Truth be told



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Truth be told

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tornado
Member
Truth be told Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Truth be told   Truth be told Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 11:07


Zodra hij eindelijk de kans kreeg van Tank te ontsnappen trippelde hij snel richting de Barn. Zijn ogen nogsteeds wijd open. Zijn vacht was nogsteeds overeind en elke pas liet zijn ademhaling versnellen. De misselijkheid met elke beweging verergerend. Dit kon gewoon niet. Hij kon geen vader zijn. En het ergste was het feit dat de kattin het hem zelf niet verteld had. Wat al genoeg vertelde dat hij het niet mocht weten. Zijn staart begon nijdig heen en weer te zwiepen en elke bries leek hem omver te duwen. Dit was slecht, heel slecht. De neiging om te kotsen was groot en als het kon zou hij het doen. De misselijkheid leek niet te vervagen. Meteen stak hij zijn borst vooruit en dwong zichzelf om even kalm te worden. Wat meer uitkwam op rondjes lopen, snel ijsberen hielp ook niet. 'Adem in, adem uit.' Sprak hij tegen zichzelf in stilte. Hij moest haar spreken, zelfs als hij weg wou rennen van al zijn problemen. Hij moest haar spreken.

I must've forgot; you can't trust me
+tag Vitani


Truth be told 2hqc5lxTruth be told 2gxnp75Truth be told 10pvxmwTruth be told 23h0tfkTruth be told 34nodx3Truth be told 10pvxmwTruth be told 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Truth be told Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Truth be told 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimema 9 jan 2017 - 20:58

Het waren nu al een paar dagen geleden dat ze bij en Tank een nacht had doorgebracht en toch hoe kort geleden ze bij die brombeer was geweest begon ze nu alweer zijn aanwezigheid te missen. Eerst zat de massieve kater 24/7 op haar lip dus ze merkte zeker zijn afwezigheid. De poes was de dag dus druk bezig geweest en ze had met der zelf afgesproken om de grijze kater minimaal een keer per week ongeveer op te zoeken. Nu liep ze weer door de straten van de twolegplace met een magere muis tussen haar tanden geklemd. Haar buik was molliger dan eerst en met de dag vreesde ze het. Andere katten waren broodmager door de prooi te kort en zij had een buikje? Dit kon niet vet zijn. Toch dacht ze er zo weinig mogelijk aan, als ze echt kittens verwachtte zou ze het dan wel zien wanneer ze eenmaal geboren waren. Misschien kan ze hem wel weggeven aan een paar twolegs ofz. Vitani sprong over een schutting heen en begon richting het kamp te trippelen. Eenmaal daar aangekomen stapte ze het kamp met rustige passen binnen en ging achter de barn liggen zodat ze in alle stilte van haar vangst kon genieten.


Truth be told 23rs22uTruth be told 2ihw1ebTruth be told Nh02adTruth be told 2jd04lw Truth be told S0zyg0Truth be told 34t4yuoTruth be told 2a9nyp3Truth be told 5cggsg
Truth be told Vitani13

:::::



Laatst aangepast door Vitani op di 10 jan 2017 - 19:23; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Truth be told Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 19:20


Meteen spitste hij zijn oren bij het opvangen van een pijnlijke bekende geur. Zijn oren gingen daarna al snel naar achteren terwijl hij richting de bron van de geur afstormde. De pijn in zijn achterpoot negerend. Dit keer zal hij het niet afslaan. Hij moest haar spreken en als ze niet naar hem toe ging, ging hij wel naar haar toe. Zelfs als het de laatste keer zou zijn. Hij was er klaar mee.
Met ogen versmald tot spleetjes trippelde hij dichter bij de kattin. Haar bruine vacht steeds meer bekender met elke pas dat hij maakte. Nogal luid, om haar aandacht te trekken, schraapte hij zijn keel. Zijn staart woest heen en weer zwiepend. Hij wou uitleg, en nu meteen.

I must've forgot; you can't trust me


Truth be told 2hqc5lxTruth be told 2gxnp75Truth be told 10pvxmwTruth be told 23h0tfkTruth be told 34nodx3Truth be told 10pvxmwTruth be told 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Truth be told Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Truth be told 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 19:30

Gulzig begon de member haar prooi naar binnen te schrokken, het enige wat ze nog bij dit hapje miste was een grote plas drinkwater. Oh wat was dat lang geleden zeg dat het voor het laatst had geregend. Er waren geen plassen meer te vinden en de kleine beekjes die hier wel eens te vinden waren waren volkomen opgedroogd. Gelukkig was de fontein in het park nog steeds vol met het water alleen was het steeds z'n pokkenend lopen. Vitani likte haar lippen en haalde haar poot over haar snorharen om deze schoon te maken van het beetje bloed wat bleef hangen van de muis. Ze wou net weer veder gaan met de restjes toen ineens een schaduw over haar heen viel. Een beetje ongeïnteresseerd hief ze haar kop van haar maaltijd en keek met haar bloedrode ogen in de blauwe kijkers van Tornado. Oh kijk nou eens wie uit zijn zelfmedelijden hol is gekropen. Durfde hij eindelijk weer op zijn vier pootjes te staan of had hij nog steeds een bediende nodig? Vitani gaf hem geen aandacht en begon aan het laatste beetje muis te eten. Wie dacht die wel dat die was, een beetje commanderen met zijn brommende adem. Pff doeggg~


Truth be told 23rs22uTruth be told 2ihw1ebTruth be told Nh02adTruth be told 2jd04lw Truth be told S0zyg0Truth be told 34t4yuoTruth be told 2a9nyp3Truth be told 5cggsg
Truth be told Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Truth be told Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 19:39


Nadat de kattin toch niet haar aandacht op hem had gericht deed hij nog een stap naar voren. Someone is playing hard to get, huh? Hij liep nog dichter bij de kattin totdat hij naast haar stond en al meteen trapte hij het laatste stukje muis weg. "Vitani", siste hij luid. "We moeten praten." En dit keer was zijn stem niet meer warm, of speels, of wat voor stem hij ook al ooit had gebruikt toen ze nog jong en beste vrienden waren. Dit was de stem die hij gebruikte bij vijanden, onbekende Clangenoten. Dit was de stem die hij gebruikte bij zijn vader. Toen hij hem niet meer herkende. En dat was nu ook het geval. Hij had geen tijd voor haar kinderachtige houding, hij wou uitleg.

I must've forgot; you can't trust me


Truth be told 2hqc5lxTruth be told 2gxnp75Truth be told 10pvxmwTruth be told 23h0tfkTruth be told 34nodx3Truth be told 10pvxmwTruth be told 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Truth be told Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Truth be told 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 19:44

De poes wou net haar tanden in het laatste stukje vlees laten zinken toen de kater ineens haar prooi wegtrapte. Krijg nou de klere! Wat deed die idioot nou?! Met een vernietigende blik werpend keek ze hem vals een en trok haar lip op die onder gesmeerd was met het oude bloed. "Vitani, we moeten praten." Mauwde hij vijandelijk en met haar ogen samen heknepen stond ze op terwijl ze net als hem een dreigende stap vooruit zette. "-'Wij' moeten helemaal niks" Mauwde ze terug, haar stem strak en even koud als die van Tornado. Was hij wel helemaal goed in zijn koppie om haar zo te commanderen, ze was verdomme geen speeltje van hem.


Truth be told 23rs22uTruth be told 2ihw1ebTruth be told Nh02adTruth be told 2jd04lw Truth be told S0zyg0Truth be told 34t4yuoTruth be told 2a9nyp3Truth be told 5cggsg
Truth be told Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Truth be told Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 19:48


Het beviel hem al helemaal niet dat ze zo hoog over zichzelf dacht. En dat hij nog dacht dat dit zijn beste vriendin was, voor een bepaalde periode, dan. "-'Wij' moeten helemaal niks" mauwde ze terug. Waardoor hij zijn ogen rolde. "Alsjeblieft, zeg. Het is niet dat we ooit iets speciaals hadden." Beet hij terug. "Oké, jij en ik moeten praten, nou goed? En ja, wat is er nou met het feit dat Tank mij Starclanverdomme voor niks ging beschuldigen over jouw zwangerschap?! En hoe komt het dat ik er niets van weet?" Gromde hij. Nog een dreigende stap naar voren zettend.

I must've forgot; you can't trust me


Truth be told 2hqc5lxTruth be told 2gxnp75Truth be told 10pvxmwTruth be told 23h0tfkTruth be told 34nodx3Truth be told 10pvxmwTruth be told 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Truth be told Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Truth be told 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 19:57

"Alsjeblieft, zeg. Het is niet dat we ooit iets speciaals hadden." Mauwde hij waardoor de poes snoof. Hun? Samen? Like in een relatie? Geen haar op haar lijf die daar aandacht. Never nooit zou ze met deze lapswans iets willen beginnen. Het feit dat zwanger van hem was was al een emmer vol. En dat hij nog dacht dat ze bedoelde met 'wij' like dat ze samen waren was al helemaal om te gieren. "Please Tornado. Wij zijn nooit meer geweest dan vrienden en meer zullen we ook niet worden. Nooit. Dus alsjeblieft hou daar maar over op" -Boem, friendzoned motherfucker- Mauwde ze en nadrukte het gedeelte over 'vrienden en nooit' met extra veel toon. "Oké, jij en ik moeten praten, nou goed? En ja, wat is er nou met het feit dat Tank mij Starclanverdomme voor niks ging beschuldigen over jouw zwangerschap?! En hoe komt het dat ik er niets van weet?" Vitani keek hem aan. Haar rode ogen dreigend op die van hem gericht. Alsof ze dwars door zijn ziel keek en hem al kon vermoorde om alleen al naar hem te kijken. "Niemand wist het behalve ikzelf. Tank ik er blijkbaar achtergekomen toen ik een paar dagen geleden bij hem bleef slapen" Mauwde ze ijzigkalm terug voor ze langs de kater heen stapte. "En please zeg, alsof jou het wat kan schelen als ik zwanger ben of niet"


Truth be told 23rs22uTruth be told 2ihw1ebTruth be told Nh02adTruth be told 2jd04lw Truth be told S0zyg0Truth be told 34t4yuoTruth be told 2a9nyp3Truth be told 5cggsg
Truth be told Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Truth be told Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 20:09


Het werd hem al snel duidelijk dat het aura rond hun heen veranderd was. En waarschijnlijk lag het aan de poes. Puberteit, waarschijnlijk. Zie je, zo waren poezen altijd. En even had hij gedacht dat het niet bij iedereen zou gaan gebeuren. Tot het de beurt was van zijn beste vriendin. Althans, als het zo leek. "Please Tornado. Wij zijn nooit meer geweest dan vrienden en meer zullen we ook niet worden. Nooit. Dus alsjeblieft hou daar maar over op" Eventjes keek hij haar met walg aan. Dacht ze nou serieus dat- Meteen liet hij een dreigende grom horen. "De werkelijke waarheid zit zo, liefje." Begon hij terwijl hij rondjes om haar heen liep. Zijn ogen strak op het hare gericht. Hij had nooit verwacht dat hij diezelfde ogen ooit met haat zou aankijken. "Ik weet niet wat jij denkt over onze 'relatie'. Maar voor zover ik weet zijn we nooit vrienden geweest en dat gaat ook nooit gebeuren." Miauwde hij met een spottende toon. Alsof hij haar aan het imiteren was. "Niemand wist het behalve ikzelf. Tank ik er blijkbaar achtergekomen toen ik een paar dagen geleden bij hem bleef slapen" Nogmaals rolde hij met zijn ogen. Whatever. "En please zeg, alsof jou het wat kan schelen als ik zwanger ben of niet" Mentaal hield hij zijn schouders op. "En we hebben een winnaar." Miauwde hij sarcastisch. "Het boeit me inderdaad niks over dat die kittens 'waarschijnlijk' van mij zijn, en als ze het wel waren, dat is jouw probleem nu." Hij had niet gedacht dat hij ooit als zijn vader zou worden. Maar één zwangere kattin was genoeg voor hem. En zelfs als het hem weinig kon schelen, hij kreeg al medelijden met de kittens. En even wou hij ze opeisen. Maar dat zal teveel werk opleveren.

I must've forgot; you can't trust me


Truth be told 2hqc5lxTruth be told 2gxnp75Truth be told 10pvxmwTruth be told 23h0tfkTruth be told 34nodx3Truth be told 10pvxmwTruth be told 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Truth be told Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Truth be told 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 20:18

De kater begon spottende dingen uit te kramen maar ze wist heus wel dat haar woorden hem een diepe steek in zijn hart had achtergelaten. Ze waren altijd al beste vrienden geweest en nu deed hij alsof ze alleen soort van kennissen waren? Geloof het zelf. Jezus wat kon hij slecht liegen zeg. Vitani keek echter strak voor der uit toen hij rondjes om haar begon te lopen, alsof ze bang moest worden ofz. Wat wou hij nou precies met dit bereiken? Vitani draaide bekant haar ogen in haar schedel want wat voorn bullshit hij nu allemaal begon uit te schijten was echt wonderbaarlijk. Dat hij zijn eigen leugens geloofde was nog het grappigste ook. "Mooi" Mauwde ze dus ook kort. "Want ze zijn niet van jou" Met die woorden trippelde ze lichtvoetig weg. "Dan hebben we nu niks meer te bespreken" Doei Tornado, zak maar in je zelfmedelijden zoals altijd. Arm schaapje.  


Truth be told 23rs22uTruth be told 2ihw1ebTruth be told Nh02adTruth be told 2jd04lw Truth be told S0zyg0Truth be told 34t4yuoTruth be told 2a9nyp3Truth be told 5cggsg
Truth be told Vitani13

:::::



Laatst aangepast door Vitani op di 10 jan 2017 - 20:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Truth be told Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 20:22


De poes leek er niet veel van op te trekken. Wat een goed teken was aangezien hij niets meer met haar te maken wou hebben. Ze was totaal veranderd en dit zal hij niet pikken. "Mooi. Want ze zijn niet van jou" Ergens hoorde hij pijn te voelen, hij wist het niet. Maar toch, het opgeluchte gevoel overwon en even liet hij een zucht ontsnappen. Als ze werkelijk niet van hem waren hoefde hij zich geen zorgen te maken. Dan was een andere kater het doelwit van Tank, en dan kon Vitani hem ook met rust laten. "Weet je", begon hij. "Eigenlijk ben je gewoon net als je moeder." Hij greens even voordat hij zijn rug naar haar keerde en wegliep. Het was niet dat hij haar pijn wou doen, zo laag was hij ook niet. It seemed nice to point that out, right?

I must've forgot; you can't trust me
topic uit


Truth be told 2hqc5lxTruth be told 2gxnp75Truth be told 10pvxmwTruth be told 23h0tfkTruth be told 34nodx3Truth be told 10pvxmwTruth be told 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Truth be told Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Truth be told 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 20:43

Nadat ze had gehoopt dat de kater het liet varen moest hij natuurlijk altijd het laatste woord hebben want ja, kinderachtige gedrag zat nou eenmaal bij hem in de familie. Zijn woorden over haar moeder liet meteen een draadje in haar kop knappen en met een grauw draaide ze zich om en haalde met een enorm hoeveelheid kracht uit naar zijn lelijke rattenkoppie. Haar klauwen raakte zijn lelijke bunny oren en met vuur in haar ogen trok ze haar nagels dieper over zijn oor zodat er een diepe scheur inkwam. "Ik zweer het Tornado. Je kan alles over me lullen wat je wil maar je gaat niet mijn familie er bijtrekken" Siste ze en gaf hem een onverwachtse beuk zodat hij omviel. "Laat dit een les zijn, want de volgende keer bijt ik je keel open" Ze trok haar nagels weer terug, gaf hem een ijskoude blik en verdween toen uit het kamp.



- Topic uit
powerplay toegestaan c:


Truth be told 23rs22uTruth be told 2ihw1ebTruth be told Nh02adTruth be told 2jd04lw Truth be told S0zyg0Truth be told 34t4yuoTruth be told 2a9nyp3Truth be told 5cggsg
Truth be told Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Truth be told
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: