[AG]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [AG]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Yu
Member
[AG] Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: [AG]   [AG] Icon_minitimevr 30 dec 2016 - 14:38




Ik stop.

Hey hey,

Ik leef nog! Wat een verbazing! Helaas ga ik wel weg van dit mooie forum. Hier geef ik al mijn accounts weg. Jep, Allemaal. Als ik er een paar ben vergeten, zeg het mij alsjeblieft! Als accounts aangepast of vermoord mogen worden zal k het er wel bij zetten. Jeltje (Clouddust) beheert deze AG nadat ik hem heb gepost. Hopelijk krijgen ze allemaal een nieuw plaatje.

YU - BLOODCLAN
De enige echte. Haar voorsteltopic vind je hier. Ik ben erg gehecht aan Yu, dus wil haar graag weggeven aan iemand die zeker actief met haar zal blijven en al wat rpg ervaring heeft. Je hoeft niet 3 jaar hier te zitten of zo, haha. Haar familie, Claw (Julia), Clouddust (Jeltje), Cobra (Bo2) en Foxfire (Lolo) Mogen meebeslissen. Voor Yu is een motivatie en voorbeeld post nodig. Het is veel, het spijt me, maar ik wil zeker weten dat ze in goede handen komt. Als ik terugkom, al is die kans niet heel groot, en ze is niet actief, zal ik haar terug vragen.

MARY - ROGUE
Mary was een tijdje mijn bekenste account, maar is ze is langzaam een beetje doodgebloed. Voorsteltopic is hier. Grade A Edgelord. In principe mag ze vermoord worden, als de context een beetje logisch is. Ze had een partner en kits, en andere familie, maar ik weet niet of deze nog actief zijn. Mocht dat wel zo zijn, mogen ze meebeslissen. Als ze wordt overgenomen, heb ik maar 1 regel; Niet in bloodclan. Verder mag er aan gerommeld worden, al lijkt het mij een beetje onlogisch als ze ineens een wereldverbeteraar wordt. VB post en motivatie is niet nodig, misschien een paar zinnetjes wat je met haar zou doen.

IGGY - ROGUE
Lieve, zachte, ex bloodclanner. Heeft een knipperlicht relatie met Cyber. Heeft ook een nestje gehad, maar ik weet ook niet of deze actief is. Als je wat meer over haar karakter wil weten moet je t gewoon vragen. Houd er van kittens, en zou geen vlieg kwaad doen. Enkel Vb post is nodig voor haar. Cyber mag meebeslissen.

HACKER - ROGUE
Zoon van Iggy en Cyber. Ik heb geen idee hoe oud hij nu moet zijn, en zijn karakter staat eigenlijk nog los. Uiterlijk behouden. Cyber mag meebeslissen.

JEWELGLEAM - THUNDERCLAN
Jewel is de dochter van Firestar en Icestorm. Alle familie mag meebeslissen. Ze is een verlegen, doch dappere poes. Vb Post en motivatie is nodig. Oorspronkelijke aanmelding staat hier. Give away waar ik haar van had


AUBURNKIT - THUNDERCLAN
Niks mee gedaan, mag alles aan verandert worden.

DOWNPAW - RIVERCLAN
Mag niks aan veranderd worden. Had een zus, maar ik weet niet of die nog actief is. Zoja, dan mag zij meebeslissen. Karaktertopic hier. Het liefst een korte motivatie.

SPELLBOUND - RIVERCLAN
Mag niks aan veranderd worden! Zus van Lakepaw (Juul), Die mag meebeslissen. Ze is een down-to-earth poes, die goed weet wat ze wil. Ze is erg clan georiënteerd. Ze verkiest het belang van de clan boven haar eigen. Harde werker. Karaktertopic hier.

GHOSTFANG - WINDCLAN
True neutral. Meer over zijn karakter, familie, en backstory vind je hier. Het liefst niet te veel aan veranderen.

SMOKEPAW - WINDCLAN
Karaktertopic, familie, mocht die actief zijn, mag meebeslissen. Liefst niet te veel veranderen.

BARKPAW - SHADOWCLAN
Bark is een arrogante, flirtende badboy. Hij houd van lol trappen, en gaat met zijn grapjes soms iets te ver. Hij heeft groot respect voor de leader en deputy, maar vind de medicine cat maar raar. Hij houd niet van zwakheid. Enorm loyaal aan zijn clan, maar wil nog wel eens de regels overtreden.

Volgens mij waren dat ze allemaal. Als ik er een ben vergeten, pm me!




What's more wrong - that I too wish to be great
[AG] Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?



Laatst aangepast door Yu op wo 4 jan 2017 - 15:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[AG] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimevr 30 dec 2016 - 15:11

Ik zal misschien Jewelgleam over willen nemen. Echter is de vraag wel of ik nu met Oceans nieuwe rang veel online kan komen. Sinds ik daar nog aan moet wennen. Het feit is echter wel dat ik het een super karakter vindt.
Ik zal er anders nog even over denken. Want soms heeft mijn geest een ander karakter dan Oceanbreeze nodig haha. :")


[AG] Oceano10
[AG] LcrIgCQ[AG] JwNO92g[AG] EjrsROF[AG] UK1ajoI[AG] 3qCkg2fp_o[AG] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[AG] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimevr 30 dec 2016 - 15:27

Als je denkt dat je haar op en af wat kan bespelen vind k dat al erg fijn. Het hele nest is niet super actief, maar als er af en toe wat topics zijn dan sterft Fire's familie niet uit. Denk er iig maar even over, maar ik heb er geen bezwaar mee.


[AG] RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[AG] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimevr 30 dec 2016 - 15:33

Ik denk dat ik haar een keer per week of twee weken kan bespelen. En dan ook goed posten. Doe ik te lang niks dan hoef je enkel een pm te sturen en zal ik haar proberen weer wat meer op te pakken. 
Wel zou ik je graag willen vragen Wazoula of je me dan kan helpen een korte verhaallijn voor haar te ontwerpen zodat ik zeker weet dat ik haar goed actief kan houden.


[AG] Oceano10
[AG] LcrIgCQ[AG] JwNO92g[AG] EjrsROF[AG] UK1ajoI[AG] 3qCkg2fp_o[AG] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[AG] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimevr 30 dec 2016 - 15:59

Daar wil ik best mee helpen hoor en ik denk dat haar andere sibs (Zealspark, Glowstick) ook wel wat kunnen helpen. Ze heeft ook neefjes en nichtjes natuurlijk (t nest van Snowblossom en Glow). Misschien dat ik Arrow ook wat meer oppak omdat ik komende periode meer tijd heb.
Het laatste woord over het weggeven is aan Lore/Jeltje, dus daar moet je nog even op wachten Wink


[AG] RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[AG] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimevr 30 dec 2016 - 16:05

Mooi. Aha. Ik zal dan ook rond die tijd even kijken wat er allemaal aangepast moet worden want volgens mij staat op haar profiel enkel de namen van haar broers en zussen als kitten. Hoeveel manen zijn ze eigenlijk?
Ja klopt. Zal daar dan op wachtten!


[AG] Oceano10
[AG] LcrIgCQ[AG] JwNO92g[AG] EjrsROF[AG] UK1ajoI[AG] 3qCkg2fp_o[AG] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[AG] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimevr 30 dec 2016 - 16:22

Aantal manen zul je even moeten kijken op Zealspark. Die is het meest accuraat geloof ik Wink


[AG] RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[AG] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimevr 30 dec 2016 - 16:34

Haha oke, zal dat dan maar eventjes doen!


[AG] Oceano10
[AG] LcrIgCQ[AG] JwNO92g[AG] EjrsROF[AG] UK1ajoI[AG] 3qCkg2fp_o[AG] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
[AG] E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 22:45

Haiiii

Ook ik ben al een tijdje niet actief geweest maar ja ik hang hier gewoon wat rond dus dat komt allemaal wel goed haha

Anyway, zoals gezegd zal ik later dit topic beheren! Wel wil ik nog ff noten dat het natuurlijk Lore's topic blijft en ik hoop ook dat ze in staat zal zijn om het af en toe nog even te checken, maar ik zal dit vaak even bekijken via dit account of van Yu, maar die ga ik echter niet overnemen (want ik ben inactief as hell hihi) dus we zullen erop letten dat zij een mooi plekje krijgt c: Ik ben zelf ook extreem gehecht aan Yu dus alles wat erbij is geschreven wat nodig is zou heel erg fijn zijn om te includen <3

@Oceanbreeze
Allereerst gefeliciteerd met Oceans nieuwe rang hihi ik heb flink wat gemist, maarja super leuk!
Wat mij betreft is het prima als jij Jewel overneemt, maar zoals bijgeschreven in de hoofdpost is het fijn als je nog even je motivatie en je voorbeeldpost post c:
Verder zal ik ook nog vragen of Iro en Chi de post kunnen bekijken, maarja als je nog even een post bijvoegt denk ik dat het al gewoon goed is hoor haha

Er staan nog heel veel katten te wachten op een nieuw plekje dus blijf vooral posten ~~ xx


[AG] 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[AG] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimema 2 jan 2017 - 14:05

Oh excuses daar heb ik half overheen gelezen. ^^"
Motivatie:
Voorbeeldpost:


[AG] Oceano10
[AG] LcrIgCQ[AG] JwNO92g[AG] EjrsROF[AG] UK1ajoI[AG] 3qCkg2fp_o[AG] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
[AG] E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimedi 3 jan 2017 - 18:40

Wat mij betreft mag je hem hebben! Ik wacht nog even op antwoord van Lore via app, als t goed is geeft ze dan ook het wachtwoord c:


[AG] 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
[AG] Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimedi 3 jan 2017 - 21:13

Lore hier ^^

Prachtig voorbeeldpost en motivatie! Wat mij betreft is ze van jou! Als Wazoula en andere familie het er mee eens is, stuur ik je het wachtwoord^^



What's more wrong - that I too wish to be great
[AG] Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[AG] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimedi 3 jan 2017 - 21:29

Oke! Top!


[AG] Oceano10
[AG] LcrIgCQ[AG] JwNO92g[AG] EjrsROF[AG] UK1ajoI[AG] 3qCkg2fp_o[AG] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
[AG] 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 7:51

Heel erg jammer dat je weg gaat Lore. Heel veel succes met alles <3 .

Hopelijk lijkt het iemand leuk om Yu van je over te nemen. Chawl kan zijn grote zus wel gebruiken, gheghe :3 .



I'm hunting with StarClan
[AG] R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Predator
Member
[AG] Miniava
Bunny
359
Actief
"To a predator, fear is weakness."

CAT'S PROFILE
Age: Faded away in endless nothingness
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Predator
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 14:46

Ik ben wat aan het twijfelen over Yu..
Ik ga er nog wat over nadenken, aangezien ik het niet gewend ben om Bloodclanners te spelen en ik eigenlijk ook niet helemaal up-to-date ben, en ook omdat ze je zo nauw aan het hart ligt en ik je niet wil teleurstellen natuurlijk.. Ik zal je iets laten weten als ik erover uit ben c:


[AG] NPTXTBo
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
[AG] Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 15:44

@Julia; Dankjewel! Ik hoop het ook ^^

@Bunny; Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook twijfel om haar weg te doen. Ze zou ook mijn account zijn om af en toe langs te komen, en als een soort backup als ik ooit weer wil gaan rpgen. Eventueel zou ik haar kunnen delen met iemand, zodat ze niet compleet inactief word maar ik nog steeds deels de eigenaar ben. Lijkt je dat wat? c:



What's more wrong - that I too wish to be great
[AG] Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
[AG] BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: [AG]   [AG] Icon_minitimewo 4 jan 2017 - 15:47

@Lore; om eerlijk te zijn, ik deel accounts niet graag. Ik heb het een paar keer geprobeerd en ik kan een account dat ik deel gewoonweg niet actief houden. Ik snap dat e der liever niet helemaal weg zou geven, maar ik denk dat het beter is dat je der dan houd of met iemand anders deelt, omdat ik daar alles behalve goed in ben :')
Er verandert gewoon te veel van hun karakter, geloof ik, omdat ik het ontzettend moeilijk vind om me te houden aan een voorop beschreven karakter al zullen ze er altijd wel op blijven lijken. Sorry ^^"


[AG] WpFgCIB
[AG] 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AG]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: