Locked inside



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Locked inside

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ara
Deceased
Locked inside RB4Qe0W
Bunny
152
Actief
I raise my eyes to see the heavens but only the moon looks down

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ara
BerichtOnderwerp: Locked inside   Locked inside Icon_minitimeza 7 jan 2017 - 15:04

Ugh. Ara haatte het om vast te zitten, en ze zat hier in dit stomme camp al haar hele leven. Ze had nog geen mentor en dus had Claw haar nog altijd geen toestemming gegeven om naar buiten te gaan. Ze wou dat hij gewoon snel een ceremonie maakte, zodat ze eindelijk een mentor zou krijgen en eindelijk dit verrotte kamp eens zou kunnen verlaten! Er was een hele wereld buiten de barns waarmee ze opgegroeid was, en ze wou verkennen en zien wat er was. Ze wou zien of die clankatten echt zo wreed waren als haar altijd gezegd was, ze wou zien hoe hun gebied eruitzag, ze wou gaan jagen en ze wou gaan vachten en ze wou eindelijk kunnen werken om haar halsband te verdienen!

Eerste post Tornado c:



Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Locked inside Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Locked inside   Locked inside Icon_minitimeza 7 jan 2017 - 15:36


Het was nog niet eens middag toen de bruine tabby het kamp binnen trippelde met een muis tussen zijn kaken. Het was hem nog net gelukt het te vangen zonder betrapt te worden door een Clankat. Hijzelf wist niet meer welke Clan het was, maar hij had sowieso een grens overgestapt voor het kleine beestje. En het was hem nog net gelukt het te vangen. Dus, eerlijk of niet, het was nu van hem. En als iemand het waagde af te pakken zou hij niet twijfelen om terug aan te vallen. Vandaar dat hij bedreigd siste naar een kattin dat een stap zijn richting op deed. Hij zag al meteen aan haar ogen dat ze het op zijn muis gemunt had. Het was helemaal van hem, en dat zal hij laten zien ook.

I must've forgot; you can't trust me
-


Locked inside 2hqc5lxLocked inside 2gxnp75Locked inside 10pvxmwLocked inside 23h0tfkLocked inside 34nodx3Locked inside 10pvxmwLocked inside 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Locked inside Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Ara
Deceased
Locked inside RB4Qe0W
Bunny
152
Actief
I raise my eyes to see the heavens but only the moon looks down

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ara
BerichtOnderwerp: Re: Locked inside   Locked inside Icon_minitimeza 7 jan 2017 - 15:51

Ongeïnteresseerd volgden haar ogen een Member die met prooi in zijn bek door het camp liep, grommend naar een poes die op hem af liep alsof ze de prooi wou hebben. Ara was jaloers dat hij wel gewoon naar buiten kon en prooi kon gaan vangen - misschien zelfs op clangebied. Dat zou geweldig zijn, moest hij dat gestolen hebben van dat stelletje slechtgeorganiseerde clankatten. Nee, ze hield niet zo van de clans. Ze haatte hen sinds ze niet eens iets deden voor haar moeder toen die lag te sterven op hun gebied, vlak nadat ze haar vader vermoord hebben. Allemaal omdat ze toevallig op hun gebied waren toen mama beviel van haar domme broer. Hmpf. Ara stond op en wandelde naar de kater, al deed ze net alsof ze ergens anders naartoe ging tot ze hem bijna voorbij ging. Ze snoof de lucht op en een onbekende geur bereikte haar neus - dat moest we clangeur zijn. "Hmm, lekker Clanprooi, is het niet? Goede vangst.", mompelde ze, haar houding tonend dat ze geen interesse had in de prooi, want ze had gezien hoe beschermend de kater erover was.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Locked inside Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Locked inside   Locked inside Icon_minitimeza 7 jan 2017 - 15:56


Hij was zo druk bezig met uitkijken voor zijn eigen Clangenoten dat hij bijna de kleine poes voorbij liep. Normaal had het hem weinig geboeid als hij per ongeluk op haar stapte, want het was haar eigen schuld. Ze had hem duidelijk kunnen zien lopen. En bovendien wist hijzelf niet wat ze van hem wou. Totdat ze haar kop naar hem keerde. Hij legde meteen zijn oren in zijn nek als teken dat ze het liever niet waagde om zijn prooi af te pakken. Maar het enige wat ze zei was een simpele; "Hmm, lekker Clanprooi, is het niet? Goede vangst." Langzaam ontspande hij zich weer. Ze leek niet zo geïnteresseerd op de muis in zijn kaken. Goed, kon hij nu verder lopen of...? "Iemand moet het doen." Zei hij kortaf in een emotieloze toon terwijl hij zijn schouders ophield. Wat wou ze toch van hem?

I must've forgot; you can't trust me
-


Locked inside 2hqc5lxLocked inside 2gxnp75Locked inside 10pvxmwLocked inside 23h0tfkLocked inside 34nodx3Locked inside 10pvxmwLocked inside 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Locked inside Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Ara
Deceased
Locked inside RB4Qe0W
Bunny
152
Actief
I raise my eyes to see the heavens but only the moon looks down

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ara
BerichtOnderwerp: Re: Locked inside   Locked inside Icon_minitimeza 7 jan 2017 - 16:03

Ara knikte, haar mosgroene ogen half op de muis gericht al was haar blik nog altijd zorgvuldig ongeïnteresseerd. "Die Clanbeesten verdienen zo'n prooi ook niet.", antwoordde ze, haar stem nog altijd zachtjes. Ze was veel kleiner dan de kater, waardoor het muisje op ooghoogte was en waardoor ze op moest kijken om de member aan te kijken; maar dat deed ze niet zo graag. Toch richtte ze haar snuitje omhoog, omdat ze het onbeleefd vond om zo naar zijn prooi te staren terwijl hij er toch zo duidelijk beschermend over was. "Ik kan niet wachten tot ik ook kan gaan jagen.", vervolgde ze, haar stem respectvol, want ze wou de veel oudere kater niet beledigen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Locked inside Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Locked inside   Locked inside Icon_minitimeza 7 jan 2017 - 16:41


De jonge poes keek even ongeïnteresseerd naar zijn prooi. Toch keken zijn ijsblauwe ogen haar nogsteeds strak aan. Je wist het maar niet met de jonge katten. "Die Clanbeesten verdienen zo'n prooi ook niet." Beweerde ze. Nouja, om de één of andere reden was het wel zo. Misschien dat het feit dat die absurde sterren hun intact hielden met regels had hun zo naïef en dom gemaakt. Maar echter kon hij het zelf niet weten. "Ik kan niet wachten tot ik ook kan gaan jagen." Vervolgde ze met een respectvolle houding. Eindelijk een kitten dat wist wanneer ze voorzichtig moest doen met haar mondje. Langzaam legde hij de muis neer, maar klemde het tussen zijn poten. "Ik heb al medelijden met jou, kleintje. Wie ook jouw mentor wordt, members deze dagen zijn niet meer zo meedenkend. Zal ik je wat vertellen: je moet ze op hun plek zetten, of je moet naar ze luisteren. En voor zover ik weet is de eerste keuze het enige wat jou nog tot leven houdt." Tuurlijk waren niet alle katten zo verschrikkelijk met het trainen. Maar het was goed dat hij tenminste eentje gewaarschuwd had voor de nieuwe kersverse members dat al meteen bazig werden als ze zelfs maar een blaadje les moesten geven. "Ik vertel je dit slechts alleen maar omdat je een slim type bent. Misschien dat dit je dan zal helpen." Mompelde hij simpelweg. In helpen was hij nooit fan van geweest. Toch had ze wat in zich wat de kater graag meer uit wou halen.

I must've forgot; you can't trust me
-


Locked inside 2hqc5lxLocked inside 2gxnp75Locked inside 10pvxmwLocked inside 23h0tfkLocked inside 34nodx3Locked inside 10pvxmwLocked inside 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Locked inside Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Ara
Deceased
Locked inside RB4Qe0W
Bunny
152
Actief
I raise my eyes to see the heavens but only the moon looks down

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ara
BerichtOnderwerp: Re: Locked inside   Locked inside Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 13:46

Ara luisterde respectvol naar het advies dat Tornado haar gaf, ergens ook aanvoelend dat dit niet iets was dat de kater regelmatig deed. Ze glimlachte dankbaar en knikte. "Dankjewel.", miauwde de grijze poes, hem niet recht in de ogen aankijkend maar wel naar hem kijkend - want ze vond het onrespectvol om hem recht in de ogen aan te kijken, zij als kleine Young One en hij als grote Member. "Ik zal het onthouden.", vervolgde de poes, en in haar woorden kon je horen dat ze dat ook meende. Ze apprecieerde dat hij haar probeerde te helpen, en dat zou ze dan ook niet gewoon vergooien. Zo was ze nu eenmaal niet, en sinds de dood van haar ouders kon ze zeker elk advies gebruiken - want advies kreeg ze nu eenmaal niet van dode katten. Die Clankatten waren toch zwak, dat ze op dode katten moesten vertrouwen. De Elite leefde tenminste in het hier en nu, en niet in het verleden zoals hen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Locked inside Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Locked inside   Locked inside Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 18:54


Gelukkig leek zijn waarneming werkelijkheid te zijn en de kattin had zijn advies duidelijk en waardevol opgevangen. "Dankjewel." Miauwde ze, waardoor de kater een kleine knikje gaf. "Ik zal het onthouden." Hij was al halverwege om zijn prooi weer op te pakken. Maar meteen tilde hij zijn kop weer op en richtte zijn ogen op dat van de kattin. "Dat zou ik ook doen als ik jou was." Murmelde hij terwijl hij verder ging met het oppakken van de muis. Ze was zeker een slim type als hij ze vergeleek met de rest van de jonge katten, tenminste hadden haar ouders haar respect geleerd. Dat had ze wel bekend gemaakt.

I must've forgot; you can't trust me
-


Locked inside 2hqc5lxLocked inside 2gxnp75Locked inside 10pvxmwLocked inside 23h0tfkLocked inside 34nodx3Locked inside 10pvxmwLocked inside 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Locked inside Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Ara
Deceased
Locked inside RB4Qe0W
Bunny
152
Actief
I raise my eyes to see the heavens but only the moon looks down

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ara
BerichtOnderwerp: Re: Locked inside   Locked inside Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 19:04

De poes knikte, nog altijd een lichte glimlach op haar snuitje, en haar mosgroene ogen keken toe hoe hij zijn muis weer oppakte. Ze had niet echt iets meer om te zeggen, dus liet ze hem maar gaan - tot ze plotseling besefte dat ze zijn naam niet kende. Ara stond recht, iets te snel misschien want ze botste bijna tegen hem op, en ietwat gegeneerd zette ze snel weer een stap naar achteren. Ze had een beetje ongewild haar snuit tegen zijn schouder geduwd, als dat niet gênant was! "E-excuseer..", verontschuldigde ze zich, haar ogen dan maar op haar poten richtend, haar wangen brandend onder haar grijze vacht. "Maar ik realiseerde me dat ik uw naam niet kende? Ik ben Ara, trouwens.." Ze durfde hem niet echt meer aan te kijken, bang dat hij haar onrespectvol of zelfs ronduit onbeleefd zou vinden.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Locked inside Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Locked inside   Locked inside Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 19:17


Echter leek de kattin andere plannen te hebben. Vlak voordat hij verder wou lopen voelde hij een snuit tegen zijn schouder botsen en voor even wou hij tegen de storende katten grauwen en misschien een klap uitdelen. Totdat hij naar beneden keek en het grijze poesje weer herkende. Ze leek hem niet met rust te laten, nu. Ugh. De gevolgen van een gesprek met een kitten. Zodra je ze iets adviseert klemmen ze je aan je vast alsof je hun vader bent. "E-excuseer.." Verontschuldigde zich al gauw. Alright, wat wou ze nu weer? "Maar ik realiseerde me dat ik uw naam niet kende? Ik ben Ara, trouwens.." Hij tilde een wenkbrauw op voordat hij de muis weer tussen zijn voorpoten neerlegde. "Ik ben Tornado", dwong hij zichzelf voor te stellen. Zelfs als hij nooit vaak zijn naam vertelde, hij had geleerd het toch te doen. Nou ja, als het écht nodig was, of course.

I must've forgot; you can't trust me
-


Locked inside 2hqc5lxLocked inside 2gxnp75Locked inside 10pvxmwLocked inside 23h0tfkLocked inside 34nodx3Locked inside 10pvxmwLocked inside 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Locked inside Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Ara
Deceased
Locked inside RB4Qe0W
Bunny
152
Actief
I raise my eyes to see the heavens but only the moon looks down

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ara
BerichtOnderwerp: Re: Locked inside   Locked inside Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 19:39

De kleine poes keek vluchtig op toen hij zich voorstelde als Tornade, knikte en glimlachte lichtjes waarna ze opnieuw een stap achteruit zette. "Oké.", antwoordde ze snel, zachtjes, zich alvast omdraaiend. Dit was gênant en nu wou ze liefst zo snel mogelijk wegvluchten zodat ze hem niet meer onder ogen moest komen. Straks ging hij nog aan Claw zeggen dat ze niet klaar was om een mentor te krijgen, al betwijfelde ze ergens dat hij zo veel moeite ging doen voor een random Young One. "Euhm, dan zal ik u niet meer storen..", zei Ara, waarna ze zich volledig omdraaide en begon weg te lopen.

Topic uit I guess? c:



Terug naar boven Ga naar beneden
 
Locked inside
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: