Ceremonie [08-01-17]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonie [08-01-17]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
Ceremonie [08-01-17] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Ceremonie [08-01-17]   Ceremonie [08-01-17] Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 21:34



Shadowclan Ceremonie Januari


Nog steeds was er droogte, het weer werd er niet beter op en Tall kon zelfs zweren dat hij het juist met de dag warmer vond worden. Het waren gekke dagen, zoveel was zeker, en de droogte had al voor de nodige problemen gezorgd. Zelfs aan de rivier was te zien dat het niet liep zoals normaal, en de kater kon maar niet loslaten dat het in combinatie met die profetie, uitliep op iets groters.

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen op de open plek.” Dat was wat er nu eerst moest gebeuren. Zorgen delen met Ace kwam later wel, en bovendien had hij de clan iets belangrijks te vertellen en wat katten een nieuwe naam te geven. Zijn blik ging even omhoog, naar waar zijn moeder als het goed is was. Zou ze dit wel willen? Dit bedoelen? Erg zeker wist hij het na het incident niet meer.

De mojo van de vorige keren volgend sprak de kater ook nu eerst de mededelingen uit. "Beste clangenoten," Begon hij, en richtte zijn blik van omhoog, weer naar de clan. "Allereerst wil ik goed nieuws verkondigen," Misschien zou het een pleister plakken op de wonde die weldra zou ontstaan. "Amberhunt heeft aangetoond dat hij een goede warrior kan zijn, en zijn verantwoordelijkheden als warrior kan dragen. Hierbij hef ik zijn straf dan ook op," Een knik naar de jonge warrior, want het was goed dat die zich zo serieus had gedragen. De lichte overtreding zou Tall nu maar even niet noemen. "Daarnaast is er ook ander nieuws," Een stilte volgde zijn uitspraak hier. ”Zoals jullie weten ben ik op weg gegaan naar de highstones om mijn negen levens te halen, Acefray, Swiftclaw en Waspsting waren met mij om mij te vergezellen. Onderweg werd ons echter het doorgaan belet door een vallende rotspartij. Door de droogte is Highstones onbereikbaar. De reis zal opnieuw ondernomen worden zodra de weg begaanbaar is, dan zal ook meteen duidelijk worden of dit een teken van Starclan is of niet. Tot die tijd is geen van jullie verplicht mij met de leiderstitel –star, aan te spreken,”

De kater weigerde hier te zuchten of zwakte te tonen, zo was het, en dat was dat. Tot hij een duidelijk antwoord had van Starclan zou hij dan ook geen muiterij tolereren in de clan. Als uiteindelijk bleek dat de sterkatten hem inderdaad niet wilden dan zij het zo. “Nu verder met de ceremonie,” Ging hij verder. ”Blurrykit en Dandelionkit, jullie hebben de leeftijd van zes maanden bereikt en het is tijd voor jullie om apprentice te worden. Vanaf vandaag zullen jullie, tot aan de warrior ceremonie, bekend staan onder de namen Blurrypaw en Dandelionpaw. Jullie zullen getraind worden door Ironsoul en Otterdive” Hij knikte de kleine katten en de nieuwe mentoren toe. Al het vertrouwen erin hebbend dat de katten de taken goed uit zouden voeren. “Verder moeten Viperpaw, Airpaw, Soaringpaw en Charpaw nieuwe mentoren hebben, wegens een gebrek aan mentoren wat enkel de voorspoed van Shadowclan weergeeft, zal ik zelf de trainingen van Viperpaw en Airpaw op mij nemen. Dit kan omdat de training van Airpaw slechts kort in beslag zal nemen voor zij klaar is voor het warriorschap. Soaringpaw en Charpaw zullen respectievelijk getraint worden door Ironsoul en Winddancer, Opnieuw een knikje naar dezelfde katten terwijl hij naar beneden sprong om zijn eigen apprentices te begroeten. ”Mentoren doe uw taken goed, leer de apprentices wat ze nodig hebben, en maak Shadowclan sterk.”

Na deze plechtigheid sprong de kater weer terug de rots op, en moest nog een laatste mededeling doen. "Ik herhaal mijn woorden van de laatste keer,” Mauwde hij, en keek ernstig rond. "Al langere tijd heerst er droogte in de gebieden, de Little Creek staat bijna helemaal droog en ook het rivierpeil is gedaald," Hij keek de clan rond. ”Ik wil hierbij nogmaals de jonge warriors vragen om Acefray tot hulp te zijn bij het halen van water uit de creek, dat is vanaf nu uitsluitend bestemd voor de elders, zieken en kittens en queens. Ik wil de rest van de clan vragen hun water te drinken uit de rivier.” Het was een nodig kwaad, want ze konden het niet hebben dat de Little Creek helemaal droog zou komen te staan. Dan moest het maar zo.

“Hierbij is deze ceremonie geëindigd.”

Lijstje:


Ceremonie [08-01-17] Os_tal10
#Awesome:



Laatst aangepast door Tallshadow op ma 9 jan 2017 - 20:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Ceremonie [08-01-17] DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [08-01-17]   Ceremonie [08-01-17] Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 22:01

Ze had zich net genesteld in een zuinig plekje zonlicht om wat te rustten toen een maar al te bekende kreet haar liet op kijken. Haar gele ogen gingen hoopvol naar Tallshadow, die op de gebruikelijke plek ging zitten. Shrewstar en vervolgens Innerstar waren hem voor gegaan, toch wist ze van de verhalen die het kamp rondgingen dat hij nog niet het achtervoegsel met hen deelde. Voor nu besloot ze echter die zorgen achter zich te schuiven terwijl ze de laatste plukjes vacht plat legde voordat ze zich onder hem verzamelde met de rest van de clan. Hij deelde wat nieuws mee, waarin hij ook meteen de roddels bevestigde. Airpaw luisterde aandachtig, maar hetgeen waar ze pas echt naar uitkeek kwam later. Na een paar anderen, waaronder Blurrykit, was het dan haar beurt. “Verder moeten Viperpaw, Airpaw, Soaringpaw en Charpaw nieuwe mentoren hebben, wegens een gebrek aan mentoren wat enkel de voorspoed van Shadowclan weergeeft, zal ik zelf de trainingen van Viperpaw en Airpaw op mij nemen. Dit kan omdat de training van Airpaw slechts kort in beslag zal nemen voor zij klaar is voor het warriorschap. Soaringpaw en Charpaw zullen respectievelijk getraind worden door Ironsoul en Winddancer," Eerst was het Innerstar die haar trainde, en nu Tallshadow? Nu klonk zijn uitleg erbij wel logisch. Bovendien keek Airpaw er meer dan naar uit om weer wat te kunnen betekenen voor haar clan. Hopelijk zou ze toch snel haar warrior naam krijgen. Toch bleef de jonge poes keurig zitten totdat de ceremonie afgelopen was. Vervolgens stond ze soepel op en stapte op haar mentor af om zoals gebruikelijk was zijn neusje aan te raken. "Eh, het spijt me voor wat er is gebeurd bij de highstones."ze slikte wat ongemakkelijk, niet helemaal zeker of het wel aan haar was dergelijke woorden te spreken. "Wanneer wil je beginnen met de trainingen?" veranderde ze dan maar het onderwerp.


Ceremonie [08-01-17] Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Blurryface
Member
Ceremonie [08-01-17] Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [08-01-17]   Ceremonie [08-01-17] Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 14:01

They say, "Stay in your lane, boy"
But we go where we want to
Normaal hield hij niet van drukte en teveel katten rond hem heen. Maar het was een ceremonie en daar hoorde hij bij. Vooral nu hij wist dat hij de 6 manen bereikt had en de nursery moest verlaten. Wat totaal niets was waar hij blij mee was. Het begin was saai, maar ook iets dreigends. Alsof er meer zou gebeuren in de tijd dat de ShadowClan weer zou opbouwen. ”Blurrykit en Dandelionkit, jullie hebben de leeftijd van zes maanden bereikt en het is tijd voor jullie om apprentice te worden. Vanaf vandaag zullen jullie, tot aan de warrior ceremonie, bekend staan onder de namen Blurrypaw en Dandelionpaw. Jullie zullen getraind worden door Ironsoul en Otterdive” Hij spitste zijn oren bij het horen van zijn naam, en dat van zijn zus. Zijn bruine ogen keken rond. Hij had haar de hele dag niet gezien en eigenlijk voelde hij zich wel schuldig om, maar toch was hij bezorgd om haar. Het was zijn zus dus dan zou het toch wel normaal zijn, toch? Of waren ze daar nu te oud voor? Hij wist het niet meer en nogal verdwaald keek hij rond naar zijn mentor. Hij kende Ironsoul niet echt dus het raden om wie hij was was echter veel moeilijker dan hij gedacht had. Ergens hoopte de Apprentice dat Acorndust hem toch begrepen had en het met Tallstar- eh- shadow besproken had. Of hij kon het aan Iron vertellen, tenzij hij niet in dat soort dingen geloofde. Omdat de bruine tabby toch maar een jonge kater was en de fantasiewereld veel rijker was en dat het weer weg zou vagen naarmate hij ouder werd. Maar een grote fantasie had Blur nooit gehad. Tenminste, dat nam hij zich voor. Al zijn aandacht en energie werd verspild aan de schimmen en stemmen. Niet aan zijn fantasie. Tenzij hij het fout had.
+tagIronsoul (?)



I'm a fly that's trapped in a web
Ceremonie [08-01-17] L2cY0X5
But I'm thinking that my spider's dead
Terug naar boven Ga naar beneden
Ironsoul
Member
Ceremonie [08-01-17] LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [08-01-17]   Ceremonie [08-01-17] Icon_minitimewo 11 jan 2017 - 11:37


ironsoul
further is forever, restless till the day we die
“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen op de open plek.” De stem van de clanleider haalde hem uit zijn gedachten. Hij trok zijn blauwe ogen los van de prooistapel, die hij met de dag zag slinken, en liep naar de verzamelplek toe voor de ceremonie. Aandachtig luisterde hij naar alles wat Tallshadow zei, en verbaasd knipperde hij met zijn ogen toen hij hoorde dat zijn tocht naar de highstones was onderbroken. Een teken van StarClan? Of was het gewoon pech geweest? Nu goed, in tussentijd kon Tallshadow perfect de klan verder leiden, al moest hij niet al te gek gaan doen en zijn leven op het spel zetten.. Gezien hij er maar ééntje had.

Vervolgens werden er weer apprentices verdeeld, en deze keer kreeg hij er twee onder zijn hoede. Een hele eer, dat wist hij. Het was dat Tallshadow hem competent genoeg vond om er twee te hebben. Na de ceremonie ging hij op zoek naar zijn apprentices, waarbij hij Blurrypaw het eerst vond. ”Blurrypaw? Aangenaam, ik ben Ironsoul”, Stelde hij zichzelf voor. Naar zijn weten had hij de kleine tom nog nooit eerder gesproken.

Tag: Blurrypaw


Ceremonie [08-01-17] 2mi14js
I wouldn't hold my breath if I was you
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelionpaw'
Member
Ceremonie [08-01-17] Yi5JV9c
Beertje
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons ‣
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dandelionpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [08-01-17]   Ceremonie [08-01-17] Icon_minitimevr 13 jan 2017 - 21:33

dreamers, they never learn

Dandelionkit kwam uit haar nest gekropen. Blurrykit was al de hele tijd op pad. Hij leek geen grip te hebben op de nursery. Haar kleine pootjes leidde haar naar het midden van het camp. Vandaag was het de grote dag. Eigenlijk wou ze niet. Ze wou nog eeuwig in de veilige haven blijven. Toch was ze nieuwsgierig en vond ze het wel spannend. Ze ging zitten en keek met haar nieuwsgierige blauwe oogjes naar de leider. Oké, hij was nog geen Tallstar, maar ze kende hem alleen maar van Tallstar. Vaagjes nog Innerstar, maar toen was ze nog te jong. Toen haar naam werd genoemd, samen met die van haar broertje spitste ze haar oortjes. Ooh! Hij kreeg Ironsoul. Ze had Ironsoul ontmoet en ze vond hem echt vriendelijk. De mentor die zij kreeg toegewezen kende ze niet. Ze kantelde haar kopje en liet haar oren opzij vallen. Toen haar mentor naar haar toe liep viel het op dat ze niet erg leek op een Shadowclanner. Ze knipperde verrast toen ze elkaars neusjes aanraakte. De ceremonie was afgelopen en ze sloop op Blurrypaw af. Met een wit pootje porde ze tussen zijn schouderbladen. "Gefeliciteerd Blurrypaw", piepte ze zachtjes.

Tag: (Otterdive) Blurrypaw & Ironsoul


Ceremonie [08-01-17] XsR7bnH
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterdive
Member
Ceremonie [08-01-17] DPKsfdL
{ Loïs
281
Actief

CAT'S PROFILE
Age: { 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterdive
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [08-01-17]   Ceremonie [08-01-17] Icon_minitimevr 13 jan 2017 - 23:31


Haar blik gleed richting de kater toen deze een ceremonie opende. Dit had zijn eerste ceremonie als leader geweest moeten zijn, maar zijn reis richting de Mothermouth was anders gegaan dan verwacht was. Otterdive versmalde kort haar gele oogjes. Ze zou hem nog geen Tallstar noemen. Ze wist dat sommigen dat deden, maar zij hoorde niet bij deze goedgelovige groep. Niet omdat StarClan hem afgewezen had, maar omdat ze hem niet de kwaliteiten vond hebben die een leader hebben moest. Ze was een felle ShadowClanner, en voelde zich superieur aan de andere Clans. Tallshadow was juist het tegenovergestelde wat hem voor haar al meteen een stuk minder aantrekkelijk maakte als leader van hun Clan. Stond ShadowClan niet juist bekend om hun afstandelijkheid? Was dat niet wat hen de sterkste Clan maakte? Kort trok ze met haar oor, waarna ze haar aandacht vestigde op de ceremonie, die nu begon na de bekende opening. Ze zocht naar Amberhunt, en keek hem met een koude blik aan. Hij kreeg teveel aandacht. Zo zou hij enkel nog maar meer op zoek gaan naar problemen. Bij het volgende onderwerp werd haar naam genoemd, en haar oortjes gingen wat meer overeind. Ze was wat verrast, maar aan iets anders dan haar oortjes, was dit niet te zien. Ze kreeg een apprentice. Ze was er oud genoeg voor, had de nodige ervaring en zou bovendien een goede mentor zijn. Ze knikte kort richting Tallshadow, en liep naar voren waarbij ze - zoals het ritueel haar voorschreef - haar neusje tegen die van Dandelionpaw drukte. Rustig wachtte ze tot de ceremonie voorbij was, waarna ze op zoek ging naar de gevlekte apprentice. Ze had verwacht dat het andersom zou gebeuren, dat Dandelionpaw zou staan te springen om haar mentor te leren kennen, maar het tegendeel leek waar te zijn. Ze vond hem bij haar broertje, Blurrypaw. "Dandelionpaw." kondigde ze haar aanwezigheid aan, en haar gele blik boorde zich kalm in die van de apprentice.
❄︎ Empress


Ceremonie [08-01-17] Ottero10
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Ceremonie [08-01-17] Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [08-01-17]   Ceremonie [08-01-17] Icon_minitimeza 14 jan 2017 - 12:33

De grote poes ging bij de rest van de clan zitten toen Tallshadow (of Tallstar ondertussen?) een ceremonie bij elkaar riep. Ze luisterde naar de aankondigingen - hoe Amberhunt zijn straf uitgezeten had en nu terug naar buiten mocht, en wat er gebeurt was toen hun leider zijn levens ging halen bi Starclan. Winddancer fronste. Dat klonk niet goed. Wat als Starclan hem niet accepteerde? Wat moesten ze dan? De kater ging al snel verder met de echte ceremonie. De warrior stond op toen ze haar naam hoorde en glimlachte vriendelijk naar de apprentice die ze onder haar hoede zou nemen. Ze boog haar kopje naar beneden, zodat hun neusjes elkaar raakten - dat was immers de gewoonte. Ze keek weer op naar Tallshadow bij de aankondiging dat het water heel laag stond, en dat de warriors bij de rivier moesten gaan drinken. Toen de ceremonie afgelopen was, richtte ze zich weer tot Charpaw. "We zullen morgen beginnen.", zei ze, vriendelijk. "Zorg dat je rond zonsopgang aan de uitgang staat."

(flut, sorry - ik zal je de link van het trainingstopic doorsturen)

Tag: Charpaw


Ceremonie [08-01-17] 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Soaringpaw
Member
Ceremonie [08-01-17] DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Soaringpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [08-01-17]   Ceremonie [08-01-17] Icon_minitimeza 14 jan 2017 - 14:06

De jonge kater was vrij laat, half haastend kwam hij de apprentices den uit gerent. De ceremonie was nog bezig, zijn leider stond nog op de hoge rots. Hij kon nog half het gesprek horen, "-Tot die tijd is geen van jullie verplicht mij met de leiderstitel –star, aan te spreken,” Hoorde hij Tallstar-Shadow zeggen. Vanaf nu dus gewoon bij zijn krijger naam??? Soaringpaw zocht gauw een plek tussen de menigte, hij hijgde half en ging zitten met een plof. Hij sloeg zijn staart om zijn pootjes heen, zijn ogen richtte hij op zijn leider. Zijn ogen straalde van vreugde, zoals zijn eerste dag was. ”Blurrykit en Dandelionkit, jullie hebben de leeftijd van zes maanden bereikt en het is tijd voor jullie om apprentice te worden. Vanaf vandaag zullen jullie, tot aan de warrior ceremonie, bekend staan onder de namen Blurrypaw en Dandelionpaw. Jullie zullen getraind worden door Ironsoul en Otterdive” Miauwde de gestreepte leider veder. “Verder moeten Viperpaw, Airpaw, Soaringpaw en Charpaw nieuwe mentoren hebben, wegens een gebrek aan mentoren wat enkel de voorspoed van Shadowclan weergeeft, zal ik zelf de trainingen van Viperpaw en Airpaw op mij nemen. Dit kan omdat de training van Airpaw slechts kort in beslag zal nemen voor zij klaar is voor het warriorschap. Soaringpaw en Charpaw zullen respectievelijk getraint worden door Ironsoul en Winddancer," Miauwde Tallshadow opnieuw en een knikje naar dezelfde katten terwijl hij naar beneden sprong om zijn eigen apprentices te begroeten. ”Mentoren doe uw taken goed, leer de apprentices wat ze nodig hebben, en maak Shadowclan sterk.” Was het laatste of ja dat hoopte de jonge apprentice, oké Ironsoul dus. Al was het dus nog niet voorbij de gestreepte kater sprong de rots weer op, "Ik herhaal mijn woorden van de laatste keer,” Mauwde Tall, en keek ernstig rond. "Al langere tijd heerst er droogte in de gebieden, de Little Creek staat bijna helemaal droog en ook het rivierpeil is gedaald," Miauwde hij keek de clan rond. ”Ik wil hierbij nogmaals de jonge warriors vragen om Acefray tot hulp te zijn bij het halen van water uit de creek, dat is vanaf nu uitsluitend bestemd voor de elders, zieken en kittens en queens. Ik wil de rest van de clan vragen hun water te drinken uit de rivier.” Sprak hij voluit voordat hij de ceremonie beëindigde. Langzaam zuchtte Soaringpaw, hij zou nu naar zijn nieuwe mentor gaan. Ironsoul.. Ironsoul.. Hij moest zijn naam onthouden, daarna ging hij opzoek naar zijn mentor tot hij deze vond met een andere leerling met de naam Blurrypaw. Al was er nog een apprentice bij de zwarte kater, hij stapte er als nog op af. "Goedemorgen." Begroette hij de mede katten, zijn blik ging naar de zwarte kater. "Ben jij toevallig Ironsoul?" Miauwde de kater, de jonge apprentice zwiepte met zijn donkere staart en wachten op antwoord.

TAG: Blurrypaw, Ironsoul en Dandelionpaw


Ceremonie [08-01-17] 6zneiq
Oud setje:
Stop pesten!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Charpaw
Member
Ceremonie [08-01-17] DPKsfdL
Demi
141
Actief
"Be careful when you cast out your demons that you don't throw away the best of yourself."

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Charpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [08-01-17]   Ceremonie [08-01-17] Icon_minitimezo 15 jan 2017 - 1:31

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen op de open plek.”

Het was weer eens zover: de ceremonie van deze maand zou beginnen. Eigenlijk had hij eerder deze maand gedacht te hebben dat hij hier weinig te zoeken had, maar er had gebleken dat hij weer een nieuwe mentor nodig had. Hij had niet echt een idee waarom, Swiftclaw had hem immers capabel genoeg geleken om hem de fijne kneepjes van het krijger zijn te leren. De eerste training was uitermate goed gegaan, althans, naar Charpaw's mening. Toch was hem verteld dat hij een andere mentor zou krijgen. Hij gokte dat het iets te maken had met de dood van Innerstar, misschien had Swiftclaw deze nog niet helemaal weten te verwerken en had ze aangegeven nog niet klaar te zijn voor het mentorschap. Hij fronste even toen Tallshadow vertelde over wat er gebeurd was bij de Highstones, misschien dat het daar ook wel iets mee te maken  had. Was Swiftclaw gewond geraakt? Hij wachtte en kreeg uiteindelijk te horen dat hij getraind zou worden door Winddancer. Hij raakte haar neus aan, en na de ceremonie liet ze hem weten dat de training morgen zou beginnen. Hij knikte instemmend, het klonk immers als een goed idee. "Is goed, tot morgen," miauwde de kater, waarop hij zich verwijderde van de groep katten.

Tag; Winddancer
Note; Topic uit

Terug naar boven Ga naar beneden
Viperdash
Member
Ceremonie [08-01-17] UgBMB00
Beer
277
Actief
Never wound a snake, kill it

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Viperdash
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [08-01-17]   Ceremonie [08-01-17] Icon_minitimezo 22 jan 2017 - 15:04

envy lurks at the bottom of the heart
♛ Happy
♛ Remote

♛ Tallshadow & Airpaw
Viperpaw had niet verwacht een nieuwe mentor te krijgen. Hij zat dus ook niet te wachten. In plaats daarvan was hij gaan jagen. Toen hij terug kwam was de ceremonie al eventjes gedaan. Hij had een schampere muis in zijn bek. Een grote kater stond naar hem te kijken. Naast hem stond een zilverkleurige poes. Zijn hazelnootkleurige ogen priemde in zijn leiders vacht. Hij legde de muis op de prooistapel en wandelde naar Tallstar. "Heb ik iets gemist? Het zou hem verbazen. Misschien was hij warrior geworden? Waarschijnlijk niet. Hij moest nog wat vechttechnieken onder de knie krijgen. Hij snoof zachtjes. De twee katers leken erg op elkaar. Van karakter was hij niet zeker. Viperpaw was redelijk dominant en hij gaf geen zak om de regels. Toch was hij ergens bewust van die fouten.
thanks❤


The itsy bitsy spider climbed up the water spout
Ceremonie [08-01-17] 5sbGhTv
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Ceremonie [08-01-17] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [08-01-17]   Ceremonie [08-01-17] Icon_minitimedo 26 jan 2017 - 21:12

Zijn ene apprentice stond al erg snel bij hem, en de kater reageerde op haar medeleven met een hoofdknik. Wat er gebeurt was op de highstones was geen groot probleem, sommige katten zouden het willen zien als teken, anderen niet, hij zag het meer als een reden om er later nog eens heen te gaan en uitleg te vragen aan de overleden katten. Tot die tijd zou hij zijn taken zo goed mogelijk uitvoeren. Vandaar ook dat hij hier stond.
Voor hij echter antwoord kon geven op de vraag van Air over wanneer ze zouden beginnen kwam Viperpaw eraan, en vroeg of hij iets gemist had. Tall had hem net terug zien komen van de jacht, dus het verbaasde hem niet dat de jongeling geen idee had van wat er gebeurd was. Hij knikte dus ook. "Ik ben je nieuwe mentor," Vatte hij het kort samen, en glimlachte er even bij, "En om de vraag van Airpaw, die voor een tijdje je mede-apprentice is samen met Wolfpaw, de trainingen beginnen morgen, afzonderlijk van elkaar, zodat vandaag een rustig dagje kan zijn," Bovendien naderde de dag ook al zijn einde, nu trainen zou weinig zin meer hebben.

Viperpaw Training
Airpaw Training



Ceremonie [08-01-17] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie [08-01-17]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: