I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'll never learn [Amare & Draco]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Draco
Member
I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: I'll never learn [Amare & Draco]   I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 jan 2017 - 17:18

Inmiddels was het onmogelijk geworden om zichzelf aan te kondigen zonder dat het awkward werd. 'Ja ik heb jullie hele gesprek afgeluisterd maar hey ik ben er nu' zou waarschijnlijk niet in de smaak vallen. "Ik dacht dat je het echt vreselijk zou vinden dat ik een relatie had met een BloodClanner." Yes, dit was zijn moment. Een betere kans om binnen te vallen zou hij niet krijgen. Dus ging hij nog iets naar achteren alvorens zo normaal mogelijk aan te komen lopen. "Zei iemand hier Bloodclanner?"


I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: I'll never learn [Amare & Draco]   I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 jan 2017 - 17:59

"Ik dacht dat je het echt vreselijk zou vinden dat ik een relatie had met een BloodClanner." Miauwde Amare en Amber knikte. Maar voordat hij kon antwoordden rook hij een geur die hem absoluut niet aanstond; Bloodclan. "Zei iemand hier Bloodclanner?" vroeg de witte Kater en Amberhunt draaide zich met een ruk om. "wat moet jij hier?" Gromde hij kwaad, hij kon het absoluut niet gebruiken dat iemand het gesprek nu onderbrak


I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: I'll never learn [Amare & Draco]   I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 jan 2017 - 20:27

Met een ruk draaide ze zich om. En jahoor, daar was hij. De enige echte Draco. Met zijn prachtige lichaam en schattige charme. Haar lichaam reageerde meteen overblij op zijn komst. Haar geest echter niet. Ze viel haar broer minder kwaad bij: "Ja. Wat doe je hier, Draco?" Had hij hun gesprek afgeluisterd. Zoja, zou hij dan snappen dat ze hier tegenover haar halfbroer stond?


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: I'll never learn [Amare & Draco]   I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 jan 2017 - 21:43

De arrogante grijns verdween van zijn gezicht door de agressieve toon van de rode tom. Douchebag. Draco vernauwde zijn ogen lichtjes terwijl hij de kater opnam. Vanaf hier had hij een beter zicht dan vanuit de bosjes. "Ja. Wat doe je hier, Draco?" Zijn blik ging naar Amare en toen weer naar de Shadowclanner. "Wat doet hij hier?" De woorden waren bijna uitgespuugd nu hij zich weer afvroeg of ze familie waren of toch meer.


I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: I'll never learn [Amare & Draco]   I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 jan 2017 - 22:00

"Ja. Wat doe je hier, Draco?" Vroeg Amare, dit was hem dus, haar mate. "Wat doet hij hier?" Vroeg de witte tom bijna spugend. Amberhunt trok zijn wenkbrauw op "Dit is Shadowclanterritory... Ik ben een Shadowclanwarrior."Miauwde hij bij zijn verbazing. "Ik neem aan dat jij de mate van Amare ben?" Vroeg hij. Toen wende Amber zich tot zijn zus "weet hij het? Van ons?"

OOC: alles om hem te triggeren Xd


I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: I'll never learn [Amare & Draco]   I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2017 - 10:52

De sfeer tussen de twee katers was niet bepaald positief. Dacht Draco dat ze vreemd ging? Nog voor ze duidelijk kon maken dat Amber haar halfbroer was werd er doorheen gepraat: "Dit is Shadowclanterritory... Ik ben een Shadowclanwarrior. Ik neem aan dat jij de mate van Amare ben?" Ze knikte zachtjes. Toen wendde de rode kater zich tot haar. "Weet hij het? Van ons?" Nope. De witte kater wist nog niet dat hij haar halfbroer was. "Nog niet." Ze richtte haar blik op Draco. "Waarom ben je hier?"


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: I'll never learn [Amare & Draco]   I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2017 - 11:16

"Dit is Shadowclanterritory... Ik ben een Shadowclanwarrior." No shit Sherlock. "Ik neem aan dat jij de mate van Amare ben?" Draco knikte met vernauwde ogen. "Ja." "Weet hij het? Van ons?" What the hell was 'ons'? Was Amare serieus aan het cheatten, ze leek niet het type maar schijn kon bedriegen. "Ik liep langs en ik rook jou." Zijn blik verzachtte toen hij naar Amare keek. "En vervolgens de stinkende geur van Shadowclan," mauwde hij verder. Nee, alleen Stonepaw had nooit gestonken maar de rest van Shadowclan was een en al moeras en modder geur.


I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: I'll never learn [Amare & Draco]   I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2017 - 11:33

"Nog niet." Miauwde Amare, ohw.... daarom was hij dus zo kwaad. Hij dacht dat ze cheatte "Waarom ben je hier?" vroeg ze toen aan Draco, die inderdaad de mate van amare Bleek te zijn. "Ik liep langs en ik rook jou. Miauwde de witte kater met een blik op Amare. "En vervolgens de stinkende geur van Shadowclan," Vervolgde hij. "Is het heel vreemd dat je die ruikt op Shadowclanterritory?" Vroeg Amber, waarom stuurde hij ze niet gewoon weg? "Ik neem aan dat ik best even met mijn zus mag praten, toch?" Zo, die verwarring ook weer uit de wereld geholpen.


I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: I'll never learn [Amare & Draco]   I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 jan 2017 - 14:57

"Is het heel vreemd dat je die ruikt op Shadowclanterritory?" Zei haar broer. Oh rottende rat. Als ze nu ruzie kregen dan was alles verwoest, vernietigd. Poef. Totaal verkracht. Kon ze niet voor één keer in een normale "familie" leven? "Ik neem aan dat ik best even met mijn zus mag praten, toch?" Zei hij wat meer strategisch. Natuurlijk. Waarom zou dat niet kunnen? Het was net alsof ze tegen Draco stond te denken. Niet dat ze dat wel deed. In plaats van daarmee in te stemmen zei ze niets.

-Sorry voor de vele late flutposts


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: I'll never learn [Amare & Draco]   I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 jan 2017 - 11:09

Draco bleef hem argwanend aankijken tot de Shadowclanner zijn volgende woorden uitsprak. "Ik neem aan dat ik best even met mijn zus mag praten, toch?" Vermoeden bevestigd. Amare was niet aan het cheatten op hem maar had gewoon een gesprek met haar halfbroer. De witte tom ontspande en zette zelfs een vriendelijke glimlach op. "Oops." Hij grijnsde. "Sorry, misschien reageerde ik wat overhaast." Als hij maar geen slechte indruk had gemaakt op Amare zo.


I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: I'll never learn [Amare & Draco]   I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 jan 2017 - 12:18

Amare bleef maar even stil en dat nam Amber haar, in deze ongemakkelijke situatie, niet kwalijk. Toen ontspande Draco en hij glimlachte vriendelijk, het probleem was dat Amberhunt al veel te vaak was teleurgesteld door zo'n glimlach en dus bleef hij nogal gespannen staan. "Oops" grijnsde de witte kater "Sorry, misschien reageerde ik wat overhaast." de rode kater knikte "Dat deed je zeker" Zuchtte hij, het was niet de schuld van Draco maar het was al moeilijk genoeg om Amare überhaupt nog te zien. En van hun drieën gold dat voor hem het meest. Amare leefde niet met clanregels en Bloodclan van het waarschijnlijk niet erg dat Draco op Shadowclangebied uithing.


I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: I'll never learn [Amare & Draco]   I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jan 2017 - 14:36

Het idee dat haar broer en "partner" elkaar nu kenden moest nog even op haar inwerken. Hoe bestond deze toeval? Het viel nog mee dat Draco niet dacht dat ze vreemd ging. Althans, nu niet meer. Als ze terugdacht aan haar woorden besefte ze dat het er behoorlijk erg op had geleken. Een zwaar gevoel van ongemakkelijkheid overviel haar. "Dus. Nu jullie weten wat de ander van mij is lijkt het me handig als jullie je aan elkaar voorstellen." Hoe werkten dit soort dingen?

What a shame. Bijna een week te laat


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: I'll never learn [Amare & Draco]   I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 jan 2017 - 17:50

"Dat deed je zeker." Truth be told, hij had misschien eerst gewoon het aan Amare moeten vragen, of gewoon hun niet bespioneren. Maar voor beiden was het al te laat dus hoopte hij dat het niet teveel schade aan had gericht. De witte tom knikte nog een keer. "Dus. Nu jullie weten wat de ander van mij is lijkt het me handig als jullie je aan elkaar voorstellen." Hij had geen zin om zich aan de rode tom voor te stellen maar het moest wel. Draco keek naar hem. "Draco Malfoy." Dat waren genoeg woorden om zichzelf voor te stellen vond hij.


I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: I'll never learn [Amare & Draco]   I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 jan 2017 - 18:38

Ken je het? Wanneer de 'grote liefde' van je een gesprek tussen jullie afluistert en denkt dat ze cheat? Nee? oh, het is heel, heel, heel ongemakkelijk. "Dus. Nu jullie weten wat de ander van mij is lijkt het me handig als jullie je aan elkaar voorstellen." Miauwde Amare, duidelijk ook ongemakkelijk. Hij wist Draco's naam al... "Draco Malfoy." oehh Fancy. "Amberhunt..." Mompelde de warrior en hij keek naar zijn grote zus voor hulp. Kom op, dit kon hij niet zelf.


I'll never learn [Amare & Draco] - Pagina 2 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'll never learn [Amare & Draco]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: