Algemene Onzin Topic - Pagina 28



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Runa
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 22:01

#Kip: Kan het ook liggen aan een nieuwe oplader...? I mean hij laadt wel gewoon op en zo, maar het probleem doet zich eigenlijk voor sinds ik die nieuwe oplader heb.
Hoewel ik me kan herinneren dat ik eerder ook al zoiets voorhad... Miss idd dus een keertje stofzuigen


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Runa_signature_2
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 22:02

Ze wilt ook med cat worden :')

Heel stiekem tho, zegt 't tegen niemand. Maar alsnog haat ze rout stiekem omdat die heeft wat zij wilt


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 22:05

Zealspark schreef:
Je hoort t waz, tijd dat ze in actie schieten.

Straks zit fire in de menopauze en dan stellen we al onze fans teleur :c

Hhahahahahaha x'D Zo van shit now I'm too old dammit ><


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 BXcdW76
Kip
3529
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 22:15

Ohhh ik ruik drama :') haha als je een topic wilt roep je maar <3

@Freedje; oeh geen idee :c heb daar zeer weinig verstand van, wel irritant zeg


It is both a blessing and a curse
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 22:18

Cutie Routpaw ^^


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runa
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 22:22

Routpaw schreef:
Ohhh ik ruik drama :') haha als je een topic wilt roep je maar <3

@Freedje; oeh geen idee :c heb daar zeer weinig verstand van, wel irritant zeg

Stofzuigen heeft helaas geen vruchten afgeworpen, dus ik werk nu maar met een computermuis xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 22:24

Postjes komen morgen, ladies. Dan ben ik toch vrij c:


Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 22:24

Tijd om in bed te duiken, morgen laatste examen en dan meteen beginnen met Burbur hihi c:

Laters mensen~


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 22:36

Ik ga ook slapen, morgen moet ik om kwart na6 op mijn werk zijn ^^'


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Azola
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 GF9l1zr
Loïs
282
Actief
I'll be going back to these streets, this is all I could be

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Azola
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 22:42

Zijn er hier mensen die ook aan witchcraft doen?
Ik ben een beginner witch en ik vraag me af of hier nog meer mensen zitten die wat doen aan witchcraft! c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Azolao11
Terug naar boven Ga naar beneden
Runa
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 22:46

Azola schreef:
Zijn er hier mensen die ook aan witchcraft doen?
Ik ben een beginner witch en ik vraag me af of hier nog meer mensen zitten die wat doen aan witchcraft! c:

Ik weet eerlijk gezegd niet wat dat is... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Azola
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 GF9l1zr
Loïs
282
Actief
I'll be going back to these streets, this is all I could be

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Azola
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 22:53

Runa schreef:
Azola schreef:
Zijn er hier mensen die ook aan witchcraft doen?
Ik ben een beginner witch en ik vraag me af of hier nog meer mensen zitten die wat doen aan witchcraft! c:

Ik weet eerlijk gezegd niet wat dat is... xD

Hmm, hoe zal ik het is uitleggen xD
Keep in mind, ik ben er ook nieuw mee, dus veel accurate informatie kan je van mij ook niet krijgen hehe.
Het is zeg maar, een beetje zoals de naam zegt, hekserij. Maar niet negatief!! Het is niet alsof je de duivel aanbid of zo even dat dat clear is xD. Het is één worden met de natuur, en werken met energieën, en spreuken casten voor bijvoorbeeld een goeie aura of zoiets. Ik ben zelf nog niet begonnen met spreuken, maar ben nog aan het leren over de achtergrond en zo! Ik vind het heel leuk om te doen. Het is ook heel creatief, en terwijl ik normaal helemaal niet creatief ben, vind ik het heel leuk om te werken aan mijn Grimoire, wat zeg maar een boek vol informatie is!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Azolao11
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
»Quinty«
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 23:26

Azola schreef:
Runa schreef:
Azola schreef:
Zijn er hier mensen die ook aan witchcraft doen?
Ik ben een beginner witch en ik vraag me af of hier nog meer mensen zitten die wat doen aan witchcraft! c:

Ik weet eerlijk gezegd niet wat dat is... xD

Hmm, hoe zal ik het is uitleggen xD
Keep in mind, ik ben er ook nieuw mee, dus veel accurate informatie kan je van mij ook niet krijgen hehe.
Het is zeg maar, een beetje zoals de naam zegt, hekserij. Maar niet negatief!! Het is niet alsof je de duivel aanbid of zo even dat dat clear is xD. Het is één worden met de natuur, en werken met energieën, en spreuken casten voor bijvoorbeeld een goeie aura of zoiets. Ik ben zelf nog niet begonnen met spreuken, maar ben nog aan het leren over de achtergrond en zo! Ik vind het heel leuk om te doen. Het is ook heel creatief, en terwijl ik normaal helemaal niet creatief ben, vind ik het heel leuk om te werken aan mijn Grimoire, wat zeg maar een boek vol informatie is!

Is dat niet gewoon 'tzelfde als Wicca? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestcall
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Vwxgqfo
Little Witch
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Forestcall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 23:28

Spottedheart schreef:
Azola schreef:
Runa schreef:
Azola schreef:
Zijn er hier mensen die ook aan witchcraft doen?
Ik ben een beginner witch en ik vraag me af of hier nog meer mensen zitten die wat doen aan witchcraft! c:

Ik weet eerlijk gezegd niet wat dat is... xD

Hmm, hoe zal ik het is uitleggen xD
Keep in mind, ik ben er ook nieuw mee, dus veel accurate informatie kan je van mij ook niet krijgen hehe.
Het is zeg maar, een beetje zoals de naam zegt, hekserij. Maar niet negatief!! Het is niet alsof je de duivel aanbid of zo even dat dat clear is xD. Het is één worden met de natuur, en werken met energieën, en spreuken casten voor bijvoorbeeld een goeie aura of zoiets. Ik ben zelf nog niet begonnen met spreuken, maar ben nog aan het leren over de achtergrond en zo! Ik vind het heel leuk om te doen. Het is ook heel creatief, en terwijl ik normaal helemaal niet creatief ben, vind ik het heel leuk om te werken aan mijn Grimoire, wat zeg maar een boek vol informatie is!

Is dat niet gewoon 'tzelfde als Wicca? :')

Hmmm, niet precies. Want Wicca is met een geloof erbij, met goden en zo, en een witch zijn niet per sé! Een Wiccan zal zichzelf namelijk geen een witch noemen, volgens mij c:


Que la course aux étoiles, ça n'est pas pour moi
Laissez-moi vous émerveiller et prendre mon envol
Nous allons enfin nous régaler
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
»Quinty«
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 23:29

Forestcall schreef:
Spottedheart schreef:
Azola schreef:
Runa schreef:
Azola schreef:
Zijn er hier mensen die ook aan witchcraft doen?
Ik ben een beginner witch en ik vraag me af of hier nog meer mensen zitten die wat doen aan witchcraft! c:

Ik weet eerlijk gezegd niet wat dat is... xD

Hmm, hoe zal ik het is uitleggen xD
Keep in mind, ik ben er ook nieuw mee, dus veel accurate informatie kan je van mij ook niet krijgen hehe.
Het is zeg maar, een beetje zoals de naam zegt, hekserij. Maar niet negatief!! Het is niet alsof je de duivel aanbid of zo even dat dat clear is xD. Het is één worden met de natuur, en werken met energieën, en spreuken casten voor bijvoorbeeld een goeie aura of zoiets. Ik ben zelf nog niet begonnen met spreuken, maar ben nog aan het leren over de achtergrond en zo! Ik vind het heel leuk om te doen. Het is ook heel creatief, en terwijl ik normaal helemaal niet creatief ben, vind ik het heel leuk om te werken aan mijn Grimoire, wat zeg maar een boek vol informatie is!

Is dat niet gewoon 'tzelfde als Wicca? :')

Hmmm, niet precies. Want Wicca is met een geloof erbij, met goden en zo, en een witch zijn niet per sé! Een Wiccan zal zichzelf namelijk geen een witch noemen, volgens mij c:

Ja klopt,
also Wicca draait over 't algemeen alleen om de Godin, omdat vrouwen 'hoger in rang' staan dan de God/man :')

Noobish Wiccan hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 23:31

M'n ma heeft zo'n hele cursus gevolgd met zo'n groep... ben vergeten hoe ze dat noemden. Iets met wicca ook. Ze doet nu kaartlezen en pendelen maar van alles en nogwat. Plus, ze verzamelt edelstenen en heeft hier twee vitrinekasten vol met die stenen. Oh, en niet vergeten de standbeelden die ze heeft, pentagrammen en uhh... nog van alles. Ik heb 't er niet zo mee maar tja.

Plus, ze heeft zo'n mini sticker vanachter op de auto waar op staat 'Witch on board' XD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestcall
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Vwxgqfo
Little Witch
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Forestcall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 23:34

Spottedheart schreef:
Forestcall schreef:
Spottedheart schreef:
Azola schreef:
Runa schreef:
Azola schreef:
Zijn er hier mensen die ook aan witchcraft doen?
Ik ben een beginner witch en ik vraag me af of hier nog meer mensen zitten die wat doen aan witchcraft! c:

Ik weet eerlijk gezegd niet wat dat is... xD

Hmm, hoe zal ik het is uitleggen xD
Keep in mind, ik ben er ook nieuw mee, dus veel accurate informatie kan je van mij ook niet krijgen hehe.
Het is zeg maar, een beetje zoals de naam zegt, hekserij. Maar niet negatief!! Het is niet alsof je de duivel aanbid of zo even dat dat clear is xD. Het is één worden met de natuur, en werken met energieën, en spreuken casten voor bijvoorbeeld een goeie aura of zoiets. Ik ben zelf nog niet begonnen met spreuken, maar ben nog aan het leren over de achtergrond en zo! Ik vind het heel leuk om te doen. Het is ook heel creatief, en terwijl ik normaal helemaal niet creatief ben, vind ik het heel leuk om te werken aan mijn Grimoire, wat zeg maar een boek vol informatie is!

Is dat niet gewoon 'tzelfde als Wicca? :')

Hmmm, niet precies. Want Wicca is met een geloof erbij, met goden en zo, en een witch zijn niet per sé! Een Wiccan zal zichzelf namelijk geen een witch noemen, volgens mij c:

Ja klopt,
also Wicca draait over 't algemeen alleen om de Godin, omdat vrouwen 'hoger in rang' staan dan de God/man :')

Noobish Wiccan hier

Ooh dus jij zit ook een beetje in die genre? Nice <3
Ik denk dat ik het (voor nu) bij Witch hou voor mezelf, zonder goden erbij, anders is het zoveel in één keer c:


Que la course aux étoiles, ça n'est pas pour moi
Laissez-moi vous émerveiller et prendre mon envol
Nous allons enfin nous régaler
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 23:35

Wow dat ignore tho :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestcall
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Vwxgqfo
Little Witch
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Forestcall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 23:36

Whoops sorry had over je bericht heen gelezen ^^"
Wel tof van je ma tho!! Ik zie mezelf dat later ook nog wel doen hehe. Al moet ik nu nog even in de kast blijven met mijn witch-zijn, want mijn ouders zijn daar echt niet van gediend ehh


Que la course aux étoiles, ça n'est pas pour moi
Laissez-moi vous émerveiller et prendre mon envol
Nous allons enfin nous régaler
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningtime
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 GTmtn3W
Hah, no
282
Actief
Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,

CAT'S PROFILE
Age: ϟ forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningtime
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimevr 16 dec 2016 - 0:17

Ik kan niet slapen


but i got you this rose
and i need to know
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 VwwvvDK
will you let it die
or let it grow?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: