don't trust what you see, even salt looks like sugar Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerdance
StarClan
Don't trust what you see, even salt looks like sugar DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flowerdance
BerichtOnderwerp: Re: Don't trust what you see, even salt looks like sugar   Don't trust what you see, even salt looks like sugar Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 20:46

Flowerdance voelde nog Sweet haar poot in haar nek zette. "Stom dat je dacht dat je mij kon bespioneren, dat je mij kon verraden bij onze zwakke leader" Hoorde Flower Sweet zeggen. Haar stem was akelig kalm. "Want nu my precious child moet ik je vermoorden voor je eigen best wil" Flowerdance kon geen kant op. Ze was aan de grond gepind door Sweet. Sweetheart drukte haar klauw tegen haar nek waardoor Flowerdance automatisch haar bek opende. "May starclan light your path" Flowerdance voelde hoe iets in haar mond gedrukt werd. Wat wist ze niet. Ze kon het niet bekijken. Ze kon het niet uit haar mond halen. Flower begon een klein beetje in paniek te raken en per ongeluk slikte ze de bessen door.


Don't trust what you see, even salt looks like sugar 2gt3k7r
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Don't trust what you see, even salt looks like sugar Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Don't trust what you see, even salt looks like sugar   Don't trust what you see, even salt looks like sugar Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 21:36




Ze klauwde haar nagels in haar kin toen ze de paar bessen er in had geduwd en wachten tot de jongere kattin deze paniekerig doorslikte. Sweet grinnikte en liet haar lichtjes los om weer de volgende poot met doodsbessen in haar mond te schuiven en zo gezegd zo gedaan want Sweet had haar bek weer geopend en liet de laatste twee kleine rode besjes haar mond in rollen voor ze Flowerdances bek weer sloot. "Goodgurl" Mauwde ze en grinnikte zachtjes terwijl ze met het puntje van haar staart haar oor begon te strelen. "Het zal niet lang meer duren my dear" Mauwde weer met de zelfde ijskoude kalme klank en keek toe hoe de kattin onder haar begon te schuimbekken.  





Don't trust what you see, even salt looks like sugar Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerdance
StarClan
Don't trust what you see, even salt looks like sugar DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flowerdance
BerichtOnderwerp: Re: Don't trust what you see, even salt looks like sugar   Don't trust what you see, even salt looks like sugar Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 17:37

"Goodgurl" Zei Sweet. Flowerdance had al besloten dat ze de besjes zou kapot kauwen in de hoop dat ze sneller dood ging. Flower had al door dat ze te dode was opgeschreven. "Het zal niet lang meer duren my dear" Hoorde Flowerdance Sweetheart nog zeggen. Flower begon langzaam te schuimbekken. Flowerdance dacht aan de Windclan. Hoe zouden die reageren als Flowerdace niet meer thuis kwam. Flowerdance liet zich dood gaan. Waarom zou ze nog proberen in leven te blijven? Er was niemand die haar zag doodgaan. Niemand die Sweetheart kon tegen houden en er was geen medicin cat. Flowerdance liet zich doodgaan. Was dit hoe ze eindigde. Flowerdance was niet bang om dood te gaan, maar ze was wel bang voor een pijnlijke dood. En dat was dit.


Don't trust what you see, even salt looks like sugar 2gt3k7r
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Don't trust what you see, even salt looks like sugar Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Don't trust what you see, even salt looks like sugar   Don't trust what you see, even salt looks like sugar Icon_minitimedi 6 dec 2016 - 14:00




Haar poten stonden met veel kracht op de kleinere kattin terwijl ze rustig toekeek hoe ze haar laatste adem uitblies. Het gegorgel en de stuiptrekkingen hielden snel op en voor ze het wist lag er weer een levenloze lijf voor haar poten. Sweet kneep kort haar ogen tot spleetjes en snoof de lucht op. Er was geen spoortje te vinden van een verse kattenlucht dus had ze nog tijd genoeg om een plan te bedenken. De senior warrior haakte haar tanden in Flowerdance nekvel en trok haar rode vacht mee naar de weg. Ze gooide het levenloze lijk er midden op en sprong zelf ergens in de bosjes om niet gezien te worden. Het duurde niet lang voor er een monster met piepende banden stopte en een twoleg uit zijn maag kroop. Sweet versmalde haar verschillend gekleurde ogen en keek toe hoe de twoleg de eerste instantie met afschuw naar het lichaam schreeuwde. Ugh wat een mietjes waren die tweebenige. Uiteindelijk werd Flowers lijf opgepakt en een doos gestopt voor ze samen met de twoleg in het monster verdween. "Opgeruimd staat netjes" Mompelde ze en begon richting het kamp te lopen. "Misschien zijn de twolegs toch niet zo nutteloos" Grinnikend verdween ze in het windclan terratorium en beende naar het kamp, ze moest het gruwelijke verhaal vertellen hoe Flower werd gekidnapt door de twolegs en stierf voor ze haar kon redden..  


Topic uit




Don't trust what you see, even salt looks like sugar Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't trust what you see, even salt looks like sugar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: