This is my goodbye



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This is my goodbye

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Roughflower
Member
This is my goodbye MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: This is my goodbye   This is my goodbye Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 0:24

Nou,

Hier is die dan. Oké, ik heb eerder gezegd dat ik zou stoppen met WC en toen ben ik toch teruggekrabbeld en ondanks alle leuke dingen die ik nog graag hier had willen doen en alle dingen waar ik nog graag een rol in had willen hebben...
Nee, this is where it ends. Ik stop met WC.

Ik wil niet meer lastig gevallen worden met vragen over leeftijden, of dingen gedaan mogen worden... ik ga verder ook niks meer doen met mijn accounts. Het godmodden van mijn accounts is niet toegestaan, ze zullen gewoon met rust gelaten worden. Ze zijn zoals ze waren & thats it.
Het enige wat gedaan mag worden is dat Roughflower een goede moeder is voor haar kits, want een slechte zal ze nooit zijn. Dus alleen de kittens hebben toestemming om haar te gebruiken voor moederlijke dingen. Lurkingshade mag bij haar weg gaan om wat voor reden dna ook.
Whifflepaw zal TC verlaten, mocht ik ooit terug komen, dan zit ze wss in Bloodclan. Firedance zal zien hoe Whifflepaw het territorium verlaat, dit mag Waz dus godmodden.
Beekit, Russetkit en Snowkit mogen weg gegeven worden (fix dit maar via de admins, ik ga namelijk niet meer online komen.) Naar wie of wat boeit me ook niks.
Swiftclaw mag eventueel terug naar Chi, als zij dat wilt, maar als zij haar niet terug wilt, zal Swiftclaw ook gewoon vergeten worden. (Emma mag haar alleen godmodden in het topic wat levens betreft).
Smokegaze zal ook gewoon vergeten worden.

Zoals het nu staat kom ik niet meer terug en eindigt hier mijn RPG periode.

Ik heb mensen verwijdert van mijn Facebook en meer verzoeken van RPG mensen zal ik niet accepteren. De vrienden die ik heb gemaakt blijven, natuurlijk, maar anderen niet. Het is niets persoonlijks, verder.

Goodbye.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

This is my goodbye EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
This is my goodbye 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: This is my goodbye   This is my goodbye Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 12:21

We zullen we missen. Ik hoop dat je gelukkig bent met je keuze ^^.


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
This is my goodbye Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: This is my goodbye   This is my goodbye Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 12:31

Ooh Nath, wat jammer :c
Maar ook heel begrijpelijk. Je zat er al langer mee te worstelen, en soms is het het best om gewoon de knoop door te hakken. Weet dat ik volledig achter je keuze sta. Ik zal het regelen met de leeftijden van Heavepaw & nest en hun zussen een beetje in de gaten houden. Ik ga je missen, je was een geweldige RPG-er en ik ben blij dat ik je het afgelopen jaar beter heb kunnen leren kennen. Ik heb een liefde voor jouw karakters, stuk voor stuk vond ik ze geweldig. Maar voel je niet schuldig door weg te gaan! Veel succes in het verdere leven, en heel misschien zien we elkaar ooit nog, hier of ergens in het echt <3
xx Loïs


This is my goodbye EHnbxOu        0        This is my goodbye 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
.Lightpaw
Member
This is my goodbye DPKsfdL
Freedje
197
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: This is my goodbye   This is my goodbye Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 13:01

Ik ben blij dat je een definitieve keuze hebt kunnen maken! Zoals ik al eerder aangaf: als je me nodig hebt, dan ben ik er voor je! Voor de rest wens ik je heel veel succes met alles in je leven! Wink Ik hoop dat je alles weer een beetje terug op een rijtje kunt krijgen en weet dat als je eens op bezoek wilt komen dat je altijd welkom bent (:

Groetjes
Freedje xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
This is my goodbye 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: This is my goodbye   This is my goodbye Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 13:07

Ik heb je niet super goed gekent en kan daarom je enkel een goede tijd toewensen en hopen dat je een goed leven tegemoet gaat. Elk van je karakters waren geweldig en ik zal je in ieder geval op een positieve manier herinneren. 

Het gaat je goed!!

Butter


This is my goodbye Oceano10
This is my goodbye LcrIgCQThis is my goodbye JwNO92gThis is my goodbye EjrsROFThis is my goodbye UK1ajoIThis is my goodbye 3qCkg2fp_oThis is my goodbye 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
This is my goodbye Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: This is my goodbye   This is my goodbye Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 20:35

Goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Het is erg vervelend om er steeds mee in je hoofd te zitten. Ik zal je nooit vergeten en ook jouw karakters niet c:
Succes met het werkelijke leven

x beer


This is my goodbye 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
This is my goodbye MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: This is my goodbye   This is my goodbye Icon_minitimezo 22 jan 2017 - 21:38

Bedankt guys <3


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

This is my goodbye EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw'
Member
This is my goodbye DPKsfdL
Isabelle
111
Actief
What makes you different makes you dangerous.

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw'
BerichtOnderwerp: Re: This is my goodbye   This is my goodbye Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 14:42

Ik vind het wel jammer! Ik heb al veel van je goede Posts kunnen leren!
Ik zal je missen!<3

Moonkit


Sorry als ik niet vaak online kom, ik heb het momenteel druk met school...

This is my goodbye Moonkitss1
Bedankt voor dit mooie Os'je! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is my goodbye
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: