Can I cross the border? (Speakeasy)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Can I cross the border? (Speakeasy)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Corra
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimedi 20 dec 2016 - 21:14

Het werd al koud en laat toen de mooie grijze kattin snel langs de Rogue territoria rende. Ze was op onderzoek uit, haar vacht was misschien dun, ze had wel doorzettingsvermogen. En dus liep Corra op een gegeven moment langs de grens die ze wel vaker gezien had, die met het territorium van de clankatten. Als ze het goed had was dit die met Riverclan, ze snoof en rook prooigeuren, ze was dan wel een Kittypet maar ze zorgde graag voor haar eigen eten. Ze had deze grenzen nooit durven oversteken toen ze klainer was, maar het leek er verlaten en een kort kijkje kon toch geen kwaad, toch? Dus stapte de jonge poes over de grens en keek om zich heen. Nu ze er eenmaal was werd ze steeds minder zenuwachtig. Corra deed nog een paar stappen en snoof opnieuw.


Can I cross the border? (Speakeasy) 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Speakeasy
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) Tumblr_ngog7bwfOA1tb8426o1_500
:eye:
88
Actief
→ Sticks and stones may break your bones,
but word leave psychologic wounds that will never heal ←

CAT'S PROFILE
Age: → 13 Moons←
Gender: She-cat ♀
Rank:
Speakeasy
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimedi 20 dec 2016 - 21:39

De zon was inmiddels onder en de schemering liet het territorium er grimmig uitzien. Speakeasy geeuwde en wist dat ze binnenkort weer naar het kamp terug zou moeten keren voor de nacht. Daarom ook dat ze haar net gevangen vis met een soepele beet van het leven ontdeed en oppakte, waarna ze besloot nog even de grenzen te checken voordat ze terug zou keren. Dat bleek een goede gedachte te zijn, want zodra ze verder liep kon ze duidelijk de geur van een kittypet onderscheiden. Met een frons legde ze haar vis neer en schopte er wat aarde overheen, zodat ze die later op kon halen. Vervolgens dook ze in een en liep op een sluippas richting de kittypet, die zich steeds dieper het territorium in leek te willen bewegen. Hier besloot Speakeasy een stokje voor te steken, dus sloop ze uit de wind op haar af en verstopte zich in een bosje. Toen de kittypet poes daar langs kwam, kwam ze daar sierlijk onder vandaan. "Maken de geurmarkeringen niet al heel erg duidelijk dat indringers hier niet welkom zijn, hm?" klonk ze geamuseerd en niet bepaald dreigend, hoewel ze dat misschien wel had moeten zijn.


Now who are you to decide
Can I cross the border? (Speakeasy) W0TR1RZ
what is wrong and what is right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimedi 20 dec 2016 - 21:46

Terwijl Corra nog een stukje door liep kwam er een andere kattin de bosjes uit die vroeg of de geurmarkeringen niet duidelijk genoeg waren. Ze klonk niet bepaald dreigend en dit gaf Corra het idee dat ze niet zo strikt was als alle andere clankatten die ze had ontmoet. "Nou, ik verveelde mij nogal en had zin om op onderzoek uit te gaan. Jullie territorium was intressant en voila, hier sta ik" Miauwde de grijze Kittypet grijnzend. Ze had zelf een hekel aan het woord Kittypet omdat ze zelf meer buiten dan binnen was en nooit het eten at dat de andere daar aten. Ze keek om zich heen voor mogelijke vluchtroutes, terug was het snelst.


Can I cross the border? (Speakeasy) 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Speakeasy
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) Tumblr_ngog7bwfOA1tb8426o1_500
:eye:
88
Actief
→ Sticks and stones may break your bones,
but word leave psychologic wounds that will never heal ←

CAT'S PROFILE
Age: → 13 Moons←
Gender: She-cat ♀
Rank:
Speakeasy
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimedi 20 dec 2016 - 21:52

De poes leek haar kleine verschijning niet bepaald als een dreiging te zien, iets wat Speakeasy wel aan had zien komen. "Nou, ik verveelde mij nogal en had zin om op onderzoek uit te gaan. Jullie territorium was intressant en voila, hier sta ik" sprak ze met een brutale grijns op haar gelaat. De grijze poes keek haar geamuseerd aan maar wist dat ze hier, op eigen terrein, niet gezellig met een of andere wildvreemde kittypet kon gaan babbelen. "Hm, dat zal allemaal wel, maar je bent hier alsnog niet welkom." Ze haalde haar schouder luchtig op, zo'n probleem hoefde het niet te worden. "Dus wat zeg je ervan dat ik je terug begeleid, kittypet?" Hoewel ze het vriendelijk voor leek te stellen, hoopte ze wel degelijk dat de poes zou instemmen. Immers was het of dit, of ze zou het met geweld moeten doen en dat was iets wat de poes niet graag deed. Bovendien leek deze kittypet lang niet zo onaangenaam. "De naam is Speakeasy, aangenaam."


Now who are you to decide
Can I cross the border? (Speakeasy) W0TR1RZ
what is wrong and what is right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimedi 20 dec 2016 - 21:59

De Andere poes wilde dat ze het gebied verliet en opzich begreep Corra dat wel. Ze moest loyaal blijven aan haar clan en ze kon niet zomaar een indringer hier laten blijven. Maar de grijze kattin wilde echt graag blijven, maar ze gunde het deze kat niet om kritiek te krijgen van haar clan. Ze leek Corra ook geen onaardige kat, toen de Riverclankat voorstelde om haar te begeleiden Miauwde ze ook haar naam: Speakeasy, intressante naam. Corra glimlachtte "Mijn naam is Corra, en als het dan per se moet." Zuchtte ze en ze draaide zich om. "Hoe is het dan? Om hier te leven? In een clan." vroeg ze nieuwsgierig


Can I cross the border? (Speakeasy) 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Speakeasy
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) Tumblr_ngog7bwfOA1tb8426o1_500
:eye:
88
Actief
→ Sticks and stones may break your bones,
but word leave psychologic wounds that will never heal ←

CAT'S PROFILE
Age: → 13 Moons←
Gender: She-cat ♀
Rank:
Speakeasy
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimewo 21 dec 2016 - 22:00

Even leek er een zekere spanning te hangen, totdat de poes weer sprak. "Mijn naam is Corra, en als het dan per se moet." Ze knikte enkel ferm en begon op een rustig tempo richting de grens te lopen. "Ik maak de regels niet, jammer genoeg" ze haalde nogmaals haar schouders op en keek de welgevoedde kittypet aan. Hoewel ze het een plezant idee vond om altijd gevoed te zijn, zoals deze kittypet, kon ze niet verlangen naar haar leven. Ze zou haar vrijheid op moeten geven voor een luizenleventje en die prijs was haar veel te hoog. "Hoe is het dan? Om hier te leven? In een clan." ze wiebelde even met haar oren. "Ik ben er geboren, opgegroeid en zal er sterven, het is hoe ik leef," misschien gaf ze niet bepaald antwoord op haar vraag, maar dan had ze die ook duidelijker moeten stellen, niet? "En als kittypet? Snak je dan nooit naar de vrijheid?" met een vragende blik keek ze de kittypet aan.


Now who are you to decide
Can I cross the border? (Speakeasy) W0TR1RZ
what is wrong and what is right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimewo 21 dec 2016 - 22:24

Speakeasy knikte en liep met Corra mee. De clankat nam de grijze poes in zich op, waarschijnlijk zag ze een welgevoede Kittypet, maar geen mollige kittypet. Waarschijnlijk zag ze een Kittypet die elke dag eten van haar twolegs kreeg, dit was echter niet waar aangezien Corra sinds ze een paar manen oud was vaar haar eigen eten was gaan zorgen. De slanke kattin rekte zich snel uit, ze had een groot deel van de dag geslapen en dus wilde ze op een nachtelijke jacht gaan. Toen Vroeg Speakeasy hoe het dan als Kittypet was. Corra dacht even na "In tegenstelling tot de meeste Kittypets jaag ik voor mijn eten en ben ik eigenlijk alleen binnen als ik slaap. Ja, de vrijheid hier is groter en het lijkt mij geweldig om hier te wonen. Ik weet dat jullie wel eens problemen hebben om genieg eten binnen te halen maar het lijkt mij een prachtig leven" Miauwde ze, een beetje afdwalend terwijl ze bij de grens kwamen.


Can I cross the border? (Speakeasy) 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Speakeasy
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) Tumblr_ngog7bwfOA1tb8426o1_500
:eye:
88
Actief
→ Sticks and stones may break your bones,
but word leave psychologic wounds that will never heal ←

CAT'S PROFILE
Age: → 13 Moons←
Gender: She-cat ♀
Rank:
Speakeasy
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimema 26 dec 2016 - 1:20

Haar reisgezel leek even na te denken voordat ze antwoord gaf. "In tegenstelling tot de meeste Kittypets jaag ik voor mijn eten en ben ik eigenlijk alleen binnen als ik slaap. Ja, de vrijheid hier is groter en het lijkt mij geweldig om hier te wonen. Ik weet dat jullie wel eens problemen hebben om genoeg eten binnen te halen maar het lijkt mij een prachtig leven" ze keek even afwezig in de verte. De woorden van Corra waren te begrijpen, ze zouden haast aantrekkelijk moeten klinken. Toch deden ze dat voor Speakeasy niet; hoe verleidelijk een dergelijk leven ook was. Waarom kon ze niet precies zeggen, daarom dat ze haar woorden zorgvuldig uitkoos voordat ze sprak. "Prachtig zou ik het niet noemen; sommige manen slaap je met een lege en we zijn volledig afhankelijk van de seizoenen. Maar je hebt een thuis en een grote familie waar je altijd steun kan vinden. Ik denk dat ik eenzaam en rusteloos zou worden als kittypet." Ze gunde Corra een glimlach. "Ach, ik mag absoluut niet klagen, al helemaal niet nu ik een wandeling kan maken met prettig gezelschap," ze liet een subtiel maar warm lachje horen.


Now who are you to decide
Can I cross the border? (Speakeasy) W0TR1RZ
what is wrong and what is right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimema 26 dec 2016 - 12:46

Speakeasy dacht duidelijk na voordat ze antwoord gaf "Prachtig zou ik het niet noemen; sommige manen slaap je met een lege en we zijn volledig afhankelijk van de seizoenen. Maar je hebt een thuis en een grote familie waar je altijd steun kan vinden. Ik denk dat ik eenzaam en rusteloos zou worden als kittypet." Corra knikte, "Nu heb ik nog het geluk dat ik altijd naar buiten mag' Antwoorde ze. "Ach, ik mag absoluut niet klagen, al helemaal niet nu ik een wandeling kan maken met prettig gezelschap," Miauwde de clankat met een glimlach wat Corra ook deed grijnzen, wat was Speakeasy toch aardig. "Bedankt, ik doe mijn best om niet zo saai te worden als de andere kittypets." Miauwde ze terwijl ze aan Khione dacht, dat was een uitzondering.


Can I cross the border? (Speakeasy) 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Speakeasy
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) Tumblr_ngog7bwfOA1tb8426o1_500
:eye:
88
Actief
→ Sticks and stones may break your bones,
but word leave psychologic wounds that will never heal ←

CAT'S PROFILE
Age: → 13 Moons←
Gender: She-cat ♀
Rank:
Speakeasy
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 0:30

Haar woorden brachten een grijns op het gelaat van de grijze kittypet. Mooi. "Bedankt, ik doe mijn best om niet zo saai te worden als de andere kittypets." ze lachte vriendelijk op die woorden en keek haar geamuseerd aan. Het was goed om overal kennissen te hebben, wist de poes, dus ergens vond ze hem helemaal niet zo erg om Corra hier te zijn tegen gekomen. "Dan ben je daar zeer goed in, madame." ze knipoogde haar toe en keek toen weer voor zich uit. "Ik daarentegen, doe mijn best op niet zo agressief te worden tegenover vreemden, zoals de meeste clankatten."


Now who are you to decide
Can I cross the border? (Speakeasy) W0TR1RZ
what is wrong and what is right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 9:56

"Dan ben je daar zeer goed in, madame." Corra glimlachte terwijl de grens in zicht kwam. "Ik daarentegen, doe mijn best op niet zo agressief te worden tegenover vreemden, zoals de meeste clankatten." Miauwde Speakeasy erachteraan en Corra knikte "En jij bent daar weer heel goed in" Miauwde ze grijnzend terwijl ze bij de grens aankwamen "Nou, dat was ons kleine avontuurtje dan denk ik" Zei ze terwijl ze naar Speakeasy keek, ze kende nu een clankat, kon altijd handig zijn.


Can I cross the border? (Speakeasy) 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Speakeasy
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) Tumblr_ngog7bwfOA1tb8426o1_500
:eye:
88
Actief
→ Sticks and stones may break your bones,
but word leave psychologic wounds that will never heal ←

CAT'S PROFILE
Age: → 13 Moons←
Gender: She-cat ♀
Rank:
Speakeasy
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimema 2 jan 2017 - 22:06

De jonge kittypet knikte. "En jij bent daar weer heel goed in" ze gunde haar een klik als dank en bemerkte toen dat ze bij de grens aan waren gekomen. "Nou, dat was ons kleine avontuurtje dan denk ik" ze wiebelde even bedenkelijk met haar grijze oren en keek naar de hemel, die langzaamaan donkerder werd. "Zou een beetje jammer zijn om het hier enkel bij te laten, vind je niet?" Sprak ze zoetjes en stapte wat naar voren. "M'n clan kan me heus wel even missen, bovendien kan ik een dame niet 's avonds alleen naar huis sturen, toch?" ze lachte vriendelijk, maar beheerst zoals altijd. "Wat zeg je ervan dat ik met je mee naar huis loop, Corra?" ze ging zitten en keek de kittypet afwachtend aan.


Now who are you to decide
Can I cross the border? (Speakeasy) W0TR1RZ
what is wrong and what is right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimema 2 jan 2017 - 22:15

Speakeasy wiebelde even met haar oren "Zou een beetje jammer zijn om het hier enkel bij te laten, vind je niet?" vroeg ze zoetjes, toen kwam de clankat dichterbij. Ik heb al een mate, ik heb al een mate, ik heb al een.... rustig Corra, ze bedoeld er niks mee. "M'n clan kan me heus wel even missen, bovendien kan ik een dame niet 's avonds alleen naar huis sturen, toch?" Corra grinnikte "Toch niet zo van de regels als ik dacht" plaagde ze de clankat. "Wat zeg je ervan dat ik met je mee naar huis loop, Corra?" Vroeg ze toen en ze ging afwachtend zitten. De kleine grijze poes knikte "Ja, lijkt me leuk" Glimlachtte ze, ze wilde best samen met Speakeasy naar huis lopen en dus ging ze de ander voor.


Can I cross the border? (Speakeasy) 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Speakeasy
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) Tumblr_ngog7bwfOA1tb8426o1_500
:eye:
88
Actief
→ Sticks and stones may break your bones,
but word leave psychologic wounds that will never heal ←

CAT'S PROFILE
Age: → 13 Moons←
Gender: She-cat ♀
Rank:
Speakeasy
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimema 2 jan 2017 - 22:36

"Toch niet zo van de regels als ik dacht" plaagde de kittypet haar. Met een geamuseerde blik keek ze haar aan. "Never judge a book by it's cover." sprak ze enkel en gaf haar al even plagend een knipoog, waarna ze dan voorstelde om haar terug te begeleiden naar haar huis. Tot haar geluk knikte de grijze tabby. "Ja, lijkt me leuk" ook zij glimlachte en liep braafjes naast de poes, een kleine afstand tussen hun vachten bewarend. "Woon je daar allang? Ik heb gehoord dat Twolegs nog wel eens verhuizen naar een ander nest." ze keek zijwaarts de iets grotere poes aan.


Now who are you to decide
Can I cross the border? (Speakeasy) W0TR1RZ
what is wrong and what is right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimema 2 jan 2017 - 22:46

"Never judge a book by it's cover." Zei Speakeasy en ze knipoogde.... AAHHHH!!!! Ze liep zo dichtbij, waarom, waaroom, Waarom? Rustig Corra, het is al goed, ze vind je niet leuk, ze is gewoon aardig. "Woon je daar allang? Ik heb gehoord dat Twolegs nog wel eens verhuizen naar een ander nest." Vroeg de clankat en Corra knikte "Tja sinds ik weg gehaald ben bij mijn moeder, maar ik zou liever ergens leven met meer open ruimte.... als Khione niet hier was geweest" Wauw ze kon zichzelf echt niet bedwingen


Can I cross the border? (Speakeasy) 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Speakeasy
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) Tumblr_ngog7bwfOA1tb8426o1_500
:eye:
88
Actief
→ Sticks and stones may break your bones,
but word leave psychologic wounds that will never heal ←

CAT'S PROFILE
Age: → 13 Moons←
Gender: She-cat ♀
Rank:
Speakeasy
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 20:59

Ze kwam iets dichterbij lopen en kon daardoor haarfijn zien hoe de poes zich ongemakkelijk begon te voelen. Speakeasy lachte binnensmonds, geamuseerd door de jonge poes. Dat was echter niet te merken aan haar uitdrukking, ze keek nog even vriendelijk en neutraal als altijd. "Tja sinds ik weg gehaald ben bij mijn moeder, maar ik zou liever ergens leven met meer open ruimte.... als Khione niet hier was geweest" Ah, vandaar. Onschuldig keek ze haar metgezel aan, haar kop lichtelijk schuin houdend. "Khione?"vroeg ze dan ook voor verduidelijking.


Now who are you to decide
Can I cross the border? (Speakeasy) W0TR1RZ
what is wrong and what is right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 18:49

"Khione?" vroeg Speakeasy en Corra glimlachte. "Zij is mijn Mate en ik zou nooit weggaan zonder haar. Daarvoor hou ik teveel van haar" Miauwde ze, Khione was haar favoriete kat in deze wereld. op zich hoefde de clankat het niet allemaal te weten maar het was fijn om over te praten. "En jij? Wacht er thuis iemand totdat je terugkomt?"


Can I cross the border? (Speakeasy) 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Speakeasy
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) Tumblr_ngog7bwfOA1tb8426o1_500
:eye:
88
Actief
→ Sticks and stones may break your bones,
but word leave psychologic wounds that will never heal ←

CAT'S PROFILE
Age: → 13 Moons←
Gender: She-cat ♀
Rank:
Speakeasy
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 21:20

Speakeasy wist het antwoord al voordat de kittypet die uitsprak, toch was ze tevreden dat haar vermoedens bevestigd waren. "Zij is mijn Mate en ik zou nooit weggaan zonder haar. Daarvoor hou ik teveel van haar" de kittypet was duidelijk volledig voor die ene Khione gevallen, daar kon ze niets meer aan doen. Hm. "Ik ben blij voor je!" miauwde ze vriendelijk en glimlachte de huiskat toe. "En jij? Wacht er thuis iemand totdat je terugkomt?" ze stootte een kort lachje uit. "Oh nee, ik doe daar niet zo aan."ze haalde zorgeloos haar schouders op. Nee, ze had zoveel relaties van haar moeder kapot zien vallen, dat zou haar niet ook overkomen.


Now who are you to decide
Can I cross the border? (Speakeasy) W0TR1RZ
what is wrong and what is right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Can I cross the border? (Speakeasy) 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Can I cross the border? (Speakeasy)   Can I cross the border? (Speakeasy) Icon_minitimewo 11 jan 2017 - 19:40

"Ik ben blij voor je!" Miauwde de warrior en Corra glimlachte "Bedankt" "Oh nee, ik doe daar niet zo aan. Antwoordde ze op haar tweede vraag. Corra liet haar blik over de kattin glijden "Jammer, je zou vast wel een leuke Kater of poes aan de haak slaan" Grinnikte ze. Het was wel waar, Speakeasy zag er niet verkeerd uit, het was dat Corra al een Mate had waar ze heel erg van hield....


Can I cross the border? (Speakeasy) 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can I cross the border? (Speakeasy)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: