Can't sleep ma'ma (Sweetheart)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Can't sleep ma'ma (Sweetheart)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Abysskit~
Member
Can't sleep ma'ma (Sweetheart) DPKsfdL
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Abysskit~
BerichtOnderwerp: Can't sleep ma'ma (Sweetheart)   Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 21:21

De jonge gestreepte kitten lag rustig in zijn nest, zijn kleine lijfje rilde door de kou. Het waaide stevig je kon de takken tegen elkaar horen tikken, het geluid maakte hem bang. Hij rolde zich steviger op, al was de wind best sterk waardoor zijn vachtje omhoog waaide. Langzaam besloot de jonge kitten de den in te kruipen, rillend en al stond hij daar bij de uitgang. Hij tuurde rond, de wind blies hem nog steeds in de rug, langzaam trippelde hij naar binnen. Zijn poten trilden. Het was in het Nursery ook koud, hij keek rond met zijn kleine kraal oogjes. Langzaam besloot hij bij zijn zus Southkit te kruipen, al steeds als hij zijn ogen sloot zag hij het donker. Steeds als hij zijn ogen sloot werd hij angstiger van het beeld dat hij de katten zou verliezen waarvan hij hield. Langzaam kroop hij met zijn koude rillende lijf tegen zijn mama aan, met traantjes in zijn ogen keek hij haar wanhopig aan. "Mama..." begon hij half snikkend, "ik kan niet slapen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep ma'ma (Sweetheart)   Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 9:46




Hoevaak ze werd gezien als een harteloos beest, moordmachine of een doorgeslagen psychopaat ze hield van haar kittens. Haar altijd koud staande ogen waren nu verzacht toen ze neerkeek op haar kittens. Abysskit en Southkit, twee namen die ze had verzonnen als aandenk van haar broer. Oh Timber.. Waarom had ze hem moeten vermoorden? Gelukkig was hij nu in starclan ver verwijderd van haar en haar vaders ontstop bare moordneigingen. Sweetheart sloot kort haar verschillend gekleurde ogen en keek weer op maar haar slapende kittens terwijl ze met haar staart langzaam heen rugjes streelde. Waaraan had ze deze onschuldige pluizenballetje aan verdiend? "Mama..." Een geluid kwam van Abysskit af en de grofgebouwde poes keek naar op haar zoontje. "Ja?" Mauwde ze terug, haar stem gevuld met warmte en zachtjes drukte ze haar snuit tegen zijn lichaampje aan om hem te troosten. "ik kan niet slapen.." Sweet krulde haar dikke staart extra warm tegen hen aan en trok hem stevig tegen haar warme zachte buik aan. "Waarom niet lieverd?" Spinde ze zachtjes.



OCC: Sweetbabes eerste lieveste post in de afgelopen eeuwen

Terug naar boven Ga naar beneden
Abysskit~
Member
Can't sleep ma'ma (Sweetheart) DPKsfdL
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Abysskit~
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep ma'ma (Sweetheart)   Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 11:12

De jonge kater keek naar zijn mama, ze leek zo rustig zo liefhebbend, haar ogen waren niet koud. Hij slikte, keek haar aan met angst. Zijn kleine staartje lag op de grond. "Ja?" Mauwde ze terug, haar stem gevuld met warmte en zachtjes drukte ze haar snuit tegen zijn koude lichaampje aan om hem te troosten. Hij voelde haar warmte haar warme snuit, het voelde fijn en vertrouwd. Langzaam kruldezijn moeder haar dikke staart extra warm tegen hen aan en trok hem stevig tegen haar warme zachte buik aan. De jonge kitten voelde haar warme buik en keek haar aan met zijn groene ogen, hij voelde zich fijn. "Waarom niet lieverd?" Spinde zijn moeder zachtjes. Hij kroop dichter tegen zijn moeder aan en snikte een paar keer, ergens wilde hij stoer doen en gewoon niks zeggen maar ergens wilde hij de waarheid spreken helemaal tegen zijn eigen moeder. "N-nou ik ben bang om jouw en Soth ooit kwijt te raken." piepte hij snikkend en kroop half huilend tegen zijn warme moeder aan waarna hij zijn ogen sloot. "Ik wil je echt niet kwijt mama, je gaat niet weg toch?" Piepte hij erna, hij hield zijn moeder stevig vast, hij wilde haar niet verliezen nu niet nooit niet. Never ever.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep ma'ma (Sweetheart)   Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 11:32




Een glimlach sierde haar snuit toen ze voelde hoe de kitten zich dieper in haar vacht wrong. Abysskit, twee druppels water als haar broer. Ze zou hen beschermen tot de dood, van hen houden zoals een echte goeie moeder. Snorrend gaf ze het kleintje nog een liefkozend likje tussen zijn oren voor de wat beter ging liggen. "N-nou ik ben bang om jouw en South ooit kwijt te raken." Sweet keek op van zijn woorden en de warrior knipperde met haar verschillend gekleurde ogen. "Oh dear, daar hoef je helemaal geen zorgen over te maken. Ik ben hier om jullie te beschermen my precious boy" Fluisterde ze zachtjes en troosten hem met een zacht gesus. "Ik wil je echt niet kwijt mama, je gaat niet weg toch?" Sweet schudde haar kop. "Natuurlijk niet mijn jongen. Ik zal er altijd voor jullie zijn"


Terug naar boven Ga naar beneden
Abysskit~
Member
Can't sleep ma'ma (Sweetheart) DPKsfdL
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Abysskit~
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep ma'ma (Sweetheart)   Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 11:39

De jonge kitten wrong zich nog meer bij zijn moeder, hij kroop wat dieper in haar vacht, hij wilde zijn face erin begraven. Dieper en dieper, Snorrend gaf Sweet het kleintje nog een liefkozend likje tussen zijn oren voor de wat beter ging liggen. Hij voelde haar ruwe tong en snorde wat terug. Zijn moeder keek op van zijn woorden en de warrior knipperde met haar verschillend gekleurde ogen. Hij voelde nog zijn tranen over zijn wang heen lopen, in tussen tijd was dat deel van haar vacht al nat. "Oh dear, daar hoef je helemaal geen zorgen over te maken. Ik ben hier om jullie te beschermen my precious boy" Fluisterde ze zachtjes en troosten hem met een zacht gesus. "Ik wil je echt niet kwijt mama, je gaat niet weg toch?" Had hij gemiauwd. Zijn moeder schudde haar kop. "Natuurlijk niet mijn jongen. Ik zal er altijd voor jullie zijn" hij keek op, hij keek haar recht aan in haar twee verschillende gekleurde ogen, "echt mama?" piepte hij zachtjes. Zijn ogen waren nog vochtig, "Kan je me het beloven?" waren zijn volgende woorden. Hij kroop dichter tegen zijn mama aan, heel dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep ma'ma (Sweetheart)   Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 11:53




Abysskit keek haar met grote betraande ogen aan en zo blij dat Sweet was dat ze haar emoties goed onder controle kon houden want anders waren de overblijfsels van haar hart nu helemaal gebroken. Ze had een grote zwak voor kittens dat kon je wel merken en helemaal voor haar eigen kleine monstertjes. "echt mama?" Piepte hij zachtjes. "Kan je me het beloven?" Zijn oogjes nog vochtig van de vorige tranen die over zijn wangen had geslopen. Sweet suste en knikte terwijl ze met haar poot zijn laatste traantjes wegveegde. "Ik beloof het" Mauwde ze zachtjes en krulde het katertje tegen haar aan.



Terug naar boven Ga naar beneden
Abysskit~
Member
Can't sleep ma'ma (Sweetheart) DPKsfdL
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Abysskit~
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep ma'ma (Sweetheart)   Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Icon_minitimevr 2 dec 2016 - 22:18

De jonge kater keek naar zijn moeder met grote vochtige ogen, ze keek hem aan en maakte een sussend geluid. Ze knikte en ergens liet het hem een opgelucht gevoel achter, van liefde en de angst in zijn lichaam was verdwenen. Even maar, even voelde het als hij los stond van de grond. Ze wreef met haar poot zijn laatste traantjes. Hij keek op recht in haar ogen recht in de ogen van zijn mama, hij glimlachte. "Ik beloof het" Mauwde Sweet zachtjes en krulde het katertje tegen haar aan. De warmte om ringde hem en langzaam gingen er meer tranen vallen een voor een maar dit keer niet van verdriet maar van blijdschap, "echt?" piepte het kittentje op gewonden waarna hij zijn moeder stevig vast hield, hij kneep zijn ogen dicht meer vreugde tranen vielen in de vacht van zijn moeder. "Ik hou van je mama, ik zal je nooit vergeten en jij mij ook niet toch?" Miauwde het kittentje waarna hij speels met zijn staart zwiepte. Hij wilde haar langer vast houden tot het einde van zijn leven. Hij wilde haar langer omhelzen. Hij wilde voor altijd bij haar zijn zelfs tot het einde van zijn leven, zijn mama was namelijk de besten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep ma'ma (Sweetheart)   Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Icon_minitimedi 6 dec 2016 - 14:53




"echt?" Piepte haar zoon en de poes knikte met haar brede kop. "Natuurlijk" Snorde ze zachtjes en likte zijn oor toen het katertje haar stevig vast hield. Ze hield enorm veel van haar kittens en ze zou ze goed opvoeden, ze zou ze sterk maken net zoals haar en niet zoals hun nutteloze vader. Nee, ze zouden de beste warriors van de clan worden. "Ik hou van je mama, ik zal je nooit vergeten en jij mij ook niet toch?" Sweet keek Abyss rustig aan en legde haar staart om zijn lijfje heen. "Ik zal altijd van jou en je zusje houden" Spinde ze en legde haar kop op haar voorpoten en geeuwde kort. "En natuurlijk zou ik je nooit vergeten my dear" De poes sloot haar verschillend gekleurde ogen en trok Abysskit stevig en warm tegen haar aan.


Terug naar boven Ga naar beneden
Cootsnarl
StarClan
Can't sleep ma'ma (Sweetheart) QSf3Pmu
king bear
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Endless ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cootsnarl
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep ma'ma (Sweetheart)   Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Icon_minitimedi 6 dec 2016 - 19:17


NO CAPTION
NO CROWN



Cootsnarl had een eekhoorn gevangen. Hij was gaan jagen bij Fourtrees want hij lustte ook wel eens wat anders dan haas of konijn. De kater kwam dus ook trots de den in paraderen. Hij ging ze aan de kittens geven. Nu ja niet de kittens, maar de mama's want hij kon maar moeilijk overweg met die dingen. Zijn heldere ogen zochten een perfect doelwit totdat hij iemand in het oog kreeg. Ze stond met haar kont naar haar toe. Ooh... Wat deed ze hier? Toen hij op haar af stapte zag hij een kitten tussen haar lange vacht. Ooh! Hij kuchte. De kitten leek helemaal niet op Sweetheart. Eerder op hem, maar dan met andere kleuren. Hij kuchte ongemakkelijk, met de eekhoorn nog steeds in zijn mond. Even bleef hij wat doelloos staan tot hij de eekhoorn voor de voeten van de twee katten legde. Zijn mond zat vol haar van die verdomde staart. "Pffbleh bleh... Iemand een blehpfssbl stukje eek blahblehpfllee hoorn?" Oké hij vond zichzelf best wel grappig. Ongemanierd, maar waren alle katers niet zo?

Terug naar boven Ga naar beneden
Abysskit~
Member
Can't sleep ma'ma (Sweetheart) DPKsfdL
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Abysskit~
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep ma'ma (Sweetheart)   Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Icon_minitimewo 7 dec 2016 - 6:12

De jonge kitten lag nog tussen zijn mama warme vacht van angst nog te rillen, hij keek haar aan met zijn diepe groenige ogen. "Natuurlijk" Snorde zijn moeder zachtjes en likte zijn oor toen het katertje haar stevig vast hield. De jonge kater zwiepte speels met zijn staart, erg opgewonden keek hij haar aan. Sweet keek Abyss rustig aan en legde haar staart om zijn lijfje heen. Meer warmte en liefde werd er naar hem toe gegooid door zijn mama, een grote glimlach sierde zijn gezicht. "Ik zal altijd van jou en je zusje houden" Spinde Sweet en legde haar kop op haar voorpoten en geeuwde kort. De jonge kater keek naar zijn moeder en probeerde het na te doen, zijn grote voorbeeld zijn mama. "En natuurlijk zou ik je nooit vergeten my dear" miauwde ze op het laatst. De poes sloot haar verschillend gekleurde ogen en trok Abysskit stevig en warm tegen haar aan. Al zag hij een gedaanten voor hun staan, hij keek even gek tot hij deze kater herkenden. "Pffbleh bleh... Iemand een blehpfssbl stukje eek blahblehpfllee hoorn?" Miauwde Cootsnarl. De kitten zwiepte speels zijn staart en rende naar de kater toe, hij kon niet stoppen met springen. "PAPA! PAPA!" riep Abyss er speels uit. Hij sprong een paar keer, "Mama! Kijk! Papa is er! Papa is er!" miauwde hij opgewonden en zwiepte met zijn staart zo vrolijk dat hij was. Hij had grote kitten ogen opgezet en keek de kater steeds met een grote glimlach aan, zijn oren wiebelden en zijn staart kwispelde heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep ma'ma (Sweetheart)   Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Icon_minitimewo 7 dec 2016 - 8:03




Haar ogen waren gesloten en eventjes leek het erop dat het eindelijk een dag werd zonder gezeik. Snorrend strekte ze nog is haar poten uit en krulde zich om haar twee kittens om vervolgens een kleine slaappauze in te lazen. Een geeuw ontsnapte nog kort haar mond en de poes zou elk moment weg kunnen dobbelen toen er plots pootstappen klonken die de nursury naderde. Met een was slaperige blik in haar ogen hief ze haar kop en zag al snel de sneeuwbengaal binnen stappen met een eekhoorn in zijn bek. "Pffbleh bleh... Iemand een blehpfssbl stukje eek blahblehpfllee hoorn?" Sweet grinnikte en wou net aan haar kits vragen als ze honger had toen Abyss ineens opwindend naar Cootsnarl sprong. "PAPA! PAPA!" De haren van Sweetheart vlogen omhoog en met wagenwijde mond trok ze haar kit weg van de kater. "Mama! Kijk! Papa is er! Papa is er!" Piepte hij vrolijk en de grote warrior wierp een vlugge blik op de witte kater. "Uhh" Ratelde ze maar wat en wiebelde met haar oren. "Abysskit dit is Cootsnarl hij is uhm.." Hoe moest je een kitten vertellen dat het niet zijn vader was? Ugh was Runningtime nou maar niet zo watje geweest dan had ze dit probleem ook niet gehad, ze vestigde kort haar blik op Coot doelend dat hij het maar mocht uitleggen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Cootsnarl
StarClan
Can't sleep ma'ma (Sweetheart) QSf3Pmu
king bear
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Endless ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cootsnarl
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep ma'ma (Sweetheart)   Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Icon_minitimewo 7 dec 2016 - 13:38


NO CAPTION
NO CROWN



Oh! Ooooh! Oohnee... "Uhh. Abysskit dit is Cootsnarl hij is uhm.." Ze praatte niet verder dus moest Cootsnarl verder. Met grote ogen keek hij naar Sweetheart. Nee! Nee, nee, nee. Hij wilde schudden met zijn hoofd, maar dat ging misschien raar overkomen voor de kit. "Je vader." Het was eruit. Cootsnarl kon niet geweldig overweg met kittens, maar had wel een groot zwak. Onzeker wikkelde hij zijn slanke staart rond het klein ventje. "Nu ja ik ben niet je echte vader, maar ik wil het heel graag zeggen." Wie 'a' zegt moet ook 'b' zeggen. Hij trok Abbeiskit naar zich toe. Abbeis toch? "Zal ik je het verhaaltje vertellen?" Kittens waren dol op verhalen. "Ja mama is heel heel beroemd en groot warrior. Ze is ook heel mooi, zoals je ziet en iedereen vond haar leuk." Een beetje onzeker kruiste hij de blik van Sweetheart. Hoe doet een vader tegen zijn zoon? Hij gaf een lik over de gestreepte bol. "Euhm ja en toen kwamen jullie natuurlijk. Nu kom ik in het verhaal. Ik ben een machtig krijger, kijk ik heb zelfs een eekhoorn voor je gevangen bij Four Trees. En ik werd verliefd op jouw mama. Dus eh... je mag me papa noemen." Jaaah... waar was hij mee bezig?!

Terug naar boven Ga naar beneden
Abysskit~
Member
Can't sleep ma'ma (Sweetheart) DPKsfdL
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Abysskit~
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep ma'ma (Sweetheart)   Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Icon_minitimezo 11 dec 2016 - 16:20

De jonge kitten sprong speels heen en weer toen hij zijn papa zag, zijn staart zwiepte heen en weer. Hij ging vrolijk op en neer, al begon zijn moeder met een grote blik de krijger aan te kijken en begon wat te stotteren. "Uhh" Ratelde Sweet maar wiebelde met haar oren. "Abysskit dit is Cootsnarl hij is uhm.." Vertelde zijn mama veder, hij keek naar zijn mama en daarna keek hij met Puppy ogen naar de krijger voor zich. Cootsnarl heten hij, "Je vader." Gooide de kater er uit waarna hij zijn grote staart wat onzeker om hem heen schudden. "Dat wist ik al gekkie." Grinnikte hij met een glimlach, al begon zijn papa veder te praten. "Nu ja ik ben niet je echte vader, maar ik wil het heel graag zeggen." Miauwde de kater, vragend keek de kitten hem aan. "Papa." Miauwde hij waarna hij dichter naar zijn papa werd getrokken. Langzaam begon hij kopjes liefjes aan de kater voor zich te geven. "Zal ik je het verhaaltje vertellen?" Vertelde Cootsnarl, de jonge kitten knikte opgewonden met enorme ogen keek hij naar zijn papa. "Ja mama is heel heel beroemd en groot warrior. Ze is ook heel mooi, zoals je ziet en iedereen vond haar leuk." Miauwde de wit gekleurde tabby kater en een beetje onzeker kruiste hij de blik van Sweetheart. Langzaam kreeg Abysskit een vlug ruwe lik van zijn papa. "Euhm ja en toen kwamen jullie natuurlijk. Nu kom ik in het verhaal. Ik ben een machtig krijger, kijk ik heb zelfs een eekhoorn voor je gevangen bij Four Trees. En ik werd verliefd op jouw mama. Dus eh... je mag me papa noemen." Vertelde de kater zijn verhaal af... "Wouw Papa das geweldig!!!! Mama en jij moeten nu elkaar kussen!" Riep de kitten opgewonden. Hij sprong omhoog uit de greep van zijn vader, "Kussen! Kussen! Kussen!" Miauwde hij speels, zijn staart sloeg heen en weer. Zijn oortjes bewogen heen en weer, vrolijk keek hij beiden katten aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cootsnarl
StarClan
Can't sleep ma'ma (Sweetheart) QSf3Pmu
king bear
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Endless ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cootsnarl
BerichtOnderwerp: Re: Can't sleep ma'ma (Sweetheart)   Can't sleep ma'ma (Sweetheart) Icon_minitimezo 25 dec 2016 - 20:10


NO CAPTION
NO CROWN



Oh... oooh noo! Cootsnarl keek met grote ogen naar de kitten. Het was een lieve kitten, maar dit was er iets over. Hij vouwde zijn blonde oren naar achter en keek even naar Sweetheart. Daarna boog hij zich voorover. Niet naar de poes, maar naar de kitten. Hij raakte het neusje aan en ging dan snel achteruit. "Oeps, nu ja zeg ik had je verkeerd verstaan!"

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can't sleep ma'ma (Sweetheart)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: