Misschien tot later



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Misschien tot later

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mazerunner
Member
Misschien tot later DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Misschien tot later   Misschien tot later Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 19:43


hallow iedereen~

jullie hadden misschien wel kunnen raden dat ik dit topic zou schrijven, gezien mijn activiteit de laatste paar maanden '^^ Kortom, ik heb besloten te stoppen. Ik heb veel leuke jaren op deze site meegemaakt, en ik voelde me ook schuldig toen ik vorig jaar gewoon verdween, en ik voel me eigenlijk ook schuldig omdat ik dit topic nu pas schrijf, maar het lukt me gewoon niet meer om hier actief te blijven, aangezien dat ik zowat op elk mogelijk vlak een creatieve blok heb. Ook heb ik het idee dat mijn leven nog nooit zo overhoop heeft gelegen als nu, gezien hoe mijn afgelopen examen periode ging en de mogelijkheid dat mijn ouders gaan scheiden. Ik ga na de vakantie natuurlijk ook mijn best doen om dat eerste ding op te lossen c:

O ja, bedankt iedereen :3 de tijd die ik op wc heb doorgebracht zal ik me altijd herinneren<3 Ook wil is San, Amy en Daan nog eens speciaal bedanken, gewoon omdat het gezellige mensjes zijn waarmee ik veel gepraat en met wie ik waarschijnlijk de interessantste en leukste topics heb gehad :3

Misschien tot later :3 ik heb geen idee of ik ooit zal besluiten terug te komen^^'

Hanna



Misschien tot later Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Bloomburrow
Member
Misschien tot later RB4Qe0W
Bunny
455
Actief
"Eyes say more than a thousand words"

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bloomburrow
BerichtOnderwerp: Re: Misschien tot later   Misschien tot later Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 20:11

Wat jammer dat je weggaat Hanna, maar ik begrijp je wel. Hopelijk word 2017 een goed jaar voor jou en alle volgende jaren ook natuurlijk ^^

-Bunny


Misschien tot later IuECDpL
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Misschien tot later 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Misschien tot later   Misschien tot later Icon_minitimezo 1 jan 2017 - 20:15

Hanna, ik heb je nooit echt gesproken maar ik weet dat je ooit best wel actief was, en dus is het altijd jammer zo iemand weggaat. Maar ik begrijp je redenen wel en dus hoop ik voor je dat het een goed jaar voor je word. Goodbye c:

~Bo3


Misschien tot later 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Misschien tot later
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: