Ceremonie 12-12-'16 - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonie 12-12-'16

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Stormwind
StarClan
Ceremonie 12-12-'16 - Pagina 2 DPKsfdL
Kiek
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 85 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwind
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 12-12-'16   Ceremonie 12-12-'16 - Pagina 2 Icon_minitimema 19 dec 2016 - 20:08

Blijkbaar had Butterpact nog wat te vinden over zijn woorden, want die kwam duidelijk woedend op hem afgestormd. De kater bleef koel. ‘Ze is helemaal niet kinderachtig bezig, Stormwind,’ Wat wou hij doen? Met heb op de vuist gaan? Stormwind had duidelijk meer levenservaring dan dat hij had, de kater tegenover hem had daar in tegen nog veel te leren. Butterpact ratelde maar verder over dat hij niet zo te keer mocht gaan tegen Orange wild. ‘En je moet al helemaal zwijgen over het feit dat ze een paar moons geleden zelf nog maar een warrior werd, want ik ben ook nog niet heel lang geleden een warrior gemaakt en ik heb net een apprentice gekregen van Butterstar.' zei hij toen. "Dan heb je vies geluk gehad dat ik geen leader ben, want als jij zo'n smoel open durft te trekken tegen een senior warrior had ik je nog helemaal geen apprentice gegeven." hij snoof even. Het respect van sommige katten. "Sommige katten in Riverclan weten echt niks van respect. Jij al helemaal niet. En nog even over dat nadenken voor je wat zegt, dat geld ook voor jou, Butterpact. Ik vergeet dit niet." Zijn gele ogen boorden zich nog even in die van Butterpact waarna hij opstond en weg liep van de katten om langs de prooistapel te gaan en iets er af te pakken voordat hij dat verderop op ging eten. Hij zou straks nog wel naar buiten gaan om te jagen of een rondje Riverclan grens te doen. Hij moest zijn hoofd leeg maken.

Tag: Butterpact (&Orangewild indirect)


Ceremonie 12-12-'16 - Pagina 2 6Dup2Io
Legacy, what is a legacy?
It's planting seeds in a garden you never get to see
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
Ceremonie 12-12-'16 - Pagina 2 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 12-12-'16   Ceremonie 12-12-'16 - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 dec 2016 - 20:09


Er groeide weer enthousiasme in Aspenpaw toen Larksong met Honeyspots akkoord ging, maar toen vroeg de kater ook om zijn mening. ‘Ik uhh.. Lijkt me goed?’ Ja, wat kon hij er tegenin brengen. Hij had geen ervaring met trainingen geven, alleen maar krijgen. En wat maakte hem het uit wie hem trainde in jagen of vechten. Misschien was Honeyspots een formidabele vechter en Larksong een uitmuntende jager. Dan zou hij liever les hebben van de beste. Aspenpaw knikte instemmend en snorde tevreden toen Honeyspots verder initiatief nam om de trainingen te verdelen. Als Larksong zou instemmen, zouden ze eerst samen gaan jagen. Tof, daar was hij beter in. Vooral in het vissen. Op land was hij wel een regelrechte ramp, maar hij was beter geworden sinds de trainingen met Bitterball met domweg veel oefenen. Aspenpaw kon niet wachten om te beginnen met zijn nieuwe mentoren. Hij was nog steeds een beetje perplex dat hij er twee had en binnenkort zelfs met twéé mentoren zou trainen. Oef. Hij wierp nog een afwezige blik naar de commotie in het kamp en het verbaasde hem niets dat Butterpact er betrokken in was. Die kater was een enorme pijn in de staart. Zijn blik ging weer afwachtend naar zijn nieuwe mentoren. ‘Wanneer beginnen we?’ vroeg hij nog enthousiast aan het duo.


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
Ceremonie 12-12-'16 - Pagina 2 XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Ceremonie 12-12-'16 - Pagina 2 B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 12-12-'16   Ceremonie 12-12-'16 - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 dec 2016 - 14:32

In alle eerlijkheid was de kater nu niet bepaald veel meer aan het doen. Hij was vrij lui van natuur en bracht zijn tijd het liefste door met verschillende plekjes te zoeken waar hij zo min mogelijk kon doen. Of natuurlijk zijn plezier krijgen uit andere lastig vallen of met ze te flirten. Hoe vaak hij ook op zijn kop kreeg, hij zou nooit veranderen, dat moest nu wel duidelijk zijn. Hij was een charmante kat dat zeker, maar misbruikte die gaven zonder enige vorm van genade. Nu hielp het ook niet dat hij geen kans kreeg. Hij was in de naam van Starclan nog apprentice bij zijn 19de moon. Nu hielp het ook niet hij geen zak uitvoerde, regels brak en ook nog eens zijn poot halverwege had verwond zodat hij er een tijdje tussen uit was geweest. Urgh. Nu liet Warpaw zijn zilveren ogen rondglijden door het kamp heen, opzoek naar iets interessants. Hij verveelde zich immers, deed hij meestal, maar het was nooit genoeg hem zomaar braafjes te laten werken. Nee natuurlijk niet. Maar toen het Butterstar leek te zijn die interessante dingen ging doen, keek hij nonchalant haar richting op. Een ceremonie? Hmm. Eigenlijk was niet zo heel spannend, hij zou er waarschijnlijk toch niet in voorkomen, zo pessimistisch werd je uiteindelijk wek, dus waarom moeite doen? De calico bleef dus liggen, maar hielt het gebeuren in het oog. Een van de kittens werd apprentice, bleek het eerste nieuws te zijn. Leuk, meer nieuw volk in die apprentice den. Alsof het allemaal al niet erg genoeg was. Dus rolde hij even met zijn ogen, niet verwachtend dat iemand het op zou merken.

Toen hoorde hij zijn naam. Wait. Why? Wat had hij nu weer verkeerd gedaan? De kater kwam overeind.. toen pas realiseerde wat hier aan de hand was. Hij werd een warrior? Meende je die? Mocht wel tijd worden in de naam van Starclan.. Hij liep nu vooruit, zoals altijd een houding die nonchalant was als maar kon zijn. Nee, hij veranderde nooit. Maar de kat kwam nu wel naar voren gelopen samen met de andere katten die hun volledige naam zouden krijgen. Bearpaw en Galepaw. Voor een moment gleed zijn blik over hun heen, maar liet deze uiteindelijk op de leader rusten. Wie had dit ooit gedacht? En dan nog nagaan dat sommige openlijk hadden gezegd dat ze hem de clan uit wouden trappen. Hehe. Er was een vonk van geamuseerdheid in zijn ogen te vinden, wat voor zijn doen nog verassend veel oprechte emoties was. "Warpaw. Ook jij hebt lang op jouw naam moeten wachten. Langer dan vele anderen van ons. Maar vandaag ben jij er eindelijk klaar voor om deze te ontvangen. Starclan, en ook ik, zijn trots op jou. Warhound. Een sterke naam. Voor een krachtige kater. Draag hem met trots. En bescherm Riverclan voor vele manen die komen." Hij brak het oogcontact in geen enkele seconde dat ze met hem sprak. Warhound. Hij was vanaf nu Warhound. Hij lachte, oprecht. Hij was bezorgd geweest om een naam die zwak was, die zou verwijzen naar zijn vreemde en verschrikkelijke pels. Maar nee, Hound... een hond.. een sterk beest dat naar niemand om zou kijken. Hij was tevreden. Heel erg tevreden. Hij was zelfs een krachtige kater genoemd en gezegd dat ze trots was. En de kater die op zijn vreemde manier loyaal was aan zijn clan, grijnsde nu naar Butterstar en knikte plechtig. Daar heb je een deal in schat~ was hetgene wat zijn alles uitstraalde. Warhound.. damn dat was wennen.. had enkel de goede motivatie nodig. En hij wou aandacht, als hij geen positieve kreeg gebruikte hij negatieve. Maar dit. Dit voelde goed. Hier hielt hij van. Voor een moment keek hij trots waarna hij zijn plek weer innam bij de groep, al stopte de laatste woorden hem even in de pas. Ehem, pardon? Hij ging mooi die wacht houden en een plekje in de juiste den zoeken. Mooi niet dat iemand hem nog kon tegenhouden. Pfft. Succes ermee.

Na de ceremonie nam hij enkele felicitaties in ontvangst en deelde ze voor de verandering ook eens uit. Toch was hij nieuwsgierig naar de reden voor de woorden van de kattin.. hmm. Misschien later nog eens naar vragen.

Tag is helemaal open~


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Larksong
Member
Ceremonie 12-12-'16 - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 12-12-'16   Ceremonie 12-12-'16 - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 18:13

Aspenpaw leek ook in te stemmen met het idee, dus dat was dan besloten. Nu was alleen nog de vraag wie de eerste training voor zich zou nemen en toen Honeyspots aan hem vroeg of hij de eerste wilde nemen knikte hij. "Lijkt me goed, dan wil ik morgenochtend met de eerste training beginnen." Zei hij, gelijk de vraag van Aspenpaw ook beantwoordend. Als ze dan allebei wat trainingen hadden gehad met de kater, dan zouden ze daarna inderdaad nog een training met zijn drieën kunnen doen. Hij merkte dat er ondertussen wel wat dingen om hem heen aan het gebeuren waren, maar hij negeerde het zoveel mogelijk, zodat hij de aandacht bij zijn nieuwe apprentice kon houden.

Tag: Honeyspots & Aspenpaw


Ceremonie 12-12-'16 - Pagina 2 4S3LcMU
Terug naar boven Ga naar beneden
Orangewild
Member
Ceremonie 12-12-'16 - Pagina 2 DPKsfdL
~E~
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Orangewild
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 12-12-'16   Ceremonie 12-12-'16 - Pagina 2 Icon_minitimema 9 jan 2017 - 19:15

"Alleen al door die opmerking heb je zelf al bewezen hoe kinderachtig je nog bent. Je bent nog helemaal niet klaar voor een apprentice. Een paar moons geleden was je er zelf nog een!" Zei een kat die Orangewild herkende als Stormwind. "Je krijgt een apprentice als je er klaar voor bent. Betekend niet dat je slecht bent, betekend dat je geduld moet hebben, Orangewild." Even kromp de poes in elkaar. Ze wist niet wat ze moest zeggen. Had hij gelijk, was ze kinderachtig. ‘Ze is helemaal niet kinderachtig bezig, Stormwind,’ Hoorde Orangewild een andere kat zeggen, Butterpact als ze ze niet vergiste. ‘Ze heeft zelfs het recht om zich af te vragen waarom zij niet benoemd wordt als mentor terwijl jongere katten dan haar wél een apprentice krijgen. Ik zou me daar persoonlijk ook slecht over voelen.’ Orangewild kreeg het warm van binnen. Hij was een van de eerste katten die voor haar opkwam. ‘En je moet al helemaal zwijgen over het feit dat ze een paar moons geleden zelf nog maar een warrior werd, want ik ben ook nog niet heel lang geleden een warrior gemaakt en ik heb net een apprentice gekregen van Butterstar.’ Orangewild stond ermaar bij zonder te weten wat ze moest doen. Even wierp Butterpact een verontschuldigde blik naar Orangewild. ‘Ik ben het met je eens dat ze geduld moet hebben, maar ze mag gerust haar onzekerheid over zichzelf tonen. Daar hoeft ze niet genadeloos voor afgestraft te worden. Ik vind het nergens op slaan dat ze in jouw ogen daardoor ‘kinderachtig’ is. Ik vind het zelfs karakter hebben dat ze haar kwetsbaarheid durft te tonen. Denk de volgende keer iets beter na voordat je wat zegt.’ "Dan heb je vies geluk gehad dat ik geen leader ben, want als jij zo'n smoel open durft te trekken tegen een senior warrior had ik je nog helemaal geen apprentice gegeven. Sommige katten in Riverclan weten echt niks van respect. Jij al helemaal niet. En nog even over dat nadenken voor je wat zegt, dat geld ook voor jou, Butterpact. Ik vergeet dit niet." Zei Stormwind tegen Butterpact. "Bedankt Butterpact. Maar hij heeft wel een beetje gelijk." Zuchtte Orangewild. "Misschien ben ik wel gewoon niet klaar voor een apprentice."


Ceremonie 12-12-'16 - Pagina 2 2nhqk60
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie 12-12-'16
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: