Why am I here? [Zeros]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Why am I here? [Zeros]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Gravelsmoke
Member
Why am I here? [Zeros] DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Why am I here? [Zeros]   Why am I here? [Zeros] Icon_minitimezo 11 dec 2016 - 21:52


Wat deed ze eigenlijk hier? Een filosofische vraag. Wat deed ze hier? Hoe bestond ze? Hoe is alles ontstaan? Vragen waarop nog geen antwoord was... Oké maar nee serieus. Wat deed ze hier? Ze was duidelijk niet aan het jagen, ookal was dat haar plan geweest. Ze stond hier gewoon niks te doen. Ze had geen nut. Niet naar haar clan, niet naar haarzelf. Soms dacht ze dat niemand het door zou hebben al vertrok ze en werd ze een rogue. Maar ze hield zich in Thunderclan. Waarom wist ze niet. Misschien was het gewoon omdat ze loyaal was. Ze wílde iets betekenen voor haar clan. Er was hoop.. Verbaasd keek de poes op van haar gedachten bij het ruiken van een onbekende geur. Sure, ze was bij de grens maar toch had ze niet verwacht iemand hier te zien. Vragend keek ze richting de kater


- Zeros


Why am I here? [Zeros] LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Zeros
Member
Why am I here? [Zeros] DPKsfdL
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zeros
BerichtOnderwerp: Re: Why am I here? [Zeros]   Why am I here? [Zeros] Icon_minitimema 12 dec 2016 - 16:49

Weer was Zeros in het gebied van de clan katten. Hij maakte het zich wel moeilijk door de hele tijd door het terrein van de clans te gaan. Zeros moest echt iets verbaast staan kijken als hij werd aangevallen. Maar de enigste reden waarom hij erna toe ging was omdat de kater jaloers was op de katten in een clan. Ze konden elkaar beschermen, voedden, verzorgen en nog veel meer. Zeros wist zelf ook wel dat hij niet zomaar in een clan kon komen. Hij was zijn hele leven al een rogue, niemand wilde een rogue in hun clan. Zeros merkte een kat op. Ze had de geur van de Thunderclan. "Hallo, Thunderclanner." Zei de kater rustig terwijl hij steeds dichtbij liep. De poes zag er niet gevaarlijk uit. Zeros bleef op drie staartlengtes van de poes afzitten. "Hoe gaat i."


Why am I here? [Zeros] 2yxomkm
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Why am I here? [Zeros] DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Why am I here? [Zeros]   Why am I here? [Zeros] Icon_minitimewo 14 dec 2016 - 19:23


De Rogue kwam steeds dichterbij, maar Gravelsmoke bleef stilstaan.. Zolang hij achter de grens bleef was het goed. "Hallo, Thunderclanner." sprak de rode kater. De rossige poes gaf een knikje terug als begroeting, en de kater stopte een paar staartlengtes verderop. "Hoe gaat i." Even keek de poes hem verbaasd aan maar ze herstelde zich al snel. "A-Als het slecht zou gaan, denk je dat een kat dat zou zeggen tegen een vreemde?" sprak ze, eerst onzeker maar als snel met vastere stem. Het was eigenlijk een oprechte vraag. Dacht hij dat? Zou het kunnen? Je mocht je zwaktes niet met katten buiten de clan delen. Maar stel dat die clan er niet was. Wat dan?


Why am I here? [Zeros] LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Zeros
Member
Why am I here? [Zeros] DPKsfdL
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zeros
BerichtOnderwerp: Re: Why am I here? [Zeros]   Why am I here? [Zeros] Icon_minitimewo 14 dec 2016 - 20:12

"A-Als het slecht zou gaan, denk je dat een kat dat zou zeggen tegen een vreemde?" "je hoeft niet te zeggen dat het slecht gaat, van mij part lieg. Ik ken je toch niet." Zei Zeros. Wat maakte hem het uit hoe ze zich voelde. Hij vroeg het alleen om vriendelijk te zijn, meer niet. "Maar nu ik toch et je praat. Hoe mag ik je je noemen Thunderclanner." Vroeg Zeros vol overtuiging. "Jij vertelt jou naam. Ik vertel de mijne, deal." Zeros keek even om zich heen. "Of ik vertel en mijn naam en waarom ik jou gebied bevind."


Why am I here? [Zeros] 2yxomkm
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Why am I here? [Zeros] DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Why am I here? [Zeros]   Why am I here? [Zeros] Icon_minitimevr 30 dec 2016 - 15:23


"Je hoeft niet te zeggen dat het slecht gaat, van mij part lieg. Ik ken je toch niet." Onwillekeurig draaide de rosse poes met haar ogen. Waarom vroeg hij het dan? Kon de Rogue soms niet stil blijven? Alsof ze het al niet moeilijk genoeg had met sociaal zijn tegen haar eigen clangenoten. "Maar nu ik toch et je praat. Hoe mag ik je je noemen Thunderclanner. Jij vertelt jou naam. Ik vertel de mijne, deal. Of ik vertel en mijn naam en waarom ik jou gebied bevind" De kater klonk vol overtuiging. Goh, hij durfde wel. Had hij enig idee hoe dit zou aflopen bij andere van haar clanmaten? Sommige zouden hem nu het liefst een kras over zijn neus geven. Gravelsmoke ook, maar dat was meer zodat ze kon terughollen en zich in een hoekje kon verbergen voor elke kat. In stilte. Hopend dat niemand haar die dag nog aan zou spreken. Maar helaas, zo werkt het leven niet. "Of ik nou mijn naam geef of niet, vertellen waarom je hier bent moet je sowieso. En het liefst vertrek je daarna ook nog." spat ze uit naar de rode kater, waarna een zucht volgde. "Maar goed, ik ben Gravelsmoke." Niet dat hij veel met haar naam kon.

OOC: Excuses voor laat antwoord. Ziekte & Drukte & Vergeetachtigheid heeft ervoor gezorgd dat ik Warrior Cats even heb verwaarloosd.


Why am I here? [Zeros] LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Zeros
Member
Why am I here? [Zeros] DPKsfdL
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zeros
BerichtOnderwerp: Re: Why am I here? [Zeros]   Why am I here? [Zeros] Icon_minitimewo 18 jan 2017 - 19:41

"Of ik nou mijn naam geef of niet, vertellen waarom je hier bent moet je sowieso. En het liefst vertrek je daarna ook nog." Zei de poes waarna ze zuchtte. "Maar goed, ik ben Gravelsmoke." Even krulde er een glimlach om de lippen van Zeros, maar zo snel als hij was gekomen was hij verdwenen. "Aangenaam kennis te maken Gravelsmoke, ik ben Zeros." Het liefst wilde de kater vertrekken, maar hij herinnerde wat Gravelsmoke had gezegd. "Ik was wat gaan wandelen en ik kom wel vaker hier. Problemen mee, want dan heb je pech. Ik moet ook eten en ... Ach laat maar." Zei de kater snel.


Why am I here? [Zeros] 2yxomkm
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Why am I here? [Zeros]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: