Seasons



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Seasons

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shallow
Member
Seasons Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Seasons   Seasons Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 18:27

what a wicked thing to do
making me dream of you
Haar ogen keken naar de lucht. Wat nogsteeds donker en grauw was. Het duurde dus zeker niet lang voordat de grijze kattin besefte dat het weer zo'n duistere dag zal worden. Ze vond het best. Want hey, alles gebeurde met een reden en als de natuur besloot om weer zo depressief te doen vond ze het prima. Al had ze liever een wat zonnig en zeker warmer weer gehad. Maar ja, ze werd al eerder gewaarschuwd voor de koude seizoenen. Echter was ze in de warme lucht van Greenleaf geboren en dus als kitten was ze nog niet voorbereid de kou in te gaan. Vandaar dat ze dus een beetje bibberend uit de Young-One tower liep. Ze had wel langer in haar warme nest willen woelen. Maar ze kon gewoon niet stil zitten. Beweging was erg belangrijk voor haar.

+ tagjinx


Seasons 2gxnp75Seasons Z0ZImY9Seasons 10pvxmw

Seasons VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Seasons Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Seasons   Seasons Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 0:37

Hij lag maar wat in het kamp, zijn massieve kop op zijn al even massieve poten en zijn twee ogen gericht op niets in het bijzonder. Het was gevaarlijk om te veel na te denken, zijn eigen gedachtes waren als gif en maakten hem langzaam stuk. Maar wat anders kon hij doen? De dagen leken plots zo leeg en koud, waarbij het weer niet echt hielp. Zijn gedachtes ging uit naar Azola, stiekem verlangde hij haar weer te zien, maar hij wist dat dat onverstandig zou zijn.
Er klonk wat geluid naast hem en een tabby poes stapte uit de Young One's tower. Ze huiverde. Jinx besefte zich dat hij op momenten zoals deze blij moest zijn met zijn lange vacht, dat was tenzij er sneeuw zou vallen. Het was goed om warm te blijven, maar zodra er ook maar iets uit de hemel kwam knikkeren, sneeuw of regen, was hij de pineut. "Ga jagen, daar wordt je warm van."bromde hij de poes toe, zonder oogcontact te maken.


Seasons Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Seasons Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Seasons   Seasons Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 9:51

what a wicked thing to do
making me dream of you
Ze had niet echt veel opgelet aangezien ze haar aandacht meer besteedde aan de koude rillingen dat door haar lijf golfden. Vandaar dat ze dus niet een brommende stem verwacht had. "Ga jagen, daar wordt je warm van." Meteen gleed haar blik naar een zwarte kater. Even dacht ze dat het Claw was. Maar de stem zei al genoeg dat ze elkaar nog niet ontmoet hadden. Nog een nieuwe kat om te praten? Deze kans liet ze niet wegglijden. Nooit. "Hoi!" Zei ze nogal enthousiast. Totdat ze besefte wat hij vooraf al tegen haar zei. "Oh, eh... Ja. De regel is dat ik het kamp niet zomaar uit mag en ik heb nog geen mentor dus dat betekende geen trainingen en geen trainingen betekent geen jagen." Ratelde ze opeens. Terwijl ze haar ogen richtte op de uitgang van het kamp.

<


Seasons 2gxnp75Seasons Z0ZImY9Seasons 10pvxmw

Seasons VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Seasons Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Seasons   Seasons Icon_minitimewo 7 dec 2016 - 21:32

Oh man, hij had te maken met een enthousiasteling. "Hoi!"riep de jonge kat uit. "Oh, eh... Ja. De regel is dat ik het kamp niet zomaar uit mag en ik heb nog geen mentor dus dat betekende geen trainingen en geen trainingen betekent geen jagen." Ah, ze had nog geen mentor. Jinx trok even twijfelend met haar oren, maar maakte toen toch maar een besluit. "Je mag het kamp niet uit zonder toestemming," verbeterde hij de jonge kat. "En ik ben een zeer gewaardeerd en gerespecteerd lid van de Elite, natuurlijk, dus hierbij geef ik je toestemming." Sprak hij zeer sarcastisch en stond toen toch op, waarbij hij een zwakke poging deed om het stof uit zijn vacht te schudden en haar een gebroken glimlach wist te gunnen. "Echter zit je dat wel aan mij vast, de vraag is of je daar zin in hebt."


Seasons Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Seasons Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Seasons   Seasons Icon_minitimedo 8 dec 2016 - 20:39

what a wicked thing to do
making me dream of you
De zwarte kater wiebelde eventjes met zijn oren. "Je mag het kamp niet uit zonder toestemming," begon hij. "En ik ben een zeer gewaardeerd en gerespecteerd lid van de Elite, natuurlijk, dus hierbij geef ik je toestemming." Ze kantelde haar kop een beetje. Waarna ze breed begon te glimlachend. "Echter zit je dat wel aan mij vast, de vraag is of je daar zin in hebt." Nou ja, als dat betekende naar buiten gaan en misschien iets vangen zou ze geen reden weten waar niet, right? "Waarom niet? Misschien kan jij me nog wat leren." Ze greens breder en keek hem hoopvol aan. Dat zou alles veel leuker maken. Tenzij de kater niet echt goed was met jagen.

<


Seasons 2gxnp75Seasons Z0ZImY9Seasons 10pvxmw

Seasons VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Seasons Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Seasons   Seasons Icon_minitimedi 13 dec 2016 - 21:46

De poes leek haar kansen af te wegen."Waarom niet? Misschien kan jij me nog wat leren." Ze greens breder en Jinx vroeg zich af hoe ze zo vol vreugde kon zitten, wat onwetendheid toch met een kat kon doen. Hij zuchtte en schudde zich vermoeid uit, maar wist toen toch een vage glimlach op zijn gezicht te toveren voor de poes. "Ik heb je genoeg te leren, maak je daar maar niet druk om." sprak hij droogjes en zijn ogen gleden even naar de uitgang van het kamp. "Enige voorkeur voor een plaats om heen te gaan, hm?"


Seasons Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Seasons Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Seasons   Seasons Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 16:21

what a wicked thing to do
making me dream of you
Zijn reactie was een simpele zucht. Toch kon ze zijn glimlach op zijn gelaat zien. Het zag er niet echt volkomen uit alsof het terecht was om te glimlachen maar hij liet zich tenminste niet zien dat hij geïrriteerd was. "Ik heb je genoeg te leren, maak je daar maar niet druk om." Was zijn antwoord. Waardoor de grijze tabby weer moest glimlachen. "Enige voorkeur voor een plaats om heen te gaan, hm?" Even dacht ze na. "Oh! Ik weet een leuke plek waar er meestal prooi te vinden is!' Mauwde ze opgewekt terwijl ze enthousiast opsprong. Wat een geluk dat ze al die manen Rogue was geweest. Ze kende de buitenwereld op haar duimpje.

<


Seasons 2gxnp75Seasons Z0ZImY9Seasons 10pvxmw

Seasons VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Seasons Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Seasons   Seasons Icon_minitimema 19 dec 2016 - 21:45

Bij zijn vraag leek de poes even na te moeten denken. Jinx wiebelde met zijn oren en keek afwachtend toe. Als hij het zich goed herrinerde was Shallow hiervoor een rogue geweest, had Claw niet zoiets gezegd bij de laatste ceremonie? Misschien moest hij toch eens op gaan letten wat die zwarte leider toch allemaal liep te blèren. "Oh! Ik weet een leuke plek waar er meestal prooi te vinden is!' hij trok één wenkbrauw vragend op, maar hield zijn mond erover dicht. In plaats vandaar maakte hij een gebaar met zijn poot dat zij voor moest gaan. "Lead the way, ma'am,"grapte hij.


Seasons Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Seasons Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Seasons   Seasons Icon_minitimewo 21 dec 2016 - 19:57

what a wicked thing to do
making me dream of you
Ze was voor honderd procent zeker met haar oriëntatie buiten het kamp en nu ze een oudere Member had weten te vinden, en de overtuigen was ze wel meer dan enthousiast voor haar jaagtraining. Tenminste, dat was wat hij van plan was om haar te leren. "Lead the way, ma'am," grapte de zwarte kater. Waardoor Shallow eventjes moet grinniken, om net een giechel te onderdrukken. Ze trippelde zelfverzekerd richting de ingang van het kamp. Heel eventjes achter zich heen kijkend om er zeker van te zijn dat hij er nog wel was. En toen kwam ze op het besef dat ze elkaar nog niet officieel kenden. Oeps? "Ik ben Shallow", stelde ze zich snel voor. De oude kater had al waarschijnlijk haar naam gehoord tijdens de ceremonie. Maar zij had hem echter niet gezien dus zijn naam was ook al moeilijk te ontrafelen.

<


Seasons 2gxnp75Seasons Z0ZImY9Seasons 10pvxmw

Seasons VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seasons
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: