Hello!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfie
Member
Hello! DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Wolfie
BerichtOnderwerp: Hello!   Hello! Icon_minitimewo 24 aug 2011 - 19:28

Wolfie sloop in de richting van een duif, toen ze dichtbij genoeg was sprong ze er op en beet het dier dood. Ze nam het dier mee naar de plek waar ze die nacht had geslapen, in een hol tussen de wortels van een boom dat groot genoeg was voor haar. Ze hadgeen eigen plek waar ze sliep of woonde, zoals de meeste katten, ze was altijd op reis binnen en buiten de territoria van de vijf Clans. Ze ging voor de ingang zitten en at de duif op. Waarom heb ik geen partner? Dacht ze terwijl ze at. Toen ze de duif op had liep ze verder tot ze voor zich een groot grasveld zag en het bos hier ophield. Nieuwsgierig keek ze rond totdat ze een geur ontdekte, een kattengeur! Ze volgde de geur en zag toen een kater voor zich zitten. "Hallo." Zei ze tegen de kater "Sorry als ik hier op je territorium ben, maar ik wou deze plek graag verkennen. Ik ben Wolfie en wie ben jij?"

(THUNDERHEART)


Hello! Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderheart
Member
Hello! DPKsfdL
155

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hello!   Hello! Icon_minitimevr 26 aug 2011 - 15:35

Thunderheart wandelde door zijn territorium. Het was niet de mooiste dag vandaag maar ja, hij mocht niet klagen. Gelukkig was er geen plensbui. Hij snoof de frisse lucht in. Hij hield van het leven als Rogue. Niet altijd al die andere katten om je heen, geen leider die je commandeert. Nee, hij was meer op zichzelf. Hij besloot te gaan jagen. Hij snoof de lucht in. Hij rook de geur van een mus. Hij sloop er op af. Er brak een takje. De mus schrok en vloog weg. Jammer, dacht hij. Maar ja, zo'n honger had hij nou ook weer niet. Hij ging zitten en rook een andere kat. Het was een poes. Ze was ook een Rogue. Ze kwam aanlopen. "Hallo." Hoorde hij haar zeggen, en, "Sorry als ik hier op je territorium ben, maar ik wou deze plek graag verkennen. Ik ben Wolfie en wie ben jij?" "Het maakt niet uit hoor, dat je op mijn territorium bent als je maar niet gaat denken dat dit jouw territorium is!" Zei hij. "Ik heet trouwens Thunderheart." "Zullen we even samen gaan wandelen?"


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Hello! Rainbowdashx

Hello! 002

Andere signature:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: